[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Suelza

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:41

@ Zasread... Ik heb haar nr niet, dus dat gaat hem niet worden. De merrie staat nu ook nog in Duitsland, dus ik ga ook niet voor mijn lol op en neer rijden als ik niet zeker weet of het uberhaupt klikt..

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:45

@ Elise, nou ze maken het je niet makkelijk he := . Altijd wel wat.. Moeilijk moeilijk..

Sanne: Nee, naar huis rijden is geen optie. Hij staat met de auto een half uurtje (snelweg!) hier vandaan. Bovendien ben ik blij als ik hem houd aan een touwtje vanaf de grond, laat staan erop := . Anders krijg je zo'n effect als die foto uit me profiel :+ .

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:46

Michelle; gefeliciteerd met je huis!

Ilona;De kleur is duidelijk...een schimmeltje.. Hij heeft al een flinke bril rond de oogjes, zijn onderbeentjes zijn al schimmel en zijn mondje ook en als ik het bruine dekhaar opzij doe zit er al een grijs vachtje onder.

Hij is nu wel apart zo, hij is dus bruin, met allemaal plekken waar hij al schimmel wordt, maar op zijn schoft /begin schouder is hij zwart en vanaf daar loopt er een zwart aalstreepje over zijn rug en dan nog de aftekeningen er bij, het is net of hij door een kind ingekleurd is , haha

Helaas, een merrietje zou blijven, een hengstje niet...

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:47

Geeft niet Elise, ik ben mijn pc nu aan het backuppen, heb ik zo wat te doen in de tussentijd :+

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:50

Hihi leuk Cyrina :D . Het is nu al een klein toverballetje dus.. Zag dat niet zo goed op de foto's. Wel jammer dat hij voor de verkoop is.. Zeker omdat het echt een eigen fokproduct is, van Taco nog wel... Met het oog daarop, dat hij ietsje ouder is, toch niet deze aanhouden, voor het geval dat zeg maar :o ? Hihi, je hoord het al, ik moet niet aan veulens gaan beginnen :+

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 11:34

Fotospam :D

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

En nog een rijfoto van gisteren op Bondosa, het zadel ligt niet optimaal op haar, ze blijft maar breder worden en haar rug is zo rond dat de zadels die we nu allemaal hebben niet meer passen. De boom in mijn zadel is al 33 cm, de breedste die er is.

4.
Afbeelding

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 11:38

Lisenka schreef:
Ik ga op 31 juli lekker 3 daagjes met mijn schoonzusje in een luxe hotel met sauna ergens in De Peel. Jan heeft dit voor ons geboekt. Soms is hij wel lief.

idefix4 schreef:
Heel veel plezier in De Peel! Waar zit je dan ergens? Wilde Jan niet mee?

GEVRAAGD voor weekend van 31 juli:

Aantrekkelijke stalhulp, reacties per PB, met foto.

Afbeelding

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 11:38

Whahahaha dat veulentje _O-

Leuke foto van Bondosa.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 11:39

JeanleGrand schreef:
GEVRAAGD voor weekend van 31 juli:

Aantrekkelijke stalhulp, reacties per PB, met foto.

Afbeelding

Ikke ikke!! En je weet hoe ik er uit zie ;)

O wacht per PB, komt eraan :D

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 11:44

Schitterende foto's Sanne! Wat een gaaf veulen!

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 12:00

Vanaf 351

Aline: Gefeliciteerd met je veulen. Hij is echt prachtig.

Kelly: Wat een mooie foto’s van Bello. Mooi precies in beeld.

Oh, jeetje wat erg voor Cynthia. Ik hoop dat het nog goed gaat komen met haar.
Kippevel en misselijk dat is wat er door mij nu heen gaat.
Nickeltje, fijn dat je ons op de hoogte houdt. Ik waardeer dat enorm.
Ilona, ook fijn dat jij ons op de hoogte houdt. Wens Cynthia maar heel veel sterkte en kracht toe.

Cynthia: Wat een geluk dat het allemaal nog goed gaat komen. En wat een eng idee dat zoiets kan gebeuren. Nou meid, heel erg veel sterkte en ik hoop dat je snel weer de oude bent. Dikke knuffel.
Wat een schitterend veulen zeg. Gefeliciteerd.
Wat gaaf gedaan zeg al die foto’s doorelkaar. Ik zou het zo ophangen in mijn woonkamer.
Wauw insturen naar je. Dat lijkt me geweldig. Wat ik al zei ik hang het zo op in mijn woonkamer. Geweldig.

Ilona: Gave foto van Chico.

Michelle: Gefeliciteerd met je winstpunt.
Shakira dik????? Haha.

Jan: Mooie naam Tesora. En een schat is het zeker.

Tm 359, mijn dochter is weer wakker geworden. Tot gauw allemaal.

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 12:04

O ja, nog 1 dingetje. Ik ga zo naar Atlas, want de homeophaat komt vandaag met kleine spoed. Ik stond gisteravond Atlas te poetsen en toen ik zijn staart borstelde kwam er een hele pluk vanaf. Nou heeft hij een kale plek van zo'n 5cm doorsnede en daarom heen was het haar ook allemaal los, maar heb er niets mee gedaan. Wel heb ik zijn staart wortel gewassen met Betadine shampoo. Ik ben er echt ziek van dat dit gebeurd. Ik weet inmiddels uit ervaring van Atlas dat deze kale plek niet meer aangroeid. Alles wat eraf gaat, komt er niet meer bij. Dit is altijd al zo geweest. |(
Mijn homeophaat denkt dat het een allergische reactie op iets is. Ik ben benieuwd waarvan.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 12:07

Ach jeetje Eline, wat zonde! Hopen dat je achter de oorzaak komt.. Succes ermee...

Sanne: Oeeh :~ Knap veulen. Wat een vrolijk ventje...!
Enne is dat Bondosa....? :wow: Wat droogt ze mooi op! Ze wordt echt mooi rond San, gave foto!!

Jan: Hahaha :D Droogkloot! _O- .

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 14:47

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 14:56

LEuk joh Lisenka!

Snowy, wat vervelend van je paard!

Jan: ik zie dat wipwappen ook tot de taakomschrijving hoort? :wow:

Ik voel me gelukkig al iets beter, heb alleen voor geen meter honger, maar kan best wat kilootjes kwijt :=

Net naar Nadina geweest. Ze is dus niet meer hengstig en ook nog niet geinsemineerd omdat het ei niet goed was. Hengstenhouder vindt het nog geen goed idee om haar naar huis te halen. |(

Elise: jammer dat ik niet in de buurt woon, ik zou het hardstikke leuk vinden om nog een paard te starten. Maar helaas.

Wat een leuke foto's van het veulen! Nieuw bokt-logo, hah!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 15:14

Sanne: Superfoto's weer. Lekker beweeglijk veulen.

Eline: Dat klinkt niet goed. Ben benieuwd wat er uitkomt.

Ilona: Weet je al of Chico vrijdag naar huis komt?

Nadina: Gaan jullie nog een keer proberen om haar te laten dekken? Door welke hengst wordt ze gedekt?

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 15:33

Ze wordt door Delatio gedekt, maar dan moet ze eerst hengstig worden :( ;)

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 15:46

Ilona: :) er loopt hier op het strand trouwens vaak een paardje rond die wel wat van jouw Chico wegheeft, zal eens kijken of ik er eens een foto van kan maken (moet wel even de vervelende versierder die erop zit de andere kant op kijken..) En ja, je zou denken heerlijk, die zon, maar je wordt het echt zat op een gegeven moment.. Kijk nu alweer uit naar herfst winter en lente, veel meer tijd met de paarden te besteden dan!

Soeske: plek zat hier ;) rust, natuur en paarden.. wat wil je nog meer? Oh, en hier in de tuin de muziek van de animatie van het hotel achter ons.... *kuch*

Cynthia: dankjewel :) kan het zelf soms ook amper geloven.. Hoe voel je je nu, al wat beter? Wat een verschrikkelijke ellende zeg, hoop echt dat je snel zult herstellen. Vind het knap hoe je ermee omgaat, gek is dat he, als het ondenkbare realiteit wordt je dan toch gewoon doorgaat en alles besproken moet worden. Blijf in ieder geval positief, hoe moeilijk het soms ook lijkt! Uiteindelijk heeft de geest toch een hele grote invloed op het lichaam..

Dinkeygirl: dank je, hoe gaat het nu met je been? Goed dat er qua paarden gelukkig nog veel te doen is naast rijden alleen :) sterkte ermee in ieder geval! Dat boek klinkt interessant trouwens! Zal je hier alleen wel niet aan kunnen komen, naja volgende keer in NL misschien :)

Cyrina: wat 'n droppie!

Kjoetie: wat een lekker beest die Yippie, idd best of 2 worlds.

Anouk: ja ze staan er echt heerlijk :) het kost hier overal evenveel om je paard te stallen: 300 dinar, wat ongeveer 165 euro is. Bij de meesten echter wordt het paard dan gewoon in het toerisme gebruikt. Geen contract, niets.. Dat vind ik wel heel prettig van waar ze nu staan, alles is heel goed geregeld en ik kan altijd langskomen. De eigenaars van de stal zijn ook vrienden, een tunesische man en zijn engelse vrouw. Hoe duur is het eigenlijk in NL? Zal wel heel sterk verschillen zeker? Mijn paardjes die ik vroeger in NL had stonden gewoon thuis..
En ja, witte voeten betekent zachtere hoeven en daar houden ze hier ook niet van... Twee kruinen betekent toch onvoorspelbaar karakter? Flavio heeft een grote kruin op z'n hals, niet op z'n borst (zo'n korenaars ding, wat ook weer ongeluk zou brengen geloof ik?) Dat van die arabieren wist ik niet, Darius heeft zo'n kruin op z'n nek.
Kan me ook wel voorstellen trouwens, 3 kids zal al gezellig druk zijn ;) en dan ook nog een berg paarden.. Jullie zullen het wel druk hebben :) Staan jullie paarden bij jullie thuis trouwens?

Jesser: wat 'n lekker beest die Querido!

Zasread: oooh wat een monstertje die kleine :) heerlijk :)

Flavio is verkouden :( gisteren ging ik een buitenritje met hem maken en op de terugweg begon hij ineens te hoesten, zijn hele neus zat ook gelijk onder de groene snot :( de veearts komt vandaag langs (inchallah, want een afspraak maken doen ze niet).
Vanavond gaan we bbqen met de eigenaars van de stal waar m'n paarden staan, dus ik zei tegen m'n vriend 'dan kan je gelijk mooi even helpen met de paarden', nou daar wil hij mooi niet aan, dat stinkt en Flavio is een gevaarlijk monster volgens hem. Darius kan hij het wel aardig mee vinden, die is dan ook wat vriendelijker in z'n box.. Maar dan nog, hij rolt zomaar in z'n eigen plas en poep dus daar moet wel iets mis mee zijn.....

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 15:55

Kent iemand hier trouwens niet iemand die de maand augustus nog niets te doen heeft en wel naar Tunesie zou willen komen om tegen kost en inwoning max 5 uur per dag mee te helpen met beginners lessen? Daarnaast mag er natuurlijk zelf gereden worden.. Strand is vlakbij. Voor het zware werk zijn er stalknechten :P Wel enige kennis Engels en Frans vereist..

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 15:57

nadina schreef:

Afbeelding Wappen niet, het is geen HBO-functie. ;)

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 16:43

Zo bij de tandarts was het weer zo leuk dat ik volgende week terug mag komen om weer gaatjes te laten vullen.....

Lakshmi klinkt heel aantrekkelijk maar denk dat mijn vriend niet echt blij is als ik er vandoor ga voor een paar weken hihi....
En balen dat Flavio verkouden is. Sja dat ligt niet aan inchallah denk ik want hier kan je ook veel te lang op de DA wachten. Maarja daar is het inderdaad net weer wat erger...
Kan dat woord niet meer horen na twee weken marokko haha...

Lisenka gaaf dekje!! En inderdaad fanatiek trainen dat je dat niveau behaalt hihi...

Spokie oh wat balen zeg van Atlas! Hopelijk kom je er snel achter waar het door komt en groeit het dit keer toch terug!

Sanne geweldige bokfoto's!! En ook een leuke foto van bondosa zeg!

Jan als jullie iets dichterbij komen wonen kom ik wel voor stalhulp spelen :P

Ilona volgens mij zou jij binnen notime een hele manege bij elkaar hebben als je zou fokken met paarden omdat je ze dan allemaal zou houden :P haha...

Zoo ondertussen ook naar Hincapie geweest en heb echt heerlijk gereden!
Hij was een paar keer goed stout en nam weer sprintjes maar tussen die sprintjes door liep hij toch een partij lekker!!!
Meteen een meisje van de manege aan dr haren getrokken dat ze in de bak moest komen staan voor foto's!

jammer genoeg zijn alle foto's mislukt maar heb wel een filmpje wat niet enkel een donkere vlek is....

En dan komt het volgende probleem dan wil het filmpje niet online. Maar omdat ik ze toch wilde laten zien er maar still's uit geknipt en daar een topic van gemaakt!

[RIJ-ITP] Hincapie (PRE) doet super zijn best

Ga nu dus proberen nogmaals het filmpje erop te krijgen. Nemen jullie ook een kijkje?

GELUKT!!!!
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door laulau85 op 22-07-09 17:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 16:50

Ikke wel LauLau, hij is leuk zeg!!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 17:00

Dankje!!

Ja ben echt zoooo trots op hem!! Hij pakt het echt heerlijk op!

Filmpje is er alweer uitgegooid maar blijf proberen!!

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 18:38

JeanleGrand schreef:
nadina schreef:

Afbeelding Wappen niet, het is geen HBO-functie. ;)

:= :')

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:17