Jenny_S schreef:ik ben gister geweest, nergens file bij de plees gelukkig. vond ook erg leuk. we hadden heerlijk weer.
Ja bij ons scheen de zon ook heerlijk lekker op terras bij grote piste gezeten heb je nog iets gekocht Jenny?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Laura1982 schreef:Zo terug van een dagje HÈ. Was erg leuk leuke clinics van Jenny veenstra en een dame uit België die haar quaters NH traint. Leuke standjes met spullen en lekker eten. Enige mindere vond ik de toiletten die erg lange rijen hadden en een of ander schreeuwmens bij de zandbaan voor de paarden die was aan het schreeuwen en blèren om niks die kon zo de markt op. Nu moe maar voldaan op de bank.
Masi1 schreef:Dank je!
Geeft idd wel rust. Zat zo te dubben wat ik moest doen. Jurycommentaar bij vorige onderlinge was, absoluut gaan starten en meters maken. Mijn instructeur was het hier niet helemaal mee eens. Hij gaf, terecht, aan dat het ook een domper kan worden om nu al te starten. Middendraf, galop en een iets constantere aanleuning is nog niet goed genoeg. Mijn instructeur zei ook, als je dan een aantal keer laag scoort is niet motiverend. En daar heeft hij wel gelijk in.
Dus we starten lekker onderling, goed voor de oefening.