[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:56

Zo, nu eindelijk eens bijreageren.. Ik heb het qua lezen allemaal wel bijgehouden maar al een tijd niet zelf gepost :D Het gaat hierbuiten tekeer joh :oo Jeetje wat een noodweer..

Ik start ergens halverwege op pagina 359:

een Hincapie die gekke sprongen maakt :D

Jolijn, fijn dat je nieuwe paard zo lekker gaat. Hoop dat ze je echt tot steun kan zijn nu :)

Nadina, ik kwam voor het eerst echt met andalusiers in aanraking toen ik 14 was. Ik verzorgde destijds een paard van iemand op een pensionstal waar er 2 stonden, en ik was op slag verliefd op het uiterlijk (realiseerde me opeens dat die geweldige paarden in films meestal andalusiers of lusitanos waren). Toen de eigenaren van de deze paarden op vakantie gingen, mocht ik 1 van de twee rijden (de ander was te jong). Dat gevoel, die eerste rit, ik weet het nog zo goed, het was als het rijden op een paard met stuurbekrachtiging :D Toen was ik om, het gevoel dat ze je geven, en dan zo mooi met veel behang, dat geweldige karakter, werkelijk een koninklijk paard. Met friezen kwam ik later in aanraking, en die vond ik ook erg mooi en imposant. En ja, toen moest er natuurlijk, toen ik de kans had, een barok paard komen...ik heb nu eenmaal een zwak voor billen met een dakgoot en veel haar, dat haalt de penny in mij boven :o :D Via een bokker die inmiddels vriendin was toen op een aparte manier Yippie in mijn bezit gekregen, zelf beleerd, en heb het beste van twee werelden, fries x andalusier, aardig barok toch :D

Afbeelding

Jasmijn heeft haar friesalusier onder het zadel, wat doettie het braaf!

Borderjay, hij wordt mooier en mooier!

Frank, mooie foto's van des!

jolyn, wat een prachtige merrie heb jij! zij komt toch uit het hoge noorden he? Ik meen haar als veulen op de website van haar fokker te hebben gezien :D

Ik zie ook schattige poezels en een heel mooie GVR :D

Daan, ik ben jaloers!!! Wat een knapperd zeg!

suelza, mooie gouwe knol zeg :D En interessant wat je vertelt over waarom een dominante merrie niet voorop wil :j

Atlas gefeliciteerd en mooie furia :j

kelly, bello is erg gaaf, mooi paard hoor :j

Ilona, nog maar heel even en dan heb je je chic weer terug :D kan me voorstellen dat je hem vreselijk mist.

cyrina, gefeliciteerd met het veulen! fijn dat alles goedgegaan is :)

cynthia, heftig die laatste post, heel veel sterkte voor jou en de jouwen...

Zo, ik ben weer bij. Ik heb zelf niet veel nieuws te melden, ben lekker aan het lessen bij een superinstructrice en heb het gevoel dat ik nou eindelijk eens fatsoenlijk leert rijden. We zijn veel buigingswerk aan het doen, en ook rechtrichten vanaf de grond, maar vooral dat laatste vind ik zelf nog erg moeilijk, om en mezelf en mijn teugels en het tempo en de buiging en de richting goed te krijgen :P Maar we oefenen gewoon lekker door :)

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:21

Jemig,wat is Yippie ineens groot :wow:

Cyrina

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:53

Cynthia; ik ben blij dat je hier weer post, goed teken!

We noemen het veulen denk ik Tenazo, wat vasthoudend/ vastberaden betekend.
Dit omdat hij dat nogal blijkt te zijn, na namelijk een keurige vlotte bevalling ging het drinken wat moeilijker Engreida wilde het niet, het deed haar zeer. Dit kleine kereltje is het echter 3 uur lang blijven proberen, zonder maar 1 keer te gaan liggen! Vrij vastberaden vonden wij, haha. Helaas werd Engreida er alleen maar kriegel en paniekerig van en hebben we uiteindelijk even praampje op gedaan, gewacht tot ze daar rustig van werd en toen het veulen laten drinken. De druk was toen van het uier en de kleine man ging slapen zodat Engreida even tot zichzelf kon komen, sindsdien is alles goed en gaat het super.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 23:04

Cyrina: Gefeliciteerd. Engreida ook mama. Ik vind Tenazo een leuke naam.

Volgens mij was dit het laatste veulen toch in dit topic of heb ik het mis?

Cynthia: Ik hoorde van je ongeluk toen Madelief en Jacintha afgelopen zaterdag bij ons waren. Mijn god, je hebt toch nog geluk gehad. Nu wel rustig aan doen, is niet niks allemaal. Sterkte.

Malin: Jij ook rustig aan doen he.

Ik ga op 31 juli lekker 3 daagjes met mijn schoonzusje in een luxe hotel met sauna ergens in De Peel. Jan heeft dit voor ons geboekt. Soms is hij wel lief.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 23:11

Prinslover schreef:
Ik dacht even dat je zou gaan zeggen: EN SEX :P .

Maar het valt mee. Gaaaaaaaaaaaaaf joh. Ben jaloers. Volgens mij weet Jus hele kwijlbare PRE's te staan! En leuk dat je bij Eline langs gaat :j

tjongejonge wie is hier nou erg?? hahaha, nog ff en ik durf niet meer met jou op meeting...

denise en ellis: gefelicibarokstaart. ik pak er eentje op jullie, ok?

elise: loopt wel lekker he geitenwollensokken?

lisenka: wat heb je allemaal om handen dan behalve de veulens? haha jan soms lief joh?? hij leest mee hier he

cyrina: gefeliciteerd met ook al een mooi veulen. alle begin is ff moeilijk he

cynthia: goed dat je er zo nuchter over denkt!! beterschap nogmaals

nog een dikke dag....

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 00:18

Cynthia - Voor deze éne keer mag het even, een terugval, maar nu gaan we volop voor het genezingsproces hè? Heel veel beterschap!!! Wat een vreselijk nieuws over die bloeduitstorting. Kalm aan doen dus. Begrijpelijk dat je euthanasie wil bespreken. Dat zou ik ook goed bespreken met het gezin. Ik zou ook geen kasplant willen zijn. Hopelijk loopt het allemaal met een sisser af. Ik duim ook met je mee voor je. Heel veel sterkte!!

Cyrina - GEFELICITEERD! En hoe heet de kleine? Wapso is me er ééntje! Het is des honds hè?
Goh, dus bij paarden doet het ook zeer? Bij mensen ook... Dat praampje was voor mij mss ook niet verkeerd geweest. haha. Toepasselijke naam dan inderdaad.

Denise - Dan ben je dus vandaag jarig? HARTELIJK GEFELICITEERD!!!!
Heeft je vriend nog een broer? Wouw wat ben jij verwend zeg! MOOOOOIII!!!!! Echt hele mooie spulletjes gekregen zeg! Had ie er ook een aanzoek bij of komt dat nog? Ik zou maar zuinig op die lieverd blijven!

Ik hoop het met je mee, mijn overbuuv is nu zwanger, maar is accuut gestopt. Ze vertrouwt haar paard niet voldoende om er op te blijven rijden. Dat is een merrie met kuren.

Eline - Ik had geen pijn hoor! Mijn tandarts vindt het niet nodig dat ik pijn lijdt. Die doet dat net wat eerder. ;)

Elise Je bedoelt de Campaneo? haha! Ik ook al niet. Ik vind het gewoon niet mooi...
Het is inderdaad waar. Een beetje fokker kent zijn lijnen en kijkt naar de merrielijnen hè? Dat is leidend of een hengst een goeie wordt of niet. Samaranch heeft ook een erg goeie merrielijn van moeders kant, zegt men. Heb eens een veulenverkoping meegemaakt en toen werden de moederlijnen opgehemeld!

Mooie merrie hoor, maar die ogen... nee, sorry...

Ach, mij hebben ze vandaag laten opdraven in Giessenburg. Met verdwalen (navigatie, wat is dat? Kun je dat eten?) was ik een uur onderweg. En toen bleek ik een sollicitatiegesprek te hebben over een andere vacature. Eén die ik niet wilde vullen! Grrrr. Was me niet verteld van tevoren en dan nog zo'n bitch die het gesprek deed. Eén die van die onduidelijke vragen stelde. Ik vond het al gek dat ze haar vragen bleef herhalen. Had ze tegen het uzb verteld, dat ik niet kon luisteren. duh! Zij kan niet interviewen! Ik ben het ook niet geworden. Wat een rotstreek zeg. Ze had mijn cv van een collega zijn bureau gevist. Dus mijn vraag was: Hoe zit het nou met die andere vacature? :+ Rabobank? Een zootje hoor. SNS is vast beter.
Het ergste vind ik nog, dat ik daardoor 's avonds het huis moest soppen en dus niet kon gaan paardrijden. |(

Waar is die NH dag dan?

Abby nu al 1.73? Sam is gaan groeien toen ie 5 was. Hij was toen rond de 1.68 m. Er is dus 2 cm bijgekomen. :+ Jij liever dan ik! Ik vind dit al een hele klim... Als ik het zo lees is ie wel gepromoveerd. Hij gaat niet meer als eerste de wei uit.. haha! Hij vindt het wel leuk om andere paarden op te jagen soms en dan voorbij te rennen. Ben benieuwd hoe Sam en Des zich gaan ontwikkelen. Sam vindt Des hondsbrutaal. Maar hij is dan ook 5 jaar ouder hè? Ik ken ook een merrie die het niet goed vindt dat andere merries van de wei afgaan. Dat houdt ze gegarandeerd tegen. Wat betekent dat dan?

Mooie foto's! Ik leer het ook zo. Eerst achter er onder en dan aan de voorkant netjes opvangen. Is dat dan ook klassiek? Maar zo denk ik er ook over ja. Maar het ziet er wel weer super uit hoor.

Ik lees het al: IKEA is niet de winkel voor Elise... :+ Ik weet een vent die handelt in Jeeps. Hij schijnt ook erg handig met zijn handen en zijn zusje runt een africhtingsstal... :P Hij is wel een beetje verlegen...

In jouw schoenen mocht de amazone mooi ergens anders gaan rijden en zocht ik een meer gemotiveerd ruiter. Met zo een instelling kom je er ook niet in de sport. Het is dat ie zo ver weg staat, ik zou best willen weten of het zou klikken. Maar ik vrees dat mijn talent niet voldoet. En ik weet zo ook niemand in die buurt die een bijrijderspaard zoekt, maar ze zijn er vast genoeg!

Ik weet niet hoor Elise, maar met al jouw verhalen krijg ik een ander beeld van onze 'beste vriend'. Was dat Agent Bromsnor? :P

Ellis Leuk zeg! Is dat een soort projectje voor je? Of wil je hem zelf hebben?

Ilona - Ja, ik heb er echt zin in. Zeker na vandaag! Ow, dan zou ik er morgenvroeg nog op zitten. Ow nee, dan kan ik ook al niet. :o Als de schoolvakantie in zicht is, gaan ze ineens allerlei activiteiten bedenken voor de ouders. Onhandig hoor. De hele week staat in het teken van school. Ik mis Sam nu al. Ik denk dat ik Frank morgen mooi alleen laat met Jasmijn en dat ik lekker mijn paardje nog een keer rij in de les. Wel laat hoor van 9 tot 10... :o Ik vrees dat ik niet wakker kan worden dan op donderdag...

Huh? seks? Daarvoor moet je toch met 2-en zijn? ;)

Kelly - Je hebt het echt goed te pakken met Adorno hè? Met Perla gaat het goed, fijn om te horen. Ben benieuwd naar de volgende echo!

Ja, ja, Bello!! Wow, wat een plaatje hè? Een heel mooi paard! Jammer dat ie wit wordt hè? :+

Laura Raar hoor dat ze zo'n beginnertje alleen laten tobben. Niet slim van de ouders. Hebben ze een hekel aan hun kind? ;)

Lisenka Waar en wanneer is de keuring??? Leuk dat je blijft meelezen!
De Peel? Dan kom je hier langs? Jasmijn zit hier dan. ;) En als je terug reist is Sam thuis!!! Heel veel plezier in De Peel! Waar zit je dan ergens? Wilde Jan niet mee?

Malin - Ik zoek een boek over de anatomie van paarden. Ik wil die cursus gaan doen en dat blijkt een struikelblok te zijn. Ik wil goed beslagen ten ijs komen. Daarna ga ik verder met jouw boek...

Tjonge, zo zit je op je roze wolk en zo zit je in de put! Ik hoop wel dat je helemaal herstelt en dat je toch het rijden weer met plezier gaat oppakken. Wat is dat struikelen? Volgens mij heb je Suevo toch van veulen af? Hoe oud is ie eigenlijk?

Mariëlle - Ook al lekker op pad geweest! Had ik je nog tegen kunnen komen dan? Het was fantastisch weer om te rijden.
Sam is heel volwassen, maar ook heel éénkennig. Hij kiest zijn ruiters. Als hij je niet mag, kan ie er heel hard vandoor gaan. Hij maakt het zijn ruiter tot een rampgebied dan. Maar hij bokt niet, hij steigert niet, maar hij kan wel heel scherpe bochten maken en zijn rug wegdrukken. Als je de teugels maar niet te strak pakt, kan er weinig misgaan. Verder kun je hem in een knoop leggen hoor. Of je kan hem rijden, of niet. Daarom raad ik je een cap aan. Het kan best zijn dat ie je mag en dat je probleemloos op hem rondbolt.
Zonder cap voel ik me ook niet compleet. Ik heb maar één stel hersens, daar ben in zuinig op. Opa vindt het belachelijk, maar van mij mogen de kids ook niet zonder cap rijden.

Martine Mooie foto's!! Lekker joh, dat ze zo goed staan. Is dat nou duur om ze zo te stallen? Mijn schoonpa houdt ook niet van paarden met 4 witte benen. Uit ervaring weet hij dat die gevoeliger zijn voor mok, maar in Tunesië zal dat probleem wel meevallen? En over kruinen heb ik eens een boek gelezen. Sam heeft er 2 naast elkaar midden op zijn bol. Bij arabieren is het iets van op het midden op de hals( bij de manen) en één midden op het hoofd, die zijn gekust door Allah toch?

Ja, vind je het gek? Met die hitte ga je toch niet hardlopen? Ik nog meer kinderen? Nou ik zeg nooit nooit natuurlijk, maar als het goed is niet. Drie vind ik wel voldoende. Hier vinden artsen het verantwoord. Als amazone ken je je paard zelf het beste. Mijn overbuuv heeft een behoorlijk pittige merrie en die vindt het niet verantwoord om er op te rijden nu. Maar Sam zet geen stap verkeerd dus dat was veilig. Ik mocht het blijven doen, zolang ik me er zelf prettig bij voelde. Maar familie van mij keurde het ook af hoor. Gelukkig stond Frank achter me. Toen ze hoorden hoeveel baat ik erbij had en dat hij hem altijd eerst voor me reed, kreeg ik meer 'begrip'.

Mies Stel je er niet te veel van voor hoor! Sam gaat altijd minder lopen, zodra er kijkers zijn en een fototoestel kan echte heisa veroorzaken. }:0 Maar zodra hij thuis is en het rijden gaat een beetje, zal ik Frank lief aankijken. Hij raadt mij af om hier een topic over Sam te starten. Hij vindt mij nogal een tobber met Sam. :z Ik verheug me ook op foto's van jou en Shaggy!! Ah, daar zijn de eersten al!

Sam is ook dol op springen, maar na de eerste sprong zijn mijn benen altijd pudding van de adrenaline. haha. Dan moet ik even herstellen, voor ik weer ga. :+ Ik zoek de hoogte ook niet echt op dus.
Sabrina kan zo lekker zeggen dat ze bang is om te springen en dan zeg ik altijd: Ik heb al heel wat keren zand gehapt, maar nog niet bij het springen. (Afkloppen!)

Die zwarte sokken zijn zo mooi!!! Die maken shaggy wel shaggy. (Positief bedoeld hoor!) Ik vind het een opvallend leuk beest. Ziet er gezellig uit in de wei. Die van het trio samen is ook erg leuk.

Hihi, ikke? Giebel? Ja, maar dat was al even geleden hoor! Zo te lezen heb je weer je bijdrage geleverd aan de smog? Haha, jammer dat het dicht was! Dat is nog een behoorlijk eindje rijden?

Sanne - Zo heey, die krijgt een spartaanse opvoeding dan! Ach, een gemanierde hengst is heel wat waard! Heeft ie later alleen maar voordeel van toch? Dan kan ie zijn ballen mss wel behouden. Vaak zien we het anders dan een paard hè? Die denken toch anders dan mensen. :+

Shanna Ik vind zo iets om te huilen. Wat triest dat ze zo iets denken in een paardenzaak. Waar gaan we naar toe?
Ik heb 2 meiden op de pension. De éne rijdt een Gribaldi, net op L niveau, maar S&T is wel mooi hè? :o? Dus die rijdt daar af en toe mee om te pronken. 'Dat kan ik al!' Dan gaat dat paard volledig uit haar dak, want die vindt van niet! Het andere paard was intermediair, maar de amazone rijdt B (mee). Ook al S&T en dan kijken ze op mijn neer als ik mijn martingaaltje onderbindt om Sam meer neerwaarts te kunnen rijden. :z

Suus - Wij gaan naar Spanje. Vlakbij Benidorm. Ik begreep van Frank dat we bij Jus op de koffie mogen dan! Heb er giga zin in. Hopelijk gaat dat door. :D

Nou Sam was dus met dank aan Unique en de Rabobank vrij vanavond. :( Wat heb ik de pest in zeg! Het is ook slopend dat ik iedereen hier moet vragen om niet te veel kleren te wisselen. Ik was me suf en die bak met kleren slinkt maar niet. Echt vreselijk! En dan nog al die schoolbesognes. Ik ben echt aan vakantie toe!! Mijn benen doen gewoon zeer van het rennen van vandaag. Nu lekker naar bed en morgen weer aan de slag. Pfff.
Het enige paard dat ik vandaag heb gezien, moest worden afgestoft. Dus morgen denk ik toch dat ik ga lessen hoor. Ik moet immers 10 dagen zonder... :=

Waarschijnlijk is dit mijn laatste post. Ik lees wel weer bij na de vakantie. :o

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 00:22

Sorry even ego, morgen na me werk alles bijlezen en reageren.

Vanochtend om 10 uur moesten wij een huisje bezichtigen in Denhaag. En jaa goed nieuws we hebben het huisje:) Heel leuk ruime woning voor ons 3tjes.
Zou eigenlijk deze week terug gebeld worden voor een afspraak om te tekenen en de sleutels maar daar is wat tussen gekomen. Ze hebben het vermoeden dat er asbest ergens in de wc zit. En hebben nu een bedrijf opdracht gegeven om het te gaan controleren. Over 2 weken weten we meer. Als er daadwerkelijk asbest zit moeten we nog 2 maanden wachten. Maar ach die 2 maanden kan ik ook nog wel uitzingen. Weer 2 maanden extra om te sparen.
OELALALALA ik ben zooo HAPPY (L)

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 03:32

Frank en Anouk: hele fijne vakantie!

Ik zag weer een prachtig veulen, nice!

Strakjes lekker naar Nadina, heb er zin in!

Heb me echt even beroerd gevoeld gister, met koorts erop en eraan. Gelukkig gaat het nu een stuk beter. Zo, ik duik mijn nest weer in ;)

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 03:33

En watis Yippie prachtig!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 06:59

Goedemorgen!

Zasread dat was ik :D Maar ze is dus al vaker moeder geworden.

Kjoetie, in films zie je ze idd heel vaak. Heb weleens zo'n documentaire gezien
van zo'n stuntman die ze zelf trainde. Die paarden kwamen vaak in hele bekende films voor..
Was echt knap.Yippie is een mooierd.

Idefix, Sam gewoon éénkennig. Dus altijd een verassing wie hij wel accepteerd..
Jan en ik zijn ook een van de weinigen op stal die cap dragen.
Caps zijn tegenwoordig ook geen hinderlijke dingen meer en na t rijden toch altijd douchen
dus dat haar komt ook wel weer goed te zitten :D
Een exstalgenootje van mij is een x zo hard met haar kop in de bakrand gelanceerd dat ze t zonder cap niet
overleefd had. Met cap had ze zelfs nog schedelbasisfractuur.
Wij waren daarbij en dat was niet leuk :n maar ze heeft veel geluk gehad.
Jeetje toch niet normaal om met L al met s&t te rijden.Lekker spanje!

Miichelle, gefeliciteerd met t huisje!

Allemaal een fijne dag!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 07:52

Regine – ja echt mega verwend

Cynthia – nu jij het zo opschrijft klinkt het toch echt heel erg zeker ook omdat je iets op gaat maken voor als er wat gebeurt, je mag echt van geluk spreken dat je dit zo na kan vertellen.
Dus meid doe lekker rustig aan en zorg dat je helemaal beter wordt want wij willen je ook niet missen

Sanne – ook dat was een heel mooi veulen zeg

Biance – yippie wordt echt volwassen :wow:

Lisenka – lekker hoor een paar daagjes weg geniet er maar van en nu heeft jan toch wel een dikke kus verdiend ;)

Frank – ik heb er zelf ook eentje gepakt :D (wijntje dan he :P )

Anouk – dat aanzoek komt ooit nog hoop ik en ik ben idd heel zuinig op hem

Edit:

Anouk - fijne vakantie gewenst

en michelle gefelciteerd met het huis

was ik even vergeten neer te zetten

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 08:13

Zo, ik ga zo richting de trein om naar Frank en Anouk te gaan :)
Jullie kunnen foto's en waarschijnlijk wat meer activiteit van mij gaan verwachten ;)

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 08:23

Hallo Allemaal, ook welkom voor de nieuwkomers.. ik ben maar even uit de meeleesmodus..

Even wat pose foto's gemaakt van Querido..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Over twee dagen gaan we heerlijk op vakantie, paardjes gaan naar Jaqueline de Ridder van Buena Suerte en wij gaan lekker richting Spanje!

Oh.. Muffin mag ook niet ontbreken..

Afbeelding

Wens jullie een fijne dag! Geniet ervan!

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 08:57

Wat een mooie kerels!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 08:58

Fijne vakantie Nathaly en leuke foto's weer van Querido en Muffin!

Jasmijn veel plezier bij Des en Prince!

Anouk en Frank Fijne vakantie!!!!

Nadina zozo jij was nog laat op bokt!

Michelle gefeliciteerd met jullie huisje!Hopen dat er geen asbest wordt gevonden...

Lisenka lekker joh een weekendje ontspannen!

Kjoetie gave foto van Yippie tis echt al een heel paard zeg!

Rest reageer ik straks bij moet nu naar de tandarts.........
Duimen jullie voor mij dat er dit keer niet geboord gaat worden want ik heb altijd wel wat....

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:00

Ow, sterkte! :(:)

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:05

Succes bij de tandarts Laulau :(:) ik duim hoor.

Jesser leuke foto's. Muffin is schétig.

*\o/* Ik ben vandaag al weer 11 jaar getrouwd met Janneman *\o/*

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:23

Gefeliciteerd beide! Feestje!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:32

Frank en Anouk: Hele prettige vakantie. Het hotel zit in Asten. Best Western Hotel Nobis. Weet niet of het lukt om bij Jasmijn langs te gaan, omdat ik met mijn schoonzus ga en die heeft niets met paarden. Jan en ik willen wel weer een keertje bij jullie langskomen. Jan kan nu niet mee want die moet op de beestenboel passen. Mijn schoonouders zijn altijd de hele zomer met de boot weg, dus wij kunnen dan niet weg. Mijn schoonvader past hier nl. altijd op als wij er niet zijn.

Anouk: Lekker zo'n sollicitatie en dan nog zo'n goed intercedente van het uzb. Ben je allang op zoek? Nu maar eerst lekker genieten van je vakantie.

Jellie: Gefeliciteerd met je trouwdag.

Jasmijn: Veel plezier.

Michelle: Gefeliciteerd met jullie woning.

Jesser: Mooie foto's. Querido ziet er goed uit. Jij ook een fijne vakantie.

Laura: Sterkte bij de tandarts.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:11

Frank en Anouk, veel plezier! hebben jullie niet iemand nodig om de koffers te dragen? :P
Cyrina, gefeliciteerd!
Michelle, leuk dat jullie het huisje (bijna) hebben!

Zo, gister weer les gehad, ging lekker :) Vanmorgen bij dokter langs geweest, 3 weken geleden ook al voor mn oren.. Lijkt net of er steeds water in zit, de druk is binnen in niet zoals het hoort. Nu kreeg ik ook pijn aan één oor. Nu blijkt ook dat er littekenweefsel op mn trommelvlies zit. Kan over 1.5 week naar de KNO arts, dan zal die het verder bekijken

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:19

Daar ben ik ook weer eventjes.
Ga niet op alles bij reageren hoor, veels te veel.
Lees nog steeds wel alles mee maar heb niet zo veel te melden.

@Bianca, Xantha komt bij een fokker vandaan uit Nieuwegein, bij Utrecht.
Yippie ziet er goed uit zeg,wat een kanon.
Het is dan ook wel een geslaagde combi zeg!
Hoe groot is ze nu??(het is toch een ze? :o )

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:31

Pff ik ga even met twee schermen werken, daar ik gisteren ivm drukte niet bijgelezen heb :x

Nadina; onderlegtrensje ipv thiedemann?? Lijkt me ook sterk ja... :+

Knappe foto's van Bello :Y) En ook van Shaggy!

Frank Ik word vrijdag 22.

Hahaha Elise oprichting zonder iets :D maar idd, op trens kan het zat. Die oprichting is bij Vaj het probleem ook absoluut niet. Ik moet juist oppassen dat ik hem altijd kan laten zakken, bovenin lopen en showen vind ie geweldig, maar ruggebruik en lossigheid staat bij 't vrouwtje hoog op 't lijstje... hahaha ;)

Lakshmi Ze sputterde nog even maar uiteindelijk viel de motor uit. :+

Elise geen kasten zelf in elkaar zetten! Mijn broertje gaat fysio studeren :') En je stelt je niet aan, ik zou ook niet iemand op mijn paard laten zonder ermee gesproken te hebben!! ECHT NIET!!!

Dinkeygirl ik geloof dat ze druk was, maar kun je beter haar vragen. ;) Aan wie weet ik niet.

Nadina voel je je alweer beter? Beterschap!

Elise Geitenwollensokken _O- Wat voor werk doe je?

Cyrina wat een droppie!! Gefeliciteerd!

Idefix L en al op stang en trens?? Die spoort niet :+

Michelle Gefeliciteerd met t huisje!

@ Jesser Querido is ook leuk!!

SOH dat was 'm :+
Ohnee Elise Ik wacht nog op die mail O:)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:38

Annash schreef:
Hahaha Elise oprichting zonder iets :D maar idd, op trens kan het zat. Die oprichting is bij Vaj het probleem ook absoluut niet. Ik moet juist oppassen dat ik hem altijd kan laten zakken, bovenin lopen en showen vind ie geweldig, maar ruggebruik en lossigheid staat bij 't vrouwtje hoog op 't lijstje... hahaha ;)

Elise geen kasten zelf in elkaar zetten! Mijn broertje gaat fysio studeren :') En je stelt je niet aan, ik zou ook niet iemand op mijn paard laten zonder ermee gesproken te hebben!! ECHT NIET!!!

Elise Geitenwollensokken _O- Wat voor werk doe je?

Ohnee Elise Ik wacht nog op die mail O:)

Dat is het verschil tussen klassieke dresuur en engelse dressuur.

In de klassieke dressuur heb je oprichting...

In de engelse dressuur heb je optoming _O-

Wbt de merrie... tja, de zaken liggen er nu anders voor... Ik hoorde dat ze, ivm de HK voor mijn hengstje, ter beschikking moet blijven voor een merrieonderzoek. Dus verkoop is daarmee zowiezo van de baan. Want dan loop ik het risico dat ik haar uit het oog verlies en de geinteresseerden die ik voor haar heb gehad, zijn allemaal uit het buitenland ;(

Dus in dat geval moet ze gewoon zsm geprokt worden, in het najaar een IBOPje lopen (dan is ze Elite) en dan iemand zoeken die haar wilt uitbrengen in de sport ivm sportpredikaat... Ik zit nu te dubben of ik dat zelf moet doen, maar heb het gewoon zo druk. Krijg het ene na het andere trainingspaard aangeboden. Heb er alweer een op de wachtlijst staan... Heb iedere maand wel wat... En dan nog de eigen paarden en dan ook nog haar erbij... Want fokken is dan in maart ook eigenlijk geen optie, want dan kan ik haar beter eerst de sport in doen. Voor een goede sportmerrie zijn ze toch altijd wel gevoelig...

*** zucht *** en de keuze was al zo moeilijk...

Ik was je trouwens helemaal vergeten. Ga je direct mailen...

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:39

Elise: Kan je zelf de persoon niet opbellen of gewoon een afspraak maken om een keertje te komen proefrijden via de mail. Als het je dan niet bevalt kan je nog altijd afzeggen.

Malin: Oeh, dat boek klinkt leuk!!
Hoe is het nu met je been? :(:)

Anouk en Frank: Super vakantie toegewenst!!! En Jasmijn, veel plezier met het oppassen op de beesten ;)

Ilona: Ojeej, Benthe weer in de kreukels? Kan je hem dan niet zelf naar huis rijden, erop dan wel te verstaan ;)

Lisenka: Hoeveel baby's krijgt Halley volgend jaar?

Cyrina: Nogmaals gefeliciteerd met de kleine Tenazo ;)

Cynthia: Jeetje, dat is behoorlijk heftig!! Nou maar hopen dat die bloeduitstorting er 'maar' drie maanden voor nodig heeft om weg te trekken.

Bianca: Super dat jij en Yippie zo lekker bezig zijn :D

Lisenka: haha, volgens mij is Jan super lief!!

Anouk: Jeetje, wat een naaistreek van die sollicitatie zeg!!
Tja, Emilio is al zo zachtaardig, maar goed opgevoed wordt hij zeker.

Michelle: Gefeliciteerd!! Super fijn dat jullie nu fijn een plekje hebben voor jullie drieen!

Jellie: Mies had het ook gevraagd en volgens mij zag ik nog iemand ;)

Denise: Vaidosa haar vorige veulen was prachtig! En ook al zo groot, maar het was ook een enorme draak, super brutaal, ik vond hem echt niet leuk :n

Vaidosa was gisteren al een stuk liever dan de afgelopen dagen, heb het idee dat ze nu wat beter door heeft dat het haar veulen is en dat ze bij elkaar horen. Ze was gisteren super beschermend buiten en had nu vooral aandacht voor het eten en haar veulen. Emilio was gisteren super vrolijk en heeft zijn schietstoel eens uitgeprobeerd, zal zo even foto's plaatsen.

Bondosa was hier een beetje een bommetje! Jeumig wat liep die te knallen onder mij, echt heel grappig, want we zaten al zo'n beetje in de Piaffe. Ze wilde echt niet stappen. Toen heb ik maar even flink met haar gegaloppeerd en toen ging het rijden heerlijk. Het is echt een slim paard, leuk om mee te werken, maar ze kan zich soms zo opwinden!

Vanmiddag weer werken, heb er echt geen zin in, want een van mijn collega's waar ik nu al sinds zaterdag mee werk is zo ontzettend lui, daar wordt ik gewoon gek van! ^)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:39

Debby: En lekker bezig met Xantha? Zeker wel super nu je je weer lekker zelf zo bezig kan zijn?

Bianc: Leuk dat je weer is een post plaatst! Wat is Yippie toch enorm gegroeid he. Wanneer ga je nieuwe foto's spammen ;) ? En super van je instructie, volgens mij is niets zo leuk om echt een goede instructie te hebben en jezelf te voelen groeien met je paard.

Cyrina: Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst!!! *\o/* Wat is hij mooi!! Wordt hij schimmel? Hij is echt nog ini-mini en sjiek!! Super gaaf. Hou je hem zelf of issie voor de verkoop?

Sanne: Dat vorige veulen van Dosie was ook een plaatje hoor :~ .

Mies: Muts!!! Helemaal voor niks naar Antwerpen, sta je daar.. pff.. :+ . Wanneer ga je op de merrie zitten? En heeft Encanto ze inmiddels gespot..? :D

Regine: Gaaf filmpje!! En mooie foto van Cappie. Wat een sprookjes paard is ze zo! :D

Kelly: En nog lekker gedroomd over je bruine sprookje...? ;) Ik tel ook de dagen mee af naar het weekend hoor..!

Mies: JOEPIE! :):) Wat zul jij blij zijn!!! Echt super voor je!

Suus: Ai, je oren, niet fijn! Sterkte ermee.

Malin: :(:) Balen hoor dat je niet kan rijden nu enzo.. Maar je geeft zelf wel een goede aan. Weer gaan mennen met Dink. Die zal het ook wel weer super vinden! En kan je toch met de paardjes bezig zijn :j . Wel rot dat je nu weer niet meer lekker verder kan met Suev... ;(

Cynt: Oei... kijk je uit meis.. :(:) . Goed en dapper dat je alles nu gaat regelen.......... Wel heel slim om te doen!

Lisenka: Lieve vent heb jij toch ook! :D Lekker hoor zo verwend worden! Geniet ervan! *D

Frank & Anouk: Heeeeeeeeele fijne vakantie toegewenst *\o/* . Niet te veel kwijlen bij de PRE's he haha. Enne, fotoooo's veel maken! :+

Jasmijn: Leuk! We gaan weer wat van je horen :D .