[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cyrina

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 15:53

Wat een heerlijke foto's van Furia!!!

Saida, je hoeft niet heel vroeg je bet uit..maar ook niet te laat geloof ik hihihihi

Amanda wat voor dominick dekens heb je liggen?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 16:10

Cyrina... Grrrr Duivel Zeg het nouuuhouuu! Koe Ik wil jou ook zien met Cantaortje. Lovers Jullie zijn een top combi joh, en op vreemd terrein zal die vast veilig bij je blijven hoor!! Dekens van Amanda89 vind je in dr onderschrift! Knipoog

Mies; Haha, en óf Shakira een sexmachien is nu ROFL . My god, die is gek op encanto, dat kan een blinde zelfs nog zien Huilen van het lachen . Werk ze snel uit nu je ze nog goed in beeld hebt! Lachen

Gab: Hihi, leuk gedaan joh, die surprice!! Een heuze crea bea Haha! . Wel balen van je haffie... hopen dat ie gelijk heeft, en dat het idd een klein zweertje is...

Naatje: Jaa, druk leven he, met paard erbij Haha! . Komt Beturnero overdag wel eruit (paddock, land)? Of staat gewoon op stal? Lachen

Malin; Heee Malin! Hoe is het met jou en op je nieuwe werk? Les goed gegaan? Leuk dat je van je laat horen! Ja Suuuper joh, dat jij en suevie zo goed gaan! Wel zielig voor Dink, geef hem maar een knuf Ach gut

Denise: Super joh, dat het goed ging. Heb het waars gemist? Maar waarom mag je alleen stappen?

Berdien: Welkom!!

Mienetje: Jij ook welkom!!

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 16:14

Ilona: Betunero komt er niet uit Boos! hij heeft nog nooit in een wei gestaan en kan du ook neit lekker buiten op het gras staan, wil als het wat warmer en neit zo nat is hem wel proberen voor 10 minuutjes ofzo in de wei te gooien en kijken hoe dat gaat, want de hengstenwei bij ons op stal hebben ze een paar jaar geleden de stapmolen op gebouwd *baald* dus hij staat echt altijd op stal, gelukkig weet hij neit beter anders was het alleen maar zielig geweest, maar wil hem wel zo snel mogelijk proberen te laten wennen op buiten te staan.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 17:24

borderjay @ haha geweldig *LOL* hoe je het verzint . ( ik heb standaart een hond,das makkelijk Huilen van het lachen )

xxxNaatjuhxx @ Hee, 14e hebben ze bij jouw op stal toch concours *LOL* ?

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 18:00

Hallo allemaal ik wil me ook maar eens melden bij jullie.
Ik ben Ingrid en heb een hele leuke friese merrie Boukje.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 18:24

welkom!

We breiden nogal uit de laatste dagen!

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 18:29

haha Tong uitsteken

Welkom *LOL*

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 18:35

Malin: Gelukkig gaat het weer helemaal goed met Suevo Go jij! Go jij!
Nu alleen Dinkey weer in de lappenmand Ach gut Hopelijk knapt hij snel op!

Gabriella: Wat een super leuke surprise!!

Michelle: Whahaha, pas maar op dat Shannon dat dan niet van mams overneemt ROFL Huilen van het lachen

Ik heb vandaag ook aan mijn surprise geknutseld. Heb mijn zusje getrokken en die is zwaar verslaafd aan boxershorts kopen, dus die ben ik gaan maken. Helemaal zelf inelkaar genaaid! Alleen nu is ie een beetje groot voor een boxershort, dus nu is het maar een boardshort (vind ze ook helemaal geweldig) geworden Nagelbijten / Gniffelen

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 19:14

Zoo Gaaaap ik heb veel bij telezen haha.

Ilona ; hoelaat ben je morgen op stal?

Ik moet weer gaan, reageer straks wel weer Tong uitsteken
Ga nu naar Rotterdam naar mijn kapster en die gaat me haar bruin verven Tong uitsteken
ben benieuwd

amanda89

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 19:18

Dinkeygirl: Mooi dat het met Suevo zo goed gaat. Hopen dat Dinkey snel beter wordt.
Borderjay: Wat heeft je hafje dan aan zijn hoef?
Cyrina: 0 grams stal en weide. 1 is nog helemaal nieuw. Zie in mijn onderschrift. Nino gaat ze volgend voorjaar nooit meer passen. Heb ze heel stom wat aan de kleine kant gekocht.
Natalie: Jammer dat hij nooit in een wei heeft gestaan. Nino vindt het allemaal prima, zolang hij maar met een ander paardje staat.

Nino is net de trailer op gegaan. Hij gaat een tijdje verhuizen. Hij liep er zo op, maar hij is altijd zo druktemaker in de trailer. Ik hoop dat dat er ooit nog is uit gaat.

mienetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 19:23

@heikedenise: Ja heb ong. 2 jaar in de B geklungeld met Hannes.. Begin dit jaar begon hij te snappen dat het geen zin had om in de proef het hoofd in de lucht te doen, en rond te rennen.. En tsjah, toen kwamen de punten en de prijzen.. Heb dan ook in 1,5 maand mijn laatste B wedstrijd gehad, en mijn eerste L2 wedstrijd Knipoog (Had na 10 dagen al 8 winstpunten)
Nu gaat het alleen niet zo snel meer Clown

Iedereen bedankt voor het welkom heten hiero Haha!

Dan zal ik maar even iets over mijn barokke topper vertellen Knipoog
Hannes is een 6 jarige (Van 2002) friese sterhengst, van ong. 1.70 m. hoog.. Een ontzettend lief dier, heel makkelijk in de omgang Knipoog Ik rijd L2 dressuur met hem, en ben misschien van plan BB te gaan springen.. Knipoog

Afbeelding

amanda89

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 19:48

Wat een leukerd en groot Haha!

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 20:05

Idd mooi paard!!! En mooie foto ook Knipoog

Ook voor mij geldt: iedereen bedankt voor het welkom heten, ik voel me welkom Haha!
Ik zal me even voorstellen, ik ben Berdien 22 (bijna 23) jaar en verzorg 5 superlieve friese paarden.
Op dit moment rijd ik vooral Rein, een 3,5 jarige ruin, hij is heel lief en leert super snel. Sinds vorige week heb ik af en toe een priveles met 'm en dan helpt ook enorm! Verder staan er nog 2 merries (2,5 en 16 jr) waarvan de ene een dochter is van de ander.. een ruin van 7 ook zoon van dezelfde merrie en een hengst van 3,5 jr (je raadt 't al) ook van dezelfde merrie.. Rein is dus een buitenbeentje Cool De hengst, Sybren, wordt nu beleerd door de eigenaar en de ruin van 7 (Gradus) + merrie van 16 (Aelck) worden voor het mennen gebruikt. Ook Rein en Sybren moeten in de toekomst voor de wagen komen te staan..
Nou, genoeg gepraat denk ik?!

Voor foto's van de paarden zie mijn onderschrift Haha!

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 20:11

Mienetje wat een mooie fries.
berdien WElkom

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 20:43

Welkom allemaal Lachen

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 20:54

kiki: uhm no id, hou me eigen daar nooit mee bezig, hoor altijd een dag van te voren als er iets is bij ons op stal hahaha, meestal kom ik er zelfs pas de dag zelf achter Tong uitsteken

Mienetje: mooi paard heb je hoor, echt een knapperd Haha!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 20:57

Malin -> Arme Dinkey met z'n snottebellen.
Hopelijk slaan de medicijnen snel aan!

Gabriella -> Komt het zeker weten wel uit de hoef?
Misschien dat het vanuit haar been komt?
Leuke surprise!

Cyrina -> Oké, ik weet genoeg! Haha!

Ingrid -> Welkom hier! Clown
Heb je ook foto's van Boukje?

Ik baal als een stekker, loop nl al 3 dagen met flinke rugpijn.
Gisteren leek het wel te gaan, maar vandaag dus helemaal niet.
Rintske heb ik sinds vrijdag niet meer gereden, de arme meid.
Maandag nog wel gelongeerd en ze heeft lekker veel los gestaan de afgelopen week, maar das ook alles.
Nouja, daar zal ze ook niet echt slechter van worden denk ik maar.
De tijd dat ik er ben zijn we lekker aan het keuvelen, knuffelen en frutselen, en daar genieten we ook allebei van.
Het is even niet anders! Verdrietig

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:39

Sterkte Saida! Hoe heb je t gehad?

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:42

Bah! Vervelend.. Maar 1 troost, je paardje vindt 't vast niet heel erg even lekker vakantie Knipoog

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 22:06

soeske schreef:
Sterkte Saida! Hoe heb je t gehad?

Wist ik het maar, ik werd er maandagmorgen mee wakker. (en nee, we hebben geen gekke dingen gedaan in bed! Haha! )

Berdien -> Dat is het 'm juist, ik merk aan haar dat ze erg graag aan het werk wil, ze heeft energie teveel.
Als ik haar in de binnenbak losgooi is ze mij echt aan het uitdagen.
Meestal staat ze samen met de paarden van een stalgenootje, maar haar merrie is een nog ergere bitch dan Rintske kan zijn en dus staat ze dan maar wat achterin de bak.
Als ik er zelf bij ben dan ga ik meestal met de skippybal schieten, dat brengt ze wel in beweging.
Staat ze alleen, dan interesseert die skippybal haar niet veel, ze gaat iig niet voor op de loop.

Ik hoop maar dat het snel weer beter gaat, net zo snel als dat het is gekomen, hihi! Knipoog

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 22:11

xxxNaatjuhxx @ haha dennis moet rijden. al weet hij nog niet of hij gaat. en ik moet misschien werken. maar anders dacht ik ... als jij er ook bent. ( ben er dan toch) kan ik gelijk je paardje zien *LOL*

_Saida_ @ Sterkte Vork auw Clown

zoo hidra was Vies Nagelbijten / Gniffelen Ze was gaan liggen rollen precies in de blubblub Vork kan je wel raden hoe ze er uit zag Clown

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 22:19

Ohhw zo.. Nou ja dan heb ik maar 1 oplossing... Snel beter worden Cool

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 22:22

Gab wat een superstoere surprise, damn dat heb jij zeker crea bea gedaan! Wow! Sterkte met het hafje ik hoop dat ze snel beter loopt!

Mies zou wel vet zijn een veulie van Encanto en Shakira!! hihi snollie knollie Tong uitsteken

Loontje echt zo leuk dat het zo goed gaat met Chico en jou! Sorry dat ik niet zo veel reageer maar heb het echt vet druk Bloos Maar ik volg al je verrichtingen op de voet en volgens mij moet je hem echt wel zelf in gaan rijden hoor! Ik vind het echt een heerlijk ding! Lovers

Sanne ook lekker crea bezig Tong uitsteken Iggie ziet er super uit joh, echt een lekker ding Kwijl

Amanda hoe staat Nino op zijn nieuwe stek?

Mienetje wat een kwijlfries!!! Doe mij die maar met een mooie satijnen strik erom, mjummie Vingers aflikken Ook echt een mooie foto!

Berdien ook welkom, tis wel hard werken hier om t een beetje bij te houden Haha!

Saida dat is balen van je rug, hopelijk wordt het snel minder. Ik gebruik altijd een electrisch kussentje en leg dat tegen de pijnlijke plek, de warmte ontspant en dat helpt goed! Je kunt ook voltaren emulgel gebruiken, das een gel die niet warm of koud wordt maar waar wel pijnstilling/ontstekingsremmer inzit en dat trekt via de huid erin. Rints zal het vast niet erg vinden, een beetje vakantie Knipoog

Nou mijn les ging wel goed. In het begin had hij echt geen zin haha, de hele tijd de andere kant op kijken, niet op letten, bakkabouters ontwijken in de vaste twee hoeken en soms als ik een beenhulp gaf om opzij te gaan, gewoon rechtdoor lopen Schijnheilig Maar op een gegeven moment moesten we allerlei series van oefeningen kort achter elkaar rijden, en toen gingie me toch lopen!! Echt vet Kwijl Op het laatste ook voor het eerst stukjes halve keertwendingen (op een vierkant) en keertwendingen meegepakt, dat deed hij, toen we het eenmaal snapten, echt netjes. Dus ben weer helemaal trots op mn ventje Lovers Ook kwam ik erachter dat hij een lekker kontje aan het kweken is Haha! Hij heeft dubbele kadetjes aan de achterkant Tong uitsteken Me = in luv Lovers Volgende keer gaan we technisch springen, kijk er nu al naar uit!

Nog even een vraagje, heeft iemand de boekjes van Emiel Voest gelezen over grondwerk, werken aan de dubbele lange lijnen en er is er nog 1 uit die serie. Ben erg benieuwd hoe dit boekjes te lezen zijn want zit er over te denken om ze voor kerst te vragen.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 22:34

Even een kort berichtje.

Ben ook weer terug in het koude kikkerlandje. Gistermiddag nog lekker in het zonnetje van Sevilla en nu aan de bibber. Toen wij vannacht thuiskwamen was Banjer superblij. Vanmiddag Halley lekker gereden. Hij is zo superbraaf, 2 weken niet onder het zadel en je rijdt er zo weer mee weg.

We hebben lekker genoten in Sevilla, mooie paarden, lekker eten. Weer bijgekletst met de fokker van Halley en zijn stalruiter. Foto´s gegeven van de nakomelingen van Halley. Wij hadden zelf geen camera bij ons, dus helaas geen foto´s.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 22:58

Malin, kheb zijn boeken wel gelezen, maar ik zou je andere boeken aanraden. Zoals werk aan de hand van Richard Hinrichs, al je die kanten op wil. Zal nog ff in me boekenkast kijken of ik nog meer leuke met dat onderwerp heb.
Saida, vreemd hoor.. Zo sta ik de laatste tijd op met pijn in me voet, soort continue kramp. Soms hele dag, soms halve dag last van. Kan er moeijk op lopen..