[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 17:47

Machonito schreef:
af en toe pest ik hem/haar met me hand in me buik druken hahaha dan geeft ie een trap na Tong uitsteken .

ROFL Haha! Hahahhaa, echt wat voor jou ook!!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 17:50

Nouvel schreef:
berdien gefeliciteerd! Haha!

heidi, heerlijk toch even...
het wachten duurt toch al zo lang, mag je best even lekker relaxen...
je krijgt het straks vast nog druk genoeg! Cool

ja ik doe gewoon lekker rustig aan Haha!
s,nachts slaap ik niet altijd zo goed door onrust benen maar overdags als ik erg moe ben dan neem ik ermaar van Slapen Bloos
dit zei de verloskundige ook Haha!
ze zei van ook al slaap je snachts niet goed neem de tijd en luister naar je lichaam ook al is het overdags als je wil slapen.
en ga niet op zitten en tegen je vermoeidheid in werken om niet overdags teslapen omdat je bang ben om snachts weer niet zo goed niet in slaap kan vallen.

ene nacht slaap ik wel goed andere nacht weer niet.
week geleden heb ik snachts goed geslapen en zelfs overdags viel ik in slaap Dromen
en nu 3 dagen niet goed geslapen omdat heel mijn lichaam onrustig is geweest en baby ook trouwens Bloos
normaal voel ik baby snachts niet eens maar de laatste 3 dagen heel erg.
veel trappelen en draaien in me buik (kan zijn dat ie het aanvoelt dat er wat gaat veranderen)

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 17:55

hihi een goede kennis van de manege heeft dit geplaatst voor mij in een andere topic Tong uitsteken
Otje schreef:
DWANGBEVEL, in naam der koningin:

Betreffende: Uw tijdelijke huurcontract van 9 maanden
Adres: In de buik van Heidi
Plaats: De mamma Heidi

Geachte heer/mevrouw baby,

Zoals u misschien niet ontgaan is, is de datum van uw huurcontract verlopen.
U word dan ook gesommeerd het pand zo spoedig mogelijk te verlaten.
Wij raden u aan dat vrijwillig te doen, de sleutels in te leveren bij vertrek, en het pand netjes en schoon achter te laten voor eventuele volgende bewoners.
Bent u binnen afzienbare tijd niet vertrokken, dan zijn wij genoodzaakt over te gaan tot dwangmaatregelen, zoals bijvoorbeeld ontruiming van het pand en afknippen van de energietoevoer.

ROFL ROFL ROFL Huilen van het lachen Huilen van het lachen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 17:57

Huilen van het lachen Hhahahha, die is LEUK!

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 18:08

hahaa ROFL ROFL geweldig ROFL haha _

amanda89

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 19:02

Heidi: Hopen dat de baby snel naar buiten wilt. Dat strippen lijkt me niks Tong uitsteken
Ellis: Fijn dat het zo goed gaat met Fifi. Heerlijk die foto.
Verder kon ik niet naar beneden scrollen Clown Moet het maar wat meer gaan bijhouden!

Vanavond naar mijn Ninoootje Lovers

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 19:18

heidi, geweldig die quote! Haha!

en inderdaad, gewoon naar je eigen lichaam luisteren, werkt het beste denk ik...

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 19:31

Hahahaha Haha! Ben benieuwd of het dwangbevel enige reactie oproept Knipoog

Bedankt voor de felicitaties trouwens

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:00

Berdien: Gefeliciteerd!!
Machonito: Dat dwangbevel is echt grappig Lachen. Hopelijk gaat het werken Knipoog.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:08

Hej allemaal, ik kom ook weer eens langs! Ik heb het de afgelopen dagen echt verschrikkelijk druk gehad!! Maar ik heb het overleefd Tong uitsteken

Dit is de poster uiteindelijk geworden na de redactievergadering op school:
Afbeelding

Saida Gelukkig gaat het weer beter met je rug en wat een mooie frontriem heb je gekregen!!

Madelief: Betreft de keuze voor een bijrijdster zou ik zelf in ieder geval voor iemand gaan van 16 jaar of ouder, het liefst nog 18. Dan weet je namelijk ook zeker dat je je paard ook met een gerust hart een keertje achter kan laten als je op vakantie gaat. Ik vind bijrijden toch best een verantwoordelijke taak… Het gezelligste lijkt me toch een bijrijder van je eigen leeftijd Ja

Amanda: Ik blijf Nino zo’n knap paard vinden! Leuke foto’s weer Haha!

Sjaad: Volgens mij gaat het wel goed met jou Portugese heer hier in Nederland!

Peet: Jeetje wat een ongelofelijke eikel is je man zeg! Heel goed dat je de eer aan jezelf houdt en met Celine lekker opnieuw begint! Kom op Peet, wees sterk! Hij is je op deze manier niet waard.

Esther: Zo te zien ben je lekker naar het strand geweest! Leuk hoor, ik zou wel willen dat ik wat dichter bij het strand woonde.

Michelle: Wouw, de andere foto’s zijn ook echt super mooi, jij en Shannon zijn zo’n leuk stel Lovers

Jasmijn: Ik ben jaloers op je Bloos Echt super gaaf dat je op Nombrado mocht en dan ook nog op Gemelo! Ben benieuwd of ik op de volgende pagina’s nog foto’s ga tegen komen!!
Ja!! Al een foto gespot Tong uitsteken Ik vind dat je netjes zit hoor en je hebt een prachtige vent onder je kont Knipoog
(ik lees bij een reactie van Ilona iets over een berichtenschrijver, ik ben nieuwsgierig Schijnheilig )

Benthe: De foto’s zijn goed hoor! Een collage was ook niet de bedoeling, dat doen Mies en ik wel Knipoog

Ilona: Heb je al met vriendlief overlegt of je de 22ste naar mijn knappe paard mag komen kijken?

Heidi : Jeetje zeg, nog steeds geen kind, we worden het wachten hier wel een beetje zat hoor Knipoog

Berdien: Gefeliciteerd

Ik heb vrijdag thuis Sinterklaas gevierd en ik heb een hele berg cadeautjes gekregen voor op mijn kamer Haha! En zondagavond weer bij Johan en daar weer allemaal spulletjes voor op mijn kamer gekregen. Wat dat betreft heb ik het wel goed gepland Nagelbijten / Gniffelen

Zaterdag heb ik een buitenrit op Vaidosa gemaakt samen met een vriendin (die op de draver ging). Ik ben voor het eerst bitloos naar buiten gegaan, maar dat doe ik nooit weer!! Op het zandpad is Vaidosa er keihard vandoor gegaan en ik had totaal geen rem of stuur. Gelukkig kwamen er twee wandelaars aan waar ze van schrok en ze stil ging staan, daarna wilde ze weer vertrekken en toen heb ik haar de bosjes in gestuurd. Vervolgens ben ik maar naar huis gelopen en heb het bit opgehaald en zijn we nog een stukje gaan rijden en galopperen zodat Vaidosa wel weet dat dit niet de bedoeling was! Vanaf nu rijd ik dan dus ook gewoon met de caveson en dan op de neus, maar heb het bit er bij in voor de zekerheid!
Vandaag ging het rijden gelukkig weer super goed Haha! Daar was ik wel heel blij mee!

Zaterdagavond heb ik nog gezellig met die vriendin, haar vriend en Johan gepooled. En dat ging best lekker. Normaal ben ik niet zo goed Nagelbijten / Gniffelen

En ik heb een nieuw projectje Hyper!
Meet Bonita (Bondosa) de bijna (over 1 maand) 3 – jarige lusitano merrie van Lisa.

Afbeelding
Bonita deze zomer, toen ze nog manen had

Afbeelding
Op de Lusitanokeuring

Afbeelding
En een maandje geleden Nagelbijten / Gniffelen

Ik ga met haar lange teugelen Haha! Gisteren heb ik haar eerst maar gelongeerd, omdat ze altijd zo'n enorm drama van niks kan maken. En ja hoor! Mevrouw werd boos Tong uitsteken Bokken, steigeren, spaanse pas, alles kwam uit de trukendoos. Gelukkig was dat ook snel weer voorbij en ze had ook de commando's stap en draf snel door. Vandaag weer eerst even kort gelongeerd en toen ben ik begonnen met lange teugelen. Nou heb lijkt wel of dit paard geboren is om te leren. Het eerste rondje ging perfect en ik heb zelfs al een volte met haar kunnen maken op allebei de kanten! Alleen halthouden is nog een klein probleempje, daar wordt ze verschrikkelijk ongeduldig van, maar dat komt nog wel!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:10

Machonito schreef:
hihi een goede kennis van de manege heeft dit geplaatst voor mij in een andere topic Tong uitsteken
Otje schreef:
DWANGBEVEL, in naam der koningin:

Betreffende: Uw tijdelijke huurcontract van 9 maanden
Adres: In de buik van Heidi
Plaats: De mamma Heidi

Geachte heer/mevrouw baby,

Zoals u misschien niet ontgaan is, is de datum van uw huurcontract verlopen.
U word dan ook gesommeerd het pand zo spoedig mogelijk te verlaten.
Wij raden u aan dat vrijwillig te doen, de sleutels in te leveren bij vertrek, en het pand netjes en schoon achter te laten voor eventuele volgende bewoners.
Bent u binnen afzienbare tijd niet vertrokken, dan zijn wij genoodzaakt over te gaan tot dwangmaatregelen, zoals bijvoorbeeld ontruiming van het pand en afknippen van de energietoevoer.

ROFL ROFL ROFL Huilen van het lachen Huilen van het lachen

ROFL Huilen van het lachen

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:20

Het is dan toch gelukt hoor om een foto te plaatsen van mijn heldin, nog bedankt voor de tip.

Afbeelding
Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:49

Zasread: Leuk nieuw project heb je Lachen. Wel schrikken zeg dat Vaidosa er zo vandoor ging... Gelukkig is het allemaal nog goed gekomen Lachen.
Hosante: Mooie fries heb je hoor Lachen.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:51

Berdien, gefeliciteerd!

Heidi, hilarisch Lachen

Hosante, die is aardig aan de maat, of niet soms?

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:58

Probeer telkens bij te lezen, maar jullie gaan hard. Na mijn vakantie heb ik het hier nu extra druk. Begint weer een beetje op orde te komen. Heb vandaag weer voor het eerst op Otto gereden.

Wij hebben op de SICAB een merrie gekocht. Ze is drachtig en in april uitgerekend. Volgende week maandag wordt ze bij ons afgeleverd. Ze heeft een supergoede draf en daar hebben we haar voor gekocht. Nu maar afwachten of het een goede combinatie wordt met Halley. Halley heeft er dus weer een vrouwtje bij.

Straks als ik weer op orde ben reageer ik weer meer bij. Nu is het even snel doorlezen en weer aan de gang.

Ben alleen even kwijt wie er zondag allemaal naar de Dag van de Rijkunst gaan. Heb er nu al onwijs veel zin in. Halley heeft op de wagen gezelschap van een bruine PRE hengst van een goede kennis van mij. Wij proberen er in elk geval om 10.00 te zijn.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 21:17

Lisenka, Wat gaaf!!!! Foto's Knipoog Oeh, dan moet ik binnenkort echt maar even langskomen om de nieuwe merrie te komen bekijken Haha!

Ilona en ik gaan in ieder geval naar de dag van de rijkunst.

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 21:18

Wow Lisenka, wat gaaf zeg!!! Heb je daar toevallig ook de hengst gezien van wie de merrie drachtig is?
Spannend hoor, wat is haar naam? Ben benieuwd naar haar bloedlijnen!
Ik snap nog steeds niet dat jullie geen camera mee hadden naar de Sicab Clown Niet eens ook een fotootje van jullie nieuwe merrie!!? Gelukkig komt ze snel Haha!

Leuk je zondag ook weer te zien, ik ben er ook.
Had je mijn mailtje trouwens nog ontvangen (ik had je foto's van Halley gestuurd van vorig jaar nog)?

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 21:36

Weer even een zadel vraagj van mij tussendoor Bloos

Een KN dressuurzadel,in goede staat een jaar of 8 oud...weet iemand ongeveer de waarde van zo'n zadel?

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 21:41

Whaaa Lisenka, wat gaaf!!

Ikj wil ook meer weten/ zien!!!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 22:37

heidi: hahaha die is echt goed. maarre heb je de wortel / koekje truuk nog niet gedaan?
berdien: gefeliciflapstaart met de 23 jaren
lisenka: leeuuukk!! krijgt halley het nog druk.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 22:57

lisenka, gaaf zeg!

borderjay, moeilijk te zeggen zo, is ook helemaal afhankelijk van de staat, kwaliteit van de stoten, van de vulling etc...

amanda89

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 23:03

Sanne: Leuk een nieuw projectje Haha! . Ziet er erg lief uit, maar wel ondeugend.
Hosante: Leuke fries!
Lisenka: Spannend een nieuwe aanwinst! Snel foto's plaatsen... en in april een lief veulentje.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 00:19

Nouvel schreef:
borderjay, moeilijk te zeggen zo, is ook helemaal afhankelijk van de staat, kwaliteit van de stoten, van de vulling etc...

de tekst van het antwoord van de verkoper:

De boom is goed. Het is natuurlijk een gebruikt zadel dus hier en daar zitten wat beschadigingetjes.
Ik heb het zadel door een zadelexpert laten nakijken, is prima zadel. De kussens moeten misschien bijgevuld worden als ie op een ander paard
komt te liggen maar ook dat is allicht afhankelijk van type paard.
De stoten zijn super goed. De zweetbladen en zitting (je kan het op de foto's zien) zijn goed.
Het allerbelangrijkste is dat ie op je paard goed ligt. Dat zit 'm voornamelijk in het passen.
Je mag h'm terugbrengen als het zadel niet goed past.mits in dezelfde staat natuurlijk.

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 06:37

Hoi Barokke Bokkers!
Heb het op dit moment heel druk, dus ik kan tot volgende week niet zo veel posten.
Lees wel af en toe snel mee Tong uitsteken....mooie foto's hebben jullie weer geplaatst

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 08:36

Voor iedereen in dit topic;

Afbeelding