neit werken
hahaha Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

neit werken
hahaha

xxxNaatjuhxx schreef:Kiki: kom dan gewoonneit werken
hahaha
vandaar
alleen op zondag 
Chico staat er lekker alert op!
) hij gaat overdag een paar uur de paddock in.
) en klim er daarna op.Met longeren gaat hij dan af en toe helemaal uit zn dak(gisteren longeerlijnknip afgebroken) en na 10 minuutjes is het klaar,en kan ik er op.Hij voelt dan nog wel heel anders als afgelopen zomer,maar die activiteit kan ik dan héérlijk omzetten in werk,hij loopt echt als een zonnetje de laatste tijd...
)
.......

hji was al ongeveer 2/3 weken neit meer los geweest door het verschrikelijke weer, dus hij leefde z'n eigen wel even uit 

. We gaan wel hard he... Vorige topic echt zolang over gedaan, en dit topic vliegt voorbij!!! Alleen maar leuk. Voor 31 dec nog ff die 500 pagina's hoor
.
. Krijgt Morrie nu 1,5 per voerbuurt dan?
. Rints zal de bezigheid wel missen, al is die paard dagen relaxen misschien ook wel fijn. Ze is natuurlijk nog wel jong... Hopelijk is het snel over van je rug!!
. Klets ook wel eens mee (of poging gedaan tot) maar andere topics zijn vaak al zó gevormd, je komt er niet meer tussen
. Bovendien 'luisterd' er vaak niemand naar elkaar
.
. mag ook per pb natuurlijk.
. Chico is idd echt een schatje!! Straks in het nieuwe jaar moeten we echt eens een meeting/date plannen hoor
. En top van je les joh, nu ben ik helemaal benieuwd!!!
Maar met aandraven wou meneer kleine bokjes gaan geven!!
Kortom, het is over met de super brave chico de chick en komen we in de uitprobeerfase denk ik.... Aangezien Benthe er niet bij was vrij snel afgesloten, omdat ik niet op narigheid zat te wachten... Aangezien ik ook het vertrouwen niet kapot wil maken wat ik nu heb opgebouwd, en ik toch denk dat het handiger is dat ik hem zelf nu voorlopig ff niet met mijn onzekerheid moet gaan belasten, ga ik volgende keer Benthe maar ff vragen of zij erop stapt. Die kan m net ff wat beter er doorheen rijden denk ik
. Dus benth, als je dit leest, weet je wat ik je ga vragen als ik je weer zie op stal
ik blijf heerlijk warm in mama,s buikje zitten nu het zo sneeuwd buiten
(ik krijg dan mooie strippers tezien zowel als mannen en als vrouwen
)
daarom ben ik ook in de zomer gebore;)
.
hahahahhaa

Jaaaa zal je altijd zien, wordt het geboren op 5 december!!!
Haha, das veeel later.