Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Heb je nog leuke plaatjes
.
Ik wil daar ook wel even lekker vakantie vieren hoor, ziet er prachtig uit!!
Ja, dat snap ik... al zolang niet kunnen gaan.. ze zullen jou ook wel missen
Als eerst: super van je nieuwe projectje!! Wel fijn dat je daar nu wel positieve energie kan halen! En minder van Rico en veludo...
Iedere x hoop ik op hele goede berichten, maar helaas..... Vind het zo k.lote voor je
. Wil dat wel eens zien! Jij op Saturno!! Wel leuk he, op zo'n paard rijden, je hebt echt wat onder je! Al moet ik zeggen, Chico deed het de laatste tijd zo goed! Voor me gevoel was geen paard beter dan hem haha
En Iggie wordt groot zat hoor!! Al snap ik de worries wel, maar het komt goed !
. Schrikken joh!! Shannon en koliek.. nou niet fijn
. Gelukkig ging het beter!!! Brrrrrrrrrrrrr, ik heb nu echt de bibbers voor koliek
. Bah.. hopen dat het echt weer over is nu!! Dikke knuf voor shan 
. Eng verhaal over Atlas!! Interessante foto's.. Succes ermee.. 
Vandaag gaat het gebeuren toch?
Jeeeeeeeeeeeetje, wat een DRAMA gisteren zeg.. haha. Chico had het echt gehoord of geroken. Want hij was echt WILD. Ik kwam op hem af, met een peentje maar hij wou bijna niet eens het peentje aannemen!!! Ik kon hem niet eens aaien... Pfff. Laat staan halster om doen... Eerst zelf een 15 min geprobeerd, in jawel, de stortregen..
. Bah bah bah, echt zeiknat geregend.. maar goed, als hij maar kwam. Maar dat deed ie niet. Hij rende lekker naar het achterste stuk. En nee, dat land is niet groot..
Wel dus.
hij is míjn vriendje!".
.
.
en lokken, kreeg ik Guess te pakken.. Jawel, met halster. En benthe kreeg bij CHico het halster om. Die was echt zó wild, dat hij meteen rechtovereind stond!!! Ze liet hem los, en toen hij zn halster omhad, was het makkelijker vangen. Dus benthe en ik samen hem vastgehouden, mocht hij nog pogingen doen haha...
. Tsja, en toen nog de trailer op... Mensen kinderen, dat wou meneer niet natuurlijk. 10x op de trailer aflopen, zeggen dat hij lief is, en maar proberen... Zijn leuke vriendjes opgelopen naar het hek natuurlijk en roepen en roepen.. Pfff... Nou na een half uur lukte het nog niet. Hij sprong telkens links al steigerend de trailer af. Doen maar een longeerlijn eraanvast als lijntje. En voila, meneer liep er zo op. Hehe!!!! Nou daar gingen we dan. Op stal even 10 min flink hard brullen
. Maar daarna weer kipmak haha. Lekker staan poetsen en doen, en hij kon weer op rust, aan een touwtje staan zonder hem te breken haha
. Hij was meteen een stuk relaxter, heerlijk
.
Gaaaaf dier! Zelf het plaatje geschoten??
En wat een mooie foto's van het veulen!
Het zal even zoeken worden naar de tweelingzus van Lisenka!
)
en vond hij het wel een strak plannetje
Gelukkig staat je lieve ventje nu weer bij jou terug op stal en gaat hij zich even wat beter gedragen
Maar misschien is het maar beter zo, want dat geheen en weer is voor zowel jou als hem niet goed denk ik. Maar vind het wel erg voor je, jammer dat het niet anders kan.
De foto's zien er super uit, zou ook wel weer eens willen maar vliegen zit er voorlopig niet in met mn pootje

??: ) Maar klinkt wat lekkerder en kan ik mooi afkorten naar Arro.

azz: 
. Mooi veulen, leuke naam geworden hoor
lijkt het me logisch dat we daar geen 2 uur met een bigsmile hebben gestaan. En nu achteraf kan ík er best om lachen
. Bovendien geef ik hem gelijk, als je vanuit zijn standpunt bekijkt he
. Helaas heeft ie pech, en is hij niet gekocht op alleen maar op de wei als grasmaaier te dienen haha. 
Chico heeft t jullie wel lastig gemaakt.. maar eind goed, al goed 

en nu ook nog je lichaam dat niet mee werkt, wel fijn dat je ook nog positief blijft en dat je op zoek bent naar een nieuw paardje ik wens je heel veel sterkte en succes en als je wilt kan je hier altijd je hart luchten he
nu weer lekker opvoeden en weer lekker trainen
werken met die handel 

Cyrina schreef:Is een fokker die al van af het begin in PRE's doet. Paarden met goede bloedlijnen ect.
Ze doen de paarden vaak betuigen en je moet wel rekening houden dat ze daardoor wat "vast "kunnen zitten bij de schouders.

Was echt een heerlijk dagje. Weer viel reuze mee.