De sint is ook bij mij langs geweest, nouja, we doen er niet meer aan,maar ik had een verassing voor mn moeder; 2 kleine kerst dorpjes en een gedicht. En hoe toevallig, zij ook een gedicht voor mij en een boek. Elkaar verrassen, altijd leuk

Wat ik ga doen met oud en nieuw.. Heel veel.. 30 december feest; allemaal beginnende bandjes/ervaren bands zijn door elkaar gehusseld en spelen een paar liedjes.
31 dec. feest met vrienden, vanaf 1 uur bbq'en (en gezellig "wat" drinken) en 's avonds natuurlijk borrelen in het dorpshuis hier en 1 januari is er in t zelfde dorpshuis een feest met een band... Zohe, wordt nu al moe als ik er aan denk haha.
Maar goed, mijn story over het begin van de paarden..
Ik was 7 toen ik op paardrijden mocht. Voorheen altijd al de grote friezen van de buren aaien en eten geven etc. Reed altijd op Rianka, een (hoe kan het ook anders) schimmel. Volgens mij is ze 2 jaar terug overleden, maar heb ik het nooit met de manege over gehad. Ik werd ook altijd op de moeilijkere paarden gezet, die kon ik wel aan zeiden ze. Ja, klopt, vond het ook altijd een uitdaging en erg leuk om te doen.
Hurry-can (ja, zn naam doet eer) Paardje was kopschuw; werd door de vorige eigenaar gelokt met eten en toen een paar keer op zn hoofd geslagen... Kan der zoo boos om worden.. Was een tuiger:
Een bokkesprong op hem meegemaakt, klapte zo met mn tanden tussen zijn oren; tand door de lip.. heb t nog op video, weet niet hoe ik ben blijven zitten haha.
Dan Thomas. gereden tot ik Goya kreeg, dus tot april ongeveer.
Ook een tuiger, super paardje.. Vind het alleen op de manege eigenlijk niet leuk denk ik, hoop als ik meer tijd heb misschien hem te kopen en een goed plekje te vinden, maar dat zijn dromen... We zullen zien..
Heb ook nog even Papillon verzorgd, kwnp'er. Er stond een advertentie (rond augustus vorig jaar) op marktplaats, de eigenaresse was zwanger en zocht iemand om hem bij te rijden. Het kwam mooi uit, voor de verhuizing en Goya kon ik hem mooi rijden. Heerlijk vlakbij het bos etc.