. En haal ik die ach dan is het een leuke bijkomstigheid! Maar eigenlijk rij ik daar alleen maar om te showen hoe leuk mijn pony wel niet is
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. En haal ik die ach dan is het een leuke bijkomstigheid! Maar eigenlijk rij ik daar alleen maar om te showen hoe leuk mijn pony wel niet is
. MarielleB schreef:Ik ben erg benieuwd wat voor zadel hebben jullie op je barokke paard? Ik heb een best wel (nu nog) dikke fries.. maar hij is best wel breed.. Wat voor zadel met boommaat hebben jullie erop liggen????

MarielleB schreef:Ik ben erg benieuwd wat voor zadel hebben jullie op je barokke paard? Ik heb een best wel (nu nog) dikke fries.. maar hij is best wel breed.. Wat voor zadel met boommaat hebben jullie erop liggen????
Silhouette heeft heel veel soorten zadels en bouwt ze op maat van je paard en van jou tegen een heel schappelijke prijs.
Je mag er alleen niet mee op concours.
idefix4 schreef:evdpanne schreef:Dat zal ik ook wel tegen me hebben als ik ooit met Shaggy ga starten, geen papier, kruising, pony. Maar ach zijn heerlijke betoverende blik zal ze uiteindelijk wel weer voor ons winnen.
Wist je dat Bonfire is geruind, omdat ie toch niks voorstelde? Nou, zie hoe weinig het was!Zeg nooit nooit... Al is ie jouw topper maar, dat is toch voldoende? Een paard blijft een paard hoor, alleen de Penny-dames vergeten dat wel eens. Paardrijden doe je maar voor één iemand: Jezelf. Ik vergeet dat ook wel eens, maar het is het allerbelangrijkste, dat we zelf plezier hebben met onze beesten. Wat een ander vindt, maakt dan helemaal niets meer uit.
. In wat voor prijsklasse valt het zadel
. 
MarielleB schreef:Ik ben erg benieuwd wat voor zadel hebben jullie op je barokke paard? Ik heb een best wel (nu nog) dikke fries.. maar hij is best wel breed.. Wat voor zadel met boommaat hebben jullie erop liggen????
fijn dat het met de paardjes ook goed gaat alleen jammer dat de verbouwing uitgesteld is, en leuk dat je samen met je man naar Nederland komt
! Zo ken ik hier ook maar genoeg mensen!
De prijzen zijn niet bespottelijk en de kwaliteit is uitstekend. Over prijzen ga ik me hier niet uitlaten uit respect voor de zadelmaker. Ik weet wel dat Daaleman, Strada, Wow en Hulzebos in de hogere prijsklasse vallen.
Hij heeft zo'n hekel aan vakantie.
Laatst toevallig mee staan kijken bij een advies voor een Fries. Beestje oogde heel smal, maar bleek ook ontzettend breed te zijn. Ik durf de zadelmaker waar ik leer wel een expert te noemen.