ROMANxBEAUTY schreef:idefix4- Denise is mijn schoonzus (geweest) voelt nog wel beetje als schoonzus whahaMaar Jelkhe is idd ook verrr familie van Heike. Dank je voor compliment.
Ahaaa! Ja, da kan ook natuurlijk!

Denise: Ow haha, dus wel kouwe kant.

Ja, Sabrina leert veel. Oe wat was ze kwaad dat ze er naast lag. Maar toen de grote neef kwam kijken was dat wel een aanmoediging om te laten zien dat ze toch echt kan springen. Haar neef zei schoorvoetend dat ie dat ook wel kon, maar van opa mag ie dat niet. Wel jammer!
Anne: waar werk jij? Dan kan ik bij jullie verder werken aan mijn halster én geld verdienen met niks doen! klinkt wel als een superjob.

Denise: De fotograaf was interessanter voor de heren dan voor de dames! Haha. Die kijken nog vrolijk in de lens hihi. Hopelijk was dit niet de oorzaak van dat het uit ging tussen Anne en je zwager? Altijd jammer hè, maar ja, jullie zijn jong en ook ik was kritisch. Je moet lang met dezelfde gozer door de deur, dus kan ie maar beter héél lief zijn...
Wanda: STOER! Wat fijn dat je zadel compleet is! Super! Als ik het nu goed begrijp hebben we nu een eland zonder winterjas?
Judith: Ik zal mijn connecties eens aankijken.

Angela: Geeft niks hoor! Ik kreeg al te horen dat ik zijn rug belastte. En da was het probleem helemaal nie. Hij heeft ergens een parasiet opgedaan en die heeft hem nogal te grazen genomen. Gelukkig is ie nu herstellende.
Da's een breed zadel. Breed genoeg? Shaddy is een brede hè? Super!