Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar zomers is hij mooier dan nu
hij is nu een donkere beer,en zomers wordt ie zo mooi schimmel
Rijfoto's heb ik wel eens wat geplaatst volgens mij,maar ik vind foto's van Moreno alleen zonder mij mooier
Ze is echt zó knap geworden
lekker lijf heeft ze ook gekregen
Lijkt me héérlijk zo'n les.
Dr vader is wel een volle maar dr moeder een vuilnisbak!
.
hoe dat nou zat met het bit. In mijn hoofd heb ik de voordelen geprobeerd op te zoeken met rijden, blijkt dat je hem aan het longeren was
. Maar mijn conclusie was dat als je hem echt stil wilde laten liggen, je de sper wel erg strak moest doen, en dat dan de ringen in de neus drukten. Doe je de sper losser, gaat heel het idee verloren, right? Nogmaals, dit was gebaseerd op rijden, niet op longeren
. Wil je echt een stil resultaat kun je ook eens proberen een kneveltrensje aan het bakstuk vast te maken. 

poing poing poing!! Ik was het niet eens echt aan het proberen, alleen maar terug terug en nog meer verzamelen en toen... ze deed em gewoon! Na mijn eerste verbazing kreeg ik een dikke smile op me gezicht geplakt die er niet meer af ging!
(terwijl ik er 5 km vanaf woon
)

die word nog ingereden en is over 2weken klaar)

op de grond 
Ik kan het amper bijhouden... haha. Wel enorm gezellig.. Leuke en minder leuke berichten las ik.... Ik reageer alleen nog op wat ik weet..
Zal vast heel mooi staan (foto!!
).
. Hij is knap hoor, die Nombrado! En jij zit er met een lekker serieus bekkie op hihi. How is life verder? Trek je het nog een beetje? En hoe is het met je leuke berichtenschrijver 
. Even de verloren tijd inhalen!! En met Fuur gaat het ook toppie zo te lezen. Over die verzorgsters, ik zou gewoon goed kijken wie er het beste bij jou én fuur past. Alle 3 laten komen dus
.
. Leuk hoor, dus over 2 weken is het zover! Joepie
. 
. Wat knap paard heb je zeg. Foto's!! En leuke foto van sint en piet hihi.
hahaha.
.
. Hij is leuk joh. Moooie frontriem ook.
.
. Hij kan leuk lopen zeg!!
Jeetje, heftig hoor... Heeeel veel sterkte 
. Ben heel benieuwd hoe het met Heidi staat!! Ik heb ook sinterklaas gevierd, en heb een mooie fotolijst met zilverenrand gekregen!
En ook een mooie winterjas voor naar de paarden... Helaas niet de jas die ik heel graag wou, dus ik ga hem ruilen.. Maar ben er heel blij mee
. Heb aan me ouders (en aan mezelf) kaartjes gegeven voor de geweldige show; Appassionata!
Dus daar ga ik de 27e heen om 20.00 uur!
.
. Gelukkig dat je dan toch doorgezet hebt
.
. Maar ga maar snel een strandrit maken, want het is echt heeerlijk hoor
. En op 5 km afstand moet het helemaal kunnen
.
. Zo kan ik weer lekker naar de sportschool en vanmiddag Atlas weer is aan het werk zetten
.
dalijk gewoon met een heel groepje strand rijden
lijkt me heerlijk 
ze doet het dus echt super. had vorige week ook bijzet er aan helemaal niet strak. ze liep gewoon rond. en de bijzet slingerde er maar los bij
ze deed het dus echt gewoon zelf 
haha
Achja leer je ook alleen maar van (vind ik dan)
veel plezier alvast

stap en draf lukt allemaal goed ook galop. maar aanspingen natuurlijk is nog 'raar' 
me pc is lijp
kan wel me afbeeldingen openen, maar geen map openen
eventjes wat van me laten horen.