Machonito schreef:af en toe pest ik hem/haar met me hand in me buik druken hahaha dan geeft ie een trap na.
Hahahhaa, echt wat voor jou ook!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Machonito schreef:af en toe pest ik hem/haar met me hand in me buik druken hahaha dan geeft ie een trap na.
Hahahhaa, echt wat voor jou ook!! Nouvel schreef:berdien gefeliciteerd!![]()
heidi, heerlijk toch even...
het wachten duurt toch al zo lang, mag je best even lekker relaxen...
je krijgt het straks vast nog druk genoeg!
Otje schreef:DWANGBEVEL, in naam der koningin:
Betreffende: Uw tijdelijke huurcontract van 9 maanden
Adres: In de buik van Heidi
Plaats: De mamma Heidi
Geachte heer/mevrouw baby,
Zoals u misschien niet ontgaan is, is de datum van uw huurcontract verlopen.
U word dan ook gesommeerd het pand zo spoedig mogelijk te verlaten.
Wij raden u aan dat vrijwillig te doen, de sleutels in te leveren bij vertrek, en het pand netjes en schoon achter te laten voor eventuele volgende bewoners.
Bent u binnen afzienbare tijd niet vertrokken, dan zijn wij genoodzaakt over te gaan tot dwangmaatregelen, zoals bijvoorbeeld ontruiming van het pand en afknippen van de energietoevoer.
Hhahahha, die is LEUK!
geweldig
haha _ 
Moet het maar wat meer gaan bijhouden!
Ben benieuwd of het dwangbevel enige reactie oproept 
. Hopelijk gaat het werken
. 

Echt super gaaf dat je op Nombrado mocht en dan ook nog op Gemelo! Ben benieuwd of ik op de volgende pagina’s nog foto’s ga tegen komen!!
Ik vind dat je netjes zit hoor en je hebt een prachtige vent onder je kont 
)
En zondagavond weer bij Johan en daar weer allemaal spulletjes voor op mijn kamer gekregen. Wat dat betreft heb ik het wel goed gepland 
Daar was ik wel heel blij mee!

Gisteren heb ik haar eerst maar gelongeerd, omdat ze altijd zo'n enorm drama van niks kan maken. En ja hoor! Mevrouw werd boos
Bokken, steigeren, spaanse pas, alles kwam uit de trukendoos. Gelukkig was dat ook snel weer voorbij en ze had ook de commando's stap en draf snel door. Vandaag weer eerst even kort gelongeerd en toen ben ik begonnen met lange teugelen. Nou heb lijkt wel of dit paard geboren is om te leren. Het eerste rondje ging perfect en ik heb zelfs al een volte met haar kunnen maken op allebei de kanten! Alleen halthouden is nog een klein probleempje, daar wordt ze verschrikkelijk ongeduldig van, maar dat komt nog wel! Machonito schreef:hihi een goede kennis van de manege heeft dit geplaatst voor mij in een andere topic
Otje schreef:DWANGBEVEL, in naam der koningin:
Betreffende: Uw tijdelijke huurcontract van 9 maanden
Adres: In de buik van Heidi
Plaats: De mamma Heidi
Geachte heer/mevrouw baby,
Zoals u misschien niet ontgaan is, is de datum van uw huurcontract verlopen.
U word dan ook gesommeerd het pand zo spoedig mogelijk te verlaten.
Wij raden u aan dat vrijwillig te doen, de sleutels in te leveren bij vertrek, en het pand netjes en schoon achter te laten voor eventuele volgende bewoners.
Bent u binnen afzienbare tijd niet vertrokken, dan zijn wij genoodzaakt over te gaan tot dwangmaatregelen, zoals bijvoorbeeld ontruiming van het pand en afknippen van de energietoevoer.
![]()
![]()
![]()
![]()

. Wel schrikken zeg dat Vaidosa er zo vandoor ging... Gelukkig is het allemaal nog goed gekomen
.
. 
Oeh, dan moet ik binnenkort echt maar even langskomen om de nieuwe merrie te komen bekijken 
Niet eens ook een fotootje van jullie nieuwe merrie!!? Gelukkig komt ze snel

. Ziet er erg lief uit, maar wel ondeugend.Nouvel schreef:borderjay, moeilijk te zeggen zo, is ook helemaal afhankelijk van de staat, kwaliteit van de stoten, van de vulling etc...
....mooie foto's hebben jullie weer geplaatst