Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Altijd wel wat.. Moeilijk moeilijk..
. Anders krijg je zo'n effect als die foto uit me profiel
.
. Het is nu al een klein toverballetje dus.. Zag dat niet zo goed op de foto's. Wel jammer dat hij voor de verkoop is.. Zeker omdat het echt een eigen fokproduct is, van Taco nog wel... Met het oog daarop, dat hij ietsje ouder is, toch niet deze aanhouden, voor het geval dat zeg maar
? Hihi, je hoord het al, ik moet niet aan veulens gaan beginnen
Lisenka schreef:Ik ga op 31 juli lekker 3 daagjes met mijn schoonzusje in een luxe hotel met sauna ergens in De Peel. Jan heeft dit voor ons geboekt. Soms is hij wel lief.
idefix4 schreef:Heel veel plezier in De Peel! Waar zit je dan ergens? Wilde Jan niet mee?

Nu hard trainen om op het niveau te komen
er loopt hier op het strand trouwens vaak een paardje rond die wel wat van jouw Chico wegheeft, zal eens kijken of ik er eens een foto van kan maken (moet wel even de vervelende versierder die erop zit de andere kant op kijken..) En ja, je zou denken heerlijk, die zon, maar je wordt het echt zat op een gegeven moment.. Kijk nu alweer uit naar herfst winter en lente, veel meer tijd met de paarden te besteden dan!
rust, natuur en paarden.. wat wil je nog meer? Oh, en hier in de tuin de muziek van de animatie van het hotel achter ons.... *kuch*
kan het zelf soms ook amper geloven.. Hoe voel je je nu, al wat beter? Wat een verschrikkelijke ellende zeg, hoop echt dat je snel zult herstellen. Vind het knap hoe je ermee omgaat, gek is dat he, als het ondenkbare realiteit wordt je dan toch gewoon doorgaat en alles besproken moet worden. Blijf in ieder geval positief, hoe moeilijk het soms ook lijkt! Uiteindelijk heeft de geest toch een hele grote invloed op het lichaam..
sterkte ermee in ieder geval! Dat boek klinkt interessant trouwens! Zal je hier alleen wel niet aan kunnen komen, naja volgende keer in NL misschien 
het kost hier overal evenveel om je paard te stallen: 300 dinar, wat ongeveer 165 euro is. Bij de meesten echter wordt het paard dan gewoon in het toerisme gebruikt. Geen contract, niets.. Dat vind ik wel heel prettig van waar ze nu staan, alles is heel goed geregeld en ik kan altijd langskomen. De eigenaars van de stal zijn ook vrienden, een tunesische man en zijn engelse vrouw. Hoe duur is het eigenlijk in NL? Zal wel heel sterk verschillen zeker? Mijn paardjes die ik vroeger in NL had stonden gewoon thuis..
en dan ook nog een berg paarden.. Jullie zullen het wel druk hebben
Staan jullie paarden bij jullie thuis trouwens?
heerlijk 
gisteren ging ik een buitenritje met hem maken en op de terugweg begon hij ineens te hoesten, zijn hele neus zat ook gelijk onder de groene snot
de veearts komt vandaag langs (inchallah, want een afspraak maken doen ze niet).
Wel enige kennis Engels en Frans vereist.. 
haha...