Dames!! Weer lekker aan het kletsen zie ik
. We gaan wel hard he... Vorige topic echt zolang over gedaan, en dit topic vliegt voorbij!!! Alleen maar leuk. Voor 31 dec nog ff die 500 pagina's hoor
.
Gab: Oef, wat krijgt morrie veel zeg!! Ik zou hem iets minder geven, en meer hooi idd. Gewoon vragen. Hang het desnoods in een grote tas voor zn stal. Doen sommige bij ons ook
. Krijgt Morrie nu 1,5 per voerbuurt dan?
Saida: Oh nee he...
. Rints zal de bezigheid wel missen, al is die paard dagen relaxen misschien ook wel fijn. Ze is natuurlijk nog wel jong... Hopelijk is het snel over van je rug!!
Lisenk: Welcome back in holland!! Het is hier heel koud idd.. fijn dat je dieren zo blij waren dat je weer terug was. Ik had niet anders verwacht
Nieuwkomer: Welkom!
Denise: Ohja, was dat ff kwijt. Ik weet het weer. Hopelijk knap je snel op!
Sjaad: Hij is er nog niet las ik in je topic!! Hooo, wachten duurt lang!! En ik vind ook dat wij vriendelijk zijn
. Klets ook wel eens mee (of poging gedaan tot) maar andere topics zijn vaak al zó gevormd, je komt er niet meer tussen
. Bovendien 'luisterd' er vaak niemand naar elkaar
.
Amanda: Verhuizen???? Waarheen? Vertel is
. mag ook per pb natuurlijk.
Malin; Geeft niks toch!! Het normale leven naast bokt is vaak al druk genoeg... Heb het alleen niet zo heel erg druk nu op t werk, vandaar......
. Chico is idd echt een schatje!! Straks in het nieuwe jaar moeten we echt eens een meeting/date plannen hoor
. En top van je les joh, nu ben ik helemaal benieuwd!!!
Gister na het longeren even op Chico gestapt. Dit keer zonder bent, die was er niet... Hij was in stap super braaf!!
Maar met aandraven wou meneer kleine bokjes gaan geven!!
Kortom, het is over met de super brave chico de chick en komen we in de uitprobeerfase denk ik.... Aangezien Benthe er niet bij was vrij snel afgesloten, omdat ik niet op narigheid zat te wachten... Aangezien ik ook het vertrouwen niet kapot wil maken wat ik nu heb opgebouwd, en ik toch denk dat het handiger is dat ik hem zelf nu voorlopig ff niet met mijn onzekerheid moet gaan belasten, ga ik volgende keer Benthe maar ff vragen of zij erop stapt. Die kan m net ff wat beter er doorheen rijden denk ik
. Dus benth, als je dit leest, weet je wat ik je ga vragen als ik je weer zie op stal
Laatst bijgewerkt door Prinslover op 04-12-08 15:13, in het totaal 1 keer bewerkt