Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 
Prinslover schreef:Katie: Ik herinner me ook dat jij een 4 jarige witte PRE te koop aanbood... Was ook een machtig paard zeg!! Heeft ie inmiddels een nieuw huisje gevonden?
. Voor mij hoeft een paard ook niet zo groot, zo lastig met zadelen en opstappen
. Zo rond de 1.60/1.65 vind ik wel een mooi maatje
.
. Ik zie al bij mij op stal wat een drama dat is... Dat meisje wil gaan starten met dr paard, maar dan moet ie wel een beetje schoon zijn
. Wassen kan ook weer niet want ja daar is het veel te koud voor
.
.
. Ik vond het zo'n gaaf ding! Die zag ik nog wel papa worden
. Maar helaas... misschien ook maar beter zo voor de eigenaresse.
Hij is wel ontzettend gaaf.. Plaats je nog een foto'tje als die er weer voor 2 weekjes is
?
. 

. Hihihi schimmels zijn zooo goed in vies worden
. Volgens iemand bij mij op stal proberen ze zo een natuurlijke schutkleur te creeëren
. 

Karina schreef:xxxNaatjuhxx schreef:weet iemand trouwens hoe je goed een filmpje kan uploaden op youtube ? heb met windows movie maker een filmpje gemaakt van Betunero maar het is een AVI bestand en hij is al ruim 2 uur bezig met het uploaden op youtube... dus ik denk dat dat niet goed is....
Hmm, en dan heb je ook nog kans dat als ie er eenmaal opstaat en het is AVI bestand, dat youtube je muziek er van af pleurt. Andere bestanden gaan beter...

Stuk voor stuk prachtige dieren! Wat een geluk dat je met die kanjers allemaal mag werken zeg! Mn favoriet blijft toch wel Enrique hoor, wat is die knap.... 
ik kreeg net een mailtje van Lisa dat Igneo een bloedneus had. Niet zo lang gelukkig, maar het was wel dik rood bloed. We hopen dat het komt omdat hij van Salazar of Daisy een klap o.i.d. heeft gehad, die waren namelijk erg druk. Maar bah, ik voel me nu helemaal niet op mijn gemak, even in de gaten houden en hopen dat het niet weer gebeurt. Anders moet ik toch maar even de dierenarts bellen.
Namens HEIDI
. Waarschijnlijk een virus
..
. En natuurlijk voor Heidi en Marcel, is altijd ff schrikken denk ik..
. Ook al zielig de kleine spruit. Ik hoop dat het niks ergs is.. even afwachten!