Manchonito evandepanne en idefix jullie zijn heerlijk aan het dromen! Leuk om te lezen. Dromen of wensen uitschrijven helpt hoor, maar wees voorzichtig met die wensen: voor je het weet is het werkelijkheid - maar net even iets anders,...
Martine misschien is het iets om Flavio even geen zemelen meer te geven alleen haver in combi met andere brok.
Ik weet niet hoe het dieet er bij jullie op stal uitziet?
Wij hebben wel wat gehannesed hier, de paarden werden ook weer magerder na het korte vreugdevolle grazen in de paradijselijke oase, wat hen echt wel goed deed. We werden er weer uitgejaagd

We hebben nu de zemelen uit de voeding gehouden en geven een geperste brok en een geperste alfalfa wat in NL dus lucerne is.
eindelijk krijg ik ze richting zoals ik voor ogen had.
Lekker stukjes wandelen doe je toch wel?
Onze paarden zijn buitengewoon actief niet suffig gelukkig! en zijn springerig en rennerig en zijn zelfs in voor galopjes!
Hier is het volgens mij nog helemaal geen 51 graden geweest, ik had dat wel verwacht! Ik heb een gadget op mn desktop wat de tempertauur weliswaar van Tozeur aangeeft, maar al heeft het me een lagere temperatuur aangegeven, psychisch heeft het me zeker geholpen haha.