Ik had mijn S&T hoofdstel van Taco te koop gezet maar nu ik er echt een liefhebber voor heb draait mijn maag toch een beetje om ..

Denk dat ik hem toch maar niet weg moet doen nog...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Zo heel vreemd is het niet.... dan komt het toch wel heel erg dichtbij, en dan sla je wel eens om... Het is natuurlijk allemaal niet niks geweest. Hij was echt je maatje
Het is echt zo'n stoer ding! En je zou toch niet zeggen dat ze maar 1.52m is.
Het is echt zooooo jammer dat je hem nooit meer ziet
En leuk!! Volgend jaar 2 Encanto veulens
Heeft hij eigenlijk al een veulen?
hahaha, nee hoor, grapje
hij mag weer lekker aan de slag met je!

We kunnen vrijdag 7 augustus wel alvast een vervroegd verjaardagsfeestje vieren
en die foto van fuur en dizo is heel mooi
en daarna mag heike model spelen 
kun je weer lekker aan de slag
dat had ik idd niet gedacht ze toont echt groter
om verliefd op te worden
. Hij zal het inderdaad wel lekker vinden daar op het land, maar ach hij kan bij jullie nu ook naar buiten
.
. Ze bleven wel netjes staan en zitten hoor voor zulke jonkies
.
. En Iggie is trouwens vlak na Shaggy jarig
.
. Shaggy is al aardig gewend op zijn nieuwe plekje, iedereen is nog steeds verbaast hoe rustig hij overal mee is
. En ik moet telkens zo lachen... Iedereen die door het land loopt gaat eerst even kroelen bij Shaggy en dan lopen ze weer door naar hun eigen paard. Hij heeft echt iedereen al ingepakt daar
. Maar ach wie kan dat koppie dan ook weerstaan
.
. Nu longeer ik alleen nog en oefen ik wat aan de hand in de bak zodat die ook niet meer zo eng is (veel paarden vinden onze bak eng heel apart
). Ik houd jullie in iedergeval op de hoogte
.
Gelukkig is de DA nog dezelfde dag gekomen
en idd, inchallah, ik hoor het hier ook net iets te vaak... Alsof afspraken gewoon niet mogelijk zijn, heheh. Je beestje ziet er goed uit trouwens 
De winters zijn hier wel ok, minimaal 12 graden en en december en januari hebben we ook regelmatig gewoon bbqs buiten, temperatuur kan dus best af en toe oplopen tot een graad of 20
Wel soms (zand)storm, en als het regent doet het dat soms ook heel hard... Maar eigenlijk nooit meer dan 2 dagen achtereen
Best ideaal voor de paarden dus, het is iig nooit ijskoud 
Hij moet een weekje rustig aan doen. Jouw beessie dus ook hoesten? Sterkte ermee, hopen dat het niks ernstigs is.. De bbq was erg gezellig, alleen ben ik gebeten door het valse paard van de stal
Dit beestje heeft al 2 meisjes het ziekenhuis ingestuurd, gebroken sleutelbeen en beschadigde lever.. Ik liep gewoon rustig voorbij, gooit hij ineens z'n hoofd de box uit en grijpt m'n arm
helemaal bont en blauw, grrr. De staleigenaren weten ook niet wat ze met hem aan moeten, hij is lastig en bijna niemand kan hem nu berijden, maar het is wel een erg goede springer.
DA heeft medicijnen gegeven, en hij moet een weekje rust.
. Heb in de overweging om grondwerklessen bij haar te gaan volgen....