[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 10:47

Ik wil ook naar de Spaanse rijschool Verdrietig Maar helaas, geen kaarten.. Misschien een ander keertje! Ik hou ook nooit bij wanneer er wat is, dus mocht er weer is wat zijn waarschuw me dan Clown

Yenneke: Ik ben a.s. zondag weer op de manege. Vanavond ook, maar dan is het een beetje laat hihi. Ik heb niet echt vaste dagen volgens mij, dat wil nog wel is verschillen, maar heb sowieso vaak een dag in het weekend! Leuk dat je weer is wilt komen kijken Ja Het is alleen wel een rommeltje hoor Clown

Saida: Ahh! Lieve foto's zeg van Grietepiet! Pling Ze begint al een beetje dik te worden! Ze ziet er goed uit hoor Knipoog

Vandaag is de dag aangebroken. Mn laatste ritje met mn kanjer Huilen Besef het nog niet helemaal, maar de gedachte is niet leuk! Zal hem zo gaan missen.. Ik ga vanmiddag sowieso met een ander meisje een strandritje maken Lachen Misschien gaat er nog een meisje mee, ik maak er nog een leuk laatste dagje van.. *zucht* Verdrietig

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 10:56

Heej gaaf Napoleon, lekker dat je er weer op hebt gezeten!!! Het gaat dus de goede kant op met je?!

Ja Napoleon en ik zijn ook in Piber backstage geweest! in de stallen en het spermastation waar normaal niemand mag komen van het publiek!! Ik heb er wel een video en foto's van. Volgens mij was ik de Japanner toen op vakantie Bloos en heb jij geen foto's? We mochten overiges in Wenen wel foto's maken in de stallen maar in Piber absoluut niet. Ik heb 1 foto maar daar ontiegelijk voor op mijn kop gehad weet je niet meer? Haha!

Waaaaa ik ga toch! Ik heb net even gekeken op de site en er zijn een aantal kaarten vrijgekomen die geannuleerd zijn!! Ik ga met mijn schoonmoeder zaterdag en zit in vak B rij 10!!! Men ik ben blij ik ben blij!!
Zat nog geen kwartier geleden vet vet vet te balen dat ik niet kon gaan omdat ik eerst alleen nog kaarten voor vrijdag kon reserveren maar qua aanvangstijd de show nooit kon gaan halen maar nu ben ik BLIJ!!! Haha!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 11:32

Wat leuk Regine!!
Ilona, misschien heb ik er overheen gelezen, maar waarom stop je met Jielt? Sorry als ik er overheen gelezen heb.... (moet altijd zoveel bijlezen hihi)
Kimmie, leuk zeg! Fotooooos Haha!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 11:56

Petra -> Ja ik ken dat, dat heb ik precies hetzelfde. Ja
Je bent dan zo gehaast bezig dat je niet genoeg tijd hebt om ff lekker te kroelen en te kletsen, echt niet prettig!
En Tsjillert? Merk je het ook aan hem?
Ik kan het in de les dan ook aan Grytsje merken, dan kan ze maar niet ontspannen lopen, of misschien dat dat dan ook door mij komt, dat kan ook natuurlijk..... Bloos

Jennifer -> Welkom hier!
Alvast veel plezier bij de Spaanse Rijschool!

Kim -> Ga je snel foto's maken van je nieuwe kwijlpaard?

Ilona -> Veel plezier vandaag, geniet maar goed van jullie laatste ritje samen! Ach gut

Regine -> Wat gaaf dat je nog kaarten hebt weten te krijgen!
Alvast veel plezier!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 11:57

hey Regine,
dan kunnen we naar elkaar zwaaien!!! Ik zit in vak B rij 2!!!

Waar spreken we af? Garderobe om 19 uur? Ik herken Regine wel, die heb ik al vaker gezien Lachen

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:02

even heel snel tussendoor hoor,ga later uitgebreid reageren,friesje is goed hier gekomen,was een hele onderneming,12 uur onderweg egweest,

maar het is een kanjer hoor!!helemaal in love..

vast een voorproefje van ons nieuwe friesje (hij heet lieuwe)
Afbeelding

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:10

mooi hoor! Lieuwe is ook echt een friese naam haha. Grappig Lachen

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:10

Fem wat leuk joh, we willen natuurlijk wel snel foto's zien!

Marit sorry dat ik helemaal niet meer op je PB heb gereageerd, maar het gaat goed met mij en de paardjes, en ook met Luna-pupsel! Ze groeit goed, leert snel en we zijn gewoon heel erg dol op haar! Lovers

Ben gelukkig weer een beetje uit mn paardendipje, maar dat komt vooral doordat ik de druk er vanaf heb gehaald door er wat minder vaak heen te gaan als dat zo uitkomt. Ik ga nu 3 of 4x per week (normaal 4 of 5x ivm met mn werk) en troost mezelf met het feit dat ze toch lekker de hele dag buiten staan, maar echt helemaal happy ben ik er niet mee aangezien ik voorheen altijd gewoon 6x per week ging en op woensdag iemand anders hem deed.

Ik zit echt met een ontzettend dilemma, ik kan ze wel dichterbij halen maar dan kunnen ze nergens overdag buiten staan. Ze staan daar goed, alles wordt voor me gedaan en de omgeving is super leuk. Maar het nadeel is wel dat het zo ontzettend ver weg is, ik behalve mn stalgeld ook nog eens hogere benzinekosten maak (zo'n 100-150 euro per maand). Mn stalgeld is gewoon goed, niet hoog of laag. Nou ja eerst maar eens kijken hoe het volgend jaar financieel gaat, wil ook gewoon af en toe nog wel eens lekker kunnen shoppen enzo Tong uitsteken Maar die stomme regel van de ziektekostenverzekeringen dat je een eigen risico per persoon krijgt vind ik echt te gek voor woorden, ze gaan mensen die dus chronisch ziek zijn of medicijnen gebruiken, ook nog eens extra straffen door ze financieel dan ook maar te benadelen. Net of je voor je lol elke dag pillen pufjes en neussprays inneemt Rolleyes (Ik heb een stofallergie)

Lobke ik heb genoten van je filmpjes, echt super joh! Licor ziet er erg kwijlbaar uit Kwijl

Verders zwaai ik maar gewoon even naar iedereen Doei! ik lees trouw mee maar kan echt niet alles onthouden!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:12

Fem gaaf beestje! Hij is leuk Kwijl

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:12

Lusitano schreef:
Saida, die laatste gaap foto! Geweldig Lachen

Ik ga 1 december ook naar de spaanse rijschool in Ahoy!! Waar spreken we af? Hoe zorgen we dat we herkenbaar zijn??
PeetisGreat
flamon
jepsica
Lusitano (Marit)

Joehoe, was 1 van de eerste die had gemeld dat ze wegging maar jullie vergeten mij steeds!! Ik ga dus ook 1 december, en branka gata ook met mij mee Haha!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:24

Dank jullie voor de leuke reacties op de filmpjes, ik ben nog steeds echt superblij met mijn ventje, hij wil ook altijd zijn best doen Lachen

Femke, wat een mooie nieuwe aanwinst! Het kan zijn dat ik erover gelezen heb, maar hoe oud is hij? Is hij al bereden?

Malin, wat balen dat je minder naar je paardjes toe kan... wat dat betreft heb ik zo veel geluk met dat ze zo kort aan huis staan... het is wel meer werk en ik heb geen fatsoenlijke bak, maar ik kan ze altijd zien als ik wil! In de winter rijd ik nu wel maar 3 à 4 keer per week, maar dat heb ik er voor over. Ik werk hierbij ook nog voltijds, en rij in het weekend nog 2 andere paarden, maar ik houd wel van mijn drukke leven.
Hopelijk komt er binnenkort een oplossing uit de bus Lachen

Genieten allemaal van de Spaanse Rijschool! De rust en de harmonie waarmee die ruiters de oefeningen uitvoeren is heel inspirerend!
Ik ben heel erg benieuwd wat Johann Riegler te vertellen zal hebben in Barcelona, wanneer ik een clinic van hem ga bijwonen. Lachen

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:28

mjah, als er iemand op zondag naar de spaanse rijschool gaat vanuit het zuiden hou ik me warm aanbevolen, maar ben bang dat het er niet van gaat komen Boos! Dus allemaal veel foto's en vooral filmpjes maken he Lachen Baal er wel van, had er echt heel erg graag heengewild.. maar tis niet anders, zaterdag is mijn vriend jarig dus dan kan ik sowieso ook niet..

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:36

Ik kom vanuit Workum, friesland, denk dus niet dat ik langs venlo kom eigenlijk hihi

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:38

Napoleon: Gefeliciteerd Haha! Wat fijn!!

Saida:
Wat een onwijs mooie foto's! Grytsje is echt een leuk friesje! En die gaapfoto ROFL

Ilona: Ach gut Heel veel plezier bij Jielt, en koester de herrinnering!

Femke:
Foto's!!! en dan van jou camera, wordt hij vast nog mooier!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:48

weer even snel hoor,gaan zo nog de andere paardjes hier doen,maar voor de liefhebbers,dit is Lieuwe,een 4 jarige gereden ruin.... Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

sorry voor de slechte kwaliteit,maar de camera vind dit weer niet zo leuk...

straks even wat rijfoto's maken.. Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:53

Oeh! Hij is leuk! Echt een droppie!
Bij die eerste foto dacht ik, huh Wessel en toen daarna, nee... beetje blond! Ik moet mijn liefde inmiddels toch wel herkennen Knipoog
Krijgt hij nog een andere naam?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:54

haha nee hij blijft lieuwe heten,vind het wel een mooie naam.. Lachen

hij is heel lief met andere paarden,lucky is helemaal gek op hem...zo leuk..

nou ja,ik heb nog tig foto's maar ja,moet echt even ook de andere paardjes wat aandacht gaan geven Haha!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:56

sorry! ik kan het echt even niet bijhouden ivm school en paardjes!

Alles goed met iedereen?
Waarom gaat hij weg ilona?

en mooie fries!

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:57

hey fem,

zo te zien heeft lieuwe het al naar zijn zin
heb je ook al foto's van hem met de shetties erbij????
kortom, ik vind het leuk dat je hem uiteindelijk toch gekocht hebt
wat zal hij gaan genieten bij jou Haha!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:58

hihi, ik dacht ook ff hoor: He, dat lijkt wessel wel Knipoog
Maar hij is ook stoer zeg! Ben benieuwd naar rijfotos!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 14:12

kelly,tuuuuurlijk heb ik die....en hij is echt geweldig hoor,is de reis dubbel en dwars waard geweest...

lieuwe en de shetters..:
Afbeelding

lucky week niet van zijn zijde..heb dus tig foto's van lucky en lieuwe..
Afbeelding

ze zijn de hele tijd zo met elkaar aan het spelen,echt heel zachtjes..zo lief..
Afbeelding

Afbeelding

en kleine pikkebaas ozzy met zijn nieuwe dekentje Lovers

wat een scheetje toch...
Afbeelding

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 14:25

haha, leuke foto's
dankjewel fem Knipoog

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 15:08

@ Femke: Ah wat een schat. Een grote stoere vent. Leuk hoor, ook de foto met Lucky en Ozzy Lachen.

@ Soeske: En was ik nog wel zo trots op de foto haha. Hij liep wel erg mooi, alleen dat rug wegdrukken, tja, dat is zo moelijk omdat hij anders gewend is, maar we werken er hard aan, en het is al een begin. Maar soms liep die helemaal goed, en dan zag die iets spannends en dat gaat het weer niet. Maar we boeken vooruitgang.

Ik reageer zo wel bij, ff bij komen van school.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 15:32

Lusitano schreef:
hey Regine,
dan kunnen we naar elkaar zwaaien!!! Ik zit in vak B rij 2!!!

Waar spreken we af? Garderobe om 19 uur? Ik herken Regine wel, die heb ik al vaker gezien Lachen

Ow ja wat grappig, 8 rijen ertussen dan moeten we elkaar bijna wel zien. Welk stoelnummer heb je? Ik herken jou ook nog wel denk ik. Maar we moeten ff een plaats afspreken. Ik heb het nog druk, gaan ook aantal bekende van de Lipizzaner Vereniging. Die bokken trouwens ook, Foogul en Mkvdiest oa.

Kimmy261
Gaaaaaave foto's!!

Famke_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 15:54

Ik zal me even voorstellen:

Ik ben Marieke en ben 24 jaartjes jong. En de gelukkige eigenaar van een 14 jarige Friese merrie!
Ik ben werkzaam in een winkel van een bakker als verkoopster, en heb het er erg naar m'n zin (zitten nu in de leukste tijd van het jaar)
Voor de rest weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik nog meer neer moet zetten!

Dus bij deze: HALLO ALLEMAAL! Haha! Schijnheilig *LOL* Doei! Whoosh! Hyper! Nagelbijten / Gniffelen Go jij! Go jij!