[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xxxNaatjuhxx

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 00:02

Kiki: kom dan gewoon Haha! neit werken Tong uitsteken hahaha

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 00:20

Jemig,kan het bijna niet meer bijhouden hier Wow!
Welkom alle nieuwe Haha!

Saida Op de foto's van een paar maanden terug was niets te zien,ze heeft gewoon echt piojn aan haar hoef,als je er naar wijst tilt ze hem al op of trekt hem al weg Verdrietig

amanda ze heeft al anderhalf jaar een verticale scheur in dr hoef van teen naar kroonrand,en elke keer als we denken dat het goed gaat,scheurt ie weer los.Er is al van alles geprobeerd,plaatje,speciaal beslag,silliconen,hoefpads enz enz,niets hielp op den duur.Dus pas maar met hardere maatregelen begonnen:
Afbeelding

maar het lijkt er op dat het nu bovenaan een paar cm dicht zit...

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 08:15

xxxNaatjuhxx schreef:
Kiki: kom dan gewoon Haha! neit werken Tong uitsteken hahaha

haha, maar ik werk bij dennis Clown vandaar *LOL* alleen op zondag Lachen
Miss kan ik vragen of ik zaterdag mag werken Knipoog

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 09:10

Hoi!
Pff jullie gaan zo hard! Net even bijgelezen.

Machonito, ik dacht, die baby zal er vást al zijn nu.
Wat lief, de filmpjes met dat meisje. Mooi om te zien dat ze er zo van genoot en Baron zo lief is.

Prinslover, prachtige foto Kwijl Chico staat er lekker alert op!
Ik ga dat vanmiddag denken; Jeetje...die is gewoon van mij Haha!

Nouvel, veel sterkte met je voet.

Mienetje, welkom. Heel knap, maar gróót paard heb je!! Hij staat mooi op de foto. Zo te zien mag jij die maat wel hebben overigens.

Borderjay, super leuke suprise! Wij hebben morgen ook suprise, maar ik heb het vrij simpel gehouden. Het is maar voor het idee bij ons, dat we een avondje samen zijn met de familie. Sommigen knutselen, anderen niet Clown
Succes met de hoef ( van de foto ). Hopelijk is het snel genezen. Mijn pony had ook eens een scheurtje. Ze hebben toen een inkeping gemaakt en het was er vrij snel uitgegroeid. Hopelijk gaat dat bij jou ook zo. Sterkte ermee.

Berdien85, welkom!

Lisenka, welkom terug in Nederland.

Zasraed, leuke foto's in het topic. Een echt beertje.

Madelief88, ik ben echt fan van Furia!! Het rijden ziet er echt super uit. Mijn complimenten! Was hij blij weer thuis te zijn?

Barocco, grappige blije foto's van volgens mij een heel blij paard *LOL*

Vandaag is dé dag....dat ik Urbino thuis welkom heten mag Haha! Haha! Hyper! Hyper! Hyper!

Nog even iets.... ik vind het héél leuk dat iedereen hier zo open staat voor nieuwe Bokkers in dit topic en iedereen elkaar vriendelijk welkom heet. Super! Dat is in sommige topics wel anders.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 09:16

Sjaad Oeiiiiii,spannend! Heb je wel kunnen slapen vannacht? En wel je camera mennemen naar hem vandaag!!Wij willen mee genieten Haha!

Wat de hoef van ons hafje betreft,dat gaat niet zo snel over...al ruim een jaar bezig om het dicht te krijgen,en al die tijd kreupel Boos!

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 09:18

Nou...ik moet zeggen dat ik vrij vroeg wakker was Bloos
Foto's maak ik zeker!!
Vervelend zeg, van die hoef. Ik zal voor je duimen zo af en toe....succes ermee.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 09:39

Even over Moreno...
Hij staat tegenwoordig niet meer 24 uur buiten,dat was zo sneu,alle paarden daar werden binnen gehaald en dan stond hij in zn uppie buiten de hele tijd te hinniken.Dus Morrie ook naar stal (staat in de hengstenstal Haha! ) hij gaat overdag een paar uur de paddock in.
Maar laatst bokte hij me er dus bijna af,en dat blijft ie nu doen...als hij gezadeld is en de bak in gaat en ik stap op,maakt hij zich rond en whoeiiii rodeo Clown
Nu longeer ik hem dus eerst maar even tegenwoordig(ben niet zo'n held Tong uitsteken ) en klim er daarna op.Met longeren gaat hij dan af en toe helemaal uit zn dak(gisteren longeerlijnknip afgebroken) en na 10 minuutjes is het klaar,en kan ik er op.Hij voelt dan nog wel heel anders als afgelopen zomer,maar die activiteit kan ik dan héérlijk omzetten in werk,hij loopt echt als een zonnetje de laatste tijd...

Zou dat nu komen van het binnenstaan?Of omdat hij nu meer brok krijgt?(toen hij 24/7 buiten stond kreeg hij 3/4 brok en nu 1,5....
eerst baalde ik er van dat mijn brave paardje zo deed,maar ik moet eerlijk bekennen dat ie doordat ie zo actief is,ineens super vooruit gaat!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 10:14

Naatjuh => ik ken het gevoel van druk bezig zijn en weinig tijd hebben nu dat ik met allerlei dingen voor ons huis bezig ben heb ik ook weinig tijd maar ben blij dat hij toch de aandacht krijg die die verdien dus als ik er ben koester ik de tijd ook echt

Borderjay => wat een super surprise en wat sneu van je haffie hopelijk knapt die wat op, en ja je heb nu wel een rodeo paard maar je zegt zelf dat die wel vooruit gaat dus ieder nadeel heeft zijn voordeel haha

Mies => fijn dat je zo'n goede dag had en je hebt dus een sexmachine op stal staan haha (ze zeggen dat een dier op zijn baasje lijkt he Tong uitsteken )

Ilona => ik heb toch die gescheurde buikspier dus ik mocht daar niet teveel spanning opzetten mocht ze namelijk niet aanspannen dus vandaar maar vandaag ga ik weer proberen te draven

Sanne => jij ook al zo crea bea leuk hoor ben zelf niet zo creatief

Saida => balen van je rug erg jammer als je niet kan rijden maar gelukkig kan je der wel liefde en aandacht geven die van mij zit ook vol energie als we hem los laten ook echt helemaal met ons spelen en gek doen echt mooi om te zien

Mientjuh => zo dan heb je idd lang in de B gezeten ik ben van plan om in januari wedstrijden te gaan starten ben benieuwd hoe die van mij het er vanaf brengt maar bij jou is het ook goed gekomen

nou gisteren me bed binnen gekomen ik helemaal blij zitten er geen pootjes onder en we hadden me ouder bed al gesloopt dus nergens geen pootjes te vinden dus heb ik op de grond moeten slapen en vriendlief in een 1 persoons bed haha hopelijk kan ik vandaag ergens pootjes vinden. Maar we gaan vanaaf eerst proberen te draven op heike ben benieuwd hoe die zich gedraag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 10:29

Succes Denise!

Gab: Ik denk dat het een combinatie van beiden is! Het is allebei ook nogal een verandering he Knipoog
Maar als je het niet erg vindt, prima toch Lachen

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 10:38

Malin -> Ik ben al flink aan het smeren met Spiroflor gelei (SRL) en gebruik zo'n gelpack.
Deze warm ik op in de magnetron en kan ik dan tegen m'n rug leggen.
Die warmte is idd erg prettig en de pijn ebt dan even weg.
Super joh dat het zo lekker gaat met Suevo!
Is het eigenlijk al goed genoeg genezen om al te gaan springen met hem?

Lisenka -> SICAB was geslaagd lees ik!
Hebben jullie nog leuke zaken kunnen doen? Of was het meer voor de fun dat jullie er naartoe gingen?

Suzanne -> Ja ik begrijp er ook niet echt veel van, heb helemaal niets raars gedaan ofzo.
Maar ondertussen sta ik op alsof ik een bejaarde ben, hihi!
Jij ook al iets onverklaarbaars...... hm Gestoord .......

Gabriella -> Is het hetzelfde been als waar die scheur in zit dan?
Hoe ziet de hoef er nu uit? (zoals de foto's die je gisteren plaatste?)
Mayke gebruikte laatst honingzalf op een ontsteking in de kroonrand die was uitgebroken en was daar erg enthousiast over.
Honingzalf kan je op vrijwel alle wondjes gebruiken.
Waarom geef je Moreno zoveel brok nu hij op stal staat?
Van 3/4 naar 1,5 is een behoorlijk groot verschil.
Waarschijnlijk krijgt hij daar zoveel energie van en die moet er toch uit, vandaar dat 10 min. gek doen.
Misschien dat je hem dan beter op meer ruw voer kunt zetten.

Nishada -> Whaaaaah! Wat zal jij in spanning zitten vandaag!
Ik hoop voor je dat ie vlot wordt gebracht, dan kan je nog lekker lang van hem genieten vandaag!
Veel plezier, enne...... heeeeeeel veel foto's maken, hoor! Haha!

Denise -> Hahaha! Moest wel ff lachen om je verhaal over het bed!
Zag het helemaal voor me! Haha!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 13:20

Saida Ik zal deze week even een nieuwe foto van haar hoef maken,en ze is idd alsmaar kreupel aan dr zelfde linker voorpootje..
Ik zat zelf ook al over dat voer na te denken,en heb ook liever dat hij een extra plak hooi krijgt ipv tussen de middag een halve schap brok(ze voeren daar 3x daags brok) maar als ze dan speciaal voor mijn paardje hooi moeten pakken ipv brok...weet niet of ze daar vrolijk van worden op zo'n grote stal...
ik zal het eens voorzichtig proberen te brengen Haha!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 14:32

Sinds Rintske d'r koliek krijgt ze extra hooi bijgevoerd.
Ik leg dit elke dag klaar voor haar stal zodat de pensioneigenaar geen moeite hoeft te doen, behalve even te bukken en de hooi in haar stal te gooien. Knipoog
Ik weet niet of dit bij jullie mogelijk is......

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 14:41

Nee,niet echt,gangpad is altijd érg schoon en netjes Tong uitsteken

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 14:49

Vervelend van je rug Saida, en ik zal vanavond eens in de archieven duiken voor een foto van Boukje.

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 14:55

Gisteren had ik alle tijd voor Betunero en dacht van gooi hem lekker los, ga daarna poetsen en dan even rijden, nou ging neit helemaal als gepland.
Wel lekker los gegooid en wat ging hij tekeer Tong uitsteken hji was al ongeveer 2/3 weken neit meer los geweest door het verschrikelijke weer, dus hij leefde z'n eigen wel even uit Tong uitsteken
Ging hem daarna poetsen, en ineens was alles DOOD EN DOOD ENG ! als er een paard voorbij kwam stond hij te trillen op z'n benen, een kleinde welsh pony stond naast hem in de poets plaats en daar werd z'n hoofdstel bij om gedaan, vond hij ook dood eng want dat maakte geluid, linda een vrouw die me helpt met dingen die ik neit weet hoe i kdie meot aanpakken (zij heeft zelf een friese hengst bij ons op stal) kwam erbij staan en die vondh et ook maar raar, hij was helemaal gespannen en zenuwachtig, dus heb ik hem z'n dekentje maar weer opgedaan en lekker terug in z'n veilige stal gezet. Hij had gewoon z'n dag niet, mag ook wel een x, hij is altijd zo vrolijk.

Maar heb wel wat leuke foto's gemaakt van hem en een paar van z'n sprongen, dus ga maar kijken Haha!
[ITP] Betunero V even lekker los :P

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 15:03

Dames!! Weer lekker aan het kletsen zie ik Haha! . We gaan wel hard he... Vorige topic echt zolang over gedaan, en dit topic vliegt voorbij!!! Alleen maar leuk. Voor 31 dec nog ff die 500 pagina's hoor Pling .

Gab: Oef, wat krijgt morrie veel zeg!! Ik zou hem iets minder geven, en meer hooi idd. Gewoon vragen. Hang het desnoods in een grote tas voor zn stal. Doen sommige bij ons ook Lachen . Krijgt Morrie nu 1,5 per voerbuurt dan? Wow!

Saida: Oh nee he... Ach gut . Rints zal de bezigheid wel missen, al is die paard dagen relaxen misschien ook wel fijn. Ze is natuurlijk nog wel jong... Hopelijk is het snel over van je rug!!

Lisenk: Welcome back in holland!! Het is hier heel koud idd.. fijn dat je dieren zo blij waren dat je weer terug was. Ik had niet anders verwacht Knipoog

Nieuwkomer: Welkom!

Denise: Ohja, was dat ff kwijt. Ik weet het weer. Hopelijk knap je snel op!

Sjaad: Hij is er nog niet las ik in je topic!! Hooo, wachten duurt lang!! En ik vind ook dat wij vriendelijk zijn Haha! . Klets ook wel eens mee (of poging gedaan tot) maar andere topics zijn vaak al zó gevormd, je komt er niet meer tussen . Bovendien 'luisterd' er vaak niemand naar elkaar Clown .

Amanda: Verhuizen???? Waarheen? Vertel is Haha! . mag ook per pb natuurlijk.

Malin; Geeft niks toch!! Het normale leven naast bokt is vaak al druk genoeg... Heb het alleen niet zo heel erg druk nu op t werk, vandaar...... Bloos . Chico is idd echt een schatje!! Straks in het nieuwe jaar moeten we echt eens een meeting/date plannen hoor Haha! . En top van je les joh, nu ben ik helemaal benieuwd!!!

Gister na het longeren even op Chico gestapt. Dit keer zonder bent, die was er niet... Hij was in stap super braaf!! Pling Maar met aandraven wou meneer kleine bokjes gaan geven!! Duivel Kortom, het is over met de super brave chico de chick en komen we in de uitprobeerfase denk ik.... Aangezien Benthe er niet bij was vrij snel afgesloten, omdat ik niet op narigheid zat te wachten... Aangezien ik ook het vertrouwen niet kapot wil maken wat ik nu heb opgebouwd, en ik toch denk dat het handiger is dat ik hem zelf nu voorlopig ff niet met mijn onzekerheid moet gaan belasten, ga ik volgende keer Benthe maar ff vragen of zij erop stapt. Die kan m net ff wat beter er doorheen rijden denk ik Ja . Dus benth, als je dit leest, weet je wat ik je ga vragen als ik je weer zie op stal Knipoog
Laatst bijgewerkt door Prinslover op 04-12-08 15:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 15:09

pfffffffffffff baby denkt er anders over Tong uitsteken ik blijf heerlijk warm in mama,s buikje zitten nu het zo sneeuwd buiten Haha!

als ie na het weekend niet eruit is gaan ze strippen Tong uitsteken (ik krijg dan mooie strippers tezien zowel als mannen en als vrouwen Clown
voor Marcel is de vrouwen wel intressant Vingers aflikken
wie weet valt de baby voor hun charme en floept er gelijk eruit Clown )

Nee ze gaan dan me baarmoeder strippen om weeen op tewekken Bloos
Laatst bijgewerkt door Machonito op 04-12-08 15:10, in het totaal 2 keer bewerkt

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 15:09

Saida, gaat idd lekker hier hahah.
Naat, leuke fotos!
Gister weer ff met Goya gereden, hij was lekker fris, maar ging wel ff lekker. Hij is er nog niet helemaal helaas..

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 15:10

Heidi, hopen dat hij er dan voor die tijd uit komt.. Had t ook wel geweten met dit weer Knipoog daarom ben ik ook in de zomer gebore;)

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 15:12

Nou zo lang wachten lukt me niet meer hoor hahahaha tot het warm is Tong uitsteken
is vast een goede kou kleun omdat ie nu nog binnen wil blijven Bloos

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 15:12

Hahaha, nee joh, hij wil op 7 dec pas eruit, dan kan ik die fotoshoot winnen Haha! ROFL .

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 15:25

hahahhha Op de manege roepen ze ook al van waar blijft het nou Haha!
Ik wil winnen Haha! hahahahhaa

Ik heb gezegt je mag of voor 5 december komen of na en niet op 5 december Rolleyes Hyper!
hoop dat ie eraan houd Tong uitsteken

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 15:44

HAHAHAA! ROFL Jaaaa zal je altijd zien, wordt het geboren op 5 december!!! Haha! Huilen van het lachen

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 15:53

Ik was 30 november uitgerekend bij de 2e...was ook bang dat het op 5 december zou komen,maar die liet nog wat langer op zich wachten...is 13 december geboren Tong uitsteken

Ilona nee,hij krijgt 0,5 per keer,dus 1,5 per dag(ze voeren 3x daags brok)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 15:55

Jeeeeetje Wow! Haha, das veeel later.

Oh, ik dacht al, wow hahaha! Maar dan zou ik het toch iets terug brengen naar 1 kg. En hooi geven bv. Knipoog