schrok hij op het 2e filmpje van het schrikdraad?Hincapie heeft een mooie nieuwe stal gekregen
Leuk dat Nadina gedekt kan worden!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nee ik ga niet naar huis dus doei en weg is chico hahahaha.
lekker veel foto,s plaatsen dat vinden wij niet erg hoor
ohhh ik wil hem
en die merrie wat een mooi beesje is ze zeg

Hoi, mag ik me ook melden?

Met mn been gaat alles wel goed volgens mij, weinig last en mijn lopen gaat inmiddels ook weer een stuk beter. Oefening baart kunst he
We hebben ook nog een klein rondje met de hond door t bos gelopen en ben toen door mn enkel gegaan (die dus net geheeld is
) maar gelukkig was er niets aan de hand. Als ik nou een beetje minder moe ben, kan ik er van de week zelf weer eens heenrijden en misschien het longeren weer oppakken.
. Leuk dat je ook mee gaat kletsen. El Jeffe is erg gaaf
.
. De grote kletsers frank en anouk zijn op vakantie he
. Lijkt me overigens wel tof hoor, samen met je mannen op stap haha. En die filmpjes
. Echt geweldig, voor de 1e! 
. Wat ziet Hincapie er toch goed uit
Heb mijn vriendje ook zo gek gekregen toen haha, alleen op Chico heeft ie pas 1 x gezeten haha.
. En Chico was stout ja haha!
.
. Kan ze echt mooi! Mooie foto van jou en atlas ook.
En voor welk paardje heb je intresse bij den vinkenburg? Staan leuke paarden!
?
. Beetje over de schok heen.. het is niet niks laatste tijd.. Gelukkig begin je weer er bovenop te krabbelen! Super al kan je straks weer meer, ook kwa longeren, grondwerken enzo!
. Hij stond wel een beetje vreemd te kijken hoor haha... Je zag hem denken "heh, toch vreemd, toen ik hier weg ging was dit toch nog niet?"
Hij staat in een leuke ruinengroep en dat gaat gelukkig goed
. Toen alle andere paarden er ook bij kwamen, gaven ze een flinke show weg met zn alle. Geweldig, ik zat 1e rang bij alle race-acties en bokkesprongen
. Prachtig om te zien.. maar had helaas geen camera bij.. Chico had dus ook geluk, en heeft gisteren nog niks hoeven doen. Vandaag maar wat gaan uitvoeren
.
Heb eerst even wat gedressuurd in de bak, maar we waren allebei niet helemaal in de stemming en de bak was druk. Ik had een vriendinnetje gevraagd om mee te gaan naar buiten, dus dat gingen we dan doen. Daarom moest Yippie een vliegendeken op onder het rijden (anders wordt ze opgevreten hier in het bos
) en mevrouw kan op 'rare' dekens nog wel eens een beetje euh.. overdreven reageren
(ging eens met de stalhoudster de stalgang af toen ze voor het eerst met lopen haar regendeken voelde
hoewel ik met grondwerken enz zo een plastic zeil erover en erop kan gooien). Enfin, ik was er dus wel op voorbereid dat ze misschien even maf kon doen, maar op wat nijdige bokken na ging het heel goed
En toen naar buiten.
en besloten we om buiten nou maar eens lekker te galopperen. Dit resulteerde in een soort van terre a terre hertensprongen waardoor ik de slappe lach kreeg (en mijn vriendin op het voorpaard ook toen ze zich omdraaide) en ik blijjj was dat het maar 6 sprongen waren en geen 8
omdat ik er anders geheid naast had gelegen. We hebben zó staan lachen daar in dat bos
Daarna uiteraard gewoon opnieuw aangegaloppeerd en toen ging het super, kort maar fijn buitenritje. Helaas op t einde wel veel last van de muggen
haha.
Er zitten idd wel erg veel beesten in de lucht, bah.
?
Ik hoop dat je met de juiste oefeningen snel weer op je paard kan stappen 
Echt balen. Had je weer een conflict gehad?

Ik pies hier zo'n beetje in mijn broek van het lachen!
Gelukkig hoef je in ieder geval niet mee te spuiten!
Ik hoop voor je dat je het longeren inderdaad volgende week weer op kan gaan pakken!
En ik blijf hem zo klein vinden
haha. Hij kan ook al lekker hard racen!
Ik zie het al voor me! Het bommetje komt weer in haar naar boven!
Daarna nog lekker gekroeld en hem verwend met snoepjes
Volgens mij vind hij me nu wel weer lief
haha. Het is zo'n lekkere knuffel.
Was ik even blij dat AZ met 1-5 heeft gewonnen
Ik heb genoten van de wedstrijd. Ik had van te voren gezegd dat ik een doelpunten knaller wilde zien, nou die heb ik gekregen 
Gelukkig ging de voordeur (is zo'n schuifdeur) niet open toen ik aan kwam. Er stonden al heel wat mensen te wachten, dus dat kon ik mooi als excuus gebruiken
Citaat:Vandaag was ik door mijn uitstapje naar Amsterdam wel een beetje te laat op mijn werkGelukkig ging de voordeur (is zo'n schuifdeur) niet open toen ik aan kwam. Er stonden al heel wat mensen te wachten, dus dat kon ik mooi als excuus gebruiken
Gelukkig word Doosie weer een beetje rustiger hehe. Emilio is toch zo'n schatje! En leuk gehad bij een voetbalwedstrijd, is niet mijn ding haha maar als jij t maar gezellig hebt gehad
Al hoewel ik hem vorig jaar niet kon gebruiken omdat hij toen met die koliek zat, en dit jaar kan ik hem misschien ook niet gebruiken (nou ja dat hangt er vanaf hoe snel ik me goed genoeg voel om weer een klein bosritje te maken maar eigenlijk mag ik niet rijden!). Maar die dingen helpen zeker wel!
. Hij is echt strontvervelend zeg... Hij liet zich gisteren en vandaag wederom niet vangen
(kreeg net een telefoontje van een nogal geirriteerde Benthe door mijn poown). Begint wel lekker irritant te worden zo..
. Die zal ik weer eens lekker oppakken deze komenden weken, want de leuke jongen uithangen heeft ie nu genoeg gedaan
. Benthe kan hem wel schieten, en een beetje gelijk moet ik dr wel geven
.
, en daarna gewoon stoicijns doen alsof er niks gebeurd is he.. maf beest. Krijg veel complimentjes over haar de laatste tijd van mensen die op stal komen, dat het zo'n mooi paard is
Vind ik natuurlijk ook maar ik ben bevooroordeeld