Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)

het kwijl loopt hier uit mn mond,
whee en ik mag niet vliegen, heel veel pleszier op jullie vakantie en genieten he? maar ik denk dat dat helemaal goed komt zeg wat een heerlijke ontspannen gezichten op de laatste foto
maar we zijn nu aan het kijken voor een aangepaste vakantie in frankrijk, want ik kan een vakantie echt wel gebruiken nu
ohhh meis ik mis hem zo verschrikkelijk nu
)
.
.
. Ik hou nu zijn spieren goed in de gaten, zodra hij teveel pijn krijgt of te weinig zuurstof, dan worden die steeds harder. Maar nu zie ik nog geen reden om heel snel te beslissen. Zelf langzaam zo ver dat ik niet meer elke keer de tranen in m'n ogen heb als ik bij hem in de wei ben, en ook weer "gewoon" met hem kan knuffen omdat ie mijn paardje is en ik van hem hou, niet meer elk moment er aan denk dat het allemaal niet meer zo heel lang zal duren.
. Daarover later meer. 
Maar tis een lekkere brede dame 

Ik vond hem ook al erg leuk toen ik bij Mies was!
Niemand gezien, ik ga gewoon weer verder
Het is een lief veulentje 
Maarja moet hem ook niet vergelijken met kwpn veulens natuurlijk.
Echt heel grappig, dat doet hij bij alles wat 'mis' gaat.
Arme Atlas!!

Kan me voorstellen dat je dat ontzettend moeilijk vind om te zien! Ik heb zelf 4 jaar geleden afscheid moeten nemen van mijn bijrijdpaard, omdat ze ook zulke slechte longen had. Het was verschrikkelijk om haar zo als een zielig hoopje paard te zien.
Hopelijk vind je voor hem wel een oplossing!
Ik blijf dat zo onwijs leuk vinden om te doen!
Heereveen - AZ
En ik als AZ-fan vind dit dan natuurlijk ook helemaal fantastisch
.
nou lag ze vandaag al in de paddock, kon er zo bij gaan zitten maar een snoepje pakte ze niet aan. Ze was ook heel suf, legde dr hoofd in mn schoot en zag er maar zielig uit. Ik dr mee genomen om eigenlijk te grazen maar ze stond zo suf en wilde niks dat ik me toch wel een beetje zorgen ging maken, dus ik met dr gelopen maar ze ging niet mesten. Omdat ze in de bak bij het 1e rondje rijden meteen al mest ben ik daar met dr gaan wandelen en toen ging ze gelijk. Zag er normaal uit dus ik ging dr even op stal zetten om te kijken of ze al weer wat wilde eten. Maar ze ging meteen liggen...dus ik even aangekeken...weer gewandeld weer terug en weer liggen. Na zo'n 40 min de dierenarts maar gebeld en tot ze er waren moest ik afwisselend wandelen en op stal zetten. En natuurlijk net voordat die er was wilde ze weer wat eten. Het rommelde nog wel erg in dr buik dus heeft ze een ontspanner gehad en gelukkig was ze daarna weer wat vrolijker en bleef ze staan.
ben jaloers

ziet er wel super uit moet ik zeggen
maar even laten galoperen en even flink aan het werk gezet en toen zakte die weer lekker en kon ik lekker mijn oefeningentjes rijden
morgen heeft mijn zwager een keertje les en kan ik lekker mijn verjaardag vieren. Zondag maar een lekkere buitenrit doen 
Gave foto's met Marialva.
Jeetje dat is nogal een verhaal over Atlas en het virus 

Have fun!