Wie start er allemaal met een fries?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Estherr__1

Re: Wie start er allemaal met een fries?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 08:33

Spannend BoRo, ik heb aankomend weekend ook weer wedstrijd.
Ik dacht dat handschoentjes wel verplicht waren, alleen dat het niet perse witte meer hoeven te zijn?

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 09:27

Succes boro en Esther!

Michelletjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 09:41

Handschoentjes zijn idd niet meer verplicht zag ik! Nou kan ik toch nooit, zelfs in de zomer niet, zonder handschoentjes rijden.. mijn eigen huid is zo dun dat ik het gewoon open rijd :\

Wie van jullie starten er straks in Ammerzoden trouwens? Ik kreeg een mailtje dat er ook de vrijdagavond gestart word!

Degene die dit weekend weer gaan starten, veel succes!

Caro_MarjaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 10:20

Ik moet zaterdag weer. Had vorig weekend eigenlijk beide dagen cc, maar door de regen waren de 2 (zand) buitenbakken zo slecht dat ze beide dagen besloten om maar 1 proef binnen te rijden. Daar heb ik me voor afgemeld. Ik ga niet voor 1 proef op pad en dan ook nog de voor ons moeilijkste proef.
Voor ons nog 2 wedstrijden in het outdoorseizoen en dan gaan we weer lekker binnen rijden.

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 10:31

hier einde van de maand pas weer, na 3 maanden wedstrijd-zomer-stop.
gister gestart met bootcamp zonder beugels rijden om mijn houding, zit en balans te verbeteren.
ging eigenlijk best lekker, alleen de middendraf op de diagonaal is wel errig spannend haha. heb 60 bij 20 rijbak dus die diagonaal is enorm lag er bijna naast ;)
dan ben je echt blij als je kan aangalopperen

ammerzoden heb ik langs zien komen, is nog 45 min rijden voor ons, maar zag wel dat ze een enorme rijbak hadden dus dat lijkt mij ideaal. Doutz heeft namelijk soort van verlatingssangst op wedstrijd als ze van de ene naar de andere bak alleen moet en geen paarden meer ziet. dus zo'n locatie is super dan.
hier in de buurt ken ik alleen de valleiruiters in woudenberg, dus wil graag nog eentje vinden.

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 17:30

Ik zoek met je mee Jenny.

BoRo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 22:38

Startlijsten voor Assen staan online. Ik dacht grote wedstrijd, volle ringen... In 1 ring B, L1 en L2 totaal 24 starts... Lekker kleine wedstrijd. Maar erg veel zin in! Gisteren voor het eerst proefje geoefend. De uitdaging zit in de tweede proef.... Na 1 proef moet ik eigenlijk aan het zuurstof hahaha. Iedereen veel succes die aankomend weekend gaan starten! Hopen op mooi weer (slechter dan afgelopen weekend kan bijna niet)

Michelletjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 08:56

Haha BoRo daar herken ik mezelf ook in ;) Na de eerste proef ben ik al aardig rood aangelopen ook.. :') Opperste concentratie zullen we maar zeggen..

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 09:14

Ik kreeg idd een mailtje van Ammerzoden of ik niet vrijdagavond zou willen starten. Maar ik blijf lekker op de zaterdag :) waren nogal veel aanmeldingen blijkbaar.

Michelletjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 09:22

Ja klopt! Ik ben wel op de vrijdagavond gezet. Het B begint wel echt laat op de avond! Maar kon zelf ook niet eerder dan een uur of 9 op de vrijdag, dus dat word nog een latertje..

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 09:23

Ja de eigenaar van Jasmijn kan niet mee want due die heeft dan haar ruitersportzaak geopend savonds.. En zij moet er toch echt bij zijn. Dus dan maar gewoon zaterdag lekker vroeg :)

heikealisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 14:41

Ik start ook met een fries, ze is van Feitse.
Zit nu in de B.
Gaat echt super!

BoRo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 18:16

Michelletjuh schreef:
Ja klopt! Ik ben wel op de vrijdagavond gezet. Het B begint wel echt laat op de avond! Maar kon zelf ook niet eerder dan een uur of 9 op de vrijdag, dus dat word nog een latertje..

Dat is wel erggg laat, buiten of binnen starten? Anders zaklamp mee om de bordjes te zoeken :D

Michelletjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 19:13

Welkom heikealisha! Leuk!

BoRo, Binnen als het goed is :D Paard is al zwart dus als ik dan buiten moet dan zie ik niks meer.. Zal een zaklamp voor de zekerheid meenemen :j En hoop dat paarlief niet in slaapstand gaat!

boyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 20:32

Op De nieuwe heuvel is het ook fijn starten!! 21 en 22 November zijn daar ook Friese wedstrijden voor de indoor competitie.

3 Oktober is daar de eerste indoorwedstrijd en deze zit nog niet vol!!!

Het B,L en M rijden binnen los in de zelfde baan waar de ring is, het Z rijdt buiten los of in de kleine binnen bak.

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 22:27

Ik kon maar 1 datum vinden voor lunteren
Voor de indoorcomp moet je 4x starten om kans te maken

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 22:27

Vandaag mijn proefje 2x geoefend en de tweede x ging lekker dus als daar de puntjes op de i worden gezet en ze doet hetzelfde op vreemd terrein zijn we er 3 okt. Helemaal klaar voor want dan hebben we de develtroffee (oefenwedstrijd) :o

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 22:40

Oh zie de data al

3 wedstrijden dan opzich wel dichtbij maar de laatste meer dan een uur. Pff weet niet of ik daar zin in heb

Michelletjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 08:57

De nieuwe heuvel is een mooie locatie ja! Misschien zal ik me daar nog voor opgeven, maar eerst is de eigenaar opzoek naar een trailer. Het is niet fijn als je steeds afhankelijk bent van een ander..

Zag op fb voorbij komen dat er op de zaterdag in ammerzoden wel een fotograaf aanwezig is! Jammer dat ik nou net de vrijdag start :Y)

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 12:32

Ik heb al wedstrijden gepland voor oktober en november ik kijk in het nieuwe jaar wel of er dan nog leuke locaties zijn.

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 12:54

Ik ga 3 oktober bij de develruiters binne starten (voor het eerst)een oefenwedstrijd voor leden

BoRo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 22:55

Iedereen veel succes die gaat starten dit weekend!! De definitieve starttijden heb ik inmiddels binnen, ik mag 10.15 uur, wat mij betreft perfecte tijd, staat hij nog op stal als ik kom. Zodra hij buiten komt zoekt hij direct de grootste modderplas op en gaat direct erin rollen. Ik vind het beetje zielig hem op stal te houden terwijl de rest allemaal naar buiten gaat. Hopen dat de voorspelde regen wat wegblijft.... zo zonde voor mijn nieuwe jasje hahaha

Michelletjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 13:57

Succes iedereen die dit weekend start!! Fijne tijd idd BoRo! Hoop dat je het droog houd!

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 19:20

Zo terug van een dagje HÈ. Was erg leuk leuke clinics van Jenny veenstra en een dame uit België die haar quaters NH traint. Leuke standjes met spullen en lekker eten. Enige mindere vond ik de toiletten die erg lange rijen hadden en een of ander schreeuwmens bij de zandbaan voor de paarden die was aan het schreeuwen en blèren om niks die kon zo de markt op. Nu moe maar voldaan op de bank.

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 19:31

ik ben gister geweest, nergens file bij de plees gelukkig. vond ook erg leuk. we hadden heerlijk weer.