peetisgreat schreef:cloris schreef:Ik heb helemaal niemand ontmoet zaterdag avond en zat ook in vak E
zat je niet naast ons op welke stoel zat je dan ??? en welke rij
Vak E, Rij Tien stoel 27 en 28
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
peetisgreat schreef:cloris schreef:Ik heb helemaal niemand ontmoet zaterdag avond en zat ook in vak E
zat je niet naast ons op welke stoel zat je dan ??? en welke rij
flamon schreef:ik zoek nog steeds iemand die met mij mee gaat naar appassionata:P
. Ik laat Fuego ook lekker gaat met galop, en de voltes gewoon aansporen, en zo min mogelijk met de teugel. Hij heeft nog erg veel moeite met goed galoperen, rug gebruiken enzo, zachter gaat, afremmen, want dan gaat Fuego ook in draf, daarom werk ik nu eerst met nagevelijk lopen, het stappen en draven, als dat goed gaat, gaan we aan het galop beginnen, nu laat ik hem nog gaan
.
Dus zou wel voor aanleuning zorgen. Zodra je de volte inzet, goed je benen erbij houden! En niet te lang achter elkaar doorgaan. En natuurlijk uitbundig belonen als ze het goed heeft gedaan!
Succes! zasread schreef:
Napoleon: Die camera die jij hebt, heb ik samen met mijn vriend gekocht, hij is alleen nog steeds niet binnen. Zijn je ervaringen er een beetje goed mee, is het een fijne camera?
Zitten erg veel mogelijkheden in.... Wel een beetje puzzelen met de instellingen maar als je eenmaal doorhebt hoe hij werkt dan blijf je plaatjes schieten
Doe jij trouwens mee in Bunschoten de 16e? Ben namelijk wel van plan om even te komen kijken....
mijn kleine kitten is ziek en ligt al vanaf dit weekend bij de DA en wil niet zelfstandig eten. Hij is heel erg afgevallen en had een vocht tekort en de fokster weet niet of het nog goed gaat komen
Weet dus nog niet of ik hem wel mag ophalen 21 december, baal er zo van..... Heb hem pas 1 x gezien maar ben al helemaal aan het beestje verknocht geraakt, zou het echt K** vinden als hij dit niet overleefd.....
Hopen dat ie het gaat redden! Hij is nog zo jong..
peetisgreat schreef:flamon schreef:ik zoek nog steeds iemand die met mij mee gaat naar appassionata:P
voor wanneer is dat? en hoe duur zijn de kaarten

!

Zodat het niet raar overkomt.. Ik bedoel te zeggen dat je haar niet echt vast hoeft te houden eerst, gewoon lekker losjes zeg maar. Ze hoeven ook niet altijd in de houding
Ik denk idd dat ze het nog moeilijk vindt. Doe je ook buitenritjes met haar? Probeer eens op een recht stuk, beetje versnellen, en weer wat rustiger tempo, wel in de galop, zodat ze lekker aan je been is...
Dus dat gaat ook heel hard, en ik moet haar dan zo tegen houden.. Echt niet leuk.. Maar voorlopig houden we het bij rustig draven, dat is al heeeel moeilijk voor der.. Galop komt later wel, al doe ik het soms wel hoor. 
Dat doen we altijd nog, we vieren dan ook geen kerst, maar dat vieren mijn schoonouders weer.
Dus dat is wel leuk! Alleen wel een dure grap deze maand december..
. Hoe is het met je kitten?
. Ik reed gisteravond naar de honden training toe en toen viel steeds me radio uit maar ging ook vanzelf weer aan. Heel irritant dus ik mijn vriend al gebeld van hmm of me radio is of stuk of er zit een draadje los, ja hij zou er t weekend naar kijken want hij moet weer de hele week overwerken dus heeft ie geen tijd.