Woooooooow, wat gaan we weer hard.
Ik kan het amper bijhouden... haha. Wel enorm gezellig.. Leuke en minder leuke berichten las ik.... Ik reageer alleen nog op wat ik weet..
Saida: Gaaaaf joh, die frontriem.
Zal vast heel mooi staan (foto!!
).
Jasmijn: Oeeeh, leuk plaatje hoor!! Nog meeeeeeeeeeeer
. Hij is knap hoor, die Nombrado! En jij zit er met een lekker serieus bekkie op hihi. How is life verder? Trek je het nog een beetje? En hoe is het met je leuke berichtenschrijver 
Madelief; Druk bezig met je vriendje zo te lezen. Leuk hoor
. Even de verloren tijd inhalen!! En met Fuur gaat het ook toppie zo te lezen. Over die verzorgsters, ik zou gewoon goed kijken wie er het beste bij jou én fuur past. Alle 3 laten komen dus
.
Kiki: Leuke foto, en die frontriem is kikkeeeeee
. Leuk hoor, dus over 2 weken is het zover! Joepie
.
Jazz verhaal klinkt wat minder hihi. 
Regine: Oeeh Cappie toch
. Wat knap paard heb je zeg. Foto's!! En leuke foto van sint en piet hihi.
Benthe; Jaaa, foei jij, je bent al veel te lang niet meer geweest
hahaha.
Cyrina: Stoute Cantaor!! Wat een dondersteen zeg. Dan baal je toch wel even stevig als je daar staat te k.loten.... Maar gelukkig ging die uiteindelijk toch maar mee
.
Jolijn; Niet doen hoor!! 500 is echt veel te weinig, het is zeker meer waard
Frank; Knappe Despi
. Hij is leuk joh. Moooie frontriem ook.
Mies: Mooi zeg die plaatjes van jou en Shannon!! Op de laatste foto hebben jullie beide echt een mooie uitdrukking naar elkaar
.
Esther: Leuke plaatjes van Atlas op het strand. Jullie hadden mooi weer!
Amanda: Oeeeh, knappe Ninooo
. Hij kan leuk lopen zeg!!
Peet; Ag nee toch...
Jeetje, heftig hoor... Heeeel veel sterkte 
Zo, de rest weet ik niet meer
. Ben heel benieuwd hoe het met Heidi staat!! Ik heb ook sinterklaas gevierd, en heb een mooie fotolijst met zilverenrand gekregen!
En ook een mooie winterjas voor naar de paarden... Helaas niet de jas die ik heel graag wou, dus ik ga hem ruilen.. Maar ben er heel blij mee
. Heb aan me ouders (en aan mezelf) kaartjes gegeven voor de geweldige show; Appassionata!
Dus daar ga ik de 27e heen om 20.00 uur!