@Tarzan, wat fijn om al je positieve berichten te lezen
echt blij voor jullie! @Maartje, Ah wat een werkje, hopelijk vind je toch ergens een momentje om iets met Lissy te doen!
@Robijntjah, Altijd fijn een goeie les
Hopelijk kan je toch snel van alle fysieke last af geraken zeg, wat vervelend!Hier gaat het ook echt top
Ik wist dat verhuizen de goede keuze was, maar nu begin ik dat ook echt te voelen, wat een heerlijke plek zeg! Jenara is weer helemaal hoe ik haar ken en geweldig om mee te werken.We gaan beginnen oefenen en training voor een TREC wedstrijd in het najaar, nogal wat mensen van op stal doen daar aan mee en één van de meisjes had mij gevraagd of ik samen met haar wou meedoen, dus ja, nieuwe uitdaging

Vandaag ook een heerlijke wandeling van 2u gemaakt en alles ging echt top

Lissy was wel mega braaf. Eerst smid, daarna tanden nog en ook wel echt even bezig geweest… knappe merrie!
ik heb het allemaal even een dagje laten zakken. Maar ze had de foto’s nog met collega’s besproken (ik had gezegd dat ik dat wel fijn vond) en die zagen ook artrose in haar been. Dus de kreupelheid kan van beide zaken komen, maar aan beide is heel weinig te doen. Ik wil het gewoon niet opgeven, maar blijven hopen is ook niet echt fijn
bij de kogel of Koot dacht ik. Ze is nu 15 en het lijstje mankementen is nu dan:
op de een of andere manier blijft hij niet begrijpen dat ik dat nu niet wil horen
dus nu heb ik er 2
Dikke knuffel!