[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

heikedenise

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:20

Jolijn => bedankt

Saida => kan best begrijpen dat je moest lachen had ik in eerste instantie ook maar niet toen ik op de grond moes slapen

Ilona => ja hoop het ook k ga vanaaf proberen te draven dus we wachten af hoop wel dat ik zaterdag kan lessen, dus brave chico wou proberen kleine bokjes te geven vin wel dat je goed heb gehandelt sommige zouden dan express doorgaan,

heidi=> dan moet tie toch echt vanaaf komen en anders pas zaterdag lijk me nou ook niet leuk op sinterklaas

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 17:24

Borderjay: Dat ziet er niet zo best uit! Hopen dat het op deze manier eindelijjk dan hersteld. Moreno, misschien ligt het wel aan het brok en natuurlijk aan het weer. Geef anders weer wat minder om uit te proberen.
Sjaad: Spannend! Volgens mij moet hij nu zo onderhand wel gearriveerd zijn.
Natalie: Raar dat hij alles zo eng vond. Hij is iig lekker los gegaan!
Ilona: Nino staat even bij mijn intructrice. Heb het deze maand wat drukker en zo kan zij hem wat bijbrengen als ik geen tijd heb Knipoog. Mooie oplossing. Is maar 5 min verder dan zijn vaste stal, maar voor haar handig omdat hij dan aan huis staat.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 17:48

sanne: Ze heeft gelukkig nog geen idee van het hele gebeuren, maar flirt wel met Encanto...zo wil ze ook graag even in zijn stal kijken als hij er niet is...stiekem briefje neerleggen..of mss kijken wat er altijd in zijn bak ligt:P
Jij ook al zo crea bea! ik moet mijn surprice morgen nog proberen uit te voeren

amanda: waarom gaat hij verhuizen?

saida: Frits er maar even bij halen voor een massage Knipoog Rints snapt het vast wel! Binnenkort maar inhalen Knipoog

malin: Technisch springen? wat moet ik me daarbij voorstellen? Leuk dat het zo goed gaat!

lisenka: Zonder extra aanwinst thuis gekomen?

gabriella: Het koude weer zal misschien ook wel meespelen, wat voor brok krijgt moreno? in de ene zit namelijk meer dan in het andere merk... Ik denk niet dat hij dr zoveel doller van kan worden

denise: Shakira is niet van mij...en tsjah encanto en ik...zeg maar niks

ilona: Zou je niet een lesje met hem proberen? Je bent al zover gekomen!

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:01

Jeetje, dit is nog hard werk zeg!! Gisteravond gelezen en nu weer 2 pagina's d'r bij Haha!
Ik houd 't eerst vooral maar bij meelezen, want ik ken alle 'achterliggende' verhalen nog niet Cool
Wat een nare foto van die hoef zeg.. Ik hoop voor je dat 't wel overgaat!!!

Hier nog even een plaatje van mij en Rein.. Proefjes op de manege.. Hij had maar een paar puntjes te weinig en ik reed hem nog maar paar weken, knap toch? Bloos
Afbeelding

Ik hoop dat ik alle berichtjes een beetje bij kan houden, maar wel leuk hoor dit Knipoog

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:05

te weinig punten voor???....
Als het nieuwe topix geopend word ben je weer helemaal op de hoogte!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:10

Amanda: Okee vandaar!! Nou alleen maar handig toch Haha! .

Denise: Haha, jaa tis een stouterd aan t worden Tong uitsteken .

Mies: Benthe kan me tot nu toe heel goed helpen, straks wil ik zeker meteen les gaan nemen. Het punt is alleen, dat ik geen held ben, en geen wonder ben kwa het uitzitten van paardenbokken... Het laatste wat ik wil is eraf vallen en een flinke deuk in mn vertrouwen krijgen. Bovendien ben ik dan nog verder van huis met Chico, die zal er ook onzeker van worden. Ik weet van mezelf dat als ik zelf door ga, ik er heel onzeker op ga zitten, en dat het dan fout zal gaan.... Vandaar is het fijn dat ik gewoon beroep kan doen op Benthe die niet op kijkt van een bok Knipoog . Ik heb iig zelf de 1e stapjes gezet Pling En daar ben ik al heel trots op!! Daarna stap ik er gewoon ook wel weer zelf op Lachen

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:32

ilaa ; hoelaat ben je op stal vanavond? Ik rond uurtje of 7 haha. ga toch wel buiten rijden. Ik neeem aapie mee/

mienetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 19:06

@Heikedenise: Ik heb dan wel alleen de winterseizoenen mee gepakt, en Hannes heeft een tijd stilgestaan, ivm blessure aan zijn knietjes!!.. (Was bang ivm Hannes zijn heftige galop, om op wedstrijd onderuit te gaan, en weet niet hoeveel mensen er blij met mij zijn, wanneer ik een hengst los laat rondlopen!!) Knipoog

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 19:23

Ilona groots gelijk hoor,ik ben er ook zo één Tong uitsteken als het erg spannend wordt mag eerst iemand anders er even op Bloos

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 20:45

Sjaad Is ie er al???????????

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 20:47

Pfffoei, 10 pagina's bijreageren dat krijg je als je alleen maar bij je vriend&Furia zit en ondertussen ook nog de hulp-Sinterklaas uithangt Haha!
Iedereen bedankt voor de goede-reis wensen, heeft geholpen we zijn veilig thuisgekomen Haha!
Had anders kunnen lopen, 10 min voor thuiskomst stonden we op een grote ingewikkelde rotonde links naast ons scheurde een busje gewoon door, tegen de auto die voor t rode stoplicht stond te wachten...
Als die onze baan had gekozen en zo achterop de trailer was geknald... Brrr! Nagelbijten / Gniffelen

Sjaad: Hihi, ja mn nichtje is er ook erg gek van! Alleen al lang niet meer meegeweest, is ook nu in de winter erg koud voor zo'n kleintje maar als t weer wat warmer is kan ze weer lekker op n shettie rondtouren Haha!
Nog steeds vol ongeduld aan het wachten?
Karina: Dankjewel, ja mn nichtje is echt schattig (maar ook 1 met een karaktertje hoor net als haar tante haha!)
Ben erg benieuwd naar je huis! Foto's?
Frank: Ahh lekker strand, ik zou dus eigenlijk vandaag de duinen in maar Mel was ziek helaas.. Dus ander keertje weer!
Borderjay: Wat een naar nieuws van dat vriendje van je zoontje !
Hihi, ook hard aan t knutselen, leuk hoor ik ben vandaag ook begonnen met mn suprise voor zaterdag gaat op zich goed Haha!
Lijkt mij idd dat die energie teveel door t binnenstaan en vermeerdering van het voer komt Ja
Als Furia 1 dag niet is buitengeweest is hij ook n bommetje! Dus niet zo gek idd Ja
Nickeltje: Wat leuk dat je je als MOD zijnde voor komt stellen en we zijn idd erg braaf Haha!
Leuke Anda ook!
Heidi: Voor jou ook echt super spannend he!!
Aaah wat schattig hoe Baron deed Lovers
Iloon: Haha, ik vond me dus helemaal niet veranderd he maar mn vriend vond idd ook dat ik er vet jong uitzag daar (heb ik nu dan zo'n oude kop Haha!)
Zo spannend alles met je kanjer!!
Sanne: Ik ben heel slecht met verzorging enzo, hoewel je bij thuiszorg ook dat schoonmaken kan doen (heeft jasmijn ook gedaan), maar mn voorkeur gaat er niet naar uit..
Heikedenise: Sterkte met je buikspier!
Mies: Wat een gave foto's zeg!! Vooral die van Encanto Lovers
Ellis: balen dat je nog zo lang moet...
Saida: Jaa hee en zo'n lekker nekkie en zo;n mooie kont en... Haha! Kan nog wel even doorgaan haha Lovers
Malin: Gezellig dat je ook weer langskwam, lang niet gezien! Fijn dat Suev weer goed gaat, beterschap voor Dinkey!
Cyrina: Dankje!! Haha!

Sjee, weer n hoop nieuwe, we worden echte mega groot zeg Haha! Gezellig! Iedereen welkom die nieuw is, zou normaal persoonlijk even op jullie reageren, maar 10 pagina's, poehe das veel Haha!

Lisenka: Fijn dat jullie het leuk hebben gehad!
Sjaad: Dankje, das nog eens n leuk compliment Pling Hij was heeel blij weer thuis te zijn! Meteen lekker in de wei geweest, mn pa (absoluut geen paardenman) vond t ook helemaal geweldig en kon zien aan Furia hoe super happy hij was!
En ik zie t ook aan hem, hij is super vrolijk!
En wij zijn écht, eerlijk waar t meest gezelligste topic van Bokt, waar je op een aardige manier ook nog eens adviezen krijgt.
Er is nooit heibel hier en allemaal superlieve mensen Lovers Respect voor elkaar hebben, das t belangrijkst!

Zo jeeah klaar! Kan ik ook weer even gezellig met mn vriend tv gaan kijken ipv hier te zitten typen Haha!
Natuurlijk eerst even vertellen hoe het met Furia en mij inmiddels gaat, Furis is supergelukkig weer thuis te zijn en ook ik loop op stal rond met een grote smile op mn gezicht de hele tijd Haha!
Rijden gaat ook fijn! Wel even wennen met de bak maar was vandaag weer erg tevreden, de contra gaat echt goed Ja
Kan op de foto's vh topic ook zelf echt duidelijk zien wat een verschil het is, echt leuk!
Ben benieuwd naar de opening van t nieuwe topic, we gaan eeecht hard! Maar voor 2009 hier vol gaat denk ik niet lukken Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:00

Mienetje: Je fries ziet er mooi uit Ja

Saida: Bah! Ik weet hoe je je voelt! Ik heb een half jaar bij de Fysio gelopen omdat ik steeds zo'n last van mijn rug had! Het duurde wel 5 min. voordat ik rechtop kon gaan staan als ik net gezeten had. Ik voelde me ook net een oma. Hopelijk gaat het bij jou wat sneller over.

Lisenka: Welkom thuis! Het is hier inderdaad nogal koud..
Jammer dat jullie geen foto's hebben gemaakt!

Iloon: Ja en dan moeten Mies en ik zeker op oudjaarsavond het nieuwe topic in de lucht brengen Nagelbijten / Gniffelen weet niet of dat gaat lukken Knipoog
Hihi, die stoute Chico, waren het geen vreugde bokjes Knipoog

Heidi: Haha, dat is wel lastig inderdaad als het kindje met Sinterklaas geboren wordt! Maar wie weet Knipoog

Michelle: Zo crea ben ik nou ook weer niet hoor Nagelbijten / Gniffelen heb de nodige hulp van mijn moeder gehad!
Ik denk dat ze daar inderdaad een liefdesbrief wil achterlaten Nagelbijten / Gniffelen Wel erg hoor dat ze dan straks dezelfde man date als haar moeder, daar zou ik toch niet aan moeten denken Tong uitsteken

Madelief: Ik doelde ook op de huishouding, mensen verzorgen zou ik ook nooit kunnen doen
pfoe, gelukkig is dat busje dan niet tegen jullie aangeknald!
Fuur en jij zijn dus allebei weer helemaal gelukkig Haha! Vriendlief is zeker ook wel heel blij dat je weer thuis bent Knipoog
Wonen jullie nu trouwens ook samen nu jullie verloofd zijn?

Sjaad: Is je knappe man er al!!??

Vandaag eindelijk weer even op Vaidosa kunnen rijden (na 2 uur stallen uitmesten) In het begin was ze weer erg gespannen, maar op het eind hebben we een heerlijk rustig drafje gedaan waarbij ze ook haar hoofd wat liet zakken. Pling Ik ben toen ook gelijk gestopt, want ik wilde niet riskeren dat ze weer ergens van gestrest zou raken.

Verder heb ik samen met mij zusje de film Moordwijven gekeken, die is zo slecht dat hij gewoon te grappig is ROFL Huilen van het lachen

En daarnaast natuurlijk braaf mijn schoolwerk gedaan..

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:07

[img][/img] Ik probeer een foto te plaatsen maar dat lukt nog niet zo.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:13

Hosante schreef:
[img][/img] Ik probeer een foto te plaatsen maar dat lukt nog niet zo.

heb je ze wel al ergens op en site op internet staan? Op bijv. photobucket kan je je foto uploaden,en ndan de onderste link kopieeren en hier plakken....

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:15

Ik moet een poster voor school maken en heb nu 2 versies

nr. 1
Afbeelding

nr. 2
Afbeelding

welke vinden jullie mooier?

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:17

Onderste Haha!
We willen heel graag samenwonen, maar goed ik ben nu baanloos en hij is nog bezig met zn opleiding... Maar zodra t kan Ja

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:18

zasread schreef:
Ik moet een poster voor school maken en heb nu 2 versies

welke vinden jullie mooier?

De tweede! Die vind ik het duidelijkst Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:21

Ik dacht zelf ook al aan de 2de, maar toch even zeker weten he Tong uitsteken

Madelief, tja, dan zit het er nu nog even niet in.. Johan en ik zouden ook al heel graag nu al samen wonen, maar dat gaat ook niet lukken

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:21

Ik ook de 2e

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:54

en deze dan?

Afbeelding

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:08

Nog steeds de tweede!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:19

Ik vind de 2e ook mooier

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:27

sjips, de tweede is namelijk per ongeluk weggegooid

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:42

ooh,dat is nie handig

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:50

Ikke ook de tweede, kan je hem nog terug halen?

Technisch springen is eigenlijk werken aan je techniek tussen de hindernissen. Dus werken met balkjes lopen, balkjes op een volte, balkjes verder uit elkaar en dan afstand schatten en passen tellen, lage in-uitjes, series van in-uitjes en balkjes met verschillende afstanden ertussen enz. Het is allemaal laag maar werkt super om je paard soepel, lenig en los in de rug te krijgen. Plus ze leren er echt veel van; ze leren meedenken en mee inschatten: wanneer maak ik een pasje bij? Ze krijgen er inzicht en lichaamsbeheersing van dus is een goede oefening.