Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarielleB schreef:Ik ben erg benieuwd wat voor zadel hebben jullie op je barokke paard? Ik heb een best wel (nu nog) dikke fries.. maar hij is best wel breed.. Wat voor zadel met boommaat hebben jullie erop liggen????
MarielleB schreef:Ik ben erg benieuwd wat voor zadel hebben jullie op je barokke paard? Ik heb een best wel (nu nog) dikke fries.. maar hij is best wel breed.. Wat voor zadel met boommaat hebben jullie erop liggen????
idefix4 schreef:evdpanne schreef:Dat zal ik ook wel tegen me hebben als ik ooit met Shaggy ga starten, geen papier, kruising, pony. Maar ach zijn heerlijke betoverende blik zal ze uiteindelijk wel weer voor ons winnen.
Wist je dat Bonfire is geruind, omdat ie toch niks voorstelde? Nou, zie hoe weinig het was!Zeg nooit nooit... Al is ie jouw topper maar, dat is toch voldoende? Een paard blijft een paard hoor, alleen de Penny-dames vergeten dat wel eens. Paardrijden doe je maar voor één iemand: Jezelf. Ik vergeet dat ook wel eens, maar het is het allerbelangrijkste, dat we zelf plezier hebben met onze beesten. Wat een ander vindt, maakt dan helemaal niets meer uit.