Maar zoals ze nu is had ik niet door tot ik de foto's en het filmpje van vandaag zag. Ze wordt al echt een buffelfje.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje_M schreef:Thx![]()
En dan altijd het gesprek met mijn fijn begripvolle man die dan eerst vraagt of ik haar nu ga laten inslapen en vervolgens beseft dat ze nu niet meer verkocht kan wordenop de een of andere manier blijft hij niet begrijpen dat ik dat nu niet wil horen
_Tarzan schreef:Wow gaaf robijn, gefeliciteerd![]()
Hier ook een hele mijlpaal verder, los gestapt, gedraafd én zelfs een paar rondjes gegaloppeerd met Fuego![]()
![]()
En ik was niet bang en had eigenlijk gewoon vertrouwen in hem![]()
[ [url=m/oVExWq.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UphELL.png]Afbeelding[/url] ]
Stiekem best heel erg braaf dus voor een paard die al een half jaar stilstaat
_Tarzan schreef:Oeh ben benieuwd robijn!
Maartje dan is ze oon nog 2,5De onze is van maart dus wel al 3 maar ook echt een lange slungel hoor en dat is een springpaard
Ik heb zelf m'n teugels een kilometer te lang omdat ik hem anders te veel in de weg zit. Zodra ik stil zit en gewoon rijd, ontspant hij en loopt hij vanzelf naar onder toe. Hij reageert nogal heftig op (veel) druk en mijn handen zijn niet altijd even stil, vooral niet na zo lang niet rijden, dus dan maar even zo![]()
Ik kan hem wel oppakken maar hij laat zich zo prima rijden dus voor mij een goede om op deze manier aan mijn zit te werken zonder hem te veel te storen. M'n vriend zegt ook, die voorkant komt wel, werk maar eens eerst aan je zit en word daar bewust van, met je zit kun je immers je hele paard besturen
Ik heb ook met zo'n losse teugels gegaloppeerd, ging prima haha! Hij deed het super! Zijn galop is alleen vreselijk voor mij om te blijven zitten, jezus wat gooit dat dier hoog op