Welkom Britt Ik zou rustig even op de smit wachten misschien valt het wel mee. Hier al sinds gisterenavond aan het regenen en veel wind. Gelukkig is het nu even droog. De paarden hebben hier gewoon zwemvliezen nodig.
Krijg mijn link ook niet werkbaar sorry! Hopelijk weet je smid morgen wat het is!
Hier ook enorm veel regen, alle sloten zijn overgelopen en mijn weiland is een zwembad. Als het morgen net zo als vandaag is blijven ze nog een dagje op stal, anders morgen in de paddock. In ieder geval niet op het land, want ze kunnen niet eens zien waar de sloot loopt.
Haha vandaar,;)/ Laat morgen wel weten als ik het weet..
Hier staat water nog niet zo hoog dat weiland onder water is, staat ook op een dijk bij stal sgeeld ook wel veel sloten zag je weinig verschil In utrecht, zeeland en zuid holland was ook code oranje op gegeven zijn zelfs wegen dicht door dit weer
furioso
Geplaatst: 13-10-13 20:21
Na die moderatoropmerking in het BRK-ipt denk ik er aan om hier mee te (proberen) te praten ipv in het fototopic
Als ik me moet voorstellen voor de mensen die mij en mijn paard nog niet kennen dan zeggen jullie het maar he
Welkom Britt en Evy, heb jullie paardjes wel voorbij zien komen in het fototopic
Het regent gewoon non stop. Vreselijk! Maar ja, niks aan te doen en hopen dat het niet nog veel erger gaat worden!
furioso
Geplaatst: 13-10-13 20:28
Zal me nog is even voorstellen
Ik ben Evy, 20 jaar. Ik woon in België (provincie Antwerpen) en ik werk sinds een dikke maand in een hele leuke Horta winkel ^^
Ik heb een Andalusiër ruin van nu 7 jaar. Ik heb hem nu bijna 3 jaar. Hij heet Furioso, we doen een beetje aan vrijheidsdressuur, dressuren, en vooral veel plezier hebben ^^