[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 13:56

:D

ja, straks maar eens op zoek naar een leuke foto 8-)

nadina

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 13:57

Pfff, ik ben beroerd. Net van mijn werk weggegaan. Duik mijn nest in.

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 13:58

Gefeliciteerd Nouvel!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 13:58

nadina schreef:
Pfff, ik ben beroerd. Net van mijn werk weggegaan. Duik mijn nest in.

Oh bah... beterschap!!!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 14:00

dank je en heel veel sterkte... :(:)

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 14:03

ohh Nadina wat triest, heel veel beterschap wijffie :(:)

Denise stuur maar hoor die foto en wat je wensen zijn ;) zie dat als een verjaardags cadootje :D

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 14:21

Ahum :o

Komt mijn chef binnen (was even een diepgaand gesprek met 2 collega's aan het voeren over paarden, ja Aniet en Deb o.a. met ****)...

"WAAROM LOOP JIJ OP JE GEITENWOLLEN SOKKEN DOOR HET BUREAU? DIT IS WERKELIJK WAAR GEEN GEZICHT!!! DE DIENSTLEIDING LOOPT HIER ROND!"

:oo

Was vergeten dat ik mijn schoenen had uitgedaan :+ en idd... geitenwollen sokken onder mijn uniform vandaag, whahaha de rest zat in de was

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 14:29

Lees nog wel mee, maar ben te druk om te reageren.

Wil Ellis en Denise van harte feliciteren met hun verjaardag.

Heb door de drukte ook al een hele tijd niet gereden. Paarden hebben dus vakantie, behalve Halley die mag dekken. Heb Halley wel weer opgegeven voor de keuring, dus moet hem wel binnenkort weer serieus oppakken.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:24

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:39

denise: leuke dingen gehad! maar het is toch jou verjaardag en niet die van heike ;)

jellie: vandaar alle verbouwpraatjes...een inloopkast! toe maar! Sinds mijn broer uit het huis is hebben we zijn kamer ook verbouwt tot een soort kast/ studeerhok! Leuk dat je nog zoveel met flan kan ondanks de artrose.

kelly: kan me voorstellen dat je inderdaad niet graag meer springt. Ik moet tijdens het springen ook echt een goed gevoel hebben om door te gaan. Ik wil eigenlijk nog wel een keer crossles doen, voor een keer om alles te proberen.

eshter: ik had ze al gezien, maar het blijven leuke foto's! En loopt hij al achter je aan als je hem los hebt?

anouk: volgens mij was je een paar weken geleden nog een giebel muts :P

elise: Er zit zeker wel iets in in dat leiders zwakkere voor laten gaan. Maar de merrie die wij op stal hebben is toch echt wel dominant en de baas, maar die is beledigd als ze buiten achter een ander moet lopen...

regine: Leuk filmpje! Ik heb geen verstand van mennen, maar is het toegestaan dat de paarden in een andere gang lopen?

ilona: ik had nog wel huppelfoto's hoor ;) als ik vanuit draf aan kom kijken is het nog vrij lastig voor dr, maar vanuit galop springt ze echt. Wat is er met benthe?! Chico kan toch wel naar huis zeker! Hmm ik wil deze vakantie nog wel een keer langskomen met shannon ;)

sanne: is dit haar 1e veulen? Wie weet doet een beetje werk of een lekker ritje haar wel goed!

malin: mijn voetje gaat de goede kant op, nog een beetje blauw maar kan er goed mee uit de voeten. Mag je wel rijden met je been?

nadina: beterschap!

Reed ik net met een vriendin naar decatlon in antwerpen, was die dicht... voor niks op en neer gereden :P goed bezig!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 17:10

Mies Apollo in de dressuur niet, dan moeten ze gelijk zijn maar dit is de vaardigheid en gaat het om foutloos en snelste tijd en dan wordt er niet gekeken of de 1 draaft en de ander galoppeert.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 17:48

Mies_Apollo schreef:
malin: mijn voetje gaat de goede kant op, nog een beetje blauw maar kan er goed mee uit de voeten. Mag je wel rijden met je been?

Daar zijn de meningen over verdeeld. Omdat ik aan de bloedverdunners zit voor 3 maanden is dat zowiezo een extra risico als je valt of weer een blessure krijgt. Daarna zou het wel weer moeten kunnen, maar ze weten niet of mijn been dat aan kan. Als mijn been er dik van wordt mag ik het niet meer. Hoewel ik denk dat dat wel mee zal vallen, weet ik nu even niet of ik nog wíl. Ik kan echt niet tegen nog meer ellende. En Suevo struikelde vorige week ook weer een paar keer aan de longe. Wat als hij weer valt? Ik zie dat momenteel gewoon echt even niet zitten :n Grondwerk en alles lijkt me wel weer heel erg leuk en bovendien zou ik het mennen met Dinkey weer meer kunnen oppakken. Ik zie wel!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 18:15

Mies_Apollo schreef:
elise: Er zit zeker wel iets in in dat leiders zwakkere voor laten gaan. Maar de merrie die wij op stal hebben is toch echt wel dominant en de baas, maar die is beledigd als ze buiten achter een ander moet lopen...

Nee, ik zeg ook niet dat ze helemaal nooit voorop willen lopen... Ze willen alleen in geval van onverwachte situaties of andere zaken niet voorop ;) Daar heeft dat mee te maken. Als ze bekend zijn of geen angst hebben, is er dus geen reden om een ander paard voorop te sturen.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:06

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:31

Sorry..ff.. ego...

Maar het veulen is er!! Gisteren geboren ergens half 9 en 9 uur sávonds

Hij bestaat nog voornamelijk uit been, met een heel klein lijfje er op :smile:

Net geboren...zie die benen :shock: Ik dacht; hoe komt dat nou overeind :mrgreen:
Afbeelding

Even bij mama's hoofd gelegd;
Afbeelding

Eeen beetje vreemde houding nog..maar hij staat!
Afbeelding

Inmiddels met mama op de wei;
Afbeelding
Afbeelding

En dan rennen!!!;
Afbeelding
Afbeelding

Ff bijtanken;
Afbeelding

En dan welverdiende rust!
Afbeelding

Wapso vond nog een tractatie in de stal :shock: ...nee Wapso, ik hoef geen kusje vandaag 8)
Afbeelding

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:40

Cyrina hij is prachtig :~
Gefeliciteerd!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:45

gefeliciteerd wat een plaatje zeg en heb je al een naam??? mooie schouderpartij en hals lijn :D

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:49

Regine – bedankt
En prachtige foto van capriola

Martine – bedankt en dat is nog geen eens alles wat ik heb gekregen :o

Iloon – bedankt en ik ben idd verwend een beetje te :o en dan komt zaterdag pas echt de visite :o en ja dat die heel wat voor mij over hebt dat wordt iedere dag duidelijker, ik hoef echt maar te kikken en ik krijg het maar gelukkig ben ik zelf niet zo dus alleen met me verjaardag en andere feestelijke dingen wordt ik zo erg verwend

Cynthia – ja ik wilde echt al heel lang wat van die friese spullen hebben en nu heb ik gewoon een heleboel gekregen.
Hoe is het gegaan toen de arts kwam ? en zoals je zelf al zeg doe lekker rustig aan en wordt goed beter

Elise – ik heb zo’n grote inloopkast :D
En ik snap best jou gevoel als je met iemand spreek kan je je eigen een bepaald beel indenken nu gaat dat niet.

Sanne – ja nou moet er wel iemand mee om die rijfoto’s te maken :P
Jammer dat dosie hem niet zo interessant vindt misschien verveelt ze der eigen idd wel zoals je zegt hopelijk trek ze nog bij maar gelukkig krijgt hij genoeg aandacht van jullie

Mies – bedankt en het is idd mijn verjaardag maar de meeste dingen zijn echt voor heike dus die heeft zeker niet te klagen

Malin – ja erg he en dat was alleen van mijn vriend, van me ouders heb ik ook zoveel gehad en van me schoonouders ook en de rest krijg ik nog :o
En jij lekker aan het lezen geslagen ik ben niet zo van het lezen kan niet stilzitten :+

Gab – bedankt

Cynthia – ik zal is even mooie foto’s zoeken van heike

Lisenka – bedankt, jammer dat je door de drukte niet kan rijden hopelijk heb je daar snel weer tijd voor

Cyrina – hij is idd prachtig gefeliciteerd leuk zo’n kleintje

Net lekker hij geknuffeld en verwend vriendlief is lekker naar huis met hem gereden zodat ik me verjaardag kon vieren op stal :D
Morgen maar snel weer zelf trainen

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:58

Cyrina, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:19

Cyrina van harte gefeliciteerd! Wat een sjiek dingetje joh! Daar mag je reuze trots op zijn!

Cynthia wat zei de arts van je vandaag? Is hij tevreden met hoe het gaat?

Heikedenise je bent echt mega verwend dus :+

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:24

sorry even ego ;)

de arts is vandaag geweest ik mag niet vliegen (vakantie) ivm de druk op mn hoofd en dat dan de kans groter is op een hersenbloeding |( ben blij dat we nog niet geboekt hebben :o

er zit een bloeduitstorting in het achterste gedeelte van mn hersenen :( ik moet veel rusten en het heel rustig aan doen omdat de kans op een hersenbloeding nog steeds bestaat |( en dat kan veel gevolgen hebben oa de dood |( mijn knie kunnen ze pas opereren als de bloeduitstorting verdwenen is en dat kan 3 maanden tot een jaar duren }> tot die tijd krijg ik een brees!
de duizeligheid en de misselijkheid komt door die bloeduitstorting en gaat pas weg als de bloeduitstorting helemaal weg is, ben ik blij dat ik een stevig persoon ben en wel wat kilos kan missen :+ ik ben nu vanaf het ongeluk al 10 kilo kwijt :)) een beter dieet bestaat er niet _O- := ja ik doe er een beetje grappig over maar het gaat me toch niet echt in mn koude kleren zitten |( maar ja wat moet ik anders?

ik ga met mn man iets opmaken dat als ik een hersenbloeding krijg en ik in coma raak of geestelijk er helamaal vanaf raak dus echt een kasplantje dat ze me mogen euthaniseren! want dat wil ik nooit van mn leven!
en de kans is er dus moet je dat ook bespreken met je gezin, ookal is dat heel moeilijk |(

ik ben er wel kapot van maar MENSEN het leven gaat door en is het je tijd als die is aangebroken! en we zien het wel en zorgen dat alles van te vooren is geregeld ;)

nou dat was het weer ik ga weer even rusten :Z :z

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:40

Ellis is dus ook jarig.. ook van harte!

Regine leuk filmpje en van harte met de titel :D

Laskhmi, t idee waarom ze t zouden doen is idd wel mooi :j
Om t een dat te proberen is wel te doen. Niet fijn al dat gechargrijn.
T is een beetje dubbel dus..

Marialva een terugslag.. beetje rustig aan :(:) Hopelijk is t nog lang niet zover maar wel
goed om je wensen kenbaar te maken. Sterkte hoor :(:)

Zasread, Dosie loopt nog niet echt over van de moedergevoelens..
Is het haar 1e?

Elise, jammer dat t niet zo werkt met die meid die zo goed kan rijden en t contact
wat jullie over de merrie hebben.

Kelly, jij ook al verwend met zo'n mooie collage :)

Dinkey, t klinkt als een leuk boek.

Nadina, beterchap!

Mies_Apollo, lijkt me zo lekker een inloopkast. We hebben hier 4 slaapkamers en we zijn met zijn 2-en..
Dus kon er best een kamer opgeofferd worden :P
Balen dat je voor niets naar de Decatlon gereden bent..

Cyrina, gefeliciteerd met je veulen!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:50

Cynthia jeetje zeg! Doe jij maar heel erg rustig aan dan en dan zullen wij duimen en hopen dat je er weer helemaal boven op komt! Heftige periode voor je en knap dat je er zo over kunt praten met je gezin. Volgens mij ben je echt een heel sterk persoon! Hopelijk is het uiteindelijk allemaal niet nodig en kun je nog lang genieten van al die mooie paarden van je!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:13

Voor wie vroeg of dit Vaidosa haar eerste veulen is, nee, Emilio is sowieso haar 2de veulen.
Vorig jaar is ze hier gekomen met Dentino:

Afbeelding

En we hebben het vermoeden dat ze in Portugal ook al 1 of 2 andere veulens heeft gehad, ze is immers 7 en heeft altijd als fokmerrie gefungeerd.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:26

Cyrina gefeliciteerd, wat een plaatje!

Cynthia ik kan alleen maar je moed en positiviteit bewonderen. Dat is niet nix wat je doormaakt. Nogmaals heel veel sterkte en neem jezelf alsjeblieft in acht!