Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
friesam schreef:Meld zich!
Boulonnais een Frans Trekpaardenras. Ze is wel een kleintje maar 1.58 of zo de meeste zijn veel groter.
http://www.mijnalbum.nl/Album=4ISFUMZ6#DBL3DDMG
Deze foto is de dag dat we besloten hebben haar zadelmak te bestempelen
Ze is altijd goed betuigd en we wilde een buitenrit maken maar een paard was kreupel. Dus opgezadeld (op ge barebackpad) en aangereden
Het is een hete en voorwaartse koudbloed met veel (dominant) karakter.
Helenalena schreef:friesam schreef:Meld zich!
Boulonnais een Frans Trekpaardenras. Ze is wel een kleintje maar 1.58 of zo de meeste zijn veel groter.
http://www.mijnalbum.nl/Album=4ISFUMZ6#DBL3DDMG
Deze foto is de dag dat we besloten hebben haar zadelmak te bestempelen
Ze is altijd goed betuigd en we wilde een buitenrit maken maar een paard was kreupel. Dus opgezadeld (op ge barebackpad) en aangereden
Het is een hete en voorwaartse koudbloed met veel (dominant) karakter.
Die heb ik eerder voorbij zien komen.. ze heeft toch een stukje uit haar oor ofzoiets?
cherell0 schreef:Boulonnais gave paarden, zijn er maar weinig van hier .
Mooi dier
8nnemiek schreef:Wat een hoop kleinere trekpaardjes eigenlijk he!
Die van ons is 1.80 en wordt in het bos nog al eens een olifant genoemd![]()
Altijd grappig om te zien hoe mensen echt even blijven staan kijken, of zich na het voorbij lopen toch nog even omdraaien
cherell0 schreef:![]()
Ik hoop nog veel foto's te mogen zien .
En ben benieuwd of je een 2e vind .
Wel vreemd dat ze in Frankrijk Frans spreken............
Sorry kon het niet laten, ze verzonnen het vaak Engels te spreken heel irritant .
Helenalena schreef:Haha.. ja, en al die opmerkingen.. "die moet ook niet oo je tenen staan" "soooooooowwwwww, wat een joekel.. en ze is nog niet uitgegroeid?" Ik heb gek genoeg op straat nog nooit iets gehoord over haar gecoupeerde staart, integenstelling hier op bokt. Eerder dat ze eerst denken dat het een fries is en later dan zeggen, ooww dat is een trekpaard, een echte ouderwetse.