nombrado schreef:Lisenka schreef:Mayke: Goa, ben ik je nog tegengekomen in Amsterdam. Leuk dat ze zelfs op zo'n stal openstaan voor andere dingen. Ja, dat geroddel kom je veel te veel tegen. Ben er ook van overtuigd dat het vaak jaloezie is.
nee...dat was niet Goa toch? ehh....dat was een andere show in amsterdam met die bijzondere fransman..., hoe heette die show ook alweer?
Daar was ik met mijn instructeur (van 76 jaar) ook zon bijzondere man..., gaf Goa mensen les.
weet enorm veel van shows en choreo, reist ook de hele wereld rond om alles te zien.
kent echt enorm veel artiesten en mensen in die wereld.
die ouwe, stapte altijd nog op mijn paarden hahahah, hup, nekkraag om (hij had al 2x nekwervels gebroken) en rijden.
Was dat niet Cavalia? Daar zijn wij toen geweest, was echt schitterend! Was idd het beste wat ik gezien heb!
Chica ja het is heel lang goed gegaan in Brabant, heb nu een natuurlijk bekapper en hoop dat hij het blootvoets vol kan houden. Gate dus niet, die heeft idd aangemeten schoenen. Als het met Dink niet gaat zal ik moeten kiezen, ook schoenen of terug op ijzers. Ik vind het allebei nix

Yenneke wat een super mooie foto's, ik sluit me helemaal bij Cloris aan. Fijn dat die dag zo goed ging, je mag zeker trots zijn!
Karina prachtige plaatjes ook, hahaha de lol straalt er vanaf! Sol is al mooi aan t bijkomen idd

Saida hopelijk trekt de pijn snel weg bij Rints, dat klinkt niet lekker!
Sanne gelukkig voel je je weer beter, was het leuk op je stage? Waar loop je nu stage dan?
Ragdoll ook welkom, wij zijn heel erg gezellig maar daardoor gaat het wel erg hard hier in t topic

Jus vond je het niet moeilijk om je moeder weer achter te laten? Gelukkig heb je nog wel gesprekken met haar kunnen voeren! Prachtige springfoto van dat meisje!
Nadina beterschap!
Lisenka heerlijk jouw verhalen over Keljan, zo is Dink dus ook mijn oogappel ook al kan ik er niet eens op rijden. Heb er een hele speciale band mee, en ben daarom ook zo blij dat hij weer lekker dichtbij staat!
LOL Ila is plaatsvervangend zenuwachtig voor Kelly *briljante opmerking*

Iloon wat was er gisteren? Heb t even gemist

Verder las ik hier iets over die berner sennen, echt zo erg

Mayke interessant hoor zulke readings, dat lijkt me ook heel mooi om te kunnen. Als je wilt oefenen mag je Suevo wel doen, die is net verhuisd en ik ben erg benieuwd hoe hij zich daar voelt!
Een efteling meeting lijkt mij ook wel gezellig! Volgens mij gaat die kamasutra meeting niet meer door

Martine ik vind dat schimmeltje ook heel erg leuk, ben je nog aan t verder kijken? En wanneer gaat Flaaf weg of heb ik daarover heen gelezen?
Jasmijn hoe gaat het nu, ben je een beetje aan t opknappen? Beterschap meid

Volgens mij ben ik weer redelijk bij, sorry als ik iemand vergeten ben! Ik lees en leef met iedereen mee maar het gaat zo snel dat ik soms wel eens over dingen heen lees of ze weer vergeet! Ik ga nu even snel een rondje met de hond lopen, daarna ga ik naar Nispen om Suev op de trailer te zetten en gaan we terug naar Rijsbergen om daar met een vriendin (die staat in de buurt van mijn oude stal en reed ik altijd samen mee buiten) een buitenrit te gaan maken