[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Idra

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 23:31

Ik kom even zwaaien naar Malin :wave:
Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Suev! En een knufje voor Dink Ach gut

En een mini update: Terroso is zo ontzettend braaf Lovers Ik heb hem nu twee keer gereden zonder dat ik iemand had om hem vast te houden oid en het is gewoon zo'n schat Haha! Hij bljjft netjes staan, begint fijn op mijn been te reageren en loopt al mooie stukken nageeflijk. Hij is hierbij superzacht in de hand. Fijn dier Ja

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 00:02

wooooeeeesssjjjj wat een berg leesvoer.
welkom nieuwelingen (Ingrid, Mienetje en ....?) ja altijd gezellig hier, de eigenaren zijn net zo vriendelijk als hun barokkies haha.

drukdruk hier, veel werkstress, cadeautjes verzamelen en inpakken en vanavond ook nog rijmen en dichten zonder dat hemd.. ben er wel goed in al zeg ik het zelf.
morgen pakjesavond. wie nog meer? of doen jullie het met kerst?
ilona, je mag van mij de volgens jou beste foto hier gerust uppen hoor, bij mij zijn ze vrij klein en heb nog geen tijd gehad om ze op photobucket te zetten.
van de week eens wat foto's maken van frankie en des, kunnen sanne en michelle ook weer verder met het nieuwe topic. gaat hard zo zeg.

mienetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 00:05

frankiej schreef:
wooooeeeesssjjjj wat een berg leesvoer.
welkom nieuwelingen (Ingrid, Mienetje en ....?) ja altijd gezellig hier, de eigenaren zijn net zo vriendelijk als hun barokkies haha.

drukdruk hier, veel werkstress, cadeautjes verzamelen en inpakken en vanavond ook nog rijmen en dichten zonder dat hemd.. ben er wel goed in al zeg ik het zelf.
morgen pakjesavond. wie nog meer? of doen jullie het met kerst?
ilona, je mag van mij de volgens jou beste foto hier gerust uppen hoor, bij mij zijn ze vrij klein en heb nog geen tijd gehad om ze op photobucket te zetten.
van de week eens wat foto's maken van frankie en des, kunnen sanne en michelle ook weer verder met het nieuwe topic. gaat hard zo zeg.

Gelukkig wel Knipoog

Oowh als je er best wel goed in bent, in dat gedichten maken, mag je er voor degene die ik heb ook wel eentje maken Clown Ben er zelf niet zo heel ehm.. Goed in.. Wist ook echt niet wat ik moest kopen!! Haha!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 00:09

stuur maar pbtje hoor, wat heb je gekocht en voor wat voor iemand is het? ik kan het allicht proberen.

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 00:53

Even snel een berichtje ( helaas zonder reacties op jullie verhalen...sorry )!

Mijn Urbino is er!! In mijn topic uit mijn onderschrift staan foto's op pagina 15.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 08:03

Sjaad gefeliciteerd met je superpaard, ik ga meteen even in je topic kijken! Go jij! Go jij!

Zwaait terug naar Lobke Doei! Ja ben ook echt heel blij! Fijn dat het zo goed gaat met Terroso OK dan! Het lijkt me echt een heerlijk paardje!

Frank ik vind het ook altijd leuk om te doen hoor, maar wij doen niet meer aan sinterklaas Verdrietig Mooie foto's nog van je strandrit, lekker hoor!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 09:45

ilona: Als je niet zeker bent moet je het inderdaad niet doen, maar wel zo snel mogelijk weer verder!

sanne: Nee dat idee had ik ook al, en ze gaat straks dus ook met de vader van dr halfbroertje/zusje Tong uitsteken Maarja ze moeten dr maar wat voor over hebben om mij een droomveulen te geven Knipoog
Het gaat weer de goede kant op met vaidosa??? Ze had je vast zien zwoegen en wilde je even wat rust geven Knipoog
Ik zou voor de 2e gaan, tijd ed is daar niet iets duidelijker, en de omleining is leuker dan bij de laatste

malin: Ik had er nog nooit echt van gehoord, maar heb me dan ook helemaal niet verdiept in springen. Wil Over een tijdje met Shannon ook is een sprongetje doen, ze snapt er nu nog vrij weinig van (achterbenen gaan niet echt mee) Zo wilde ik laatst een boomstammetje doen in het bos (gezien ze natuurlijke hindernissen meestal makkelijker springen en het ding hooguit 20 cm was) en ik hoorde het al tikken....

Sjaad: Reis goed doorstaan? Moet wel heel leuk zijn dat hij er nu is!

Heb echt onzettend veel zin om te gaan rijden! Eerst even braaf mn schoolwerk afmaken, nog laatste kadootjes kopen en langs oma en dan heerlijk paardje rijden! Morgen is natuurlijk een beetje rare dag, omdat wij dan surprice doen, maar dan kan ik een paar dagen lekker van mn paardje genieten! *verloren tijd van deze week inhalen, voor ik naar duitsland ga* Het liefst zou ik dr nog meenemen! *ga maar sparen voor een mini vrachtwagen Tong uitsteken*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 09:59

Gefeliciteerd Sjaad!!!

Ik heb een 2ehands bruin hulsebos zadel liggen om te passen vanmiddag! Iemand ervaringen met hulsebos?

Als het past moet mijn spiksplinternieuwe kentaur snel verkocht worden Nagelbijten / Gniffelen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 10:30

Gab: Haha, jaa, helaas ben ik ook niet zo'n waaghals, soms wel jammer vind ikzelf.. Maar je kan niet alles hebben haha. Liever iemand anders een handje helpen, dan zelf gaan prutsen..

Madelief: Haha, leuk he dat topic, maar tis idd een hele opgave aan lezen + bijreageren, maar je bent weer bij van de in and outs Knipoog . Slaapt je boyfriend nu ook gewoon bij jou enzo? En hoe staat het met werk, heb je al wat leuks op het oog? Las je verhaal over die aanrijding....... pffiew, wees blij dat jij het niet was!! Vanochtend op het nieuws was er wél een aanrijding met trailer. Die hadden het wel overleefd glukkig.

Sanne: Zo, heb je nog een rug over nu Tong uitsteken ? 2 uur mesten is niet niks pfff.. Maar goed, gelukkig werkte Vaidosie lekker mee! En die film moordwijven ROFL . Ik heb hem ook gezien. Heb me rot gelachen, echt een te leuke film haha. Huilen van het lachen En het waren geen vreugdebokjes hoor haha. Als ik wou gaan gaan aandraven deed ie 2 passen en dan gericht naar mn been bokken zeg maar.. Gewoon puur uitproberen van "ik heb geen zin, dus ik doe het niet, en wat doe jij nu dan" Haha! . Maar komt wel weer goed...! Ik vind ook de 2e poster mooier! Ja

Lobke: Super zeg van Terroso! De mijne is al aan het uitproberen Haha! . Gaat dat ook nog komen bij Terro denk je? Knipoog

Frank; Haha, jaa, tis je wat. Dit topic bijhouden én al die drukte voor de deur met Sint en piet.. Haha! . Straks in het nieuwe jaar is het weer ff rustig met de feestdagen Knipoog .

Sjaad: Ik had al in je topic gereageerd! Hij is super joh Hyper!

Mies: Heerlijk dat je al lekker kan rijden op Shannon.. ik mocht gister Amanda weer een keer doen, en ben er ook op gestapt. Wel lekker hoor, gewoon opstappen en wegrijden. Mis het zo af en toe wel Tong uitsteken . Leuk surprises, veel plezier morgen!

Jolijn: Past je kentaur niet meer? Zonde....... maarja, een goed passend zadel is belangrijk! Hulsebosch is volgens mij een zeer goed kwalitatief zadel. Hoor van Benthe (utixo) en Malin (Dinkygirl) hele goede verhalen Pling .

Gister werd ik ineens gebeld of ik tijd had voor amanda. Dus heb weer een keer 'normaal' gereden!! Voelde wel weer heeeeeeeerlijk vertrouwd zeg Lovers . Gewoon gaan zitten, bijwijze van je ogen dicht kunnen doen en rijden maar...... Maarja, ik heb nou eenmaal een jong paard Haha! . En dat komt bij mij en Chico ook zeker nog wel!! Maar af en toe wel lekker om op een "kant en klaar paard" te zitten Haha! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 10:32

Mja, ik kan hem aan laten passen, maar liep gisteren ineens hier tegen aan, en dat is echt mijn droomzadel! Moet alleen even kijken of ik dan mijn kentaur set goed verkocht krijg Nagelbijten / Gniffelen

Dacht zelf aan 900 euro??

zadel + hoofdstel + singel, alles 3 maanden oud, hoogstens 30 keer gebruikt, en dus in nieuwstaat!

nieuwprijs 1200 euro!

Is 900 wel netjes toch?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 10:34

Vind ik zeer redelijk bedrag. Kentaurzadels hoor ik ook goede verhalen over Ja . € 900,- lijkt me echt reeël.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 10:34

Okey, dankjewel Lachen

Voor die hulsebos icm hoofdstel en singel vraagt ze 1000 voor! Alleen weet ik nog niet of ik dat hoofdstel wel wil Huilen van het lachen

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 11:07

Robijn => ik vindt het ook een redelijke prijs 900€

Madelief => bedankt het gaat geluikkig al een heel stuk beter

Ilona => dus hij wordt een echte boef zolang die maar geen gemene boef wordt dan is het goed

Mies => ik zeg al niks meer haha:P

Mientje => vandaar je hebt alleen het binnenseizoen gereden dan valt het toch nog mee

Sanne en Madelief => ik ken het gevoel wat jullie nu zeggen al willen samenwonen maar nog niet kunnen maar bij mij is het gevoel nu werkelijkheid geworden want 21 januari krijgen wij de sleutel van ons huisje

nou gistere echt lekker gereden gewoon niks van hem gevraagd maar gewoon echt alleen kijken hoe het voor mijn ging i.v.m mijn buik maar ging super zelf een stukje gegalopeerd dus ben weer helemaal blij en hij was gisteren echt een boef constant aandacht vragen en snoepjes pikken haha kijken hoe die vandaag is

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 11:26

ilona: Ik snap wat je bedoeld, miste toen ik met shannon begon ook wel heel erg het 'echte' rijden... heb nu ook veel zin omdat we nu echt ergens mee bezig zijn! we hebben trouwens onze eerste pasjes in stap gewijkt (geweken?) naja opzij gestapt Tong uitsteken niet eens om het wijken zelf, maar reactie voor been om een kant op te gaan...mocht namelijk wat beter! Maar als ik dan op encanto rij kan ik *en hij ook* niet laten om soms even wat oefeningen mee te pakken Knipoog

Denise: heb je iets van versteviging om je buik? Toch leuk dat je nog gewoon lekker hebt kunnen hobbelen!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 12:42

Mies; Gelukkig ben ik dan niet de enige haha. En ik snap dat best van Encanto... hij vind het rijden zelf nog veel te leuk, de schat Ach gut .

Nou iedereen die sinterklaas vanavond viert, heeel veel plezier met cadeautjes uitpakken Haha! . Ik vier wel sinterklaar, dus ben benieuwd wat ik dit jaar krijg hihi. Pling Mocht van me werk lekker een uur eerder weg, dus dat ga ik nu ook lekker doen!! Dan Chicotje doen, en dan lekker naar huis. Vanavond rond een uur of 7 naar vriendlief toe karren. Haha!

Groetjess!!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 13:15

Mies => nee heb er niks omheen was eerst wel de bedoeling maar ja een drukverband ging niet werken dat bleef afzakken en gips daar zat ik zelf nou niet echt op te wachten. want dan moes heel me buik ingegipsd worden dus nu maar zo gedaan

Ilona => heel veel plezier vanaaf ben benieuwd wat je krijgt van me schoonouders heb ik mijn cadeautjes al gehad heel veel spullen voor mijn huis dus ben benieuwd wat ik van me eigen ouders krijg

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 13:34

grrr, was ik netjes op iedereen aan het bijreageren, was al een heel eind gaat er iets mis, alles weg!! Boos!

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 13:54

ik vind het ook een nette prijs Ja

Moest net voor 2 uur naar school Nagelbijten / Gniffelen ( erg nuttig Clown , alleen maar film gegeken Nagelbijten / Gniffelen )

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 13:57

Zo.vanochtend gewerkt,nu even aan het eten met mn zoontje,om 13.45 fysio voor mn rug,dan mn man van zijn werk ophalen,dan is het inmiddels zo'n14.45....en dan wil ik Moreno nog rijden,moet mijn auto nog ophalen bij de garage,dochter van school halen 16km verderop,en om 17.30 bij mn moeder boerenkool eten en daarna pakjes avond....denk je dat ik het allemaal ga redden? Tong uitsteken

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 14:05

borderjay schreef:
Nee,niet echt,gangpad is altijd érg schoon en netjes Tong uitsteken

Bij ons zijn ze er gelukkig erg makkelijk in.
Dekens, voertonnen, stapeltje hooiplakken, pak vlas staat allemaal tegen de muur tegenover m'n stal.
Zolang er een kruiwagen door kan en wij de rest van het pad elke dag even netjes aanvegen zullen we de eigenaar er niet over horen.

Natalia -> Jeetje, 3 weken niet meer los geweest...... hebben jullie dan geen mogelijkheid om je paard los te gooien?
Vind het niet zo gek dat ie een bommetje was. Haha!
Rintske komt er elke dag wel 1-2 keer uit, en ik heb haar vorige week vrijdag voor het laatst gereden, maar als ik zie hoe stierlijk vervelend zij nu is......... ech nie leuk!

Ilona -> Hihi! Ik denk eerder dat ie jou niet echt begrijpt en daarom zo deed.
Uitprobeerfase komt pas als ze een beetje weten wat er van ze wordt gevraagd en ze sterker zijn geworden, dus na een maand of 3. Knipoog
Rints vindt het helemaal niet lekker dat ze niets hoeft te doen, ze is juist stierlijk vervelend.
Of ze spiegelt mijn frustratie en mijn drang om te rijden, dat kan ook.
Normaal krijgt ze van mij elke dag een 1/2 schepje granenmix waar ook haver in zit, maar dat heb ik al terug geschroefd naar een handje.

Heidi -> Wat doe jij hier nou toch telkens? Ga es ff gauw een kind krijgen! ROFL Haha! (alleen niet vandaag...... wacht dan maar tot na middernacht, hihi!)
Je bouwt de spanning wel errug op, hoor!
We zijn hier allemaal onwijs nieuwsgierig hoe jullie kindje eruit ziet en of ie echt zwarte vlekjes heeft...... Tong uitsteken

Madelief -> Hm als je zo verliefd bent dan zie je geen minpuntjes aan je paard, dan is alles mooi en lekker!
Jullie gaan lekker! Ga je straks ook weer les nemen?
Nou idd! Je moet er niet aan denken wat er had gebeurd als die bus op de andere baan had gereden, zeg!

Sanne -> Tijdens mijn zwangerschappen en daarna heb ik lange tijd rugklachten gehad.
Toen de kinderen wat ouder waren en ik meer ging sporten werd het minder en de laatste tijd ging het eigenlijk heel goed.
Denk ook doordat ik elke dag meer in beweging ben met Rintske; stal uitmesten, 3x per week rijden.
Vandaag gaat het iig weer iets beter, hopelijk zakt het nu weer weg.
Lekker joh, dat Vaidoza nu niet zo gestressed was, goed dat je toen ook gestopt bent!
Ik vind de 3e uitvoering het mooist.

Frank -> Normaal doen wij elk jaar met mijn familie lootjes trekken, maar een aantal hadden er niet zoveel zin in dus ging dat niet door.
Wij (Frits, de kids en ik) doen nu voor elk een kadootje kopen van € 5,= en maken er zelf een gezellig avondje van.
En dan met kerst gaan we ook nog kadootjes doen onder de boom, vind ik altijd zo gezellig staan!
Ik pak zelfs lege doosjes in om die onder de boom te leggen! Haha!

Mienet -> Tegenwoordig heb je hele handige rijmmachines op het internet.
Ik ben ook niet zo'n ster in het maken van rijmen, maar op deze manier frutsel ik de leukste rijmen in elkaar!

Nishada -> Jaaaaaa! Daar issie dan eindelijk! Gefeliciteerd! Go jij! Go jij!
Volgens mij zien we je voorlopig niet meer in het topic, hahaha! Geniet maar lekker!

Gabriella -> Als je alles heeeeeel snel doet, dan ga je het redden! Haha!

Rintske moet echt aan het werk gezet worden, ze wordt giga vervelend, zeg!
Gisteravond moest ik haar telkens op haar plek zetten, zo ongeduldig, vervelend en stout als ze was.
Ik zei al tegen Ilona hierboven dat ze misschien wel mij spiegelt, want ik zou zoooooo graag met haar bezig willen zijn, maar het gaat gewoon efkes niet.
Mijn stalgenootje is een keileuke meid en zij wil Rintske heus wel voor me rijden, maar zij rijdt anders dan mij en mijn gevoel zegt me dat ik dat beter niet kan doen omdat Rints dan ws in de war raakt.
Vandaag gaat het al ietsje beter met m'n rug, hopelijk blijft dit zo, dan ga ik het weekend wel proberen te rijden.
Gaat het niet kan ik altijd nog stoppen.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 14:59

Ja ik ben er nog Haha!
kind moet eventjes uitzingen tot na 24.00 Tong uitsteken
Had gister avond wel een beetje last van pijn in me onderrug en buik maar nog niet zo veel dat ik bang hoefde tezijn dat ie nu zou aan kondigen op 5 december Haha!

als ie na het weekend nog niet wil komen dan gaan ze me baarmoeder strippen zodat er weeen op gewekt kan worden.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 15:02

Gieteren lekker nog eventjes bij baronnetje geweest en lekker met hem in de bak gespeeld.
Nou hij voelde zich al 10x beter dan van de week.
hij heeft geen last meer van diaree en geen koliek krampjes meer.
Bokken en vrolijk doen en spelen met me en vooral niet tevergeten veel knuffelen Haha!

Maandag pak me verzorgster hem weer op om weer rustig ana terijden Haha!
vandaag ging ze oefenen met de lange teugel Haha!

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 17:26

pfff jullie meoten niet zo veel praten, kan dat neit bijhouden Tong uitsteken hahahahaha

Sjaad GEFELICITEERD met je kanjer !!! hij is echt beeldschoon Haha!

Saida: we hebben heel veel mogelijkheden om ze los te gooien,maar dat gaat met Betunero neit, hij is nog nooit van z'n leven op een wei geweest en nog nooit gras gegeten, dat moet ik heel langsaam aan opbouwen, maar daar is het nu te slecht weer voor, meot echt even wachten todat het beter weer is voordat ik hem voor het eerst in de wei gooi, weet ook neit hoe hij erop reageerd voor het zelfde geld rent hij door het draad heen ofzo. en in de kleine binnenbak kan i khem ook neit losgooien omdat hij z'n eigen daar zo de spiegels heen prbeerd te douwen. dus kan hem alleen in de longeerbak los gooien, maar die staat ook vol met water en modder, dus kan ook neit altijd op het moment. als ik even een mogelijkheid zie dan gooi ik hem altijd even voor een half uurtje, uurtje in de longeerbak, maar door het weer gaat dat nu niet zo makkelijk... Boos!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 17:34

hihi ja niet normaal he dat vele geklep hier.

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 17:40

Tong uitsteken hahah nee schandalig Tong uitsteken hahahaha