Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb een hoop hengsten op de Nieuwe Heuvel in het echt mogen bewonderen in hun stalletjes, maar mannnn wat was dat een prachtige hengst!! 
. Tot nu toe ben ik wel super blij met Alpha, of hij nou het koele karakter van z'n moeder of vader (Hessel 480) heeft gekregen, hij is super stoer en lekker brutaal maar wel makkelijk te corrigeren. Ben heel benieuwd hoe hij uit gaat groeien. Ik zal binnenkort weer even foto's plaatsen! 

. (Meneer maakte er een sport van om op zijn hooi te poepen en het vervolgens niet meer op te eten...
)
Meh, rot!
. Mijn voorkeur ligt op dit moment bij Mees en ik moet het nog even helemaal uitpluizen, maar wat ik zo in eerste instantie zag past hij mooi bij haar.

Lijkt me leuk om zo een beetje te 'shoppen' welke hengst er goed past op je merrie 
. 
Zijn hier idd ook wel aanwezig 

xXutopiaXx schreef:Misstaat hem niet hoor, die extra wintervetjes hahaZijn hier idd ook wel aanwezig
Ben nog ff naar de stallen gelopen en toen stond Epke net klaar om de ring in te gaan, maar mannnn die beesten hebben echt geen gram teveel aan hun lijf zeg!!
Ohh thanks voor de uitleg!
Tamme en ik waren gister gelijk gemotiveerd om ook weer eens serieus aan de slag te gaan
[ [url=m/afRFOV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Janine1990 schreef:Mag ik me ook melden?
Ik heb het grote geluk een bijna 10-jarige sterruin van Fabe x Leffert te mogen rijden. We zijn sinds 2 jaar een combinatie en zijn momenteel M2+3. Na een jaar in een team te hebben gereden, gaan we ons nu weer hoofdzakelijk richten op de eigen sport.
Foto's vind je het makkelijkst via mijn instagram (zie OS), zit namelijk op mijn werk
jUst_eVa schreef:Janine1990 schreef:Mag ik me ook melden?
Ik heb het grote geluk een bijna 10-jarige sterruin van Fabe x Leffert te mogen rijden. We zijn sinds 2 jaar een combinatie en zijn momenteel M2+3. Na een jaar in een team te hebben gereden, gaan we ons nu weer hoofdzakelijk richten op de eigen sport.
Foto's vind je het makkelijkst via mijn instagram (zie OS), zit namelijk op mijn werk
Welkom! Ben benieuwd naar de foto's. Ik heb geen instagram