Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Getty_Maan schreef:Wat een gave ervaring Lys, zag ook een filmpje van een bekende, maar waren die wapperende hesjes niet eng.
Meya_ schreef:Leuke verhalen, veulens, fanatieke wedstrijden met goede resultaten, een nieuw zadel aangeschaft, dat is altijd een hele uitgaveHier beide merries nu een eigen zadel, beide dit jaar aangeschaft, hoop nu ook jaren vooruit te kunnen.. was wel even veel geld
Dennenboom schreef:Hier is mijn 2 jarige merrie verkocht. Ze krijgt een fijn huisje en met mijn zwangerschap ook wel fijn een paard minder. Maar pfoe ergens een klein beetje spijt wat kan dat paard gaaf lopen zeg.
boemel schreef:Ik heb mijn vriend vandaag gevraagd het hek open te maken, terwijl ik aan het eind van de wei met mijn camera lag.![]()
Helaas is de achtergrond aan de andere kant mooier, maar ja, ze hebben meer drive als ze de wei in mogen, dan andersom![]()
[ [url=m/XnRM2x.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UWakbZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rGLUAC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xzDXcp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/s40AZn.jpg]Afbeelding[/url] ]
sannahtris schreef:Bij ons gaat het ook z’n gangetje al mis ik mn drachtige merrie wel ze staat in training om evt voor de kar sportpredikaat te behalen.
De twee hengsten quick en reitse staan nog lekker samen gaat gelukkig nog goed![]()
Daardoor staan ze in een uitloop stal hopen dat zo lang mogelijk vol te houden als ineens niet meer gaat hebben we ook de mogelijkheid ze snel weer uit elkaar te halen! Worden al hele paarden en pakken de lichte training goed op!
SunnyHorse schreef:Noujazeg![]()
Hier is er veel water gevallen en plotsklaps is het nu gebeurd met de weide.
Ik hoop toch nog echt op droge dagen dat ze de weide weer opkomen. Wat een nattigheid.
Toch nog lekker even bos in geweest. Was daar ook nat, maar daardoor ook rustig. Fijn!
Sanet schreef:Hebben er nog mensen hier meegereden met de strandrit? Ik vind het prachtig om te zien met al die paarden, maar mij veel te massaal.
Nog andere leuke bezigheden gedaan dit weekend? Het was vrij bijzonder weer met regen en zon en regen en hagel en weer zon steeds. Vooral de jongedames bij ons vonden het niets. Helaas is daar weinig aan te doen, de herfst komt eraan…
Daarnaast op wedstrijd nog 3 mooie winstpunten meegenomen, en 2x een eerste en 1x een tweede prijs. De teller staat nu op 8 winstpunten in 5 wedstrijden. Voor nu houden we weer even op. Nu lekker thuis verder trainen. Dan kan ik ook weer wat meer met mijn andere dame doen.
De rijvereniging heeft weer onderlinge wedstrijd in December, ik overweeg mijn 26 jarige weer op te geven in de PsG. Dan hebben we ook een beetje een doel om naartoe te trainen…
SunnyHorse schreef:Iemand nog een tip voor een “booster” voor oudere veulen? Is flink aan het verharen, beetje schralig, dof, en mottig. Denk dat verharen het beeld versterkt. Is goed bij qua vaccinaties en ontwormen. Krijgt wat cavalor Probreed.
Of gewoon accepteren dat ze even in zo’n fase zitten? Of is er nog even iets ter ondersteuning om te geven?
Dennenboom schreef:Hier is mijn 2 jarige merrie verkocht. Ze krijgt een fijn huisje en met mijn zwangerschap ook wel fijn een paard minder. Maar pfoe ergens een klein beetje spijtwat kan dat paard gaaf lopen zeg.
Laura1982 schreef:Dennenboom sterkte met de verkoop.
Hier lekker aan het trainen om straks L1 te starten. Beiden jongens doen het goed.
Sanet schreef:Hier de paarden wel geschoren.
[ [url=m/rqcree.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze staan dan zowel niet tijdens/na de training zich helemaal kapot te zweten. Plus als het op een dag wel ineens zomer is, dan hebben zij niet nog steeds de winterjas aan. Ik vind het ideaal. Ik pak ze uiteraard wel goed in met koud weer.
En idd Jelske, omdat ik met Syb ZZ-Zwaar was, mag ik gelijk met een ander paard ZZ-Licht (als ze aan de leeftijdseisen voldoen natuurlijk) starten. Gelukkig wel zeg, want anders ging ik echt failliet aan wedstrijden. Gelukkig haal je gewoon geen winstpunten als je het paard niet voor elkaar hebt en duurt de opleiding naar Z wel net zo lang. Lyr is nu het derde paard wat ik naar Sport gereden heb, vorig jaar een Jasper merrie van een vriendin van mij. Beide heb ik direct in het Z1 gestart.