Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SunnyHorse schreef:Hoe gaat het met je Absolum, ligt er inmiddels een Fries paard in het verschiet? Zijn er ontwikkelingen?
SunnyHorse schreef:Er mag nog meer gespamd worden hoorhoe is het met de kleine pit? Hersteld?
Het is die 2,5 jarige Auwert die je zag:
Laura1982 schreef:De mannen alweer in de dekens en de benen geschoren ivm mok mijt en andere ellende.
Iemand hier goede tip qwa dekens? Jongste is uit zn eigen dekens gegroeid dus draagt nu deken van Douwe.
En de regen nu wel zat. Alles is echt te nat niet leuk meer. Thuis zijn ze nieuwe hal aan het bouwen gaat gelukkig gestaag.
Lys_PPA schreef:Deze week met ups en downs gereden. We zaten in zo'n goede flow de laatste tijd maar nu weer even een iets mindere week. Ondanks dat hij zoveel soepeler onder het nieuwe zadel loopt. Ik moet weer heel erg mn balans vinden door de wrongen en smallere twist en hij maakt 'misbruik' van mijn inconsequente rijden plus had donderdag niet zoveel zin om te werken, maar hadden een lesje staan dus hij moest welmorgen krijgt hij samen met mn vriend les voor de wagen, deze keer vaardigheidparcours ipv buitenrit.
Sanet schreef:Hier natuurlijk op de banken gestaan voor Elias, echt maar een paar keer voor de wagen gestaan en die wordt na een zeer terecht kampioen Jurre gewoon super gaaf 2e in een hele volle rubriek met dekhengsten voor de sjees.
Ik vond hem echt mega stoer, oortjes erop en gaan. Ik ben niet perse van het mennen/tuigen, maar dat hij met maar een paar keer trainen het al zo goed doet, dat is echt een wereldkarakter. Ik hoop dat mijn Elias babies dat ook erven (en natuurlijk ook wat van moeders hè? Maar ik denk niet dat die zo stoer door de baan gaat)
SunnyHorse schreef:Zou mezelf wel eens willen zien na 5 zwangerschappen
_Jelske schreef:Super leuk geschreven dit Ik zie dit helemaal voor mij. Hoe ging het vaardigheidsparcours?
Laura1982 schreef:Dames iemand ervaring met kunstof slowfeeder aan de wand?
Mijn mannen moeten op dieet want het zijn echt kliko's op dit moment dus ik wil de inname van ruwvoer wat meer beïnvloeden.
Nu zie ik slowfeeders voor in de hoek of netten maar ook een kunstof van 140 liter voor aan de muur.
Hoor graag jullie ervaring