maar ik ga zo naar de keuring in Den Bosch

als ik terug ben lees ik wel weer bij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. 
.
. Hopelijk ligt het zadel goed.
.
. Hij is net even geweest en toen zijn we naar de paardjes gegaan en hij bleef maar knuffelen met Nouchka
.
flaaf heeft nog een hele poos staan knuffelen met het twee jarige zoontje van een italiaan die les neemt op stal, zo schattig!! Wel begin ik het echt zat te worden dat ze in pension staan, ze staan bij goede vrienden van ons maar het probleem is dat zij (vooral de man) niet graag vriendelijk bedoeld advies aannemen en het toch het liefst hun manier doen. Ik had gezegd dat ik graag had dat Flavio onbeperkt hooi krijgt maar dat wordt dan weer als onzin van de hand gedaan, ik zei al ik betaal er wel voor bij en dan krijgen we het standaardverhaal te horen 'wij geven liever de paarden genoeg te eten dan onszelf' en bla, maar aangezien toch veel van de paarden weer wat magertjes worden lijkt mij dat nou niet echt waar.. En dingen als 'liever mager en gezond dan dik en ongezond' maar ze kunnen toch ook gewoon mooi op gewicht zijn en gezond?! Ook wordt steeds beweert dat Flaaf dubbele porties hooi krijgt maar elke keer als ik langs loop heeft hij net zoveel als zijn buurman, die nog een stuk kleiner is ook.. Nog heel even doorzetten, volgende maand komen ze naar huis.. Verder zijn er ook geen alternatieven die beter zijn dan waar ze nu staan.. 
. Ben heeel benieuwd hoe de piaffe ging? Had ze aanleg? Vast wel
.
. Maar nog ff volhouden, dan staat ie lekker thuis! Jaaa, foto's! Altijd leuk haha.
Echt rot meis... Ik hoop voor Heike dat ie snel weer ok is 

heikedenise schreef:angela - gefeliciteerd met je verjaardag
esther en suus - leuk verslag en alvast een leuke foto
nou zadelmaker geweest zadel is niks mis mee en ligt goed maar heike loopt echt slecht gewoon k.ut om het maar zo bot te zeggen.
we hebben besloten (instructrise en ik en me vader en manlief) dat we naar de kliniek gaan voor verdere onderzoeken![]()
ik baal op dit moment vreselijk maar we doen wat we kunnen voor mijn toppertje