ja, straks maar eens op zoek naar een leuke foto
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en idd... geitenwollen sokken onder mijn uniform vandaag, whahaha de rest zat in de was 

als ik vanuit draf aan kom kijken is het nog vrij lastig voor dr, maar vanuit galop springt ze echt. Wat is er met benthe?! Chico kan toch wel naar huis zeker! Hmm ik wil deze vakantie nog wel een keer langskomen met shannon 
goed bezig! Mies_Apollo schreef:malin: mijn voetje gaat de goede kant op, nog een beetje blauw maar kan er goed mee uit de voeten. Mag je wel rijden met je been?
Grondwerk en alles lijkt me wel weer heel erg leuk en bovendien zou ik het mennen met Dinkey weer meer kunnen oppakken. Ik zie wel! Mies_Apollo schreef:elise: Er zit zeker wel iets in in dat leiders zwakkere voor laten gaan. Maar de merrie die wij op stal hebben is toch echt wel dominant en de baas, maar die is beledigd als ze buiten achter een ander moet lopen...
Daar heeft dat mee te maken. Als ze bekend zijn of geen angst hebben, is er dus geen reden om een ander paard voorop te sturen. 

en dan komt zaterdag pas echt de visite
en ja dat die heel wat voor mij over hebt dat wordt iedere dag duidelijker, ik hoef echt maar te kikken en ik krijg het maar gelukkig ben ik zelf niet zo dus alleen met me verjaardag en andere feestelijke dingen wordt ik zo erg verwend

ben blij dat we nog niet geboekt hebben
ik moet veel rusten en het heel rustig aan doen omdat de kans op een hersenbloeding nog steeds bestaat
en dat kan veel gevolgen hebben oa de dood
mijn knie kunnen ze pas opereren als de bloeduitstorting verdwenen is en dat kan 3 maanden tot een jaar duren
tot die tijd krijg ik een brees!
ik ben nu vanaf het ongeluk al 10 kilo kwijt
een beter dieet bestaat er niet
ja ik doe er een beetje grappig over maar het gaat me toch niet echt in mn koude kleren zitten
maar ja wat moet ik anders?

Hopelijk is t nog lang niet zover maar wel