[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 23:43

Cyrina wat een heerlijk veulen :+: schrok hij op het 2e filmpje van het schrikdraad?

Hincapie heeft een mooie nieuwe stal gekregen :wow:

Leuk dat Nadina gedekt kan worden!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 23:44

Jellie Ik ken ze niet,maar wel een mooi paard waar je naar gaat kijken!

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 01:08

Kelly: Ik heb zo’n rontgenservice gebeld (eDigit). Die komen idd aan stal foto’s maken. Het kost wel een stuk meer, maar je hebt iig niet dat gestress met die trailer.
Wat een gave PRE, het is net een fries, alleen dan zonder sokken. Haha.

Ilona: Bedankt.
Pffff lekker met dat weer, dat Chico zich niet liet vangen. Hij had het iig wel naar zijn zin op het land. Haha. Gelukkig had je nog een back-up plan of 2.
En tja, waarom dan wel zomaar die trailer ingaan. ;-)

Malin: Och Steffi vd Laarse, volgens mij heeft ze dat al een keertje gezegd. Misschien heb ik nog steeds last van zwangerschapsdementie. Kan toch nog na ruim een jaar? Ja toch? En durf nee te zeggen. Haha.
Wel fijn dat de spuiten gestopt zijn. Lijkt me nou niet echt fijn om te doen. Sterkte nog.

Cyrina: Leuk hoor die foto’s en wat groeit hij hard. Arrojado klinkt mooi. Arro vind ik echt stoer. Leuke stoere afkorting.

Laura: Lekker hoor in je nieuwe stalletje. Alles nog mooi en schoon.
Het ziet er echt schitterend uit.
De eerste bewoner arriveert.

Nadina: Joh, wat onverwachts. Lekker dat ze deze week naar huis komt. Fijn idee.

Binnenkort krijg ik les met Atlas aan de lange lijnen. Ik ben benieuwd.

Weet iemand hier hoe je een paard kan laten flamen? De nieuwe trucjes zijn op. En hij wil weer wat nieuws. Hij vind dingen die hij te vaak moet doen een beetje saai. :o

Hier de creatie die Cynthia voor mij heeft gemaakt.
Afbeelding

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 02:11

Ik kan weer niet slapen en nu is er helemaal niemand....... ;(

GabberGill

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 03:13

is hier nog een plekje voor een Barokke liefhebber??

Ik ben Stephany 18 jaar
en heb 2 Friezen en 2 Shetlandertjes.
De oudste fries is 15 en begint af en toe een mankementje te krijgen.
en de jonge fries is 4 jaar en haar dochter. We zijn net klaar met inrijden dus nu moet ze nog doorgereden worden.

De 2 shetten zijn 4 en 7 jaar 2 hengsten en hele goede vriendjes met elkaar.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 07:50

Welkom Dancie!
Zal zo eens in je profiel gaan spieken of er foto's in staan.

Jellie ja mooi he! Ben er helemaal happy mee want waar we stonden was echt vervallen...
Ennuh hoe je ze leert flamen... sommige al door op de lip te kriebelen en bij Hincapie als hij sigarettenrook ruikt haha dat vind hij smerig haha...
Maar verder zou ik het niet weten...

cyrina wat is het toch een droppie!! en das toch ook wel heel spannend hoor een boom :P

Zo lekker naar Hincapie toe! Rijden in de nieuwe bak...
Hij is heel de week de eerste 10 min al wat vliegerig dus dat wordt leuk in een bak die 80 m lang is...
Maarja wie weet doet hij het hier niet..

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 10:02

Dancie welkom!
Snowy; Dat is een mooie creatie!
Borderjay; nee ik heb geen stroom aan de onderkant, dat was gewoon een ingeving van hem, haha...beloofd wat voor de toekomst....

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 12:57

@ snowy, een klodder vaseline op zijn neus doen en voila!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 13:20

Frank. zeg frank je doet echt iets niet goed hoor :o
je bent wat vergeten 8-)
je bent je harem vergeten mee tenemen :D
weet je wel hoe leuk het is om met je harem zo savond,s in de zwembad tezitten :P

volgende keer ook voor je harem boeken hoor :+
of een groot koffer kopen en daar je harem erin om mee tesmokkelen :+

Ilona hahahaha wat is Chico een eigenwijs mannetje hahahaha :D
en of ie het wist :P nee ik ga niet naar huis dus doei en weg is chico hahahaha.
Ohh ik had erbij moeten zijn hahahaha :P

Maar nu is hij weer je lieve ventje *\o/*

Dancie: welkom :D lekker veel foto,s plaatsen dat vinden wij niet erg hoor :+ :D

Kelly: Zoooo wat een mooi kwijl beestje zeg :~ ohhh ik wil hem :o
en ben je al bij Llano geweest :D

Benthe: het zit je niet mee he :(:)
maar hoe gaat het met je stal :D

Cynthia heeeeeeel veel sterkte toegewenst van mij :(:)

Niese1987 hoe gaat het nu met je paardje en met het rijden :o

laulau85: wat ziet je nieuwe stal er mooi uit :D

Cyrina wat een schat van een veulentje :D en die merrie wat een mooi beesje is ze zeg :D

nou ik ga maar weer :P
we gaan heerlijk fietsen 8-)
weinig tijd om te bokken omdat we steeds weg gaan met dagjes uit of iets leuks in de omgeving doen zoelas ergens naar toe fietsen :D

Van de week bij Stichting Ezel geweest
Oh wat een lieve ezeltjes lopen daar zeg :+:
Ik ben er weg van :D
Jesse vond de ezeltjes ook leuk en aaien dat ie deed op zijn manier :D
en brabbelen tegen ze :P
Ja ik wil een ezeltje adopteren maar welke er nog vrij zijn weet ik niet :o
Ezeltje blijft wel daar omdat we geen land voor hem of haar hebben en 1 is tuurlijk dan niet leuk dan moeten ze met zijn 2en staan :D
Maar om er 1 te adopteren is ook leuk en zo help je ze er mee :D
als je er 1 gadopteerd heb dan kan een ander jou ezeltje niet meer adopteren dan is ie gewoon van jou voor het hele jaar
alleen hun blijven de eigenaar :D
als je er 1 of 2 mee neemt naar huis omdat je er plek voor heeft is het wel de bedoeling dat het ook op hun naam blijft staan omdat als er wat aan de hand is dat ze altijd terug kunnen komen en dat ze niet in de handel terecht komen of in verkeerde handen.
dus als je je ezeltje niet meer kan onder houden en je moet haar verkopen dan moet je eerst contackt nemen met stichting ezel zodat zij hem of haar terug nemen of ergens plaatsen.

Ik vind het een goed plan zo om zo tevoor komen dat de ezeltjes in de verkeerde handen terecht komen.

foto,s volgt nog van Jesse tussen de ezeltjes :D

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 13:34

Heidi leuk hoor een ezeltje adopteren!!

Zo vandaag dag 2 op de nieuwe manege!
We waren vandaag allemaal welkom tussen 9 en 12 zodat ze vanmiddag nog verder kunnen gaan met werken.
Dus om 9 uur stond ik samen met ongeveer alle andere pensionklanten op de stoep.
Eerst maar eens mn kastje ingeruimd en daarna Hincapie gehaald.
Om hem in de poetsplaats te krijgen was even ingewikkeld maar daarna ging het goed. Hij moest flink hinniken naar alles wat hij zag en deed even de piaffe in de poetsplaats. Na het rijden stond hij er weer in en ging het prima.
Daarna op gaan zadelen en de binnenbak in. Eerst even rondje aan de hand gewandeld maar meneer liep zo hard dat ik bijna moest rennen haha..
Dus er maar opgegaan en het ging super!! Een keer vloog er vlak achter hem een weg maar hij deed bijna niet mee. Hij deed 3 passen omdat hij schrok van de ander maar meer ook niet!! Knappe Hincapie!

Daarna wilde ik in de buitenbak (mensen wat is die groot 40x60) gaan uitstappen maar was ik ineens mijn paard kwijt. Vriendlief had zin om te rijden dus voordat ik er goed en wel twee rondjes op had gestapt buiten moest ik van mn paard af haha...

Mn vriend heeft er toen nog een kwartiertje op gereden en daarbij moest Hincapie nog wel even aanstellen. Gelukkig zit hij heel vast dus bleef netjes zitten.
Daar moest ik natuurlijk even foto's van maken en mn vriend heeft ook foto's gemaakt van mij in de binnenbak maar die zijn allemaal niet super gelukt omdat het daar nogal druk was en ze dus allemaal vanaf de kant genomen waren.
Dus dan maar alleen een foto van mijn vriend op Hincapie. (let niet op de geweldige rijoutfit, hij was niet van plan te rijden maar kon het niet laten haha)
Afbeelding

Afbeelding

Ik vind ze echt super gaaf samen zo!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 14:28

woow! wat kan jou vriend rijden! Reed hij al voor jullie wat kregen of heb je hem besmet?
Mooie foto's!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 14:35

Ik vrees dat ik de schuldige ben hihi...
Hij rijdt sinds hij mij kent (nu dus 6 jaar) maar soms iedere dag en dan weer 3 maanden niet haha. Dit was de 2e keer dat hij op Hincapie zat.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 15:04

Net als Berend dus...die heb ik net na 3 maanden niet te hebben gereden mee het bos ingenomen en een mooi heuveltje op, heuveltje af route genomen...hij ligt nu wijdbeens op de bank :+ :D

Maar ik vind dat Cantaor zijn volle bnroertje wel bijzonder knap is !!! Je neemt hem toch wel mee naar de keuring dit jaar he!?

Fleur_de_Lis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 15:38

:wave: Hoi, mag ik me ook melden?

Ik ben Fleur, net 19 jaar en ik verzorg een PRE, El Jeffe.
Hij is 22 jaar en hij staat op stal met een aantal Friezen, 1 hengst, 1 ruin en 1 merrie met hengstenveulen. :)

Afbeelding

Zelf rijd ik nu zo'n 11 jaar paard, maar ik heb alleen in dat eerste jaar les gehad. Daar heb ik de 'basics' geleerd en alles daarna heb ik geleerd van de paarden en mensen om me heen, maar niet van instructeurs/instructrices. Ik rijd geen wedstrijden, maar met Jeffe rijd ik oefeningen t/m M-niveau. Ik verzorg ook nog een Haflinger, Ennie, maar die heeft erge longproblemen en daarom staat zij enkel op de wei en wandelen we alleen nog maar met haar, wat ze ook erg leuk vindt :j
Verder heb ik nog 4 konijnen en een hond, een Berner Sennen. :)

Ik wil alvast even zeggen dat ik echt AL jullie paarden prachtig vind. Echt prachtig. :j

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 16:04

Fleur welkom! Jij woont niet ver bij mij vandaan, waar sta jij op stal? *is even benieuwd* El Jeffe is prachtig!

Dancie ook welkom, leuke paarden heb je!

Lau stoere foto's, Hincapie ziet er super uit en jouw vriend zit erg netjes! Die stalling ziet er sjiek uit! Hoe laat ben jij woensdag op stal? Ik weet nog niet zeker of ik het ga redden maar dan weet ik dat alvast ;)

Snowie wat een supermooie foto-bewerking! En laten we het maar op die zwangerschapsdementie houden :P :D

Heidi haha leuk hoor tussen de ezeltjes, ja die mensen doen goed werk +:)+

Cyrina is er ook bos bij jullie in de buurt dan? Je veulen is echt een plaatje! :+:

Nadina oh beter! Wel lekker dat ze naar huis komt, hopelijk gaat alles goed!

Denise ja dat is echt zo'n geruststelling! We zijn er net weer even geweest, alleen om even te poetsen en te tutten maar ze zien er allebei super uit en doen het goed. Suev kan nu lekker op de wei met zijn vliegendeken want daardoor heeft hij echt zo veel minder last van de dazen!

Voel me gelukkig wel weer wat beter, ben blij dat ik ze weer even gezien had en zei ook alweer tegen mn vriend tijdens het poetsen dat ik er eigenlijk best wel heel graag even op zou willen zitten :o Met mn been gaat alles wel goed volgens mij, weinig last en mijn lopen gaat inmiddels ook weer een stuk beter. Oefening baart kunst he :Y) We hebben ook nog een klein rondje met de hond door t bos gelopen en ben toen door mn enkel gegaan (die dus net geheeld is :+ ) maar gelukkig was er niets aan de hand. Als ik nou een beetje minder moe ben, kan ik er van de week zelf weer eens heenrijden en misschien het longeren weer oppakken.

Fleur_de_Lis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 16:10

Hoi, dank je! Jeffe staat op het Hof van Moerkerken in Mijnsheerenland, dat is geen pensionstal oid maar privébezit. En hij staat niet bij m'n verzorghafje Ennie op stal, die staat iets verderop op een kleine pensionstal. :)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 16:11

Fleur: Welkom hier :D . Leuk dat je ook mee gaat kletsen. El Jeffe is erg gaaf :9 .

Ellis: Hihi, nou gelukkig is het nog vrij rustig nu ;) . De grote kletsers frank en anouk zijn op vakantie he :+

Cyrina: Haha, arme Berend _O- . Lijkt me overigens wel tof hoor, samen met je mannen op stap haha. En die filmpjes _O- . Echt geweldig, voor de 1e! :D

Laura: Gaaaaf zeg, die stal. Echt super mooi groot!!! En je vriend kan echt al netjes rijden zeg :j . Wat ziet Hincapie er toch goed uit :9 Heb mijn vriendje ook zo gek gekregen toen haha, alleen op Chico heeft ie pas 1 x gezeten haha.

Heidi: Aaahhh, geen foto's van de Ezeltjes?? Wel schattig hoor, 1 zo'n dier adopteren haha :D . En Chico was stout ja haha!

Dancie: Welkom, pas op, het gaat hier haaaard ;) .

Eline: Gave creatie heeft Cynthia gemaakt :D . Kan ze echt mooi! Mooie foto van jou en atlas ook.

Jellie: En, is je paard gedekt? Echt spannend nu.. :D En voor welk paardje heb je intresse bij den vinkenburg? Staan leuke paarden!

Denise: En en en? Nog lekker verwend :D ?

EDIT: Malin: Fijn dat je je beter voelt :(:) . Beetje over de schok heen.. het is niet niks laatste tijd.. Gelukkig begin je weer er bovenop te krabbelen! Super al kan je straks weer meer, ook kwa longeren, grondwerken enzo!

Gisteren wilde ik weer wat gaan doen met Chico. Maar hij stond al lekker vanaf 10.00 uur op het land :D . Hij stond wel een beetje vreemd te kijken hoor haha... Je zag hem denken "heh, toch vreemd, toen ik hier weg ging was dit toch nog niet?" :P Hij staat in een leuke ruinengroep en dat gaat gelukkig goed :D . Toen alle andere paarden er ook bij kwamen, gaven ze een flinke show weg met zn alle. Geweldig, ik zat 1e rang bij alle race-acties en bokkesprongen :+ . Prachtig om te zien.. maar had helaas geen camera bij.. Chico had dus ook geluk, en heeft gisteren nog niks hoeven doen. Vandaag maar wat gaan uitvoeren ;) .

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 16:36

el jeffe is ook erg mooi, welkom Fleur!

Malin, fijn dat je je wat beter voelt meid.. en nu gewoon met kleine stapjes weer met de paardjes aan de gang!

Ook leuk die rijdende mannen, die van mij heeft wel eens gereden maar vindt er niet veel aan, helaas..

Ik heb vandaag echt grappig gereden :D Heb eerst even wat gedressuurd in de bak, maar we waren allebei niet helemaal in de stemming en de bak was druk. Ik had een vriendinnetje gevraagd om mee te gaan naar buiten, dus dat gingen we dan doen. Daarom moest Yippie een vliegendeken op onder het rijden (anders wordt ze opgevreten hier in het bos :( ) en mevrouw kan op 'rare' dekens nog wel eens een beetje euh.. overdreven reageren ;) (ging eens met de stalhoudster de stalgang af toen ze voor het eerst met lopen haar regendeken voelde :') hoewel ik met grondwerken enz zo een plastic zeil erover en erop kan gooien). Enfin, ik was er dus wel op voorbereid dat ze misschien even maf kon doen, maar op wat nijdige bokken na ging het heel goed :) En toen naar buiten.

Na een aarzelend begin ging het heel lekker :D en besloten we om buiten nou maar eens lekker te galopperen. Dit resulteerde in een soort van terre a terre hertensprongen waardoor ik de slappe lach kreeg (en mijn vriendin op het voorpaard ook toen ze zich omdraaide) en ik blijjj was dat het maar 6 sprongen waren en geen 8 :') omdat ik er anders geheid naast had gelegen. We hebben zó staan lachen daar in dat bos :)) Daarna uiteraard gewoon opnieuw aangegaloppeerd en toen ging het super, kort maar fijn buitenritje. Helaas op t einde wel veel last van de muggen :(

En nu nog even lekker met de laptop in de zon zitten, heerlijk :D

Fleur_de_Lis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 16:48

Dank jullie! Ik vind hem ook heel knap :+: haha.

Haha, klinkt als een avontuurlijk ritje in het bos :j Er zitten idd wel erg veel beesten in de lucht, bah.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 17:17

Anita: Rijdt Elise Sun op dit moment niet dan?

Mies: Je verhaal deed me gelijk denken aan die dag toen we bij je waren en je die clinic had! Gelukkig was er toen niks aan de hand. Nu helaas dus wel, gelukkig viel het allemaal mee :(:)

Denise: Waar ligt Zevenbergen :o ?

Elise: Wat heb je Saida een goede uitleg gegeven zeg! Jeetje, zo zie je maar weer hoe stom mensen soms naar paarden kunnen kijken!

Jellie: Volgens mij is dat wel een goed adres om je paard te halen :j

Benthe: Jeetje, dat is niet zo fijn nieuws van de fysio :(:) Ik hoop dat je met de juiste oefeningen snel weer op je paard kan stappen :j
Nee, niet Matz weg :(:) Echt balen. Had je weer een conflict gehad?
Werk jij nu alleen nog op de pensionstal of heb je je andere werk er ook nog naast?

Kelly: Vertel jij eens even wie die 'black and beautifull' is..

Ilona: hahaha, je moet Chico niet te veel ophemelen hoor ;)
oh, gelukkig, ik lees dat het ophalen een drama was :+
Whahaha, hij heeft er wel een heeeeeeeeel groot drama van gemaakt _O- :') Ik pies hier zo'n beetje in mijn broek van het lachen!
Oh, jammer dat je je fototoestel niet mee had! Had graag willen zien hoe ze daar uit hun dak gingen!

Malin: Het zit je ook echt niet mee he, meis :(:) Gelukkig hoef je in ieder geval niet mee te spuiten!
En ik lees nu dat je je vandaag weer wat beter voelt :D Ik hoop voor je dat je het longeren inderdaad volgende week weer op kan gaan pakken!

Cyrina: Arro is leuk :D En ik blijf hem zo klein vinden := haha. Hij kan ook al lekker hard racen!

Laura: Zo! Die nieuwe stal van Hincapie is echt schitterend!! En fijn dat de verhuizing zo makkelijk ging :j
Wat leuk dat je vriend rijdt :D

Nadina: He, gelukkig maar, hopelijk is het deze keer raak!

Nieuwelingen: Welkom

Bianca: Dat is inderdaad het nadeel van dit mooie weer, die dazen...
Hihi, gekke Yippes := Ik zie het al voor me! Het bommetje komt weer in haar naar boven!

Ik had vandaag eindelijk weer wat extra tijd voor Iggie, dus ik heb zijn staart, die echt enorm is! lekker uitgeplozen, manen geborsteld en zijn lichaam, waar wel heel veel stof vanaf kwam := Daarna nog lekker gekroeld en hem verwend met snoepjes :+ Volgens mij vind hij me nu wel weer lief :P haha. Het is zo'n lekkere knuffel.

Vaidosa gedroeg zich vandaag eindelijk een keer met het buiten zetten. De andere dagen liep ze er zo wat in draf heen met mij achter zich aan slepend. Vandaag stapte ze weer netjes rustig naast me. Emilio had wat meer haast, maar ik geef hem geen ongelijk! Lekker buiten spelen :Y)

Gisteren zat ik als AZ-fan en op een paar andere na, tussen allemaal Heereveenfans ^) Was ik even blij dat AZ met 1-5 heeft gewonnen *\o/* *\o/* Ik heb genoten van de wedstrijd. Ik had van te voren gezegd dat ik een doelpunten knaller wilde zien, nou die heb ik gekregen :j

Vandaag was ik door mijn uitstapje naar Amsterdam wel een beetje te laat op mijn werk :o Gelukkig ging de voordeur (is zo'n schuifdeur) niet open toen ik aan kwam. Er stonden al heel wat mensen te wachten, dus dat kon ik mooi als excuus gebruiken :=

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 17:25

Citaat:
Vandaag was ik door mijn uitstapje naar Amsterdam wel een beetje te laat op mijn werk :o Gelukkig ging de voordeur (is zo'n schuifdeur) niet open toen ik aan kwam. Er stonden al heel wat mensen te wachten, dus dat kon ik mooi als excuus gebruiken :=

Haha dat was dan weer een geluk bij een ongeluk :D Gelukkig word Doosie weer een beetje rustiger hehe. Emilio is toch zo'n schatje! En leuk gehad bij een voetbalwedstrijd, is niet mijn ding haha maar als jij t maar gezellig hebt gehad :P

Bianca ja hier stikt het ook van de dazen, ik heb ook zo'n vliegenburka om mee naar t bos te gaan :D Al hoewel ik hem vorig jaar niet kon gebruiken omdat hij toen met die koliek zat, en dit jaar kan ik hem misschien ook niet gebruiken (nou ja dat hangt er vanaf hoe snel ik me goed genoeg voel om weer een klein bosritje te maken maar eigenlijk mag ik niet rijden!). Maar die dingen helpen zeker wel!

Ila lekker hoor Chic weer terug op stal!

Nou nu even de kattebak en het konijnenhok schoonmaken, dan is dat ook weer gedaan :Y)

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 17:30

Cyrina ik weet niet of ik dat al zie zitten... Zo goed in de hand is hij nog niet en heb helemaal geen verstand van die keuringen etc.
Ik denk dat ik dus eerst eens een keer kom kijken en dat ik dan volgend jaar wel mee doe ofzo...
Heb echt geen idee hoe dat werkt.

fleur welkom!! Mooi paard zeg!!!

Malin fijn dat het weer wat beter met je gaat. Ik ben er vanaf 9 tot een uur of half 1 denk ik. Maar als je langs wil komen moet je maar een gil geven want ik woon er 5 min vandaan dus rij zo heen en weer.

Ilona haha gekke Chic! Wel leuk dat hij het zo naar zijn zin heeft in het ruinenclubje!

Kjoetie dat klinkt nog eens als een ritje haha... Even de dolle 5 minuten ofzo haha...

Sanne Lekker hoor dat je Iggie vandaag flink verwend hebt! en dat Vai normaal kon doen haha

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 17:40

Ehh, Chic maakt Benthe heel boos... :o . Hij is echt strontvervelend zeg... Hij liet zich gisteren en vandaag wederom niet vangen :( (kreeg net een telefoontje van een nogal geirriteerde Benthe door mijn poown). Begint wel lekker irritant te worden zo.. := . Die zal ik weer eens lekker oppakken deze komenden weken, want de leuke jongen uithangen heeft ie nu genoeg gedaan :') . Benthe kan hem wel schieten, en een beetje gelijk moet ik dr wel geven := .

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 17:49

ja ik weet ook niet precies wat er nu gebeurde, alleen dat het heel maf voelde en er vast ook net zo maf uitzag, zo'n ploinkende Yippie, ik had gewoon kramp van het lachen :') , en daarna gewoon stoicijns doen alsof er niks gebeurd is he.. maf beest. Krijg veel complimentjes over haar de laatste tijd van mensen die op stal komen, dat het zo'n mooi paard is :+: Vind ik natuurlijk ook maar ik ben bevooroordeeld :+

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 17:53

Iloon stoute Chic! En laat hij zich dan niet vangen als de rest er al uit is? Dat ze gewoon eerst de rest halen en dan tot slot hem??

Kjoetie haha wat een deugniet. En die schijnheilige blik achteraf ken ik haha.. Die kan Hincapie ook heeeel goed haha!