Allereerst frank en anouk een hele fijne vakantie gewenst geniet ervan en rust lekker uit. En jasmijn veel plezier bij het huis van frank en anouk
Nathaly – Querido is ook echt een plaatje
Als ik al die foto’s zie van jullie kanjers wil ik er echt graag 1 bij maar helaas heb er geen geld en geen tijd voor. Maar gelukkig kan ik naar jullie kanjers kijken en natuurlijk naar de van mijn eigen
Laura – en hoe was het bij de tandarts? leest verder balen dat je weer terug moet komen en het filmpje ziet er goed uit hij probeert al lekker te zakken en je hand te zoeken en knap dat je zo lang kan doorzitten ik doe het je (nog) niet na
Sanne – hopelijk wordt deze niet zo’n draak dan en kan je deze lekker vertroetelen Fijn dat ze nu liever deed tegen hem zoals je al zegt ze zal steeds meer gaan inzien dat het haar baby is dus ze zal er ook wel steeds liever tegen gaan doen En die foto’s zijn echt super geweldig om naar te kijken en bondosa doet ook zo goed haar best lekker hoor
Cyrina – jammer dat je hem niet houd en zoals ilona al zeg dat zou ook niks voor mij zijn ik hou ook alle veulens vindt ze veel te leuk
Eline – en wat zij je homeopaat balen dat het niet meer aangroeid heb je inmiddels nou al een verzorgster gevonden of heb ik daar overheen gelezen
Lisenka – appart dekje ben benieuwd hoe die staat op hally
Nadina – kan je het niet beter volgend jaar nog een keer proberen want misschien wil ze nou ook niet meer hengstig worden door de stress (of zeg ik nou iets heel doms) want ze staat nou al enkele weken daar natuurlijk
Shanna – ik zou graag willen want van sanne wil ik ook nog een shoot maar heike gaat naar de wei zodra die uit de wei is pben we wil en dan betaal ik natuurlijk gewoon de normale prijs
Net heike gereden eerst even geraced want ze waren het kippenhok aan het maken en dat is natuurlijk doodeng maar daarna heerlijk gereden nu maar weer snel aan de studie
Lisenka dankje welke keuring??? Ik ben helemaal niet in dat wereldje thuis....
Sanne wist niet dat dat topic nog leefde joh! Zal eens gaan kijken!
Shanna zou het heel gaaf vinden maar Hincapie is nu nog niet zo ver. Dan doe ik dat liever als hij wat verder is. (of volgend jaar als ik in een trouwjurk erop zit ) Ik weet nog niet of ik er heen ga. Heb nog geen idee hoe mijn planning er tegen die tijd uitziet...
Nouvel
Geplaatst: 22-07-09 21:01
jemig, wat gaan jullie snel zeg!
probeer het lezen bij te houden, maar het gaat echt enorm snel hier...
Dankje! Deze foto's zijn vrij recent, de oudste is van... half juni, net voordat ik naar Spanje op vakantie ging. De Andalusier heb ik daar gefotografeerd, dat was de 24e ofzo, het bruine paardje bij het water is van 2 juli en de vos onder het zadel de dag ervoor ofzo... haha.
Denise maar wist je dan niet dat niet de kippen maar juist de kippenhokken bijten. Zeker als ze in aanbouw zijn Fijn dat het daarna toch nog goed ging! En dat doorzitten kan ik op bijna alle paarden.. Mijn vorige paard was echt onmogelijk om daar stil op te zitten dus na hem valt alles mee en kan ik eigenlijk overal op zitten haha... Merk dat Hincapie het prettiger vind als ik doorzit dan wanneer ik lichtrij. Met doorzitten heeft hij veel makkelijker balans.
Barroco
Geplaatst: 22-07-09 21:20
Zo, vanuit Franks huis en vanaf mijn eigen laptop (ik van mijn laptop) Eerst even braaf wat bijreageren..
Elise, haha geitenwollensokken.. Was ie wel serieus boos trouwens?
Malin... Echt heel veel knuffels en positieve energie voor een snelle beterschap van mij zeg..
Cyrina, gefeliciteerd, wolk van een veulen!!
Denise, nog gefeliciteerd met je verjaardag, en je was iig lekker verwend (of eigelijk Heike haha). Mooi dat t rijden wel weer lekker ging. Wat voor studie doe je eigelijk?
Cynthia, nogmaals heel veel sterkte, weet niet zo goed wat ik er nog meer over kwijt kan,. Gelukkig kan je erzelf ergens nog een lolletje vandaan halen.
Bianca, oeh lekker Yippie. Wat een paard is dat geworden zeg!
Jesser, mooie foto's van Querido! En Muffin, briljant beest zeg, die manen, heerlijk joh
Lisenka, zou wel gezellig zijn maar kan me voorstellen dat je wel even uit de paarden wilt haha.
Suus, hmm, dat is ook al niet fijn. Heeft dat met geluidsbelasting te maken?
Sanne, fijn dat Vaidosa liever is. Lekker die energie van Bondosa, heb ik toch liever want dan kan je dat voor je gebruiken. Leuke foto's!!! Bondosa ziet er heerlijk uit!!
Iloon: ja bij deze dan
Jan, sorry, dan ben ik nog in Franks huis..
Snowy, balen van Atlas zeg, ook zonde, hopelijk komen ze er achter wat het is.
Laura, leuk dat filmpje van Hincapie, hij doet me een beetje denken aan Fuego van Esmee, die zat ook een tijdje in dit topic. Ga zo je itp topic kijken
Umm vreemde opmerkingen hierzo? Waarom is er nog geen mod langs gekomen, jullie hadden getemd he?
Okay, dit waren dan een aantal bladzijdes, nu ik hier ben kan ik t ongetwijfeld beter bijhouden. Tenminste niet 101 afspraken gedurende de dag en avond
Nou net op Des gereden, was erg leuk, hij is behoorlijk veranderd, Frank had ook gelijk foto's genomen, mn linkerhard werkt te streng in (wel vaker een probleem) en sowieso mijn handhouding slecht. Hopelijk als ze terugkomen dat het dan super gaat, nu zo wennen aan een jong paard en het zadel en de bakafmetingen. Hier even 1 fotootje voor de leuk (voor de duidelijkheid, ik vanavond op Desperado van Frankiej):
Je ziet duidelijk dat mijn handhouding erg slecht is, maar dus mooi dat er foto's van zijn, kan ik namelijk oefenen op mn zwakke punten
Lakshmi, als ik niet in de horeca had gezeten zat ik nu al in het vliegtuig om je te komen helpen Hoe zijn de winters eigenlijk in Tunesie? Leuke fotos verder, Desje, veulie's, heerlijk.. Jasmijn, nee, heeft niets met geluidbelasting te maken, heb het al van kinds af aan. Doe ook met veel geluid oordoppen in (festivals enzo) en heb me mp3, mocht ik hem al op hebben, nooit hard staan.. Kweet niet wat het is, gewoon zo geboren zeg maar..
Lisenka
Geplaatst: 22-07-09 22:26
Annash schreef:
Wie gaat er trouwens naar Campeonata PRE 2009, 26 & 27 september?
Ik denk dat ik wel ga... eens kijken, nog meer orienteren... en hopelijk gewoon genieten.
lieve meiden, ik ga slapen. vannacht om 3 uur op om te vertrekken. jasmijn neemt de honneurs waar. internet doet het eindelijk weer, de hele dag zonder internet en telefoon gezeten. tot volgende week zondag!!!!! ik ga jullie missen