[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lusitano

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 11:55

Zijn er nog mensen die elkaar ontmoet hebben zaterdag???
Ik heb echt niemand gezien!
Wel iemand waar ik niets mee had afgesproken... Het was echt enorm druk!

Vond het wel indrukwekkend om tezien. Ik kan daar gewoon helemaal van vol lopen...ik ben een rare
Die friezen vond ik wel veel hangwerk aan de stangen hoor. Origamie met een paardennek. Wel ontzettend knap dat die dieren evengoed die beweging nog konden laten zien. De fries met die enorme bos manen vond ik eerder lachwekkend, dat was echt niet normaal meer! Haha!
De show was prachtig!! Het gemak waarmee ze het doen, niets geen spectakel maar rust en discipline! Vingers aflikken

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 12:07

Ik ben zaterdag wel bekende tegengekomen, een vriending waarvan we van elkaar niet wisten dat we gingen! Heb een bokker ontmoet waar ik mee had afgesproken, erg leuk elkaar te ontmoeten na veel mailcontact en na afloop mkvdiest en foogul gezien!

Heb jou niet gezien Lusitano terwijl je redelijk voor mij had moeten zitten... zelfde vak toch?! Ik had stoel 5 rij 10. Welk stoelnummer had jij?

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 12:44

Lusitano schreef:
Zijn er nog mensen die elkaar ontmoet hebben zaterdag???
Ik heb echt niemand gezien!
Wel iemand waar ik niets mee had afgesproken... Het was echt enorm druk!

Vond het wel indrukwekkend om tezien. Ik kan daar gewoon helemaal van vol lopen...ik ben een rare
Die friezen vond ik wel veel hangwerk aan de stangen hoor. Origamie met een paardennek. Wel ontzettend knap dat die dieren evengoed die beweging nog konden laten zien. De fries met die enorme bos manen vond ik eerder lachwekkend, dat was echt niet normaal meer! Haha!
De show was prachtig!! Het gemak waarmee ze het doen, niets geen spectakel maar rust en discipline! Vingers aflikken

Heb ik ook inderdaad, zijn we samen raar Haha!

Hahaha, iedereen heeft het over die fries met die giga manen, voorpluk was idd toch wel opwekkend voor je lachspieren Haha!

Zoals de meesten mensen al zeiden, de friezen waren echt spectakel om te zien, dan kwamen de lippizaners, wat een verschil, wat een rust en beheersing straalde die uit..

Al met al een geslaagde avond, was ook erg gezellig met ons "groepje" van stal, we namen 4 rijen in bezit Haha! Peet, wij zaten ook in E, alleen dan schuin voor, heb nog naar je gezocht, maar niets gezien!
Wel jammer dat ik uiteindelijk niemand heb gezien van hier!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 13:27

Regine, ik zat dus ook in B rij 2 stoel 7 en 8
Ik heb bij binnenkomst nog een tijdje over de tribune lopen staren maar kon niemand vinden!!! stom zeg....

Madelief, ik ben blij dat je het raar zijn met me deelt Lachen

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 13:36

Heb je dus wel vlak voor me gezeten... jammer... heb je niet gezien.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 14:25

he meiden
Clown jullie hadden net als danielle meoten ff bellen we hebben daarna nog een heel gezellig onderonsje gehad we bleven tot het eind zitten
ik had me nummer er opgezet anders vindt je mekaar toch niet
jammer maar mss een volgende keer weer

ik ben nog niet naar stal geweest dus weet niet hoe het met zijn benen is hoop goed en niet dik hoop ik

heb me haar maar weer donker gekleurd en blijf er voortaan wel vanaf dus ga nu door het leven als een brunette ipv domblondje hihihi dit keer geen pijn gehad
morgen sinterklaas bij mijn ouders en woensdag bij schoonouders dus zal wel ff niet op de pc komen moet eindje weg jammer genoeg

en donderdag heb ik tsjillert een jaar wat gaat de tijd toch snel

ilona mooie foto`s van jielt ga hem maar lekker een knuf geven vandaag

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 16:48

@ regine: Leeeeeeuk, ben heel erg benieuwd naar die Fries, nu iedereen het erover heeft, zeg het maar als je het filmpje hebt!

@ cloris: Lijkt me prachtig die friezen, maar jammer van dat rijden zeg.. Gelukkig straalde de witjes zo veel rust uit, word helemaal jaloers hier haha.

@ peet: Hahah wat leuke voor Celine, hou oud is ze eigenlijk? Hadden jullie dat geregeld of kwam de gymjuf uit haarzelf, heel leuk! Haha!

@ soeske: Oh leuk, foto's, ben benieuwd Haha!.

@ flamon: En zo ben ik een anda verslaaf, hihi.

@ Ilona: Heerlijk dat je zo ontspannen hebt gereden, lekker gevoel he, zonder zadel, een lief paard die dan nog met jou errop zo rustig blijft.. Kan ik altijd helemaal weg dromen!

@ Ilona nog een keer: Mooie rijfoto, volgens mij gaat het steeds beter. Lieve Jielt ook.

@ Yenneke: Wat leuk dat je nog een keer bent geweest, grappig van die verschillen. Het is natuurlijk ''bijna'' nooit perfect Haha!. Wil wel een foto zien van je paardje met het hangbuikje, lijkt me grappig haha. Heerlijk, zo'n lange vakantie zeg maar, en de Dominicaanse republiek, zijn mijn moeder & stiefvader voor hun huwelijksreis geweest, een geweldige vakantie zeiden ze, een prachtig land, en natuur. Het ligt maar net aan waar je zit. Ze gingen met een vliegmaatschappij die net falliet was, vliegtuig was niet goed meer, kregen ze in de lucht te horen, zagen ze de keraziene ofzoiets uit het raampje lozen, moesten ze een noodlanding maken, iedereen ging bidden want die dacht dat het niet goed ging, op het vliegveld overal brandweer en politie, met de wielen was er iets fouts gegaan, en ga zo maar door. Gelukkig toch nog veilig aan de grond gekomen, daarna konden ze kiezen of ze er nog heen wilde of niet, toch wel gekozen om nog naar de Dominicaanse republiek te vliegen, en gelukkig nog een geweldige vakantie gehad!

@ Saida: Gelukkig gaan jullie vooruit! Lekker he zo'n relax dagje, al ben ik 13 dus krijg ik niet van die heerlijke masages en gezichtsbehandelingen, maar wel een dagje shoppen, uitslapen, en andere gezellige dingen met familie ofzo doen, lekker dagje uit ergens heen, ook altijd leuk! Haha!

@ zasread: Nee geen foto's, maar die komen wel, wel een vage foto, zal hem straks wel even errop zetten. Ag hij word gecastreert haha, vast wel de goede keuze Haha!. Was ook bij Fue zo.

@ Peet: Leuk je haar bruin, gelukkig doet het geen pijn. Gefeliciteert met Tsjil, ga je nog was speciaals doen? Gezellig Sint bij je langs Haha!.

@ Miri: Daarom laat ik Joelle er ook eerst naar kijken. Fuego zal het wel moeten passen hoor, dit zadel hadden we ook gewoon gekocht, Valerie keek of die paste, en hij paste perfect. En zo niet, pech, sturen we hem weer terug, of verkopen. Maargoed, Joelle die kan elk moment terug mailen, keurt ze het zeg maar goed, bestellen we hem gelijk, want zo'n kans krijg je niet snel meer Haha!. Maar ik vind het ook al zo raar dat het zo goedkoop is.. Maargoed, laten we maar hopen dat het goed is Haha!. Ik had je al gefeliciteert op in het Spanje topic, zelfs voor je gezongen Haha!. Leuk hoor die cadeautjes, en heerlijk zo'n strandrit!

Zo ik heb letterlijk op iedereen gereageert. Ik zelf heb niets te vermelden, manege is dicht.. Kom net van school, lekker met wat vrienden bij een cafeetje wat zitten drinken in het zonnetje.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 16:55

Esmee: Het kan niet anders, want anders kunnen mijn cavia's niet meer bij elkaar in het hok. Nu kunnen ze straks gewoon gezellig met z'n tweetje zitten zonder dat die andere weer jongen krijgt.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 17:27

prinslover wat een gave foto's weer van jielt!!

en yenneke,wat gaaf 2x naar de SR!!bofkont!!

wat leuk dat het mooi was en dat iedereen genoten heeft!

ben erg benieuwd naar foto's,heb er al een paar gezien,maar ik wil meer natuurlijk Tong uitsteken

sanne ,hahha,die is lekker dik ja..dat worden straks heel veel caviaatjes Tong uitsteken (enne ik hoef ze niet hoor Haha! Haha! )

hier gaat alles verder zijn gangetje,maar wat een takke weer is het,mijn bak is nu 100% een zwembad!of ik zou net kunnen doen dat ik op het strand rij,en dan aan de vloedlijn rij ofzo Clown Clown

bah bah en nog eens bah! zo,das eruit,hahahah

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 17:29

@ Zasread: Oh hahaha je cavias, ik ben helemaal in de war, moest op zoveel mensen reageren hahaha. Wel leuk hoor Haha!!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 18:09

gave foto's ilona Knipoog

aaaaaaaaaa Tong uitsteken
mijn haren zijn kort Tong uitsteken
hahah
er is echt een heel stuk van af Tong uitsteken
moest het even kwijt :p
maar ik heb mijn haren aan een vrouw gegeven die er een pruik van maakt voor kinderen die bijvoorbeeld ernstig ziek zijn en hun haren kwijt zijn.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 18:35

flamon,foto!!

en wat goed dat je je haar daaraan gegeven hebt,kunnen ze mooie pruiken van maken.. Ja

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 19:00

Ik heb helemaal niemand ontmoet zaterdag avond en zat ook in vak E Clown

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:18

@ flamon: Ag, toch nog voor een goed doel. Mijn lange haren zijn gewoon in een prullenbak gegooit, lekker Spaans Haha!.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:53

Bedankt voor de leuke reacties op de fotos Lachen Ben nu de fotos aan't uploaden, zijn erg goed gelukt, en dat zonder flits haha.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 21:45

cloris schreef:

zat je niet naast ons op welke stoel zat je dan ??? en welke rij Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 22:22

heb nog een paar leuke foto`s van cavia`s langs zien komen die heb ik ook
twee schatjes van beestjes erg lief maar ik kan niet bij ze in hun buurt komen of ze beginnen heel hard te fluiten naar me hihihi eten denken ze dan en ja hoor dan komt peet weer met wat eten
de een is twee keer zo dik als ze moet wegen kijk maar
Afbeelding
hier muis en bekkie samen met een speelgoed poesje
Afbeelding
dit is dikke muis
Afbeelding
muis haar voorkant
Afbeelding
en bekkie hier was ze net een beetje gekinpt ze is nl een langhaar maar ik kam haar nooit vindt ze maar niks dus eens in de zoveel tijd gaat ze onder de doucht en knip ik haar kaal

toen ik bekkie kocht had ik medelijden met haar ze had net een miskraam gehad en was heel erg ziek
ik zei die lelijke Bloos wil ik wel hebben
nee zei die man die is ziek
nou dan verzorg ik haar wel zei ik zodat ze weer beter wordt en dat is ze nu nog steeds goed gezond

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 22:34

Leuke beessies peet! Had toevallig een cavia vandaag op de praktijk hihi. Een zwarte mini

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 22:49

soeske schreef:
Leuke beessies peet! Had toevallig een cavia vandaag op de praktijk hihi. Een zwarte mini

ze zijn zo leuk en zeker van die mini beestjes Haha!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 22:53

Leuke foto's zeg Peet, lieffffff!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 23:07

cloris schreef:

En wat ik begreep zat je maar 2 rijen achter ons Clown

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 23:58

ik zat ik vaf f in rij 4 op stoel 4 Tong uitsteken
hahah
heb ook foto's Cheese!gemaakt Tong uitsteken
hahah stoute Fanny Whoosh! Tong uitsteken

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 23:59

ik zoek nog steeds iemand die met mij mee gaat naar appassionata:P

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 00:11

Bedankt voor de leuke reacties op de foto's! Vandaag voor het eerst sinds tijden weer les gehad! Amanda ging erg lekker vandaag, ze vind het wel erg moeilijk, maar wil wel graag werken. Was trots op dr Haha! Helaas geen tijd gehad om naar Jielt te gaan vandaag .. Verdrietig Maar ik ga morgen denk ik wel even langs.. Een vriendin had Jielt nog zien rijden met zn nieuwe bijrijder waarschijnlijk.. Bah, voelt toch wel gek hoor, eerst gingen die vriendin en ik altijd op maandag samen Jielt doen.. Ach gut

Ess: Gezellig hoor dat je wat ging drinken! Jammer dat je vandaag niet naar Feetje kon.. Maar morgen weer een nieuwe dag!

Peet: aaahh, lief hoor die cavia's! Maar zou ze zelf niet willen hebben, ze zijn vaak zo schuw..

Sanne: Je moet wel foto's plaatsen hoor van de jonkies Haha! Dat vind ik zoo lief, alles wat klein is, is lief Haha! Ik durf niet met zekerheid te zeggen of Fab nog foto's komt maken, maar hoop t wel! Misschien mag ik hem nog 1 x lenen..

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 00:17

Prinslover schreef:
Bedankt voor de leuke reacties op de foto's! Vandaag voor het eerst sinds tijden weer les gehad! Amanda ging erg lekker vandaag, ze vind het wel erg moeilijk, maar wil wel graag werken. Was trots op dr Haha! Helaas geen tijd gehad om naar Jielt te gaan vandaag .. Verdrietig Maar ik ga morgen denk ik wel even langs.. Een vriendin had Jielt nog zien rijden met zn nieuwe bijrijder waarschijnlijk.. Bah, voelt toch wel gek hoor, eerst gingen die vriendin en ik altijd op maandag samen Jielt doen.. Ach gut

Ess: Gezellig hoor dat je wat ging drinken! Jammer dat je vandaag niet naar Feetje kon.. Maar morgen weer een nieuwe dag!

Peet: aaahh, lief hoor die cavia's! Maar zou ze zelf niet willen hebben, ze zijn vaak zo schuw..

Sanne: Je moet wel foto's plaatsen hoor van de jonkies Haha! Dat vind ik zoo lief, alles wat klein is, is lief Haha! Ik durf niet met zekerheid te zeggen of Fab nog foto's komt maken, maar hoop t wel! Misschien mag ik hem nog 1 x lenen..

aa meis is dan indd vervelend om het dan zo te horen