Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Maar ik wil je afraden om hierover contact te zoeken met de verkopers. Het antwoord dat je krijgt zal jou eerder pijn doen dan goed. Die mensen hebben niet het hart voor dieren dat jij hebt. Beter kun je alles dat je tegen ze zou willen zeggen op papoier zetten alsof je het aan hun zou sturen. Dan kun je het van je afschrijven. En als je de brief dan af hebt dan steek je hem in de fik, want dat is wat je hen toch eigenlijk ook toe zou wensen...
Anoniem schreef:Amigo_tje ,ik denk dat dit een heel wijs advies is van Babje_84. Doe jezelf niet nog meer verdriet aan door contact met verkopers te zoeken die lui hebben al bewezen geen hart te hebben.
meer kan ik niet zeggen
't is niet jou schuld, dat moet je weten!!! je hebt alles gedaan wat je kon. Richt je nu op Ceara, die heeft het ook nog hard genoeg nodig, haar heb je in ieder geval nog!
Ergens weet ik wel dat ik geen schuld tref, maar ik denk constant dat ik hem niet vroeg genoeg naar de klliniek gebracht heb... Ik ben nu ook echt kwaad aan t worden op mn DA. Ik heb haar gebeld met bange gevoelens en zij deed het af als niets zijnde
Ik moet mn DA nog betalen, op advies van mn vriend ga ik daar nog een weekje mee wachten. Ik kan in dergelijke situatie's héél grof en kwetsend zijn, dus laat ik dat nu maar vermijden...