[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 16:33

Ahhh ben ik nou zo'n emodoos... ?!
Ik had mijn S&T hoofdstel van Taco te koop gezet maar nu ik er echt een liefhebber voor heb draait mijn maag toch een beetje om .. ;(
Denk dat ik hem toch maar niet weg moet doen nog...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 16:39

:(:) . Zo heel vreemd is het niet.... dan komt het toch wel heel erg dichtbij, en dan sla je wel eens om... Het is natuurlijk allemaal niet niks geweest. Hij was echt je maatje :+:

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 16:58

Vanaf 364

Iedereen bedankt voor de felicitatie’s.

Martine: Die paarden hebben echt een geweldig uitzicht. Dat heb ik alleen als ik op vakantie ga. Haha.

Elise: Wat een mooi hoofdje heeft die jaarlingmerrie. Is haar oog aan de andere kant ook zo licht?
Een Ferro, dat dacht ik al. Mijn vriendin heeft daar jaren geleden een veulen van Ferro gehad. We zijn toen samen op hengstenjacht gemaakt. Ik vind Ferro echt een bloedmooi paard.
Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb het ook altijd bij een trensje gehouden, wat mensen ook zeiden. En ben er nog altijd blij om.
Kan je haar niet bellen dan? O, niet voor de verkoop. Als ze dan nu al steeds veranderd van afspraak, hoe betrouwbaar is ze dan?!

Anash: Wat een maf mens was dat zeg!! Die zegt dat ook niet snel meer.
Haha.

Denise: Jij bent lekker verwend. Dat friese halster met zwart heb ik ook.

Kladruber: Als fan van het kladruber ras, kan je de vader van mijn fries vast wel. Romke 234. Die heeft 10 jaar bij de kladrubers gedekt om het bloed te verversen en voor de zwarte kleur. Een hoop kladrubers zijn dus familie van mijn fries. Haha. Raar idee.

Michelle: Leuke springfoto’s. Hij springt mooi.

Jell: Leuk dat Flan zo fris is. Komt dat door het weer? En dan toch zo braaf. Leuk!!
Atlas denkt ook dat hij veel jonger is. Haha.
Doe je het springen niet graag. Of het vallen?

Marijke: Je hebt echt rare verkopers erbij. Ongelooflijk.

Kelly: Knappe vent hoor die Bello. Ik val daar wel op….
Jij hebt ook al zo’n gave creatie. Doet ze echt mooi.

Eshter: Gave foto’s hoor, maar wat een rare achtergrond. Ik zie het land elke dag en moet er ook 2x dgs doorheen, maar die achtergrond is me nooit opgevallen. Ze zijn in elk geval mooi ingezoemd. Haha.

Pffff Er werd net aan de deur gebeld en Rowena die schrok en viel zo van het bed af. Ze ligt heel vaak bij mij op bed als ik aan het internetten ben, dat gebeurd dus niet meer. Ik zit nog te trillen.

Regine: Dat is zeker een sprookje. Prachtig.

Sanne: Dosie is gewoon een moderne moeder, die moet gelijk weer verder waar ze gebleven is. Jammer dat ze niet meer zo knuffelig is.

Tm 367.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:09

Ik blijf ook nog even in meeleesmodus hangen, ik ben iets te druk deze week. Wel wil ik Ilona morgen veel plezier wensen, lekker dat ie weer thuis komt!
En Kelly een hart onder de riem steken, heel begrijpelijk dat je daar emotioneel bij bent.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:12

Mwah, Kel, ik kan het me wel voorstellen hoor... :(:)

NouvelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:16

kelly sterkte, ik kan het me ook wel voorstellen hoor, dat zijn van die dingen... :(:)

ik heb het ook met een aantal dingen gehad toen mijn vorige paard weg is gegaan, dingen die gewoon een speciale waarde voor je hebben...

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:16

Oh mensen, kwam deze foto nog tegen van "vroegah"...
Daar smelt je toch weer van he?

Afbeelding

een jonge fuur en een jonge dizo :+:

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:17

haaha goshie :D

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:21

Ja lief he..

Kelly, lastig hoor.. Als je er nog niet aan toe bent niet doen idd.

Oeff dat Rowena zo van het bed afviel, kan me voorstellen dat je geschrokken bent!
Laatst bijgewerkt door Barroco op 23-07-09 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:22

Eline: Hoe is het nu met Atlas? :(:)

Ilona: Ja! Dat is Bondosa, gaaf paard wordt ze he :D Het is echt zo'n stoer ding! En je zou toch niet zeggen dat ze maar 1.52m is.

Lisenka : Stoer dekje!!

Lakshmi: Oei, hoe is het nu met Flavio?
En was de bbq een beetje geslaagd?

Laura: Het fimpje ziet er lekker ontspannen uit, ik vind Hincapie alleen wel onrustig in zijn hoofd-hals houding

Denise: Fijn dat het rijden met Heike nog steeds zo lekker gaat!

Jasmijn: Ziet er wel goed uit hoor op Despie, alleen je handen moet je even aan werken, maar daar heb je een hele week voor :D
Dizo :+: Het is echt zooooo jammer dat je hem nooit meer ziet ;(

Ellis: Gelukkig komen jullie uit de dip. Van zo'n dip kan je soms zo moedeloos worden.

Cynthia: Vervelend dat het genezingsproces niet wat makkelijker is :(:)

Mies: Ja, Dentino is in oktober 2008 naar zijn nieuwe eigenaar gegaan.
Super dat het met de Spaans dames zo goed gaat :D En leuk!! Volgend jaar 2 Encanto veulens :D Heeft hij eigenlijk al een veulen?

Ilona: Arme Chico, had ie het bij die boer toch beter ;) hahaha, nee hoor, grapje :P hij mag weer lekker aan de slag met je!

Kelly: Ik had het waarschijnlijk niet eens aangekund om het hoofdstel te koop aan te bieden. Logisch dat je daar emotioneel van wordt, je hebt zoveel met dat hoofdstel (en dus ook Taco) meegemaakt en overwonnen!

Vandaag weer gewerkt en er is een wonder gebeurd! De koks hebben ons waarempel geholpen in de afwaskeuken! We hadden een beetje tijd te kort. Was ze zo dankbaar, want ik heb een heerlijk rondzwevende hoofdpijn vandaag ^)

Emilio ging vandaag helemaal uit zijn dak toen ik hem buiten zette, echt heel grappig om te zien! Zal zo even een filmpje plaatsen.

Igneo heb ik vandaag 4 keer horen hoesten, ik ben vorige week gestopt met het homeopatische middel, ik ga daar dus toch nog maar weer even mee door en wederom een belletje naar de dierenarts doen! Pff, het scheelt dat de DA een knappe man is, anders werd ik gek denk ik :P

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:29

Sanne, zooo, lief van de koks. Leuk, filmpje!! :D
Balen dat Iggie weer hoestte.
Ja, dat vind ik ook nog altijd heel jammer... Kan het niet geloven, alweer bijna een jaar terug dat hij echt mijn hond was..

NouvelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:45

wat een geweldige foto zeg met die klein Dizo erbij!

sanne, he vervelend van het hoesten, daar kun je ook moedeloos van worden, ik ken het...
sterkte ermee... :(:)

ja ik ben blij dat 't weer wat beter gaat, was er de laatste weken eigenlijk een beetje klaar mee, vond gewoon niks meer leuk en niks lukte meer, zat er gewoon soort doorheen en Fifi erbij... :+

ik heb haar toen 2x laten masseren en de osteopaat is geweest en nu weer rustig opbouwen en ik merk toch wel verschil!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:48

Emilio :D

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 18:00

Sanne die onrust in de hoofd/halshouding komt omdat ik pas een week hem eraan rij. Tot die tijd heb ik alleen maar lang gereden zodat hij eerst goed zijn balans zou ontwikkelen. Dus wat hij hier moest doen was echt nog best nieuw voor hem.
Ennuh Emilio kan zo door naar de topsport haha... ik heb de galop op de plek, pirouette etc allemaal gezien. Ah en dan gaattie op zn kontje..

Ellis fijn dat het weer wat beter gaat met jou en het prachtige spookje :P

Jasmijn wat een schattige foto zeg!!

Kelly vind het inderdaad echt niet vreemd hoor! Is ook heel moeilijk. Ik heb in het begin ook echt moeite gehad met het gebruiken van de spullen van mijn vorige paard bij Hincapie...

Vandaag weer gereden en hij ging echt weer lekker!! Daarna waarschijnlijk voor de een na laatste keer zijn stal uitgemest op de huidige manege want zaterdag gaat hij verhuizen!!!!
Ben zo benieuwd hoe hij het oppakt!!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 18:20

Igneo filmpje :D

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 18:31

ooh die Emilio, wat een heerlijk bokkesprongen zeg.
En wat zien Iggie en Salazar er groot uit dan na dat filmpje hahaha. Ja Ig word binnenkort alweer een jaar toch?

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 18:34

Ja!! 11 augustus is hij jarig :D We kunnen vrijdag 7 augustus wel alvast een vervroegd verjaardagsfeestje vieren :D

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 18:39

Leuk :D

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 18:39

Moeten we worteltaart maken :=

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 18:41

Ja haha dat had ik voor Fuurs 4e verjaardag ook gedaan.
jammer dat ik Bandito's verjaardga niet weten.. Ach, die krijgt hem wel op 4 oktober!

Ik ga koken :D

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 20:13

Wat is Emilio toch leuk met die lange stelten van hem :D
En wat lijken Igneo en Salazar idd ineens groot :wow: lekker stel etterbakken bij elkaar zo :))

heikedeniseJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 20:49

Jasmijn – ik moet ook eerlijk toegeven dat het best pittig is en ik er makkelijker over dacht dan dat ik nu denk :P en die foto van fuur en dizo is heel mooi

Iloon – als er foto’s komen dan is het pas na het weekend want de visiti moet zaterdag mijn cadeautjes nog zien ;) :D en daarna mag heike model spelen :P
Nog 1 nachtje en dan mag je je ventje op halen *D kun je weer lekker aan de slag

Kelly – misschien moet je het idd ook niet doen ik denk dat ik persoonlijk het niet zal doen maar ook ik ben zo emodoos dus ik doe ook niet zo snel iets weg

Eline – ja ik ben echt verwend en kan ook niet wachten om het te passen bij heike
En rowena van het bed gevallen heeft ze niks

Sanne – ja daar ben ik ook heel blij om alleen gaat die volgende week naar de wei dus dan staat het trainen even op een laag pitje maar zodra die weer terug is hoop ik lekker alles weer normaal op te pakken, en bondosa maar 1.52 :wow: dat had ik idd niet gedacht ze toont echt groter
En balen dat iggie weer hoesten het moet toch tijd worden dat het verdwijnt
En die filmpjes :+: om verliefd op te worden

Ellis – fijn dat je nu weer uit die dip komt ik heb het een paar weken geleden ook gehad en was het toen ook zo zat toen heb mijn instructrise ook heike even ‘’gemasseerd’’ / ‘’gekraakt’’ en daarna is het ook weer lekker bergopwaarts gegaan

Laura – fijn dat het rijden zo lekker gaat

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 21:14

Ilona: Hahaha Chico mag weer lekker aan het werk :D. Hij zal het inderdaad wel lekker vinden daar op het land, maar ach hij kan bij jullie nu ook naar buiten ;).
Kelly: Zo gek is dat niet hoor... Je hebt met hem (en dat hoofdstel) toch heel wat meegemaakt. Is toch lastig om iets waar je zulke herinneringen mee hebt weg te doen....
Barocco: Leuke foto ;). Ze bleven wel netjes staan en zitten hoor voor zulke jonkies :).
Sanne: Balen dat Iggie weer hoest! En ik ga zo de filmpjes even kijken :D. En Iggie is trouwens vlak na Shaggy jarig :P.
Laura: Spannend hoor naar een nieuwe stal! Waar ga je nu heen?

Hier gaat alles goed, ben een beetje weinig thuis en als mijn moeder toch wel vaak belt dat ik echt moet eten (vaak dan al half 11) ga ik maar eens naar huis :P. Shaggy is al aardig gewend op zijn nieuwe plekje, iedereen is nog steeds verbaast hoe rustig hij overal mee is :). En ik moet telkens zo lachen... Iedereen die door het land loopt gaat eerst even kroelen bij Shaggy en dan lopen ze weer door naar hun eigen paard. Hij heeft echt iedereen al ingepakt daar :P. Maar ach wie kan dat koppie dan ook weerstaan :o.

Ik laat hem nog even rustig wennen komende week en dan ga ik de eerste keer erop maar plannen ;). Nu longeer ik alleen nog en oefen ik wat aan de hand in de bak zodat die ook niet meer zo eng is (veel paarden vinden onze bak eng heel apart :P). Ik houd jullie in iedergeval op de hoogte :D.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 21:27

laulau85: snap het, is ook kort dag natuurlijk.. Mijn vent zou ook niet blij zijn als ik zomaar een maand wegging ;) Gelukkig is de DA nog dezelfde dag gekomen :) en idd, inchallah, ik hoor het hier ook net iets te vaak... Alsof afspraken gewoon niet mogelijk zijn, heheh. Je beestje ziet er goed uit trouwens :)

Soeske: helaas, helaas! Wie weet volgend jaar ;) De winters zijn hier wel ok, minimaal 12 graden en en december en januari hebben we ook regelmatig gewoon bbqs buiten, temperatuur kan dus best af en toe oplopen tot een graad of 20 :) Wel soms (zand)storm, en als het regent doet het dat soms ook heel hard... Maar eigenlijk nooit meer dan 2 dagen achtereen :) Best ideaal voor de paarden dus, het is iig nooit ijskoud :)

Nouvel: wat een mooie foto's zeg!! Zeker die 1e..

Marialva: heel veel sterkte ermee, doe maar rustig aan...

Mies_apollo: helaas, maar het gewone leven gaat ook door.. Plus om je paardje nou een maand te missen...

Snowy2004: ja aso he, mijn huisje heeft ook geen zeezicht.. maar daar staat weer tegenover dat je hier niet zo'n variëteit aan voedsel en paardenspullen kan krijgen... Voor mensen is de keuze in levensmiddelen en kleding trouwens ook beperkt :S

Zasread: met Flavio gaat het al wat beter, de DA heeft hem antibiotica gegeven, hij had koorts :( Hij moet een weekje rustig aan doen. Jouw beessie dus ook hoesten? Sterkte ermee, hopen dat het niks ernstigs is.. De bbq was erg gezellig, alleen ben ik gebeten door het valse paard van de stal :(

Bij de bbq gisteren ben ik dus gebeten door het valse paardje van de stal :( Dit beestje heeft al 2 meisjes het ziekenhuis ingestuurd, gebroken sleutelbeen en beschadigde lever.. Ik liep gewoon rustig voorbij, gooit hij ineens z'n hoofd de box uit en grijpt m'n arm :( helemaal bont en blauw, grrr. De staleigenaren weten ook niet wat ze met hem aan moeten, hij is lastig en bijna niemand kan hem nu berijden, maar het is wel een erg goede springer.
Oh ja en Flavio is beter aan het worden :) DA heeft medicijnen gegeven, en hij moet een weekje rust.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:12

Had trouwens nog een vraagje.... Heeft iemand ervaringen met Suzanne Nederlof of kent iemand haar (http://www.klassiekedressuur.com/)? Ze komt volgens mij al 1x in de twee weken bij ons op stal en geeft les aan iemand. Weet dit niet zeker ;). Heb in de overweging om grondwerklessen bij haar te gaan volgen....