Ik start ergens halverwege op pagina 359:
een Hincapie die gekke sprongen maakt

Jolijn, fijn dat je nieuwe paard zo lekker gaat. Hoop dat ze je echt tot steun kan zijn nu

Nadina, ik kwam voor het eerst echt met andalusiers in aanraking toen ik 14 was. Ik verzorgde destijds een paard van iemand op een pensionstal waar er 2 stonden, en ik was op slag verliefd op het uiterlijk (realiseerde me opeens dat die geweldige paarden in films meestal andalusiers of lusitanos waren). Toen de eigenaren van de deze paarden op vakantie gingen, mocht ik 1 van de twee rijden (de ander was te jong). Dat gevoel, die eerste rit, ik weet het nog zo goed, het was als het rijden op een paard met stuurbekrachtiging

Jasmijn heeft haar friesalusier onder het zadel, wat doettie het braaf!
Borderjay, hij wordt mooier en mooier!
Frank, mooie foto's van des!
jolyn, wat een prachtige merrie heb jij! zij komt toch uit het hoge noorden he? Ik meen haar als veulen op de website van haar fokker te hebben gezien

Ik zie ook schattige poezels en een heel mooie GVR

Daan, ik ben jaloers!!! Wat een knapperd zeg!
suelza, mooie gouwe knol zeg

Atlas gefeliciteerd en mooie furia

kelly, bello is erg gaaf, mooi paard hoor

Ilona, nog maar heel even en dan heb je je chic weer terug

cyrina, gefeliciteerd met het veulen! fijn dat alles goedgegaan is

cynthia, heftig die laatste post, heel veel sterkte voor jou en de jouwen...
Zo, ik ben weer bij. Ik heb zelf niet veel nieuws te melden, ben lekker aan het lessen bij een superinstructrice en heb het gevoel dat ik nou eindelijk eens fatsoenlijk leert rijden. We zijn veel buigingswerk aan het doen, en ook rechtrichten vanaf de grond, maar vooral dat laatste vind ik zelf nog erg moeilijk, om en mezelf en mijn teugels en het tempo en de buiging en de richting goed te krijgen