Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Essssss schreef:@ Saida: Ja kijken hoe het vandaag met hem gaat.. Jammer dat het weer niet zo super ging met Gryts. Gewoon lekker veel oeffenen en trainen, komt het vanzelf wel goed. Wel foto's maken he als je Jazz bij Gryt los laat
!
heb op dit moment 2 kaarten te verdelen onder liefhebbers
Hij lijkt me zo heerlijk rijden. Je gaat ook echt vooruit. Hier heb je echt een toppaard aan hoor. Jullie zijn een super mooie combinatie, echt waar! Ook jammer trouwens dat je clinic bij Arthur niet doorging!

En dan kan ik ook je nieuwe hafje komen bekijken! M'n ouders wonen daar ook vlakbij. Tegenover het Schelpenpad.

Jullie boeken dus vooruitgang. Femke (kimmie261) heeft een hete fries en wat voor 1
Ik begrijp dat je het niet zo wil vertellen, maar ik hoop dat het niet al te erg is! Wil je mij pb-en wat er aan de hand is?
Wat is hij toch een heerlijk beestje, hij is echt zo mooi en stoer!
Ziet er leuk uit op de filmpjes en fijn dat je zoveel van de les hebt opgestoken! Wel jammer dat die andere niet door gaat!
En we hebben al een brilliant idee, wij moeten een soort sire filmpje maken tegen digitaal pesten en het gaat leuk worden! jepsica schreef:Is er nog een bokt meeting 01-12 bij de spaanse rijschool?
Oei wat voelde het goed en wat een geluk, heb helemaal niets gevoeld in mijn rug
Moest het even kwijt want ik ben zo blij!!!!!regine schreef:Yenneke -
Backstage komt weinig voor als ze op tour zijn, maar ik hoop het voor je. Ik heb ze in de stallen mogen bekijken toen ze in Wenen bij Paleis Schonbrunn hun show opvoerde in plaats van in de Hofburg. Ze stonden toen in een tent in een 'afgesloten' deel van de tuin. Wij door de hekken gluren en aan de praat geraakt met een van de verzorgers. Toen foto's van me eigen Lipi laten zien en mochten we naar binnen!!! Dat was mega gaaf kan ik je vertellen!!!
Heb alleen helemaal geen foto's daarvan, volgens mij had ik toen nog geen digitale camera?!
*
.

Wel fotos maken van de meeting, kan ik mee genietn haha. Alleen Jennifer gaat zondag dus, gezellig!