Eleandra schreef:@napoleon
Coole foto’s zeg! En wat een prachtige paarden zijn het toch. Wat heb je trouwens voor camera? Dat je in zo’n omstandigheden nog wel scherpe foto’s eruit krijgt.
Heb een EOS 400. Op zich zijn er nog redelijke foto's uitgekomen want ik heb geen enkele foto met flits gemaakt...... Had ik geflitst dan waren ze allemaal gelukt
Nu had de camera het erg moeilijk en al helemaal met de Friezen die heb ik er niet goed opstaan.
regine schreef:Ik heb er filmpjes van, maar die kan ik nu niet op de pc zetten want ik heb me kabeltje niet bij me.
Ben benieuwd naar de filmpjes
Zal eens even goed gaan inzoomen op de foto's
@ cloris, Idem hier! De Friezen kwamen met veel geweld en power de ring in maar vond het er allesbehalve beheerst uitzien. Heb me ook afgevraagt hoeveel spierballen die ruiters wel niet moeten hebben
De Friezen zagen er mooi uit maar vond het eigenlijk geen gezicht bij de Fries met die inmense voorpluk..... Vind het altijd mooi om een beetje expressie te zien op het koppie van het paard en dit was alleen maar manen met een paard eronder.
Verder zagen de Lipizzaners er super uit, grappig om te zien dat het moderne type wat meer aanwezig was in vergelijking met een paar jaar geleden. Had wel het idee dat de ondergrond niet echt denderend voor de paarden was, kreeg het idee dat ze wat korter liepen en meer steun zochten op de bodem?