[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

just_kiki

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 17:46

Haha we gaan idd erg hard Bloos!
moeilijk bij te houden Clown

Sjaad @ las het in je andere topic. Onwijs gefeli dat tie nu eindelijk bij je op stal staat *LOL* ! Haha!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 18:15

Nou,ik heb mn strakke schema weer gered vandaag...alleen fikse tegenvaller,radiateur van de auto was stuk en de kosten waren 400 euro Verdrietig schrok me te pletter,kon wel janken!
Ik heb nog wel even lekker met Morrie gereden,hij was brááf Pling
Nu bij mn mams eten en pakjes avond...

Veel plezier allemaal vanavond,en dat jullie maar veel kadootjes mogen krijgen Tong uitsteken

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 18:29

en hebben jullie al wat gekregen van de sint Haha!
Ik wel er zat kadootjes in me schoen Haha!
Ik heb voor me verjaardag een WII gehad en nu heb ik wat aanvulling erbij gekregen Haha!
zoals extra spelletjes Tong uitsteken
We gaan straks heerlijk saampjes qourmetten Vingers aflikken

Volgend jaar met zijn 3 en vieren Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 18:50

Haij Haha!

Ik heb een nieuw zadel geloof ik Bloos!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 19:00

Sanne: Ja, ik (en hij ook natuurlijk) balen er allebei erg van en willen zo snel mogelijk gaan samen wonen.
Staan allebei al sinds ons 18e ingeschreven bij de woningbouw dus vergemakkelijkt wel een huisje vinden Ja
Hopelijk gaat het allemaal in Februari lukken, als ik weer geld verdien en hij hopelijk een mooie stagevergoeding krijgt, en anders is t helemaal lang wachten..
Frank: haha, here the same moet mn surprise ook nog afmaken en dan nog n gedicht verzinnen...
Wij vieren het morgen met zn alle Haha!
Sjaad: Aaah heerlijk dat hij er is zeg!! Mooi sinterklaascadeautje Ja Ik dacht hij een heel andere kleur had maar hij is "gewoon" schimmel.
Nou heerlijk dat hij er staat en alles goed met hem is veel plezier de komende dagen!! Ben benieuwd naar meeeer foto's Haha!
Iloon: Ik slaap al de hele week lekker bij mn vriend, echt superfijn. Normaal vinden mijn ouders dat niet echt relaxt, maar gezien mn broer&vriendin vanuit Engeland er zijn kwam dat toch wel handig uit hihi!
Vandaar dat ik ook wat minder op Bokt zit, vind dat dan zo ongezellig voor hem!
Jaa, lijkt m echt een nachtmerrie als je zoiets overkomt met je paard in de trailer!!
Lekker dat je weer fijn op Amanda hebt gezeten, Furia begint nu "af" te worden, en dat is toch ook wel errug leuk. Alles aan de paarden is leuk Haha!
Heikedenise: aaah das echt fijn, lekker samenwonen veel plezier alvast Haha!
Ellis: Lange leve "notepad":D Is echt een voorzorgsmaatregel bij mij geworden omdat je dat soort dingen nogal vaak gebeurd Tong uitsteken
Borderkay: erg veel succes met je drukke dag Haha!
Saida: Ja, ga wel weer lessen, zit alleen te twijfelen of ik bij mijn oude instructeur terug wil.. Wil namelijk erg graag verder met de oefeningen en dus veel steun bij het aanleren van wissels appuyeren schouderbinnenwaarts etc, en denk dat hij mij dat te weinig kan bieden..
Maar even afwachten, gaat nu erg goed zonder les maar er zal altijd een moment komen dat je vastloopt Knipoog
In de paarden heb je idd altijd ups en downs, maar goed komt wel weer goed!

Zo, vandaag mogelijke bijrijdster nr 1 langsgehad. Super lief meisje, maar nog vrij onervaren in de dressuur. Ook best jong, maar ze vond het erg leuk en gewoon een normaal meisje, haha dat tref je niet vaak meer in NL.
Mocht ik voor haar kiezen dan vergt dat wat meer tijd omdat ze veel begeleiding zal nodig hebben, maar les nemen vindt ze niet erg dus..
Zijn nog 2 die ik wil laten langskomen, 1 vrouw van 45 met genoeg ervaring (M gereden), en een meisje van mijn leeftijd met ook genoeg ervaring.
Dus... Iemand nog tips voor de zoektocht naar een bijrijdster?
Heb hongerrr... Maar ff broodje maken en zo weer naar mn vriend, ben nu ff thuis.
Furia gaat wel goed hier! Heb onwijs veel zin in de duinrit die ik nu voor zondag heb gepland ..
Iedereen fijne sinterklaas! Niet te veel snoepen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 19:10

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 19:48

Zoo even snel tussendoor.
Ben nou nog bij mijn ouders, we hebben net even Sinterklaas gevierd. Kleine schrok zich dood!
En wist niet waar ze heen moest rennen.
Toen ging ze de zak pakken en wist ze niet Wat ze aanmoest met de kadootjes. Daarna heb ze nog even Sinterklaas staan roepen hihi. Maar ik ga er weer snel vandoor!
Fijne avond iedereen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:43

Ik heb foto's Haha!

Afbeelding (stiekem wel gaaf zo, 2 naast elkaar Clown )

Afbeelding

Afbeelding

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 00:56

Jolijn Ik ben jaloers...jij hebt er 2! Tong uitsteken Mooi hoor,zulke bruine setjes!

Ik heb lekker van Sint rij handschoenen gekregen,en natuurlijk was mijn suprise een paard Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 05:07

Hahaha ja, helaas kan ik de 1 pas betalen als de ander weg is Clown

Leuke surprise en handschoenen is altijd fijn natuurlijk!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 08:50

saida: Je kan inderdaad altijd proberen te rijden! Balen dat je er nog zo'n last van hebt!

madelief: Je moet wel heel goed zoeken wil je een normaal meisje vinden Knipoog Ik zou gewoon die andere 2 nog even afwachten en dan beslissen, vooral op je gevoel afgaan! en goed kijken hoe fuur zich voelt!

jolijn: Mooi zadel! je hoofdstel verkoop je toch niet?!

Wij doen vanmiddag pas surprice, gelukkig maar want ik moest gister nog wat afmaken! Jullie allemaal leuke sint gehad?

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 10:12

Hoi! Ben weer terug na ongeveer 24 u bij Urbino te hebben gezeten haha.

Berdien85, leuke foto met de Fries!

Zasread, mooie posters. Ik vind nr 1 het mooist, maar nummer 2 is wel erg duidelijk. ( Zeker van een afstand gezien ). Mooier vind ik dan nummer 3, en even duidelijk als 2. Zou voor 3 gaan!

Idra, fijn dat het zo goed gaat met Terroso! Heb je ook al foto's gemaakt/ laten maken?

Madelief88, hij is geen schimmel maar perlino Knipoog
Roze huid in plaats van een grijze, blauwe ogen in plaats van bruine en creme haren vanaf de geboorte in plaats van grijs/witte.
Hij heeft nu winterharen dus nu lijkt hij erg wit. Straks in zijn zomerjas is te zien dat hij echt parelmoer-roze is Haha! Als hij nu in de volle zon staat is het ook al te zien.
Succes met de zoektocht naar een bijrijder! Lijkt me geen makkelijke klus.

Gisterenavond suprise gehad bij ons thuis. Heel de familie was gekomen. Ik heb een heleboel flessen shampoo/antiklit gekregen. Dat kunnen mensen als wij ( met de lichte paarden dan ) wel gebruiken Vork

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 10:14

Ben er eindelijk weer is ee keer,
wie rijdt er ook met zijn fries wedstrijden

berdien leuke foto

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 11:43

Nee, ik verkoop het hoofdstel wat bij de hulsebos zit dan, en de mijne blijft Lovers

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 12:31

Hello again... jullie gaan idd hard met schrijven zeg haha!! Vanaf de laatste x dat ik keek meteen weer 2 pagina's d'r bij!! Niks mis mee natuurlijk Cool
Ik ben gisteren met m'n moeder wezen shoppen omdat ik a.s. maandag jarig ben.. Ik mocht nieuwe rijlaarzen, voor de winter. Ik heb nu bruine Horze rijlaarzen met lekkere warme voering Cool
En zelf heb ik nog een lekkere warme winterjas gekocht, dus beide maar even uitproberen vanmiddag Haha!

Mies_Apollo: We moesten 156 pt hebben om de proef te halen, en we hadden uiteindelijk 152 pt. Ik krijg nu priveles, dus ik hoop op meer pt de volgende x 

Sjaad: Ik heb even naar je topic over Urbino gekeken, mooi paard zeg…!!! Amerigo mag wel oppassen Knipoog

Ennuh.. fijn weekend allemaal Knipoog

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 14:01

Robijntjah @ mooi zadel hoor *LOL*

Sjaad @ Die kleur in de zomer wil ik dan wel zien *LOL* ken er ook 1 met zo'n parelmoer kleurtje. Das zo mooi Bloos

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:24

Jullie gaan mij een beetje te snel Tong uitsteken Zal morgen proberen bij te reageren... Vanochtend naar Nino geweest. Ze hebben hem omgedoopt tot Pino, staat zelfs op zijn naambordje. Eerst gelongeerd en daarna is hij gereden.
Ik zit er niet op.. Clown
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En mijn andere aapje op de foto (Sophie)

Afbeelding

Afbeelding

mienetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:40

Wat een ontzettend knap paard is Nino (Of Pino Knipoog )

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 18:23

Amanda89, wat is Nino/Pino ontzettend mooi! Mooi hoofd heeft hij en een mooie halshouding!
Wat lief ook, die hondenfoto's.

Vandaag voor het eerst Urbino een uitgebreide poetsbeurt gegeven. Hij was zoooo ongelooflijk braaf. Ik ben helemaal trots op mijn knappe paard. Helemaal in 'cultuurshock' en dan toch nog zo lief. Hij wordt met de keer minder terughoudend. Ik heb het idee dat hij me nu al een klein beetje begint te herkennen na al die keren dat ik bij hem langs ben geweest de afgelopen twee dagen. Hij maakt me helemaal gelukkig Bloos Lovers

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 20:06

Saida => hoe gaat het met je rug heb je al geprobeerd te rijden?

Ilona => super dat je weer even echt heb kunnen rijden

Mies => heb je lekker gereden ?

Madelief => bedankt heb ook super veel zin in het samen wonen

Sjaad => super mooi paard mag je idd trots op zijn

heidi => nog geen baby of ben je stiekem aan het bevallen

Michelle => dus je dochter is weer lekker verwend leuk hoor

vandaag lekker les gehad wel rustig aan gedaan natuurlijk maar echt super gereden lekker los door zijn lichaam en super nagefelijk ben weer helemaal trots. ga nu naar een verjaardag toe oma's is jarig

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 21:26

hier ff een ego bericht

saida de knoop is nu echt door
ik ben er aan kapot gegaan door wat hij gedaan heeft om steeds weer met leugens te komen over zijn vriendin van 20
ik laat hem er gelukkig mee worden zodat ik met celine weer een nieuw leven kan beginnen

ik heb samen met celine een huisje gevonden en het bevalt ons super goed
jullie horen de rest nog wel maar wou dit ff kwijt

liefs peet en celine

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 21:33

Peet.. Dikke knuffel Ach gut Wijs besluit maar toch sterkte!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 22:39

peet: ik dacht al dat je ermee bezig was, je bleef hier zoo lang weg. alle goeds toegewenst voor jullie 2! enne: gefeliciteerd met je birthday. ja ook bij jou is die teller doorgegaan. ik had bij mezelf al gehoopt dat ie op deze decenniumwissel zou stoppen maar niet dus.
en allemaal weer wat bekomen van de sint drukte? hier is ook een wii gearriveerd. play, sports en mario kart. persoonlijk geef ik niet veel om games. heb even gebowld en gekart. dat kart is wel een rotspel om te beginnen zeg, erg onoverzichtelijk. geef mij me paard maar haha. en die was er ook goed mee gisteravond: een mooie swarovski frontriem en een cowboy magic set. desperado blinkt nu dus tegen me in.
vanmiddag in me uppie bezig geweest, nog steeds zonder zadel. nu ook serieus de draf erin gezet. eerste stukje was erg onwennig zitten maar daarna ging het heul goed. zadelloos kun je goed merken dat een onbeleerd paard nog echt z'n balans zoekt.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 12:08

Petra -> Ga je zo ff een pb-tje sturen! Ach gut

Zo iedereen een leuke Sinterklaas gehad?
Frits, Lisanne, Jorick en ik hebben gisteravond Sinterklaas gevierd.
Eerst de kamer knus en gezellig gemaakt met heeeeel veel kaarsjes, daarna lekker gourmetten, toen een spelletje gedaan en daarna kadootjes uitpakken bij de (sfeer)haard.
Ik heb een mooie zilverkleurige kaarsenstandaard gekregen, een leuke witte waxinehouder, haarlak, bloemenkaarsjes, een kerstbeker en een reep extra pure chocolade.
Zo leuk als je kids eenmaal zelf kadootjes gaan uitzoeken!

Met m'n rug gaat het gelukkig steeds een stukje beter.
Ik ga straks weer proberen op Rintske te rijden, en als het goed gaat een buitenritje maken.
Heb er zin in!

Ik heb mezelf nog een kadootje gegeven afgelopen week....... Bloos
Wilde ik al zooooooo lang! Clown

Afbeelding

Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 13:51

Ik ben de laatste tijd een beetje afwezig maar probeer het nog bij te houden Tong uitsteken. Heb het erg druk met school... Ik heb nu twee tentamens gehad waarvan ik er eentje niet gehaald heb Boos!. Verdieping Privaatrecht en dat was ook best pittig... Ook voor Europeesrecht moet ik nu veel doen, en dat is zooo saai... Maar ja net lekker even uitgewaait op het strand. Eline en Margriet gingen met Atlas en Komiek lekker een strandritje maken en ik ging ze op de fiets achterna om foto's te maken Knipoog. Zal zo even kijken of ik ze hier ook kan plaatsen Haha!.

Maar eerst even bijreageren, helaas niet veel kan niet zo ver terug scrollen Tong uitsteken:
Robijntjah: Wel een mooi zadel hoor!
Amanda: Wat een mooierd is Nino (of Pino Tong uitsteken) toch Lachen.
Saida: Leuke frontriem heb je jezelf cadeau gegeven Lachen.
Petra: Heel veel sterkte... Het is een moeilijk besluit maar idd toch wel beter.
Sjaad: Ik las dat je paardje dr eindelijk is vanuit Portugal Lachen. Veel plezier met zn tweeën!!

Zag ook nog wel veel mooie foto's voorbij komen en zo te horen is iedereen goed verwent door sinterklaas Tong uitsteken.