Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xXutopiaXx schreef:Misstaat hem niet hoor, die extra wintervetjes hahaZijn hier idd ook wel aanwezig
Ben nog ff naar de stallen gelopen en toen stond Epke net klaar om de ring in te gaan, maar mannnn die beesten hebben echt geen gram teveel aan hun lijf zeg!!
Ohh thanks voor de uitleg!
Tamme en ik waren gister gelijk gemotiveerd om ook weer eens serieus aan de slag te gaan
[ [url=m/afRFOV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Janine1990 schreef:Mag ik me ook melden?
Ik heb het grote geluk een bijna 10-jarige sterruin van Fabe x Leffert te mogen rijden. We zijn sinds 2 jaar een combinatie en zijn momenteel M2+3. Na een jaar in een team te hebben gereden, gaan we ons nu weer hoofdzakelijk richten op de eigen sport.
Foto's vind je het makkelijkst via mijn instagram (zie OS), zit namelijk op mijn werk
jUst_eVa schreef:Janine1990 schreef:Mag ik me ook melden?
Ik heb het grote geluk een bijna 10-jarige sterruin van Fabe x Leffert te mogen rijden. We zijn sinds 2 jaar een combinatie en zijn momenteel M2+3. Na een jaar in een team te hebben gereden, gaan we ons nu weer hoofdzakelijk richten op de eigen sport.
Foto's vind je het makkelijkst via mijn instagram (zie OS), zit namelijk op mijn werk
Welkom! Ben benieuwd naar de foto's. Ik heb geen instagram