El, ik zal er eens naar kijken, bedankt! Vervelend van je voet zeg.. Hopen dat het snel over gaat!
Borderjay, vervelend, sterkte ermee!
Iloon, wat ist toch een knapperd he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Lief joh, hun samen!! Die Baron is echt een schatje hihi. Leuke filmpjes!!

handig van mij of niet
Maar het is dan wel nog steeds minder lang reizen dan naar Schoonoord...
Dat is echt balen!!
arm kind 

( neem mijn camera ook mee
) Ben ook wel benieuwd naar Cantaor in het echt!!
wat ontzettend schattig!! Ga zo gelijk reageren in je topic!
Anders dan de vorige keer was hij vandaag wel in een knuffelbui en daar heeft Aline superleuke foto's van gemaakt 

. Hoefsmid is vandaag geweest en hij heeft zich keurig gedragen. Iemand nog interesse in Dominick dekens...mijn aapje wordt steeds groter.

mienetje schreef:Heb het hele topic niet door gelezen, vind 369 pagina's toch wel erg veel..![]()
Maar is het erg dat ik me ook meld??![]()
Heb een hele lieve, stoere friese hengst..
ben der ook pas een paar dagen 
) 
soeske schreef:Nu ben je te laat voor de vergadering Sanne;)
zasread schreef:soeske schreef:Nu ben je te laat voor de vergadering Sanne;)
Gelukkig was die hier bij mij thuis
En tegenwoordig is hij steeds zo aan het kroelen, als ik naast hem sta kusjes geven en door mijn haren en in mn nek friemelen haha, nou dan smelt je echt gewoon!
Ik weet hoe frustrerend het is als je er zo veel instopt maar het toch kwakkelen blijft. Blijf moed houden meis, en ik duim voor je dat het meevalt!
Ik vond het ook maar raar en onstabiel zonder gips, met het gips erom durfde ik veel meer en had ik ook geen pijn. Zonder gips was het gelijk weer veel gevoeliger.
Dr heeft even tussen gezeten omdat mijn instructeur naar Mexico moest voor clinics en om te jureren maar nu is hij er weer en gaan we zometeen weer lekker van zijn kennis genieten 
hopen dat hij snel opknapt.

Ga hem dadelijk lekker verwennen en de schade inhalen
moet ook even zijn voedings schema aanpassen want hij begint lui te worden, hij kreeg 3x per dag 1 schep muesli omdat hij van Brok overdreven actief en heet word, dus hebben we het op alleen muesli gehouden, maar nu ga ik toch voor sóchtends 1/4 brok erbij laten doen, dan krijgt hij misschien weer een beetje meer leven

snolle paard! De eerste keer dat ze gedekt moest worden (jaren terug) werd ze wel hengstig maar kwam dr eitje maar niet los, vandaar dat toen ook encanto is gekocht...(en omdat hij zo mooi en leuk was:P) maar met een hengst in de buurt zou het eitje sneller loskomen (ze werd toen gedekt door een fries, shannon!) Sindsdien is het een sexmonster
Als ze canto al ziet staat ze het liefst zo dicht mogelijk bij hem!
) ideeen! Ik snapte zelfs mijn moeilijk wiskundeachtig vak! Nou mn ideeen maar is uitwerken!