Maar helaas, geen kaarten.. Misschien een ander keertje! Ik hou ook nooit bij wanneer er wat is, dus mocht er weer is wat zijn waarschuw me dan
Yenneke: Ik ben a.s. zondag weer op de manege. Vanavond ook, maar dan is het een beetje laat hihi. Ik heb niet echt vaste dagen volgens mij, dat wil nog wel is verschillen, maar heb sowieso vaak een dag in het weekend! Leuk dat je weer is wilt komen kijken
Het is alleen wel een rommeltje hoor
Saida: Ahh! Lieve foto's zeg van Grietepiet!
Ze begint al een beetje dik te worden! Ze ziet er goed uit hoor 
Vandaag is de dag aangebroken. Mn laatste ritje met mn kanjer
Besef het nog niet helemaal, maar de gedachte is niet leuk! Zal hem zo gaan missen.. Ik ga vanmiddag sowieso met een ander meisje een strandritje maken
Misschien gaat er nog een meisje mee, ik maak er nog een leuk laatste dagje van.. *zucht*
en heb jij geen foto's? We mochten overiges in Wenen wel foto's maken in de stallen maar in Piber absoluut niet. Ik heb 1 foto maar daar ontiegelijk voor op mijn kop gehad weet je niet meer?

Maar die stomme regel van de ziektekostenverzekeringen dat je een eigen risico per persoon krijgt vind ik echt te gek voor woorden, ze gaan mensen die dus chronisch ziek zijn of medicijnen gebruiken, ook nog eens extra straffen door ze financieel dan ook maar te benadelen. Net of je voor je lol elke dag pillen pufjes en neussprays inneemt
(Ik heb een stofallergie)
ik lees trouw mee maar kan echt niet alles onthouden!
Dus allemaal veel foto's en vooral filmpjes maken he