Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BrankaZ schreef:Es, Fuego is een schatje. Leuke foto's. Maar ik heb het idee dat de neusriem wat laag hangt
Essssss schreef:@ BrankaZ nog een keer: Of bedoelde je het sperriempje? Die was namelijk te los, dus hing die wel te laag.
Citaat:Op sommigen foto's lijkt dat idd zo, alleen is dat niet. Neusriem word af en toe door het sperriempje ( dat is toch dat riempje onder de neusriem als het goed is? Ja haha ben niet zo goed in al die namen van het hoofdstel of zadel ) naar beneden getrokken, en als ik het sperriempje losser doe, is die los, als ik de neusriem strakker doe, zit ie te strak.
BrankaZ schreef:cojolly schreef:Balen Pipi, ik moet zo overstappen van multikabel naar UPC (iemand ervaring met UPC), vanwege de verhuizing, multikabel komt daar niet
Hier ervaring met UPC. Als het werkt is het goed, als het niet werkt begint de ellende. Let op dat je aanmelding in behandeling wordt genomen. Gebeurt niet vaak, maar was bij mij wel het geval. En als je tegen een probleem oploopt, bij de hulplijn net zo lang drammen tot ze een monteur langssturen. Ik had een goede vriend die mij hielp en daarmee kon ik na een week het domme riedeltje dat die helpdeskmedewerkers van hun scherm afdraaien doorbreken. Het zou aan mijn pc liggen volgens de gegevens van die mutsen, maar bleek dus bij de aansluiting buiten te zitten. Ofwel hun spullen.
flamon schreef:mooie foto's van fuu meiss
ik weet niet waar ik zit zal vanavond wel is kijken.
lijkt me wel leuk neem mijn foto toestel mee.
misschien mag je van de show geen foto's maken maar toch wel van de bokkers die je eventueel gaat meeten
hahhaha
peetisgreat schreef:auwwwwwwwwww tjeejte wat doet het zeer
heb net me haar geblondeerd en het werd rood brrrr dus nog een keer blond erop maar na 15 min moets ik het eruit halen zo`n zeer het deed
nu is het nog steeds niet blond iets een rode gloed erover en heel veel pijn in mijn hoofd en hoofdhuid auw auw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nouvel schreef:Essssss schreef:@ BrankaZ nog een keer: Of bedoelde je het sperriempje? Die was namelijk te los, dus hing die wel te laag.
Je hele neusriem zit inderdaad wel iets aan de lange kant.
De neusriem zelf moet in principe 2 vingers onder het jukbeen zitten en volgens mij zit 'ie bij jou ietsje lager...
en dan komt de sperriem vanzelf ook wat lager te hangen...