[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Blablabla11

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 23:35

utixo

ja hij lijkt wle boven het bit te zitten of er door heen

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 06:08

goeiemorgen meiden.
ja hij zit door het bit. dit heb ik eens geleerd van iemand om een paard aan het bit te longeren. dan trek je het bitje echt nooit door z'n mond heen. om te beleren werkt het ook wel maar soms vergeet ik m ook wel eens na het longeren op de juiste manier vast te maken.
benthe: gefeliciteerd! in t weekend is het rustig hier, doordeweeks echt niet meer bij te houen.
zo en nu aan het werk

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 09:17

Esther -> Leuk een strandrit!
Voor de lessen bij Mayke hoef je echt geen ervaren ruiter te zijn, hoor!

Michelle -> Op zich vindt Rintske het altijd leuk om aan het werk te gaan.
Alleen is ze nog vrij snel afgeleid en als ik dan de aandacht terug vraag wil ze nog wel eens een beetje kribbig doen. Knipoog
Ze doet iig altijd haar best, en de momenten van aandacht worden steeds langer.
De frontriem heb ik nog niet bij Rints om gehad.
Ik heb nu m'n zadel en hoofdstel thuis liggen zodat ik ze weer eens kan poetsen.
Dan haal ik m'n hoofdstel toch altijd helemaal uit elkaar en kan ik meteen de frontriem wisselen.
Ik maak vandeweek wel ff een foto van Rints als ie erop zit!
Shannon is een vrij fijn gebouwde fries zo te zien, ze doet me denken aan Grytsje......

Jasmijn -> Was leuk je weer te zien, spreken en te zien rijden!
Ook al was het op Nombrado....... Tong uitsteken Haha!
Zo te lezen vond je het erg leuk en leerzaam, kan ook niet anders; Mayke is ook leuk en haar mannen ook!
Ik ken haar sinds februari van dit jaar en heb al zo onwijs veel geleerd van haar!
Als je weer deze kant op komt moet je anders even een berichtje sturen, dan spreken we wat af en kan je Rints ook eens onder het zadel zien! Clown
Hahaha! Dat spierpijn verhaal komt me zoooooo bekend voor!
Je wil niet weten hoe ik de eerste paar keren van Gemelo afstapte!
Na een week voelde ik m'n spieren nog! Haha!
En nog voel ik ze tijdens elke les, hoor, hoewel het wel steeds minder wordt.
Ik geloof dat ik deze wel stiekum mag plaatsen; Duivel
Afbeelding

Frank -> Jij hebt ook een mooie frontriem voor Des!
Dat is er zo eentje met een boogje erin zeker? Staat mooi, hoor!
Je was er vroeg bij vanmorgen! (5.08) Gestoord

Benthe -> Gefeliciteerd met je winstpunten!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 09:26

Zo,gisteren echt mega verhaal getypt,op iedereen bij gereageerd,druk op verzenden,en error....weg verhaal Boos!
Nog maar een keer,maar wat beknopter Haha!

Barocco Je bent welkom hoor Knipoog maar zomers is hij mooier dan nu Bloos hij is nu een donkere beer,en zomers wordt ie zo mooi schimmel Pling Rijfoto's heb ik wel eens wat geplaatst volgens mij,maar ik vind foto's van Moreno alleen zonder mij mooier Clown

FrankWat een knappe vent is Des toch,ben jaloers op die manen Vingers aflikken

Heidi tis stíííííííl aan de overkaaaant.....en?en?en? Is er al wat? Of moet je vandaag naar het ziekenhuis om te strippen? In ieder geval succes meid!

Evdpanne Wauw,heerlijk,strandfoto's! Ik heb mezelf beloofd dat ook ooit te gaan doen...

Peet Goed zo meid,hoe moeilijk het ook is en misschien nog wel zal worden,het is goed dat je voor jezelf gekozen hebt Ach gut

Utixo Knap,mooie punten en goed resultaat!Gefeliciteerd!

Mies Wauw,wat een plaatje toch Lovers Ze is echt zó knap geworden Vingers aflikken lekker lijf heeft ze ook gekregen Vingers aflikken

Jolijn Tsja,ik moet zeggen dat ik op marktplaats ook overal loop te bieden,en dan gewoon de prijs die ik kan besteden,en maar hoop dat iemand écht van zijn zadel af wil Bloos

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 09:28

Jasmijn Wauw! wat een gaaf paard had je onder je kont Vingers aflikken Lijkt me héérlijk zo'n les.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 09:29

Oeps,bijna vergeten........

Sjaad
Waar blijven die foto's nou van die kanjer van je? Of zit je de hele dag bij hem in zijn stal en niet meer thuis achter de computer? Clown

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 09:50

berdien: gefeliciteerd!!! Ze is een zij, en een fopfries Knipoog Dr vader is wel een volle maar dr moeder een vuilnisbak!

jasmijn: Ja hij is al heel lang weer terug in duitsland! Sinds augustes al!
Deuzig..deusje.. ken je dat niet? beetje hetzelfde als sulletje Tong uitsteken
Oww ben benieuwd naar de foto's! Klinkt wel heel gaaf!

frank: Leuke foto's! Hij is wel heel stoer voor de merries!

benthe: Netjes hoor! Kan je minpunten krijgen om struikelen door een kuil?

saida: Shannon is inderdaad fijn, maar dr zit nog veel meer in dan fries, waarschijnlijk zit er van moeders kan ook iets volbloedachtigs in...
Shannon kan dat ook hebben, ineens afgeleid of totaal gefocussed op een ding waardoor ze de rest vergeet! Ah daar zijn ze nog jong voor!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 10:11

Mies, in de B kun je sowieso geen minpunten krijgen, maar ik denk het haast niet. We lagere punten als de jury slecht gemutst is, onder het mom taktfout. Maar ach, ik ben allang blij dat ik niet onder hem lag Lachen.

Frank, ik heb me vannacht serieus af lopen vragen (je moet toch wat als je niet kan slapen omdat je verkouden bent *LOL*hoe dat nou zat met het bit. In mijn hoofd heb ik de voordelen geprobeerd op te zoeken met rijden, blijkt dat je hem aan het longeren was Lachen. Maar mijn conclusie was dat als je hem echt stil wilde laten liggen, je de sper wel erg strak moest doen, en dat dan de ringen in de neus drukten. Doe je de sper losser, gaat heel het idee verloren, right? Nogmaals, dit was gebaseerd op rijden, niet op longeren Lachen . Wil je echt een stil resultaat kun je ook eens proberen een kneveltrensje aan het bakstuk vast te maken.

Die Nombrado is wel een lekkertje zeg! Hemel.

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 10:45

Zo jullie zijn echt niet bij te houden met lezen zeg.
Ik ken jullie nog niet zo goed dus geef nog niet zomaar ergens een antwoord op maar Petra ik wens je veel sterkte.

En ik heb geprobeerd om een foto te plaatsen van mijn knappe fries maar het lukt nog niet zal eens aan iemand vragen om me te helpen.

Verder vind ik 500 euro wel te weinig voor zo'n nieuw zadel dus zou ik zeker niet doen.

Ingrid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 10:48

Mooie foto's weer Haha!

Ik heb idd besloten dat ik het voor 500 niet doe Nagelbijten / Gniffelen

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 11:11

Mooie foto's weer voorbij zien komen! Dat is altijd het leuke aan dit topic bij lezen, zoveel foto's van zoveel moois! En veel gereden en plezier gehad! Nou ik ook hoor, vrijdag met t paardje en koets van een vriendin 2 Sinterklazen op 2 scholen afgeleverd, was erg leuk!
Afbeelding
En zaterdag echt een geweldige piaffe aan de lange teugel neergezet, kwam meer omdat Capriola zo fris was maar goed, ik was wel helemaal Hyper! poing poing poing!! Ik was het niet eens echt aan het proberen, alleen maar terug terug en nog meer verzamelen en toen... ze deed em gewoon! Na mijn eerste verbazing kreeg ik een dikke smile op me gezicht geplakt die er niet meer af ging!
En gister met dat prachtige weer heb ik samen met Cap de hele middag in het bos gehangen, gave rit van bijna 3 uur erop zitten! Heerlijk, zo'n paardenweekendje!!

Ik mis alleen Heidie hier... is ze al bevallen dat jullie weten?

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 11:25

evdpanne @ Ziet er leuk uit joh,, moet ik ook nog steeds is een keer doen *LOL* (terwijl ik er 5 km vanaf woon Huilen van het lachen )
Mies_Apollo @ wat een lekkerding , en glanzende vacht *LOL*
berdien85 @ Gefeliciteerd! Haha!
_Saida_ @ leuke frontriem, ook ik heb mezelf vorige week getrakteerd op een frontriem Clown
Afbeelding
regine @ super dat ze het deed haha! Haha!

gisteren les gehad, (niet op me eigen knollie Clown die word nog ingereden en is over 2weken klaar)
moest op een x jazz. haha Huilen van het lachen
meneer kon lopen als een gek(Prix Saint Georges) maar schrikt overal van Nagelbijten / Gniffelen
Stro in de bak? hij vliegt er omheen, zelfde als met water,lichtinval, kuil in de bak Huilen van het lachen
dus ik maak een volte. licht er hooi.nouw hij vloog half de lucht in en ging ervandoor in bokkende galop, en maakte een noodstop in de hoek en toen was het aah ah aaahw "boem" Clown op de grond ROFL
Daarna weer opgestapt en verder gereden. was verplicht rechtop te zitten want zodra ik inzakte voelde ik heel me rug Huilen van het lachen

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 11:42

Klinkt wel Jazz achtig maar ze rijden wel lekker.

Even voor de liefhebbers van het Klassieke rijden. Mijn vriendin en ik lessen al een tijdje bij Pedro d'Almeida in Belgie maar wij willen hem nu naar Nederland laten komen en in dit geval in de buurt van Bruinisse.
Zijn er eventueel nog mensen die geinteresseerd zijn??

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 12:22

Michelle -> Wat er ook voor bloed door Shannon d'r aderen stroomt, ik vind haar nog het meest van een fries weghebben.
Is ze ook zo'n boegtrekker?
Ja die aandacht erbij houden is gewoon nog erg moeilijk voor die jonge paarden.
Rintske hoort alles en ziet bij wijze van alle vogels vliegen.
Ik vind het zo mooi dat als ik iets moeilijks aan haar vraag hoe ze dan verschrikkelijk haar best doet, op haar bit kauwt en die oortjes die naar mij toe staan.

Hosante -> Je kan je foto's het beste eerst uploaden naar een site zoals Photobucket.
Van daaruit moet je de IMG-code copieren die je dan in je berichtje plaatst.

Regine -> Gaaf joh, Cappie aan de piaffe!
Logisch dat die big smile niet meer van je gezicht af te krijgen was, hihi!

Kiki -> Mooi hoor, die bling-bling frontriem!
Hahaha! Klinkt als een echte Jazz idd!
Die staan er om bekend dat ze zo schrikkerig, vluchterig en springerig zijn.
Stoer van je dat je er weer op geklommen bent, verder nog een fijne les gehad?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 12:41

Woooooooow, wat gaan we weer hard. Wow! Ik kan het amper bijhouden... haha. Wel enorm gezellig.. Leuke en minder leuke berichten las ik.... Ik reageer alleen nog op wat ik weet.. Nagelbijten / Gniffelen

Saida: Gaaaaf joh, die frontriem. Vingers aflikken Zal vast heel mooi staan (foto!! Knipoog ).

Jasmijn: Oeeeh, leuk plaatje hoor!! Nog meeeeeeeeeeeer Kwijl . Hij is knap hoor, die Nombrado! En jij zit er met een lekker serieus bekkie op hihi. How is life verder? Trek je het nog een beetje? En hoe is het met je leuke berichtenschrijver Knipoog

Madelief; Druk bezig met je vriendje zo te lezen. Leuk hoor Lovers . Even de verloren tijd inhalen!! En met Fuur gaat het ook toppie zo te lezen. Over die verzorgsters, ik zou gewoon goed kijken wie er het beste bij jou én fuur past. Alle 3 laten komen dus Pling .

Kiki: Leuke foto, en die frontriem is kikkeeeeee Haha! . Leuk hoor, dus over 2 weken is het zover! Joepie Lachen .
Jazz verhaal klinkt wat minder hihi. Knipoog

Regine: Oeeh Cappie toch Haha! Haha! . Wat knap paard heb je zeg. Foto's!! En leuke foto van sint en piet hihi.

Benthe; Jaaa, foei jij, je bent al veel te lang niet meer geweest Koe hahaha.

Cyrina: Stoute Cantaor!! Wat een dondersteen zeg. Dan baal je toch wel even stevig als je daar staat te k.loten.... Maar gelukkig ging die uiteindelijk toch maar mee Ach gut .

Jolijn; Niet doen hoor!! 500 is echt veel te weinig, het is zeker meer waard Lachen

Frank; Knappe Despi Pling . Hij is leuk joh. Moooie frontriem ook.

Mies: Mooi zeg die plaatjes van jou en Shannon!! Op de laatste foto hebben jullie beide echt een mooie uitdrukking naar elkaar Lovers .

Esther: Leuke plaatjes van Atlas op het strand. Jullie hadden mooi weer!

Amanda: Oeeeh, knappe Ninooo Haha! . Hij kan leuk lopen zeg!!

Peet; Ag nee toch... Verdrietig Jeetje, heftig hoor... Heeeel veel sterkte Ach gut

Zo, de rest weet ik niet meer Bloos . Ben heel benieuwd hoe het met Heidi staat!! Ik heb ook sinterklaas gevierd, en heb een mooie fotolijst met zilverenrand gekregen! Pling En ook een mooie winterjas voor naar de paarden... Helaas niet de jas die ik heel graag wou, dus ik ga hem ruilen.. Maar ben er heel blij mee Haha! . Heb aan me ouders (en aan mezelf) kaartjes gegeven voor de geweldige show; Appassionata! Haha! Dus daar ga ik de 27e heen om 20.00 uur! Vingers aflikken

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 13:00

Goedemorgen Doei!.

Utixo: Toch nog puntjes dr bij Lachen. Gelukkig dat je dan toch doorgezet hebt Tong uitsteken.
Saida: Het lijkt me wel leuk zulke lessen. Maar het zal voor mij wel een beetje erg uit de buurt zijn... Ik rij nu al jaren maar heb al jaren niks meer geleerd ook... Toen ik een tijdje priveles had met mijn verzorgpaard merkte ik wel dat ik wat leerde en vooruit ging. Dus wil eigenlijk wel wat meer privelessen enz rijden...
just_kiki: Klinkt idd echt als een Jazz Knipoog. Maar ga maar snel een strandrit maken, want het is echt heeerlijk hoor Lachen. En op 5 km afstand moet het helemaal kunnen Knipoog.

Ik heb er al weer wat uurtjes werk op zitten, je moet wat over hebben voor het sparen voor een paard Knipoog. Zo kan ik weer lekker naar de sportschool en vanmiddag Atlas weer is aan het werk zetten Lachen.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 13:31

haha, ben het ook zeker van plan met hidra ! *LOL* dalijk gewoon met een heel groepje strand rijden *LOL* lijkt me heerlijk Haha!

Prinslover @ Haha ja ben benieuwd hoe ze het dalijk gaat doen!. vorige week was de staleignaar weg. dus heb der zelf toen gelongeert. nouw echt super. naar stap vind ze nog erg moeilijk. maar als je heel de tijd hooo blijft roepe tegen der stapt ze op een gegeven moment wel Ja ze doet het dus echt super. had vorige week ook bijzet er aan helemaal niet strak. ze liep gewoon rond. en de bijzet slingerde er maar los bij Huilen van het lachen ze deed het dus echt gewoon zelf Lovers

_Saida_ @ Ja verder super les gehad Ja haha Lachen
jup egt typich een jazz. zelf als je teugels tegen z;n hals aan tikte zag je hem al verschrikt doen kijken. maar werken doet tie wel *LOL* Achja leer je ook alleen maar van (vind ik dan)

Prinslover @ appasionata is echt onwijs leuk *LOL* veel plezier alvast Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 13:34

Kiki; ze zitten er dus nog niet op? Is dat nog wel de bedoeling? Of willen ze dat nu nog in 2 weken gaan leren?

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 13:38

ze zitten er al op hoor Ja
nee hidra was er even 1 week uit ivm uieronsteking + abces. traning stil gezet.
nee ik had haar aan hun gegeven zodat ze er meteen mee aan de slag konden gaan, had er zelf namenlijk ook al op gezeten + 1rondje Lachen
maarja nu gaan ze dus nog 2 weken gewoon door met rijden Lachen
want ze zou namenlijk eigenlijk nu al klaar zijn (6weken)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 13:58

Okay dan! Super joh. Heb je geen actie foto's van dr? Ben wel heel benieuwd! Ze kan nu dus al stap/draf/galop en sturen en remmen? Of wordt dat deze 2 weken nog bevestigd?

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 14:05

daar heeft ze nog moeite mee vandaar die 2 weken erbij. dan word dat idd bevestigt! Lachen stap en draf lukt allemaal goed ook galop. maar aanspingen natuurlijk is nog 'raar' Lachen

Kzal eens zoeken. zijn wel van een tijdje terug Nagelbijten / Gniffelen
Ik ga in de kerstvakantie foto's maken *LOL*

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 14:09

kan er nu niet bij Lachen me pc is lijp Clown kan wel me afbeeldingen openen, maar geen map openen Huilen van het lachen

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 14:12

Doei! eventjes wat van me laten horen. Clown
iedereen is zo nieuwgierig of het eral is. Haha!

helaas baby vind het zo gezellig in me buik Haha!
volgens mij heeft ie geen haast Tong uitsteken
gelukkig is het geen 5 december kindje geworden Bloos
lijk me echt niet leuk om en jarig tezijn en sinterklaas tevieren op 1 dag Ach gut

Als ie vandaag of morgen nog niet wil komen dan word er woensdag middag bij de verloskundige een stukje vlies van de baarmoeder gestript.
om zo de ween optewekken en als dit niet lukt dan word er een afspraak gemaakt in het ziekenhuis en dan moet ik aan het infuus en wekken ze daarmee sneller de weeen op Bloos

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 14:13

hai hai
hier ben ik weer ff
ben druk met alles bezig en alles op een rijtje zetten'
het is erg moeilijk vooral als ik aan die dingen ding die hij met haar gedaan heeft bv op vakantie terwijl ik niet goed genoeg was enz enz

met celine gaat het redelijk die wil nergens over praten ga met haar naar een iemand toe die het mss uit haar kan krijgen
maar ik zorg goed voor haar
jullie horen nog van me liefs peet en celine

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 14:14

gestript ? dat klinkt pijnlijk Bloos