Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Net al de inkoper italie hier gehad die in het italiaans stond te schreeuwen
. Klanten klagen dat iets er niet was en hij had met zijn eigen ogen gezien
. Ach ja altijd blijven lachen denken we dan!
Hopelijk kan je een beetje troost vinden bij Frío..
Gisteren was het wel mooi maar dag ervoor heel veel regen en vanochtend ook. Gelukkig was het droog toen ik ging rijden.

heikedenise schreef:suus - wat is droogzetters
!
woehoe!!!! spring record verbroken! Vandaag met shannon over de meter gegaan!
soeske schreef:heikedenise schreef:suus - wat is droogzetters
Word voor koeien gebruikt, 2 weken voor droogstand.. Er zit antibiotica in, wat bij koeien ervoor zorgt dat er minder kans is op infecties..
Anouk, Goya's schouder ligt hier mooi vrij.. Als je Goya's bouw een keer in het echt hebt gezien zul je zien dat hij goed ligt. En ik zie niet op de 1e foto dat de schouder belemmerd word en tijdens het rijden al helemaal niet. Het zadel is aangemeten door iemand die veel ervaring heeft met de barokkies, al jaren..
Net ook heerlijk gereden, zo weer werken...
. Er worden echt de meest gekke klachten ingediend (en vaak nog over de meest goedkope reizen waar bijna geen winst over gemaakt wordt).
Knap hoor!
Altijd leuk. Vind hem ontspannender ogen! Uitstraling in zn oogjes zijn ook rustiger heb ik het idee!
! Ben dan ook geen moslim natuurlijk, maar toch.. Leuk joh, dat je man ook op Flaaf rijdt nu!

heb wel een kleine henna gehad, maar verder in Tunis gewoon de plechtigheid op het stadhuis, daarna nog even allemaal thee/citronade/amandelsap drinken bij zn ouders thuis, toen een nacht in een suite geslapen in een hotel en een paar dagen later hebben we in het zuiden op Djerba waar we wonen, op de paardenclub een groot feest gegeven met alcohol en gemengde muziek. Balen dat het zon rotweer is in NL, hoe gaat het met jou en Furia? En met je studie (rechten toch?) in Amsterdam? Fuur ziet er goed uit!
helaas kan je filmpje niet zien maar gefeli!
maar om hem nu met die dikke 40 graden stevig aan het werk te zetten is ook zo wat, dan ga ik er liever heen om hem lekker te douchen en een poosje los te gooien, na de zomer gaan we wel weer aan de slag.
Roze Wolk