Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Had zo gekomen om foto's te maken
.
. Nog leuke dingen gedaan in Scheveningen?
.
?
. Is per paard zo verschillend!
. Heb afgelopen zondag wedstrijd gehad, en had zo onwijs lekker gereden met losrijden. Echt een kanjer. Er waren genoeg dingen om spoken voor de zien, maar hij bleef braaf
. Eenmaal in de buitenbak was de 1e proef alles eng en ging niet zo lekker. Achja, kan gebeuren, dus tweede proef dan maar beter. En dat ging ie ook
. Heb onwijs lekker gereden, al was hij toen wel al helemaal gebroken (ik ook trouwens
) . Had een goed gevoel over de tweede proef, maar helaas geen winst.. Maar volgende keer beter, ik was echt al dolgelukkig dat ie zo lief is geweest, mijn kanjer! 
:
drink alleen geen alcohol de hele maand en eten en drinken verder niet in het openbaar.. Mn man doet het ook niet trouwens, tsja het is 40 graden hier. Chico ziet er chic uit zeg! Nu dus een rustig weekje, doen jullie nog vaak buitenritten?

en dat moet je zeker doen ook hoor 

. Vind het al heel wat doen als ik het lees, kan je nagaan... Vind het echt vreselijk voor je, moet er echt niet aan denken mijn ouders kwijt te raken.. Vind het heel knap dat je toch nog hebt gesproken, dat lijkt me zwaar.. Nog een dikke knuffel
. Ik weet niet of ik dat zou kunnen. Ontzettend veel sterkte
.
. Fijn dat je weer lekker aan de slag mag met hem
.
. Jammer dat je geen winstpunt hebt.
.
.
.