[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzinnig

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 20:30

Saida, dankje!
Wanneer komen er weer foto van jullie? Hoe is het rijden en jou knie nu eigs?

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 20:44

Met rijden heb ik vrijwel geen last van m'n knie, niet gehad ook.
Ik rij veel alleen, dus helaas niemand aanwezig om foto's te maken.....
Ik zal eens kijken of het me lukt om binnenkort iemand te regelen. ;)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 21:45

Jammer dat ik niet in de buurt woon ;). Had zo gekomen om foto's te maken :D.

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 22:00

Welkom Anne.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 22:26

evdpanne schreef:
Jammer dat ik niet in de buurt woon ;). Had zo gekomen om foto's te maken :D.

Had ik dat geweten, dan had ik je vandaag opgehaald.
We waren toch naar Scheveningen, dus in de buurt! :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 22:33

Dan was je zeker in de buurt ;). Nog leuke dingen gedaan in Scheveningen?

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 22:40

Naar SeaLife geweest, lekker over de boulevard geslenterd, over het strand, een paar terrasjes gepakt, en daar wat gegeten.
Was een leuk dagje zo met de kids.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 22:52

Las het op je hyve Saida, leuk zeg! Was lekker aan het werk om de hoek, in den haag ;) .

Las nog een stukje over de papierloze paardjes. Die zijn natuurlijk minstens net zo leuk als de paardjes mét papieren!!! :D

Martine, wanneer plaats je foto's van je kanjers?! Leuk dat je weer NL een bezoek komt brengen. Vind je het zwaar trouwens, de ramadan?

Wanda, las een stuk over de trailer. Misschien geen optie met Jippe. Maar zelf had ik Chico lekker laten staan. Zolang jij doet of het helemaal geen ruk voorsteld die trailer, en gewoon door gaat met je eigen ding, vertrouwt zo'n paard vaak toch de leider, jou dus, en blijft ook rustig. Dat is mijn ervaring. Misschien toch even gaan oefenen! Zulke dingen kom je geregeld tegen denk ik.. Zag wel hele lieve foto's met je dochter op Jippe. Het is wel een schat hoor! :)

Branka, hoe is het inmiddels met je? Gaat het een beetje :(:) ?

Las een vraagje over zadels bij friezen. Ben het helemaal met Michelle eens. Echt een expert bij halen :j . Is per paard zo verschillend!

Denise, hoe is t met Heike? Of heb ik er over heen gelezen? Hij is nu van de metacam af toch? Doet ie het goed?

Mijn zadel is weer weg voor een opvulbeurt. Chic heeft een makkelijk weekje dus. Daarna weer lekker aan de bak met trainen! In september weer eens kijken voor een wedstrijdje :) . Heb afgelopen zondag wedstrijd gehad, en had zo onwijs lekker gereden met losrijden. Echt een kanjer. Er waren genoeg dingen om spoken voor de zien, maar hij bleef braaf <3 . Eenmaal in de buitenbak was de 1e proef alles eng en ging niet zo lekker. Achja, kan gebeuren, dus tweede proef dan maar beter. En dat ging ie ook :)) . Heb onwijs lekker gereden, al was hij toen wel al helemaal gebroken (ik ook trouwens := ) . Had een goed gevoel over de tweede proef, maar helaas geen winst.. Maar volgende keer beter, ik was echt al dolgelukkig dat ie zo lief is geweest, mijn kanjer! :+:

Nog wat sfeer impressie <3 :
Afbeelding

En een charmant sta moment.. :')
Afbeelding

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 23:13

Suus, leuke foto's jullie kijken alletwee blij!!

Anne, welkom.

Frankie, geen last van :?

Ilona, ik vind jullie zo'n leuk setje!!
Ziet er goed uit joh! :P

Iemand vroeg naar zadels, ik rij Xantha met een portugees zadel, een relvas.
Past goed bij korte rondgeribde paarden!!
Binnenkort krijg ik mijn Strada!!!! :D
Ik wilde er toch graag een dressuurzadel bij.
O ja en Esther, volgens mij kost de Silouette ook zo'n 2000 euries!!

Vanavond heb ik weer les gehad met de dubbele longe, Xantha liep weer heerlijk en deed goed haar best. <3
Moet weer eens wat vaker oefenen, zodat ze nog fijner wordt.
Nog een paar weekjes en dan mag ik weer rijden!! *\o/*

ROMANxBEAUTY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 08:09

En we gaan weer vrolijk aan het werk..... zal van de week ff foto's van mijn kanjer er op zetten ;)

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 08:17

Esther ja we hebben er zin in! Hoe is het weer eigenlijk in NL nu? Nog wel een beetje lekker? Hmm sterkte met al dat gewerk!

Anne hoi welkom!

Saida leuk zo'n uitstapje, alles goed met jou en Rints?

Ilona zal eens kijken, heb geloof ik niet veel bijzonders aan foto's. Mn man (klinkt zo gek hihi) was vorige week even op Flaaf gestapt hihi jammer dat ik daar geen foto's van had, hij was eerst altijd doodsbang van Flaaf maar is nu dikke vrienden met hem, ik zei rijd maar een rondje om de bak maar nee die twee mannen gingen gelijk naar buiten. Helaas geen duidelijke foto van kunnen maken. Ramadan doe ik niet aan :o drink alleen geen alcohol de hele maand en eten en drinken verder niet in het openbaar.. Mn man doet het ook niet trouwens, tsja het is 40 graden hier. Chico ziet er chic uit zeg! Nu dus een rustig weekje, doen jullie nog vaak buitenritten?

Jolynn fijn binnenkort weer rijden op je prachtmerrie :)

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 08:23

Hier was ik gisteren dus nogal bezig met dat zieke paardje, ik hoop maar dat hij de nacht is doorgekomen... Tis het favoriete paard van de dochter van vrienden van ons, 14 jaar nog maar het meisje en helemaal geobsedeerd door Flash. Hij is een nog maar 5 jarige hengst maar hij was echt flink ziek gisteren, uiteindelijk was de DA erbij gekomen, die zei dat het gaskoliek was en heeft nog een injectie gegeven maar paardje bleef hetzelfde, ze hebben hem nog een halve liter olie naar binnen gewerkt maar dat hielp ook niet, ga nu maar weer eens kijken hopen dat hij wat is opgeknapt.
Flavio lijkt zich nogal te vermaken naast zn nieuwe buurman, alleen als ik in de buurt kom krijgt buurman gelijk een knauw, wegwezen, da's mijn mens lijkt het wel..

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 08:46

Anne – fijn dat het lekker gaat maar balen dat je voorlopig niet ga starten, maar goed lekker doortrainen dan komt het vanzelf goed.
En wat leuk een ‘’pleegpaard’’ erbij gaat super dus zo te lezen :D

Frank – ik heb geen idee ben daar al een tijd niet meer op geweest.

Esther – dat is nou goed gezegd je moet ook aan jezelf denken ;) en dat moet je zeker doen ook hoor :j

Saida – leuk dagje gehad zo te lezen lekker hoor even weg met het gezin

Ilona – heike is idd van de metacam af en zover we gisteren zagen liep die ‘’goed’’ nog wel wat stijfjes maar ik denk dat, dat voornamelijk vanuit zijn rug komt dus even aankijken en anders laten we er iemand voor komen.
En wat super van je wedstrijd geen winst maar zoals je op hyves al schreef het gaat om de band tussen jullie 2 en dat jou kanjer zo zijn best doet, die wpen komen vanzelf wel daar ben ik van overtuigd en wat een heerlijke foto’s ik had op hyves ook al gereageerd :D

Anne – je moet ook weer eens nieuwe foto’s maken :P

Martine – ag gos een paardje ziek gaskoliek balen zeg hoe is het nu met hem ?
En je man op flaaf jammer dat je daar geen foto’s van hebt is altijd wel leuk je eigen man met je eigen paard

vanavond mag ik eindelijk weer op kanjer om te kijken hoe die aanvoelt we mogen ook alleen nog maar stappen maar daar geniet ik nu ook al van <3

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 09:15

@ Ilona: ziet er al netjes uit hoor en wedstrijden rijden is een hele kunst. Winstpunten komen wel als de combinatie voor elkaar is en wat wedstrijdervaring heeft.

Wat betreft jouw vraag. Moeilijk aan te geven hoe het gaat. Nog heel emotioneel. Het is vandaag ook pas een week geleden gebeurd.
Gisteren was de crematie. Een emotionele aanslag op mijn hoofd en lijf. Maar een uitvaart die bij mijn vader paste. Muziek van artiesten die hij goed vond en met teksten die pasten. Er was iemand door ons gevraagd om wat over wie mijn vader was en hoe hij heeft geleefd te vertellen en een aantal vrienden en bekenden hebben gesproken. Zelf heb ik ook kort gesproken. Vreselijk moeilijk moment. De uitvaartverzorger had aangegeven het over te kunnen nemen als ik het echt niet redde en hij stond al klaar om bij te springen. Maar ik heb mij er doorheen geslagen.
Het moment dat iedereen langs zijn kist liep voor het laatste afscheid van mijn vader brak er iets in mij.
Dat afscheid en de daarop volgende condoleances duurden ook lang omdat er heel veel mensen waren gekomen. Er waren 186 geteld.
Dit schrijvend zit ik weer te huilen....

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 09:26

Pffff meis, wat een verschrikkelijke week heb jij achter de rug.
Ik vind het ontzettend moedig van je dat je toch hebt gesproken op de crematie, ik weet niet of ik dat had gekund.
Nu komt de tijd van verwerking waarin je alles een plekje gaat geven, ook een hele moeilijke.....
Heel veel sterkte en een dikke knuf!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 09:38

Branka. Dikke knuffel voor jou!!
Tuurlijk ben je nog hartstikke emotioneel.
Ik vind het ook heel knap dat je op de uitvaart hebt gesproken!!
Ik kon het niet bij mijn moeder.
Nogmaals heel heel veel sterkte :(:)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 10:14

Jeetje branka, krijg er een brok van me in me keel.. ;( . Vind het al heel wat doen als ik het lees, kan je nagaan... Vind het echt vreselijk voor je, moet er echt niet aan denken mijn ouders kwijt te raken.. Vind het heel knap dat je toch nog hebt gesproken, dat lijkt me zwaar.. Nog een dikke knuffel :(:)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 10:16

branka ook vanaf deze kant een dikke knuffel het is logisch dat je nog hartstikke emotioneel bent,
ook ik vind het knap dat je hebt gesproken.
heel veel sterkte :(:)

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 10:19

Ik plaats eigenlijk nooit meer iets in dit topic maar wil toch Branka even heel veel sterkte wensen..

Heel knap dat je gesproken hebt op de crematie. Ik kon dit zelf niet opbrengen toen mijn moeder werd begraven.
Het afscheid nemen bij de kist en de condoleance zijn verschrikkelijk..
Mensen weten niet wat ze zeggen moeten en eerlijk is eerlijk.. wat ze ook zeggen, het verzacht de pijn toch niet ;(

ROMANxBEAUTY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 11:27

Heel veel sterkte Branka :(:)

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 12:06

Heey

Branka: Wat knap dat je gesproken hebt :(:). Ik weet niet of ik dat zou kunnen. Ontzettend veel sterkte :(:).

Anouk: Fijn dat er niks ernstigs uitkwam bij Sam :D. Fijn dat je weer lekker aan de slag mag met hem :D.

Anne: Welkom :D

Ilona: Super dat de wedstrijd lekker ging :D. Jammer dat je geen winstpunt hebt.

Ik ga waarschijnlijk van het weekend eindelijk weer op Shaddy rijden :D :D.

De homeopathische behandeling werkt echt goed :D.

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 12:19

Branka, ook een knuffel van mij en inderdaad heel knap dat je gesproken hebt, ik zag het niet zitten toen mijn vader overleed.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 13:32

Ik hoor van meer mensen dat ze het knap vinden en zelf niet konden. Maar ondanks het vreselijk moeilijk was en ik er nog steeds vreselijk emotioneel van word, ben ik blij dat ik het heb gedaan. Het was mijn laatste kans.

ROMANxBEAUTY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 13:53

Is het bij jullie ook zo stil??
Op me werk hebben we echt niks te doen, helemaal geen patienten ofzo......

Hebben jullie trouwens nog manier om van de mok af te komen? we hebben al heel vele dingen geprobeerd voor jelkhe, maar niks dat eigenlijk helpt.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 13:59

Ja, echt komkommertijd hier.. :z .