Het gaat hierbuiten tekeer joh
Jeetje wat een noodweer..Ik start ergens halverwege op pagina 359:
een Hincapie die gekke sprongen maakt
Jolijn, fijn dat je nieuwe paard zo lekker gaat. Hoop dat ze je echt tot steun kan zijn nu

Nadina, ik kwam voor het eerst echt met andalusiers in aanraking toen ik 14 was. Ik verzorgde destijds een paard van iemand op een pensionstal waar er 2 stonden, en ik was op slag verliefd op het uiterlijk (realiseerde me opeens dat die geweldige paarden in films meestal andalusiers of lusitanos waren). Toen de eigenaren van de deze paarden op vakantie gingen, mocht ik 1 van de twee rijden (de ander was te jong). Dat gevoel, die eerste rit, ik weet het nog zo goed, het was als het rijden op een paard met stuurbekrachtiging
Toen was ik om, het gevoel dat ze je geven, en dan zo mooi met veel behang, dat geweldige karakter, werkelijk een koninklijk paard. Met friezen kwam ik later in aanraking, en die vond ik ook erg mooi en imposant. En ja, toen moest er natuurlijk, toen ik de kans had, een barok paard komen...ik heb nu eenmaal een zwak voor billen met een dakgoot en veel haar, dat haalt de penny in mij boven
Via een bokker die inmiddels vriendin was toen op een aparte manier Yippie in mijn bezit gekregen, zelf beleerd, en heb het beste van twee werelden, fries x andalusier, aardig barok toch

Jasmijn heeft haar friesalusier onder het zadel, wat doettie het braaf!
Borderjay, hij wordt mooier en mooier!
Frank, mooie foto's van des!
jolyn, wat een prachtige merrie heb jij! zij komt toch uit het hoge noorden he? Ik meen haar als veulen op de website van haar fokker te hebben gezien

Ik zie ook schattige poezels en een heel mooie GVR

Daan, ik ben jaloers!!! Wat een knapperd zeg!
suelza, mooie gouwe knol zeg
En interessant wat je vertelt over waarom een dominante merrie niet voorop wil
Atlas gefeliciteerd en mooie furia
kelly, bello is erg gaaf, mooi paard hoor

Ilona, nog maar heel even en dan heb je je chic weer terug
kan me voorstellen dat je hem vreselijk mist. cyrina, gefeliciteerd met het veulen! fijn dat alles goedgegaan is

cynthia, heftig die laatste post, heel veel sterkte voor jou en de jouwen...
Zo, ik ben weer bij. Ik heb zelf niet veel nieuws te melden, ben lekker aan het lessen bij een superinstructrice en heb het gevoel dat ik nou eindelijk eens fatsoenlijk leert rijden. We zijn veel buigingswerk aan het doen, en ook rechtrichten vanaf de grond, maar vooral dat laatste vind ik zelf nog erg moeilijk, om en mezelf en mijn teugels en het tempo en de buiging en de richting goed te krijgen
Maar we oefenen gewoon lekker door
Rabobank? Een zootje hoor. SNS is vast beter.
Maar zodra hij thuis is en het rijden gaat een beetje, zal ik Frank lief aankijken. Hij raadt mij af om hier een topic over Sam te starten. Hij vindt mij nogal een tobber met Sam.
Ik verheug me ook op foto's van jou en Shaggy!! Ah, daar zijn de eersten al!
Dus die rijdt daar af en toe mee om te pronken. 'Dat kan ik al!' Dan gaat dat paard volledig uit haar dak, want die vindt van niet! Het andere paard was intermediair, maar de amazone rijdt B (mee). Ook al S&T en dan kijken ze op mijn neer als ik mijn martingaaltje onderbindt om Sam meer neerwaarts te kunnen rijden.
Wat heb ik de pest in zeg! Het is ook slopend dat ik iedereen hier moet vragen om niet te veel kleren te wisselen. Ik was me suf en die bak met kleren slinkt maar niet. Echt vreselijk! En dan nog al die schoolbesognes. Ik ben echt aan vakantie toe!! Mijn benen doen gewoon zeer van het rennen van vandaag. Nu lekker naar bed en morgen weer aan de slag. Pfff.
maar ze heeft veel geluk gehad.

Ik ben vandaag al weer 11 jaar getrouwd met Janneman 
En ook van
En je stelt je niet aan, ik zou ook niet iemand op mijn paard laten zonder ermee gesproken te hebben!! ECHT NIET!!!
Wat voor werk doe je?
.
Wat zul jij blij zijn!!! Echt super voor je!