Sanne: Ja, ik (en hij ook natuurlijk) balen er allebei erg van en willen zo snel mogelijk gaan samen wonen.
Staan allebei al sinds ons 18e ingeschreven bij de woningbouw dus vergemakkelijkt wel een huisje vinden 
Hopelijk gaat het allemaal in Februari lukken, als ik weer geld verdien en hij hopelijk een mooie stagevergoeding krijgt, en anders is t helemaal lang wachten..
Frank: haha, here the same moet mn surprise ook nog afmaken en dan nog n gedicht verzinnen...
Wij vieren het morgen met zn alle 
Sjaad: Aaah heerlijk dat hij er is zeg!! Mooi sinterklaascadeautje
Ik dacht hij een heel andere kleur had maar hij is "gewoon" schimmel.
Nou heerlijk dat hij er staat en alles goed met hem is veel plezier de komende dagen!! Ben benieuwd naar meeeer foto's 
Iloon: Ik slaap al de hele week lekker bij mn vriend, echt superfijn. Normaal vinden mijn ouders dat niet echt relaxt, maar gezien mn broer&vriendin vanuit Engeland er zijn kwam dat toch wel handig uit hihi!
Vandaar dat ik ook wat minder op Bokt zit, vind dat dan zo ongezellig voor hem!
Jaa, lijkt m echt een nachtmerrie als je zoiets overkomt met je paard in de trailer!!
Lekker dat je weer fijn op Amanda hebt gezeten, Furia begint nu "af" te worden, en dat is toch ook wel errug leuk. Alles aan de paarden is leuk 
Heikedenise: aaah das echt fijn, lekker samenwonen veel plezier alvast 
Ellis: Lange leve "notepad":D Is echt een voorzorgsmaatregel bij mij geworden omdat je dat soort dingen nogal vaak gebeurd 
Borderkay: erg veel succes met je drukke dag 
Saida: Ja, ga wel weer lessen, zit alleen te twijfelen of ik bij mijn oude instructeur terug wil.. Wil namelijk erg graag verder met de oefeningen en dus veel steun bij het aanleren van wissels appuyeren schouderbinnenwaarts etc, en denk dat hij mij dat te weinig kan bieden..
Maar even afwachten, gaat nu erg goed zonder les maar er zal altijd een moment komen dat je vastloopt 
In de paarden heb je idd altijd ups en downs, maar goed komt wel weer goed!
Zo, vandaag mogelijke bijrijdster nr 1 langsgehad. Super lief meisje, maar nog vrij onervaren in de dressuur. Ook best jong, maar ze vond het erg leuk en gewoon een normaal meisje, haha dat tref je niet vaak meer in NL.
Mocht ik voor haar kiezen dan vergt dat wat meer tijd omdat ze veel begeleiding zal nodig hebben, maar les nemen vindt ze niet erg dus..
Zijn nog 2 die ik wil laten langskomen, 1 vrouw van 45 met genoeg ervaring (M gereden), en een meisje van mijn leeftijd met ook genoeg ervaring.
Dus... Iemand nog tips voor de zoektocht naar een bijrijdster?
Heb hongerrr... Maar ff broodje maken en zo weer naar mn vriend, ben nu ff thuis.
Furia gaat wel goed hier! Heb onwijs veel zin in de duinrit die ik nu voor zondag heb gepland ..
Iedereen fijne sinterklaas! Niet te veel snoepen