[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzinnig

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 16:16

Hee welkom Marieke!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 16:24

Hallo Marieke welkom, foto's?

Femke wat een leuke foto's weer, mooie fries hoor Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 16:43

Lusitano schreef:
Saida, die laatste gaap foto! Geweldig Lachen

Ik ga 1 december ook naar de spaanse rijschool in Ahoy!! Waar spreken we af? Hoe zorgen we dat we herkenbaar zijn??
PeetisGreat
flamon
jepsica
Lusitano (Marit)

ik ben heel herkenbaar met me haar hihihi

nee hier is mijn 0648203878 mss kunnen we elkaar een sms sturen waar we staan

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 16:48

[/quote]
Joehoe, was 1 van de eerste die had gemeld dat ze wegging maar jullie vergeten mij steeds!! Ik ga dus ook 1 december, en branka gata ook met mij mee Haha! [/quote]

sorry maar je bent er gewoon bij meid
gezellieeeeeeeee wie neemt er een toestel mee ???? die van mij ligt in de prullebak Boos!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 16:49

kjoetie schreef:
mjah, als er iemand op zondag naar de spaanse rijschool gaat vanuit het zuiden hou ik me warm aanbevolen, maar ben bang dat het er niet van gaat komen Boos! Dus allemaal veel foto's en vooral filmpjes maken he Lachen Baal er wel van, had er echt heel erg graag heengewild.. maar tis niet anders, zaterdag is mijn vriend jarig dus dan kan ik sowieso ook niet..

je had je vriend een kaartje moeten geven hihihi dan hadden jullie smane kunnen gaan Haha!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 16:55

haha nou vriendlief vind mijn eigenste paardje wel heel lief, maar een avond huppelende knollen kijken doe ik hem geen plezier mee Haha!

Was wel een mooie geweest "Hier schat, je verjaardagscadeautje, speciaal voor jou uitgezocht" Vork *LOL*

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 17:01

@ femke wat een kanjer heb je weer in huis gehaald ik denk dat ik in het nieuwe jaar maar een keertje bij langs kom lijkt me wel heel gaaf je span te zien
als het kan in de 1ste week van het nieuwejaar als het je uitkomt!!!!!!

@nieuwelingen heel erg welkom en graag foto`s plaatsen zijn we gek op met zijn allen

@ilona geniet van je laaste ritje en denk maar zo hij vergeet jouw niet en jij hem niet Ach gut

ik heb vanmorgen tsjil gezadeld en ben naar buiten geweest maar meneer was zo gek van alles
alleen naar buiten Clown enge spoken achter hem aan Haha!
jullie kennen dat wel alle bomen waren om gezaagd dus het bos zag er anders uit en dan kan je lekker gek gaan doen
ik heb een ronde gedaan en op de terug weg verloor ik mijn uitrijdeken dus moets ik er af ,was wel bijna thuis, er stond een vuilnisbak die wel heel eng was dus ik naats tsjil er naar toe ik heb hem nog nooit zo horen blazen en snurken hihihi ik heb het laatse stukje maar naats hem gelopen en hem een beetje rustig gemaakt met mijn stem wat erg goed lukte
terug op stal schrokken ze ben je gevallen ........ nee hoor ik liep wel lekker hihihi dus dit hebben we ook weer meegemaakt vanaaf trg naar stal en twee uur les geven hoop dat iedereen blijft zitten dit keer

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 17:02

Nou was wel heel attend geweest toch Haha!

Gaat er nou niemand vrijdagavond? Schijnheilig

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 17:05

@ Marieke: Welkom! Gezellig, nog iemand erbij Lachen.

Aaaaaaaaaaaaaaaaahh!!!!!!! Ik ga Zaterdag miss als het nog kan naar de Spaanse school in Jerez! Joelle die zei dat we daar een keer moesten heen gaan, dat het zo prahctig was, en mijn moeder + stiefvader willen het ook al, joehoeeeeeee!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Alleen, daar moet je zeker kaartjes voor kaufen? Waar zal je dat moeten doen.. hmmms

Nu naar Fuego lessen!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 17:06

cojolly schreef:
Nou was wel heel attend geweest toch Haha!

Gaat er nou niemand vrijdagavond? Schijnheilig

het is dat ik niet kan heb vergadering van stal maar anders ging ik graag nog een keer mee hoor geen moeite Haha! Clown

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 17:12

Afbeelding
lief he mijn ventje ligt altijd zo lekker

Afbeelding
maar hij kan ook rennen

Afbeelding
en gapen
Afbeelding
lief kijken
Afbeelding
en lief staan met celine

ik had ff niks te doen vandaar deze foto hihihi Haha! hoop dat ik jullie niet verveel ermee

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 17:56

@ Peet: Ahh wat een schat. Haha die eerste foto, lijkt net een veulen lijf met een volwassen hoofd.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 18:13

Ik heb 20 euro om iets leuks te kopen voor Fuego, wat zal ik kopen? Of voor mezelf, zoals chaps. Hier rijden ze meesteal met sportschoenen en chaps dus Lachen. Iemand een idee?

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 19:35

peetisgreat schreef:
sorry maar je bent er gewoon bij meid
gezellieeeeeeeee wie neemt er een toestel mee ???? die van mij ligt in de prullebak Boos!

Ik ben er ook bij 1 december Haha! Zit in vak F 3e rij....... vrijwel vooraan dus op de lange zijde, kan ik naar alle bokkers zwaaien die in het B vak zitten *LOL* (neem een goede camera mee, dus misschien kan ik nog wel even op jullie inzoomen Cheese!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 19:42

Ben stiekum best wel een beetje jaloers op iedereen die naar de show van de SR gaan.... Verdrietig

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 20:33

Ik zit in vak G rij 6 Lachen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 20:38

Peet: Mooie foto's van Tsjillert weer!, Hij is echt heel mooi Lachen

Marieke: Welkom!

Femke: Lieuwe is echt mooi en Ozzy is schattig met zijn nieuwe dekentje!

Pff, vandaag ben ik van 9 tot half 6 naar school geweest, nu ben ik wel gaar, morgen weer een leuke Otje verhaal.
En nog steeds geen bericht over mijn camera gehad. Stoom uit je oren

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 20:41

Ik ga Zaterdag miss als het nog kan naar de Spaanse school in Jerez! Joelle die zei dat we daar een keer moesten heen gaan, dat het zo prahctig was, en mijn moeder + stiefvader willen het ook al, joehoeeeeeee!!!Alleen, daar moet je zeker kaartjes voor kaufen? Waar zal je dat moeten doen.. hmmms

Kaartje kun je online bestellen, hebben wij ook gedaan, je moet even op de site kijken of er demo's zijn en hoe laat, je kunt er niet zomaar heengaan, is meestal uitverkocht.
Zover ik weet, zijn er bepaalde uren/dagen voor verschillende shows, of dat je in de stallen mag, normaal mag dat dus niet, wel kun je leuk op het terrein rondkijken en zijn ze vaak aan het (los)rijden, ook wordt er gemend, mooi dagje uit is het i.i.g.
Het inieminie winkeltje wat erbij hoort, is niet veel, maar in Jerez zelf moet een grote zaak zitten met allerhande spaanse spullen voor mens en paard, er is daar vast wel iemand die je kan vertellen waar dat is, bij ons was hij gesloten(siesta he)
De site om te bestellen is
www.realescuela.org
Veel plezier

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 22:00

Soeske & voor andere mensen die er overheen hebben gelezen: Ik stop met Jielt omdat ik een ander paardje aaneboden kreeg waar ik meer mee kan bereiken. Jielt is een schat van een paard, en de eigenaren zijn ook super mensen! Maar er reden ook meerdere verzorgsters op (nog 3 a 4 mensen) wat ik wel minder vond. Bovendien was je daar vaak alleen, altijd buitenrijden, geen mogelijkheid tot les. Ik ga nu een haflingertje doen, voor 3 a 4 dagen per week, op mn oude manege. Al mn vriendinnen staan daar, er is weer een binnenbak, mogelijkheid tot les en onderlinge wedstrijdjes. Kortom, weer heel wat anders! De haflinger is vroeger heel verkeerd te rijden en er zit daarom een hoop werk aan. Maar omdat alleen ik en de eigenaresse haar gaan rijden hopen we dat zo goed mogelijk te krijgen, maar ze is er al 5 jaar mee bezig.. Een grote uitdaging dus. Maar 2 paarden was kwa geld en tijd helaas niet mogelijk Verdrietig Dus moest kiezen.. Zal Jielt onwijs missen., maar mag altijd langs komen om hem nog even te knuffelen en poetsen Lovers

Zo vandaag ook mn laatste dagje, ben lekker naar het strand gegaan met Annelies die op Oelke ging. Het was echt heeeeeeeeeerlijk! Heb er zo van genoten, het besef is er nog niet echt dat ik m nooit meer zal rijden... Maar dat komt nog wel denk ik.. K hoop dat ik de goede keus heb gemaakt. Bedankt nog voor de lieve reacties, heb idd van m genoten.

Femke: Hij is gaaaaaaaaaaaaaf!! Haha! Die 1e foto leek idd op Wessel! Aan de ene kant jammer van die bruin/rood achtige manen, maar ook weer stoer! Hoe doet ie het onder t zadel? Issie braaf? Mag ik vragen waarom je hem er eigenlijk bij hebt genomen, was hier een speciale reden voor? Je zou zeggen dat je al zoveel paardjes hebt Tong uitsteken

Saida: Ik voel met je mee Knipoog Ik wou ook graag, maar helaas, misschien volgende x Haha!

Malin: Gelukkig gaat het weer wat beter. Ik denk dat je moet doen wat je gevoel zegt. Ik zou lekker blijven staan. Je kan daar lekker rijden, en ze staan iedere dag buiten. Is toch een heel groot pluspunt! Maar je moet het zelf beslissen tuurlijk Lachen Komen er weer is foto's Haha! ?

Napeleon: Fijn dat je weer kan rijden Haha! Echt beter, doe wel voorzichtig hoor Knipoog

Marieke: Welkom hier! Wij zijn trouwens gek op foto's Haha!

Ik ben trouwens ook nog woensdag avond bij Heidi geweest. Even naar haar prachtige spaanse kanjers gekeken. Echt geweldig om te zien wat voor band Heidi met Baron heeft Wow! Ze "praten" zelfs met elkaar! Baron gaat dan zachtjes tegen dr hinneken, zo lief! Was heeeel gezellig en we doen het snel weer over Haha!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 22:04

prinslover,ahhh wel jammer dat je gestopt bent met jielt,maar aan de andere kant ook weer begrijpenlijk...

nou ja,we gaan vast nog foto's zien van de shoot die gaat komen Ja

nieuwe friesje is enorm braaf met rijden,is zowiezo een heel lief dier!

hij is voor de helft van mij,en voor de andere helft van natasha,van het oude paard die bij mij staat..

die gaat langzaam en zeker ooit een keer zo oud worden dat rijden niet meer mogelijk is,we kregen dit friesje aangeboden,en ik heb met haar overlegt,en zo hebben we hem samen gekocht!

dus ik ben maar halve eigenaar Haha!

die manen zijn overigens gewoon zwart,maar door het oplichten van de foto's zijn ze rood geworden..

ach straks met mooi weer,komen er "echte" fotos..deze zijn niet zo mooi...

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 22:08

*Stelt zich nederig op*
Mag ik erbij? Haha!
Ik heet Miri en ben overmorgen 14 jaartjes jong. Ik woon over het algemeen in Limburg, maar in alle vakanties bevind ik mij bij mijn vader en paarden in Spanje. Ik ben in het bezit van 2 P.R.M.'s Comotu en Ringo en een mengelmoesje Bonsai. Wat informatie over hun is te vinden in mijn profiel. Voor zover ik heb gezien ken ik Esmee en Bianca uit dit topic, Bianca IRL. Ik weet niet hoeveel Bianca's en Esmee's jullie hier hebben, maar ik heb het over Essss en Kjoetie. Tja, wat kan ik er verder nog aan toevoegen? Als iemand iets over mij wil weten, vraag gerust.
Nouja, een foto zegt meer dan duizend woorden zeggen ze, dus hierbij:
Afbeelding
Ik met Comotu.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 22:34

he emi welkom en leuk paardje heb je

femke welke kant heb je dan???? links rechts of voor of achterkant Afgod Hyper! ROFL ROFL Go jij! Go jij!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 23:06

peet heb hier even met natas(mede eigenaresse van lieuwe),op tjillerd zitten kwijlen hoor!!

enne tuurlijk kan je langskomen begin januari!!gezellig... Ja

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 23:28

ohhhhhhh gaaf fem ik ga morgen in mijn agenda kijken en een dag inplannen

leukkkkkkkkkk

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 23:30

Welkom Miri, ik heb al eens eerder genoten van dat geweldige filmpje waarmee je met Comotu door het Spaanse landschap scheurt! Heerlijk om te zien hoeveel lol jij hebt met je knol Lachen