Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Zeg het nouuuhouuu!
Ik wil jou ook zien met Cantaortje.
Jullie zijn een top combi joh, en op vreemd terrein zal die vast veilig bij je blijven hoor!! Dekens van Amanda89 vind je in dr onderschrift!
. My god, die is gek op encanto, dat kan een blinde zelfs nog zien
. Werk ze snel uit nu je ze nog goed in beeld hebt! 
. Wel balen van je haffie... hopen dat ie gelijk heeft, en dat het idd een klein zweertje is...
. Komt Beturnero overdag wel eruit (paddock, land)? Of staat gewoon op stal? 
Suuuper joh, dat jij en suevie zo goed gaan! Wel zielig voor Dink, geef hem maar een knuf

hij heeft nog nooit in een wei gestaan en kan du ook neit lekker buiten op het gras staan, wil als het wat warmer en neit zo nat is hem wel proberen voor 10 minuutjes ofzo in de wei te gooien en kijken hoe dat gaat, want de hengstenwei bij ons op stal hebben ze een paar jaar geleden de stapmolen op gebouwd *baald* dus hij staat echt altijd op stal, gelukkig weet hij neit beter anders was het alleen maar zielig geweest, maar wil hem wel zo snel mogelijk proberen te laten wennen op buiten te staan.
hoe je het verzint . ( ik heb standaart een hond,das makkelijk
)
?
Hopelijk knapt hij snel op!
ik heb veel bij telezen haha.

(Had na 10 dagen al 8 winstpunten)
Ik rijd L2 dressuur met hem, en ben misschien van plan BB te gaan springen..

De hengst, Sybren, wordt nu beleerd door de eigenaar en de ruin van 7 (Gradus) + merrie van 16 (Aelck) worden voor het mennen gebruikt. Ook Rein en Sybren moeten in de toekomst voor de wagen komen te staan..

soeske schreef:Sterkte Saida! Hoe heb je t gehad?
)

auw 
Ze was gaan liggen rollen precies in de blubblub
kan je wel raden hoe ze er uit zag
Sterkte met het hafje ik hoop dat ze snel beter loopt!
Maar ik volg al je verrichtingen op de voet en volgens mij moet je hem echt wel zelf in gaan rijden hoor! Ik vind het echt een heerlijk ding! 
Iggie ziet er super uit joh, echt een lekker ding 
Ook echt een mooie foto!

Maar op een gegeven moment moesten we allerlei series van oefeningen kort achter elkaar rijden, en toen gingie me toch lopen!! Echt vet
Op het laatste ook voor het eerst stukjes halve keertwendingen (op een vierkant) en keertwendingen meegepakt, dat deed hij, toen we het eenmaal snapten, echt netjes. Dus ben weer helemaal trots op mn ventje
Ook kwam ik erachter dat hij een lekker kontje aan het kweken is
Hij heeft dubbele kadetjes aan de achterkant
Me = in luv
Volgende keer gaan we technisch springen, kijk er nu al naar uit!