[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

idefix4

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 12:59

Ja, volgens mij wel! Frank weet dat wel. ;) Kan wel leuk zijn hè? Sam is ook dol op water, dat stampen heeft ie nog niet uitgevonden. Despi wel.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 13:13

Benthe zit in Monster met haar stal.
op de haagweg

zo ben al tassen aan het inpakken voor Woensdag.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 13:14

Ja, dé datum nadert met rasse schreden! Wat zul jij uitkijken naar donderdag over 3 weken... Heel veel sterkte de komende tijd!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 13:27

Esther wat fijn, eindelijk een nieuwe stal gevonden! Je zat er al lang over in he?

Anouk wat leuk dat ze misschien mee mag doen :)

Wij gaan zo even bij een kennis langs die 14 paarden heeft, berbers en race arabieren, hij is een rijinstructeur en schijnt dat hij super paarden heeft dus ben benieuwd!
Ik baal toch wel een beetje over Flaafje, de ene dag lijkt het een stuk beter te gaan en de andere dag ziet hij er weer slecht uit, pfff kan niet wachten tot hij thuis staat, hij verveelt zich volgens mij behoorlijk maar met deze hitte kan ik toch echt niet met hem aan de slag, zat fotos te kijken van vorig jaar en van de winter hij zag er toch wel heel veel beter uit toen ;( hij lijkt wel op te leven nu hij in een box met veel meer contact staat met zn buurman, hij lijkt in ieder geval weer iets wakkerder te worden.. Het was trouwens 51 graden van de week, dat is toch niet meer normaal!!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 16:20

51 graden is inderdaad ongeloofelijk heet! Die stal daar zit ik inderdaad al een tijdje mee, maar nu heb ik denk wel mijn plekkie gevonden :D.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 16:23

Tjee, dan zou ik ook gewoon in het zwembad liggen en er niet meer uitkomen. Niet mijn temperatuur. :+

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 16:25

idefix4 schreef:
Ja, dé datum nadert met rasse schreden! Wat zul jij uitkijken naar donderdag over 3 weken... Heel veel sterkte de komende tijd!

ja hahaha dat zeker :D
ik zit al van was het al maar voorbij :o

en zit al teverzinnen voor zijn 2 de verjaardag wie er allemaal mag komen hahahaha erg he :P
wil het iets groter van maken dan normaal :o
om het nieuwe jaar gezond en opnieuw in teluiden voor hem :D

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 16:26

evdpanne schreef:
51 graden is inderdaad ongelooflijk heet! Die stal daar zit ik inderdaad al een tijdje mee, maar nu heb ik denk wel mijn plekkie gevonden :D.

pfffff wowie 51 graden dat is warm :o

als het hier 51 graden word zou ik geen raad meer weten denk ik :o

ik denk dat je het daar bij jou meer uit hou dan hier
door de andere luchtvochtigheid of vergis ik me nou :o

maar ik heb denk ik wat gemist over Flaafje
zit namelijk niet altijd erop om terug telezen :o
waarom staat ze niet thuis ??
Laatst bijgewerkt door Machonito op 16-08-10 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 16:27

Ik zou dan denk de hele dag op bed liggen met een airco aan :D.

Heidi: Je mag dan inderdaad wel een groot feest geven! Heb je in ieder geval iets leuks om naar uit te kijken!

Hoe bedoel je geen zin hebben in werk :D.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 16:28

Hij verdient met recht een groot feest als hij goed uit de operatie komt. Wanneer is zijn verjaardag?

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 16:29

16 december dus nog aardig verweg :D

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 16:32

Aha, eerst de sint met een vrachtwagen vol cadeautjes en dan zijn verjaardag! Super!
Hoe gaat het eigenlijk met Marcel? Hij was toch ook bezig met een andere baan? Of heeft hij dat voorlopig laten rusten?

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 16:43

en daarna de kerstman een arre slee vol kadootjes hahaha

Gaat goed met Marcel.
Hij heeft een andere baan waar hij nu alweer een hele poos zit.
maar we willen wel wat anders richting veluwe ofzo
maar met de crisis is het nu erg moeilijk en neemt marcel geen risico om ergens anders heel verweg een baan aan te nemen en deze laten vervallen.
en huis verkopen gaat denk ik ook niet zo snel op het momend.
dus heen en weer rijden is ook niks voor iedere dag.

later komt mijn droomhuisje in de veluwe wel.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 16:46

Ja is lastig inderdaad.... En eerst je huis te koop zetten en dan de baan zoeken is ook niet handig :P. Is straks je huis zo verkocht (het gebeurd soms nog wel eens) en kan je daar geen baan vinden ;).

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 17:00

ja dat word dan lastig

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 17:06

Jullie doen er wel wijs aan om eerst te verkopen en dan pas weer te kopen. Hier gaat ook veel veranderen. Dat weten we al. We hebben gisteren huisjes gekeken rondom de drunense duinen. Maar er moet nog zoveel worden uitgezocht enzo! Dat moeten we eerst afwachten ook. Wij zullen het wel niet anders gaan aanpakken, of er moet wel een giga kans voorbij komen.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 17:22

Ik droom ook nog steeds van dat huisje met paarden in de achtertuin in Drenthe :). Maar aan de kust zo bij strand is ook wel weer lekker! Tenminste niet zoveel dazen enz, en die heerlijke strandritjes zijn ook altijd genieten ;).

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 17:32

Ik droom nu van een goedbetaalde baan... De afwijzingen stromen binnen helaas. En idd dat huisje... Ik heb weer eens wat gevonden. Het water loopt in de mond!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 17:39

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 17:47

idefix4 schreef:
Ik droom nu van een goedbetaalde baan... De afwijzingen stromen binnen helaas. En idd dat huisje... Ik heb weer eens wat gevonden. Het water loopt in de mond!

wie weet een eigen winkel :D

ik zie altijd leuke huisjes wat buiten ons boekje is :P

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 17:48

evdpanne schreef:
Ik droom ook nog steeds van dat huisje met paarden in de achtertuin in Drenthe :). Maar aan de kust zo bij strand is ook wel weer lekker! Tenminste niet zoveel dazen enz, en die heerlijke strandritjes zijn ook altijd genieten ;).

ja hahah dat droom ik ook steeds ervan alleen niet in Drente maar in de veluwe :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 18:35

Veluwe is ook leuk :). Eigenlijk is het overal leuk waar je lekkere ruiterpaden en ruimte om je huis heen hebt ;).

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:34

Ja, helemaal waar! Ik wilde dat ik nu zo zou wonen. Dan zou ik Sam elke dag mee kunnen nemen om een stuk te wandelen. Hij en ik zijn zo gek op buitenrijden! Eigenlijk is onze bak te zwaar voor hem, maar hij ziet er patent uit momenteel. Hij laat zelfs zijn hooi regelmatig voor wat het is, omdat ie simpelweg geen honger heeft.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 21:27

Ja echt niet normaal meer he, 51 graden.. Gelukkig was het vandaag een stuk frisser en stond er ook een lekker windje.. Nou ik ben met twee 14 jarige meiden op stap geweest vandaag, dochters van vrienden en helemaal gek van paarden, we waren dus bij die kennis langs geweest... Wowowow die heeft me een stel paarden, echt super! Hij schakelt nu langzaam over op arabieren maar hij heeft nog een stel berbers staan, waaronder een merrie... om te kwijlen! Zweetvos, rond de 1.60, megabarok, heb zelden een merrie met zon enorme nek en kont gezien hihi. Hij had ook een heel leuke megabrede schimmelhengst staan, echt een leuk ding. De paarden worden echt super verzorgd daar, was erg fijn om te zien :)
Voor Flavio komt morgen de DA, ik ga hem een bloedonderzoek laten doen, zo snel mogelijk voor we naar NL gaan, dan kan ik evt nog van alles voor hem meenemen.
Ow ik ben met die twee meiden ook nog een ritje gaan maken bij weer iemand anders, we mochten gewoon drie paarden uitzoeken.. Had een mooi beest, heel donkere vos berberhengst, een lekkere flinkerd, met nogal erg veel energie := leuk eens weer op een ander paard te zitten en door een ander gebied heen te rijden :)

Heidi hier is het behoorlijk vochtig in de lucht, ik weet niet precies hoeveel in NL maar hier is het nu, heb even gespiekt, 94 procent luchtvochtigheid... Gelukkig is het nu een paar dagen wat koeler, maar eind van de week gaat ie weer omhoog hellup. Hihi Flaafje is een vent met twee voetballen eronder, ach ja zn naam klinkt misschien wat verwijfd := hij heeft nooit thuis gestaan, we hadden eerst geen plek thuis dus hij staat bij vrienden van ons die een rijschool hebben, ze hebben daar goede intenties maar ik zie wel veel wat ik graag verbeterd zou zien, dus ben blij als ze straks thuis komen! Baron en Macho staan ook in pension ergens toch?
Heeel veel sterkte met je zoontje deze week.. zal voor je duimen.. Wat zal dat moeilijk zijn zeg om doorheen te moeten, wens jullie heel veel goeds!

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 21:54

51 graden ik vind de 35 van hier al too much en als het ook nog vochtig is :(