Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar ben Esther van der Panne, dus als je daar een uitnodiging van ziet weet je dat ik het ben
.
.
Volgende keer ga ik op haar andere fries en zij op de wagen, ze kan zelf niet meer rijden, maar ze wil wel graag dat haar andere paard correct (door) gereden word. Ze heeft ze overigens beide voor de wagen, maar wel zo gezellig zo
Paard met van die lage oren en neusje laag naast me... blegh wat een weer! En toch vond ik het vandaag even heel lekker en verfrissend, zo'n douche van moeder natuur. Ik ging juist naar paardjelief om mijn zinnen wat te verzetten met vader in het ziekenhuis enzo, dus dan is zo'n opfrissing best lekker te noemen. Daarbij was het ook zo'n 17 graden dus echt koud was het niet.
Hopelijk blijf ik er qua ervaring nog heel lang dom in. Wel fijn dat je inderdaad een beetje de boel op de hoogte kan houden. Gaan jullie een McDonaldhuis in of is de afstand op te brengen, of blijven jullie beiden gewoon bij de kleine man? Gaat hij morgen al? Dus het is niet melden vóór de operatie, maar al een hele dag van te voren. Zwaar! Heel veel kracht toegewenst de komende tijd.
Lastig dat je daar zo moeilijk aan kan komen. In NL wordt het ook moeilijker. MAar dat komt voornamelijk door de vele regen. Geen idee wanneer het droog genoeg is om het gras van het land te halen!
Wat een leuk woord: Ponponnekes! haha. Maar ja, bij warmte heb ik ook al wel kerels horen klagen over de warmte.
Dan zakt het zaakje ook uit hihi.
Hier is het nog 21 graden geweest, ondanks de regen. Met dit rotweer staat Sam de hele dag bij het hek, met zo'n blik van: "wie komt mij halen?" Dus ik heb hem binnengezet. Hij is echt geen buitenpaard. De andere 2 blijven ondanks de nattigheid toch scharrelen. Als ze maar kunnen eten! Sam was ook zo lekker aan het bekomen en nu heeft hij weer energie ook nodig om warm te blijven. Die energie heeft ie elders nodig!

Knuffels en een kus voor Jesse!

we zullen zien hoe die het doet, aan de longeerlijn loopt die alle dagen nu al super heerlijk los en nagefelijk dus we duimen