Ik vind vooral de eerste heel gaaf.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik vind het super leuk om met aanhanger te rijden, jij denk ik ook. 
Ik heb alles staan, mag zonder E rijden met de combi, maar met E en vooral de lessen is veel verstandiger.
) foto's Ir111, hij ziet er prachtig uit. Die van ons staan dik in de vacht, dus dat zijn nu van die teddyberen. Renato heeft zelfs krullen op zijn buik en hij rolt graag in de modder, dus ik poets me een ongeluk. Gisteren waren wij ook even in het bos, samen met een Freiberger uit de buurt. Ze waren alledrie weer flink fris. Zelfs de draf werd een dralop.
Wij waren hartstikke laat dus toch maar alleen een rondje over straat gestapt, anders waren we niet voor donker thuis. Jammer.
Verdere uitleg vind je HIER.
. Gelukkig hoef je de hindernissen in de cross niet te springen als je niet meer durft (of de Kolonel geeft op) halverwege, hahaha. Klinkt als een superleuk evenement! Sta je bij de Treekhoeve? Mooi gebied zeg. 
. Renato is juist weer heel energiek. Ik herken je gevoel wel mivanjine, daar moest ik de eerste keer ook wel erg aan wennen. Nu vind ik het juist heerlijk, hij is goed op zit te remmen. Als hij eenmaal weet dat het niet zo hard hoeft, ontspant hij meteen.
t zijn de meest geweldige dieren die ik ken!