Suusenmalvin schreef:Wooooow, knap hoor DnBles! Hahhaha dan hebben wij nog moeite met de galop en jij zit al in de zigzag appuyementen![]()
Dank je wel voor je reacie Esther. Idd die lange stukken, dat is een fijne oefening. Ik had ook gehoopt dat ik veel de galop kon oefenen op onze ' galoppeerbaan', alleen op de Lelystadse klei is dat ff een dingetjeWe glibberen steeds alle kanten op, dus dat durf ik niet aan helaas.
Wel fijn om te horen dat het goed kan komen hihi
Haha geloof me zo zijn wij ook begonnen
Heb haar zelf zadelmak gemaakt en dat was niet het meest gemakkelijke paard dat ik ook zadelmak gemaakt heb
Ik heb geen idee hoe ik het filmpje hierin zou moeten plakken, ik heb 1 van de 3 filmpjes op youtube kunnen krijgen.
Is gefilmd met mijn telefoon, niet de beste kwaliteit en niet het mooiste filmpje maar je kunt het wel zien.
P.s. Je ziet vanzelf welke hoek zo monsterlijk spannend is
http://youtu.be/MSNujMm7jPw
We glibberen steeds alle kanten op, dus dat durf ik niet aan helaas.
hij blijft mooi
Mooi hoor! leuk gedaan zo.

Dan word het van beide kanten frustratie en dat wil ik niet. Heb haar dan ook maar ff rust gegeven en een keer aan de longeerlijn gegooid. Woensdag eindelijk weer een keer les gehad en wat ging ze gaaf!! Denk dat ik het B en het L maar oversla.. Zodra je het haar moeilijker maakt gaat ze fijn lopen
Ze reageert alleen zo gevoelig op mijn bekken dan, dat ik bijna niet durf te bewegen haha. Ik moet nog heel hard werken aan mijn eigen lijf denk ik.. zelf meer controle krijgen.