[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eskimo

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 10:28

@ Saida: Ja kijken hoe het vandaag met hem gaat.. Jammer dat het weer niet zo super ging met Gryts. Gewoon lekker veel oeffenen en trainen, komt het vanzelf wel goed. Wel foto's maken he als je Jazz bij Gryt los laat Lachen

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 11:43

Essssss schreef:
@ Saida: Ja kijken hoe het vandaag met hem gaat.. Jammer dat het weer niet zo super ging met Gryts. Gewoon lekker veel oeffenen en trainen, komt het vanzelf wel goed. Wel foto's maken he als je Jazz bij Gryt los laat Lachen

De batterijen zijn opgeladen en het fototoestel ligt al in m'n auto, dus kan niet fout gaan! Haha!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 12:14

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 12:57

Ik ga hopelijk vrijdagavond naar de SP. Mijn reservering voor zondag was misgegaan, klote maar nu heb ik nog net de laatste kaarten voor vrijdag. Nou nog iemand die mee wil, vriendin van me heeft nog niet terug gesmst...
Laatst bijgewerkt door regine op 28-11-07 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 12:57

ik wil wel mee hoor regine Haha!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 12:58

dat kan Knipoog heb op dit moment 2 kaarten te verdelen onder liefhebbers

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 13:04

*steekt vinger op en doet dansje in topic*

Ik zou eigenlijk met mijn moeder gaan, maar aangezien dat arme mens onder het mes moet ging dat dus niet door..

Zou wel leuk zijn, ik wil het zo graag zien..

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 14:15

Gaan er zondag middag ook nog mensen haha
Ik iig wel, dus ook evt. lijstje voor zondag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 16:46

Lobke Jeetje wat is Licor toch zo'n lekkerding!!! Als ik dit zo zie zou ik er ook zo wel op willen klimmen! Knipoog Hij lijkt me zo heerlijk rijden. Je gaat ook echt vooruit. Hier heb je echt een toppaard aan hoor. Jullie zijn een super mooie combinatie, echt waar! Ook jammer trouwens dat je clinic bij Arthur niet doorging!

Regine en Cojolly Ik ben ook vrijdag bij de Spaanse Rijschool! Ga met een groepje van stal en m'n vriend gaat ook mee. Weet niet precies waar we zitten. In ieder geval eerste rang. Stiekem hoop ik een beetje dat m'n instructeur kan regelen dat ik ook backstage mag kijken, maar dat zal wel bij een droom blijven. Dromen

Es Filmpje ziet er netjes uit. Hij loopt mooi rustig. Wel een heftig verhaal zeg! Hopen dat je verder geen blijvende schade aan je knieën overhoudt. Heeft Fuego ijzers of niet? Ook zijn reactie. Hoe komt die zo heftig denk ik dan. Is hij zo in paniek geraakt van de luidspreker?

Madelief Leuke foto's van Fuur. Zier er ook weer beter uit! Hij is ook wat voller geworden hè? Mooi hoor!

Heidi Heb je de foto's van Parijs al uitgezocht? Knipoog

Danielle Mooie foto's van Jauke! Echt leuk om te zien hoe een goede band jullie met elkaar hebben!

Fanny Zou ik ook mogen weten wat er met je aan de hand is?

Zeg Ilona op welke dagen ben je altijd op de manege? Misschien kom ik wel een keer kijken! Ben toch wel benieuwd hoe het er nu is. Knipoog En dan kan ik ook je nieuwe hafje komen bekijken! M'n ouders wonen daar ook vlakbij. Tegenover het Schelpenpad.

Vanavond heb ik weer les! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
We kunnen eindelijk weer verder.

Ik heb trouwens nog steeds geen verzorgster gevonden. Heb wel weer contact met iemand en misschien komt die vanavond kijken. Zij is al eens eerder geweest toen X-tremo pas hier was. Alleen toen ze het zag begon het bij haar weer zo erg te kriebelen dat ze het liefst weer een eigen paard zou willen hebben. Nu heeft ze er een gekocht, een Andalusisch hengstveulen van 7 maanden, dus ze moet voorlopig nog wel een paar jaar wachten voordat ze hier mee aan de slag kan gaan. En nu wilde ze dus weer heroverwegen om met X-tremo aan de slag te gaan. Ik hoop het!!

Jeetje, ik ben echt onder de indruk van Licor! Haha!
Zie die mooie beelden nu nog voor me.
Ga ze zo nog een keertje bekijken. Vork

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 16:54

Yenneke -
Backstage komt weinig voor als ze op tour zijn, maar ik hoop het voor je. Ik heb ze in de stallen mogen bekijken toen ze in Wenen bij Paleis Schonbrunn hun show opvoerde in plaats van in de Hofburg. Ze stonden toen in een tent in een 'afgesloten' deel van de tuin. Wij door de hekken gluren en aan de praat geraakt met een van de verzorgers. Toen foto's van me eigen Lipi laten zien en mochten we naar binnen!!! Dat was mega gaaf kan ik je vertellen!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 17:10

Gaaf!!

Haha, ja ik weet het dat het zo ongeveer niet voorkomt. Willy kent Johann Riegler en Klaus Krzisch en wat andere ruiters. In Antwerpen is hij ook bij alle shows backstage geweest en bij het losrijden wezen kijken. Als ik dan steeds zijn verhalen hoor wil ik het zelf ook zo graag zien! Lachen
Voel me dan net zo'n grouppie, haha Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 17:41

Madelief: Je kunt zien dat Furia het nog steeds een beetje moeilijk vind, maar ik vind dat jullie vooruitgang boeken.

Saida: Joepie, gegaloppeerd! Haha! Jullie boeken dus vooruitgang. Femke (kimmie261) heeft een hete fries en wat voor 1 Lovers

Ilona: Wat jammer je laatste dag bij jielt, hopelijk wordt het met Amanda ook een leuke tijd en de foto's die fabienne maakt moet je natuurlijk showen!!

Esmee: Jeetje dat is even schrikken! Gelukkig is je knie niet kapot. Het kan zijn dat hij zoveel energie over had van die 2 dagen op stal staan dat hij gewoon even helemaal uit zijn dak ging.

Fanny: Wat is er aan de hand meid Ach gut Ik begrijp dat je het niet zo wil vertellen, maar ik hoop dat het niet al te erg is! Wil je mij pb-en wat er aan de hand is?

Peet: Jeetje wat bagger dat de kapper er niks aan kon doen! Hoelang duurt het voordat je het weer anders kan verven?

Idra: Licor Go jij! Go jij! Wow! Lovers Wat is hij toch een heerlijk beestje, hij is echt zo mooi en stoer! Kwijl Ziet er leuk uit op de filmpjes en fijn dat je zoveel van de les hebt opgestoken! Wel jammer dat die andere niet door gaat!

Ik heb het echt razend druk met school, maar het is weer leuk! Deze periode moeten we een reclamefilmpje maken Haha! En we hebben al een brilliant idee, wij moeten een soort sire filmpje maken tegen digitaal pesten en het gaat leuk worden!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 18:20

jepsica schreef:
Is er nog een bokt meeting 01-12 bij de spaanse rijschool?

geen idee lijkt me wel gezellig[/quote]

nou ik ben er zeker voor in

lijstje ??????

ik dus
flamon
jepsica
nog meer die gaan ???????[/quote]

en danielle ook Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 18:24

ik zit vak e rij 1

dus waar spreken we af aan het eind van de show bij de gaderobe ofzo???????
voor liefhebbers onder de bokkersa om te meeten

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 19:26

GOED NIEUWS!!!!! Heb eindelijk weer op Nap gezeten, al 5 x en heb zelfs gisteren een stukje gedraaft Haha! Oei wat voelde het goed en wat een geluk, heb helemaal niets gevoeld in mijn rug Go jij! Go jij! Moest het even kwijt want ik ben zo blij!!!!!

regine schreef:
Yenneke -
Backstage komt weinig voor als ze op tour zijn, maar ik hoop het voor je. Ik heb ze in de stallen mogen bekijken toen ze in Wenen bij Paleis Schonbrunn hun show opvoerde in plaats van in de Hofburg. Ze stonden toen in een tent in een 'afgesloten' deel van de tuin. Wij door de hekken gluren en aan de praat geraakt met een van de verzorgers. Toen foto's van me eigen Lipi laten zien en mochten we naar binnen!!! Dat was mega gaaf kan ik je vertellen!!!

En natuurlijk niet te vergeten Backstage in Piber Haha! Heb alleen helemaal geen foto's daarvan, volgens mij had ik toen nog geen digitale camera?!

*Excuus even mijn laatste zin weg gehaald want zag al dat er een lijstje word gemaakt met 1-12 Ahoy gangers Haha! *

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 21:27

@ napoleon: Wat leeeeeeuk! Heerlijk gevoel zeker, echt blij voor je!

Ik wil ook naar Spaanse rijschool haha, gelijk een leuke meeting erbij Lachen.

Naar Fuego geweest. Hij was gewoon lui vandaag! Heel veel leuke foto's gemaakt. Ook gereden, ook rijfoto's dus. Niet super goed ofzo, maar wel duidelijk genoeg. Het begin ging echt slecht, ik baalde echt, maar opeens ging ie helemaal uitsloven. Hij had nog nooit zo mooi en perfect gereden zonder gogue. Lekker schuimen, hoofd perfecte houden, lekkere achterhand, en ein-de-lijk na al die tijd lekker ontspannen, en strekken. Heul trots op hem, op één foto kan je dat echt duidelijk zien:

Afbeelding

Onschuldig draakje die alles van gisteren alweer is vergeten:

Afbeelding

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 22:05

Yenneke -> Ik duim voor je dat ze het gaat doen!

Sanne -> Ben wel benieuwd als het filmpje af is!

Esmée -> Hoe ging het rijden?
Geen last gehad van je knieën?

Ik heb vanmiddag weer wat plaatjes geschoten van Grietepiet in de paddock.
Haar buikje lijkt wat te gaan groeien en dat wilde ik graag op de foto zetten, maar je kan het jammer genoeg niet zo goed zien.
Ik wilde eigenlijk Jazzy erbij zetten, maar ze moest dan eerst door een plas dat voor de ingang lag en dat kreeg ik niet voor elkaar.
Aangezien er veel auto's stonden, ze al een keer losgekomen was en ik geen ongelukken wilde heb ik haar maar weer terug op stal gezet.
Hier Grietepietfoto's!

Haar buikje;
Afbeelding

Afbeelding

Zo is het iets beter te zien;
Afbeelding

Ik doe het ff in 2 delen, anders lukt het uploaden niet......... Cool

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 22:06

Wat een verschil geeft het of je nu wel of geen flits gebruikt!
Hier met flits;
Afbeelding

En hier zonder flits;
Afbeelding

Ik zat hier op mijn hurken toen ze boven mij kwam hangen Haha!
Afbeelding

Starend in de verte..........;
Afbeelding

En nog een grappige! Clown
Afbeelding

Dat waren ze weer!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 22:34

leuke foto`s die laaste hahaah super

echt een mooi buikje al he

heb net gelest en hij liep wel lekker alleen ik was er zelf niet zo bij met mijn hoofd
ik was vrij laat van huis gegaan
we zijn een keukenblad + gootsteenbak aan het uitzoeken en ik was de tijd vergeten doordat ik op de pc zat
daar baal ik altijd van ik wil nl altijd ff knuffen met mijn paardje nu was het zadel erop en gaan bah niks voor mij

maar hij pakte al weer wat passen van het wijken aan de schat en mooi wat schouderbinnen ook lief he

de les voor ons gingen er drie af daar stond ik nog net te kijken en boem daar gingen ze huilen joh die meiden
gelukkig was het niet mijn les wel sneu voor die kids maar niks erg gelukkig

Skaiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 00:06

hallo,
ik ben jennifer, heb 2 haflingers, 1 shetlander en droom al jaren van een mooie andalusier, en wie weet komt die er ook wel eens.(als ik het betalen kan) ik weiger om 1 van van mijn schatten te verkopen ervoor.

verder, ehm, ik zou het niet weten, ben een groot liefhebber van barokke rassen en ga zondag 2 dec, naar de spaanse rijschool, eindelijk!!!!!!! had mijn kaarten in februari al besteld!!!!!! zit al maanden op hete kolen! maar heb mijn hart al wat kunnen luchten tijdens cavalia, heb op het puntje van mijn stoel met ingehouden adem gezeten hihi.

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 01:32

Welkom Skaiden foto's van je paardjes?
ik zit vrijdag vak G rij 20 stoel 27/28

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 08:03

@ Saida: Zie mijn tekst boven jou:-). Ahh lieve Griet. Buikje begint al te komen. Haha die laatste foto, geweldig.

@ Jennifer: Welkom! Heb je geluk met je Spaanse rijschool, de helft van deze Barokke forum gaat daar ook heen, haha pas je gelijk in de meeting daar.

@ peet: Fijn dat ie zo lekker liep. Haha arme kindjes, niets eraanovergehouden?

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 10:15

Saida, die laatste gaap foto! Geweldig Lachen

Ik ga 1 december ook naar de spaanse rijschool in Ahoy!! Waar spreken we af? Hoe zorgen we dat we herkenbaar zijn??
PeetisGreat
flamon
jepsica
Lusitano (Marit)

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 10:42

Haha, iedereen gaat op vrijdag Knipoog Wel fotos maken van de meeting, kan ik mee genietn haha. Alleen Jennifer gaat zondag dus, gezellig!
Es, ik vind dat Fuego op de 1e foto wel zijn rug nogal weg drukt.. Ik zou hem iets lager instellen als ik jou was, laat hij vaak ook zn rug wat meer los. Zodra hij gaat hangen, wat been geven, zodat hij van achter gaat werken.. Is moeilijk, i know hihi.
Jennifer, welkom! Heb je fotos? Is altijd leuk Lachen
Saida, mooie fotos! Verschil he, als je met flits doet.. Vind ik ook altijd zo grappig, wat een verschil dat dan maakt..

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 10:47

wat een leuke fotos weer,en saida,ze krijgt al een lekker buikje Haha!

phoe gsiter friesje opgehaald,we zijn 12 uur onderweg geweest,maar hij staat er nu,en het is een vreselijk mooi paard..

en ongelooflijk lief!