Kan wel leuk zijn hè? Sam is ook dol op water, dat stampen heeft ie nog niet uitgevonden. Despi wel. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kan wel leuk zijn hè? Sam is ook dol op water, dat stampen heeft ie nog niet uitgevonden. Despi wel.
hij lijkt wel op te leven nu hij in een box met veel meer contact staat met zn buurman, hij lijkt in ieder geval weer iets wakkerder te worden.. Het was trouwens 51 graden van de week, dat is toch niet meer normaal!!!
.
idefix4 schreef:Ja, dé datum nadert met rasse schreden! Wat zul jij uitkijken naar donderdag over 3 weken... Heel veel sterkte de komende tijd!
evdpanne schreef:51 graden is inderdaad ongelooflijk heet! Die stal daar zit ik inderdaad al een tijdje mee, maar nu heb ik denk wel mijn plekkie gevonden.

.
.
. Is straks je huis zo verkocht (het gebeurd soms nog wel eens) en kan je daar geen baan vinden
.
. Maar aan de kust zo bij strand is ook wel weer lekker! Tenminste niet zoveel dazen enz, en die heerlijke strandritjes zijn ook altijd genieten
.
. En dan zie ik wel verder... Zit wel eens op deze website te kijken: http://www.boertjes.nl/Hypotheken/tabid ... fault.aspx. Daar staan ook leuke huizen tussen
. evdpanne schreef:Ik droom ook nog steeds van dat huisje met paarden in de achtertuin in Drenthe. Maar aan de kust zo bij strand is ook wel weer lekker! Tenminste niet zoveel dazen enz, en die heerlijke strandritjes zijn ook altijd genieten
.
. Eigenlijk is het overal leuk waar je lekkere ruiterpaden en ruimte om je huis heen hebt
.
leuk eens weer op een ander paard te zitten en door een ander gebied heen te rijden 
hij heeft nooit thuis gestaan, we hadden eerst geen plek thuis dus hij staat bij vrienden van ons die een rijschool hebben, ze hebben daar goede intenties maar ik zie wel veel wat ik graag verbeterd zou zien, dus ben blij als ze straks thuis komen! Baron en Macho staan ook in pension ergens toch?