Whaaaa!! Morgen ga ik naar Igneo
En ik ben gewoon zenuwachtig
Dat gaat nog wat worden als hij eindelijk deze kant op komt! Hoop echt dat ik vannacht een beetje kan slapen
Want dan is het sneller morgen!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En ik ben gewoon zenuwachtig
Dat gaat nog wat worden als hij eindelijk deze kant op komt! Hoop echt dat ik vannacht een beetje kan slapen
Want dan is het sneller morgen!! borderjay schreef:Ben net Karina's nieuwe huis wezen kijken,vandaag was de overdracht en kreeg ze de sleutel....echt zó'n gaaf huis!!Echt súper droomhuis,paardjes bij de deur,rijbak achter het huis...!![]()
ben ernstig jaloers
. De bewoners van de afgelopen 25 jaar hadden geen paarden, voor die tijd wel.
_Saida_ schreef:Wie gaan er 14 dec. allemaal naar Bunschoten?
Ik weet dat Cyrina gaat en daar gaat rijden, maar hoe laat???
haha.. Dacht dat ik het al gezegt had hier... hihi
( Is het de Encanto uit je profiel? )
_Saida_ schreef:[/quote]Wie gaan er 14 dec. allemaal naar Bunschoten?
. Ben een lang weekend naar Antwerpen. Vorig jaar was ik beide dagen, maar nu kan ik alleen in april. Klopt het dat er dan wedstrijden zijn voor barokke paarden..net als vorig jaar? steffie schreef:Wk is wijde kamer en 45 is 18 inch
zasread schreef:_Saida_ schreef:Wie gaan er 14 dec. allemaal naar Bunschoten?
Ilona en ik gaan in ieder geval! En Lisenka doet ook mee meende ik en Jasmijn gaat vrij proberen te krijgen van haar werk.
. Have fun bij Iggie!! 
. Hoe doet Shaggy het inmiddels ohz? Of was je met hem nog niet zover? Ik ga heeeel hard duimen dat Shakira drachtig is, zou toch gaaf zijn
. Er is nog 1 plekje vrij als het goed is (mits Jas vrij krijgt). Voor de 14e december, paarden van de zon in Bunschoten! Leuk joh, dus als er nog plek is (ff in overleg) dan kan je anders ook nog mee
.
. Maar toch een bepaalde blik in de ogen van een verleden.. maar ondanks dat is hij nog heel erg lief voor de mens volgens mij
.
Ik ga ook naar Bunschoten idd. Leuk als we meeten
.
. Je huis klinkt trouwens prachtig!! Wel foto's maken hoor
. Volgens mij wordt ik heel jaloers met paarden aan huis enzo.... *droomt lekker verder
*
. Wel balen van Goya.. is er al een VA bij geweest?
. Zoals stil gaan staan en geen stap meer verzetten
. Hij neemt me vet in de maling haha, maar daar komen we ook wel weer uit... Gister dan ook niet zo heel lang erop gezeten, en eraf gegaan toen die deed wat ik vroeg..
. Hij was verder wel heel lief, de goedzak
. 

???!
. Noujaa, succes ermee dan!! Hoe is t met Robijn?
Daarom maar even aanvoelen, misschien doet ie het de volgende keer weer beter.. Jammer zeg.. maar als je niet naar Felix gaat, geef dan een brul
Heb er nog geen VA bij gehad, het zijn vage klachten, hij is verder ook niet ziek ofzo. Alles is verder goed aan hem...
.