ga maar slapen denk ik weltrusten iedereen

moet morgen alweer naar de dokter maar durf nu echt niet ;
(
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:Dit is precies wat ik bedoel (lijkt toch 3 vingers en dat is net wat te laag) en als de sperrriem dan te hoog komt te hangen moet je die een gaatje losser doen, dan klopt het weer.
.

normaal is hij vrolijk en gild ie de heleboel bij elkaar maar nu houd ie zijn mond dicht
. Jammer zeg dat het zo slecht ging. Stond ze een dagje in stal ofzo? Gelukkig ging dit keer het galoperen wel goed.

,mijn friesje is ook altijd heet..
en sterk...
Optreden ging verder goed, was erg leuk. Alleen weinig mensen, maarja. Ben benieuwd naar nieuwe friesje!
Essssss schreef:@ Heidie: Jeetje wat zielig! En wat een lange wachtijd, nog 3 weken.. Kan je nergens anders terecht? Ik hoop dat het allemaal snel goed komt, en dat het allemaal niet zo erg is. Beterschap met jou en hem.
Alles bij gelezen, 2 schermen, en op iedereen gereageerd, was ik weer uitgelogd.. Was ik alles kwijt
Had er geen zin meer in hoor! Maar ik ben niet vergeten dat jij een friesje erbij ging halen!!! Gaaaaaaf man! Ik zou dat ook zo graag willen, allemaal paarden aan huis, heerlijk!
Ben zoo benieuwd wat je gaat ophalen, wel foto's plaatsen hoor 
Hopelijk issie snel de oude! Morgen gaan we elkaar weer zien na zo'n laaaaaaaaange tijd! Heb er zin in
Hij is echt knap geworden! Lekkere billen heeft ie ook 
Ik snap dat je daar boos om word. Als ik ergens niet tegen kan zijn het mensen die dat soort dingen doen/zeggen! Verder heeeele lieve foto van Ottieee
Ik ga snel kijkje in je topic nemen!
Hij ziet er idd wel wat anders uit in de winter, grappig!
En zo ken ik er nog vele
Heb nog nooit echt een fries mee gemaakt die liep als een trein, maar ze bestaan wel als ik jou en Femke zo hoor!
Lekker blijven oefenen met Grietepiet, komt het helemaal goed 
Zal m echt missen! Als ik het goed is mag ik a.s. zaterdag (als fabienne ook kan) nog wel de fotoshoot doen! Zou me echt heel leuk lijken nog een paar foto's te hebben van mij en hem! Hij is echt mn schatje, en ben stiekem toch wel veel om hem gaan geven. Donderdag een laatste ritje naar het strand denk ik.. Essssss schreef:@ Cojolly: Leeeeeeeeeuk, waar?
Beetje raar dat heel de maandag de paarden op stal blijven? Gelukkig ben je nog heel, was vast even goed schrikken! Hopen dat dit de 1e en de laatste x was!