[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:49

steffie: Gelukkig heeft hij bij jou dan een goed huis gevonden!

Whaaaa!! Morgen ga ik naar Igneo Go jij! Go jij! Hyper! Party!! En ik ben gewoon zenuwachtig Bloos! Dat gaat nog wat worden als hij eindelijk deze kant op komt! Hoop echt dat ik vannacht een beetje kan slapen Tong uitsteken Want dan is het sneller morgen!!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:52

borderjay schreef:
Ben net Karina's nieuwe huis wezen kijken,vandaag was de overdracht en kreeg ze de sleutel....echt zó'n gaaf huis!!Echt súper droomhuis,paardjes bij de deur,rijbak achter het huis...! Wow!
ben ernstig jaloers Bloos

Het is echt zoooo'n ontzettend leuk huis, jaren '30, heel veel authentieke details nog (vind dat soort huizen een heel "engelse" sfeer hebben, tja, ik hou daar wel van) en de historie is ook heel leuk. Het ligt tegen de militaire basis Nieuw Milligen aan, en oorspronkelijk was het 't huis van de paardenarts van de cavalerie!
Nou voor die rijbak en paardjes achter het huis moet je nu wel nog even je fantasie gebruiken hoor, want dat is allemaal nog ernstig in aanleg Haha!. De bewoners van de afgelopen 25 jaar hadden geen paarden, voor die tijd wel.
Donderdag of vrijdag begint de overbuurman met het bouwen van de schuilstallen, en daarna het hek. Ze zijn wel al bezig om de grond te keren voor de bak en de paddock. We redden het waarschijnlijk zonder draineren omdat we heel hoog liggen hier.

Ik ben nu al hardstikke moe! Ook wel van de spanning enzo, het is toch niet niks allemaal.... Maar ook al lekker bezig geweest daar.
Misschien kan ik me beter even afmelden hier weer voorlopig haha, heb zo het idee dat ik druk ga zijn;-)
Weet nog niet precies wanneer we er precies echt in gaan zitten, onze verhuiswagen komt morgen al met de spullen, maar we zitten nu nog wel even goed in het vakantiehuisje bij mijn ouders en de paarden kunnen ook nog niet over, dus maar even zien wat handig is en hoe het loopt.

Sanne: ik herken dat wel een beetje, toen ik Veludo gekocht had maar hij nog bij de fokker stond en ik er heen ging om wat met hem te trainen voor de keuring, toen had ik in de auto op de weg er naartoe wel zulke verschrikkelijke kriebels! Da's gewoon verliefdheid Clown

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 23:25

Heidi -> Echt wel dat je paard het aanvoelt!
Net als honden of katten.
Toen ik zwanger was van Lisanne hadden we nog een rottweiler.
Die week geen moment van mijn zijde, lag voor mijn voeten als ik ergens zat, liep met me mee als ik wat drinken ging pakken of naar de wc moest, en als ze niet mee mocht bleef ze bij de voordeur wachten tot ik weer thuiskwam.
Zo mooi vond ik dat!

Jasmijn -> 14 dec. is de dag van de klassieke rijkunst in Bunschoten, ga jij daar ook naartoe?
Wie nog meer eigenlijk?
Ik weet dat Cyrina moet rijden die dag met Cantaor, maar hoe laat......?

Michelle -> Wauw wat een mooie foto's!
Vooral die laatste van jou op Encanto vind ik mooi vastgelegd!

Frank -> Leuk die foto's en filmpjes op het strand.
Krijg er steeds meer zin in, hihi!
En die opmerking van jou tegen Heidi over die wortel en het koekje...... hilarisch!!! Haha! ROFL ROFL ROFL

Sanne -> Gaat het goed met Fiesta en Igneo in de kudde?

Steffi -> Dylano heeft zo'n lieve blik in z'n ogen, als iemand daar niet voor smelt dan weet ik het niet meer! Lovers

Karina -> Klinkt als een super leuk, knus en gezellig huisje!
Ik kom volgend jaar zomer echt wel die koffie bij je halen, hoor!
Kan ik meteen je huisje bewonderen en je paarden.

Vanavond Rintske weer eens serieus gelongeerd en gelukkig weer eens zonder eindeloos terug in stap te vallen.
De laatste tijd deed ze dat telkens dus heb ik haar een week of 2 niet gelongeerd, behalve 1x, maar dat was alleen om de beweging, niet om het werken.
Ik had een balkje en een cavaletti neergelegd, goed voor d'r billen en om haar haar voeten op te laten tillen.
Daarna nog even lekker gekriebeld en geknuffeld, ik vind het altijd zo'n leuk gezicht als ze dan die bovenlip zo naar voren steken van genot!

Wie gaan er 14 dec. allemaal naar Bunschoten?
Ik weet dat Cyrina gaat en daar gaat rijden, maar hoe laat???

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 23:32

_Saida_ schreef:

Ilona en ik gaan in ieder geval! En Lisenka doet ook mee meende ik en Jasmijn gaat vrij proberen te krijgen van haar werk.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 23:38

zo, moest weer ff heel wat bijlezen..
Frank en iloon, met mijn scharrel gaat het super, het is zelfs al mijn vriend Haha! haha.. Dacht dat ik het al gezegt had hier... hihi
Verder gaat alles zn gangetje, alleen met Goya nog steeds niet zo goed.. Nog wat een dikke buik, mag er niet aanzitten (dan gaat hij schoppen) en rijden gaat ook nog niet goed..

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 00:09

Poeh, ik loop al weer 6 pagina's achter Bloos! Nagelbijten / Gniffelen
Als je even niet kijkt, mis je al weer heel wat.

Welkom Nickeltje, zowel als 'Bokker' als Mod.

Machonito, fijn als ze zo makkelijk zijn! Zo ziet het er op de foto's ook uit.
Echt erg mooi dat hoofdstel. Bijzonder, Hongaars!

Prinslover; Ja, het begint nu echt dichtbij te komen! Ongelooflijk spannend vind ik het..... Haha!
Zijn spulletjes heb ik gisteren al allemaal naar stal gebracht.
Ze verwachtten dat hij woensdagavond of donderdagochtend aan zou komen.

Zasread; Lekkere, winterse frisse sfeer op die foto. Leuk filmpje, hij is grappig!

Mies_apollo, mooie foto's. Die schimmel Wow! ( Is het de Encanto uit je profiel? )

Steffie, Je hebt in het begin ook eens foto's op Bokt geplaatst, toch? Hij ziet er goed uit nu!

amanda89

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 00:38

_Saida_ schreef:
[/quote]

Ik kan niet Huilen . Ben een lang weekend naar Antwerpen. Vorig jaar was ik beide dagen, maar nu kan ik alleen in april. Klopt het dat er dan wedstrijden zijn voor barokke paarden..net als vorig jaar?

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 00:40

steffie schreef:
Wk is wijde kamer en 45 is 18 inch

dank je! En weet je toevallig ook of het klopt dat KN tweekleurige zadels op de markt gebracht heeft?

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 08:43

zasread schreef:
_Saida_ schreef:

Ilona en ik gaan in ieder geval! En Lisenka doet ook mee meende ik en Jasmijn gaat vrij proberen te krijgen van haar werk.

Leuk!
Ik ben ook van plan er naartoe te gaan, moet nog even kijken hoe ik dat doe.
Maar dan lijkt het me erg leuk om jullie in het echie te zien!

Amanda -> Ik heb begrepen dat er allemaal clinics worden gegeven waarop ingeschreven kon worden.

steffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 08:54

Ja dat klopt inderdaad heb eerder foto's van hem geplaatst.

Dat van die Kn in 2 kleuren durf ik niet te zeggen niks over gehoord in elk geval.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 09:49

Sanne: Staat hij straks in de buurt, zit jij op kamers! Die kriebels zullen dus nog wel lang blijven!

Karina: Als het 'af' is wel wat foto's! Klikt echt als een droomhuis!

Saida: Als het goed is zit ik dat weekend in duitsland, had het wel leuk gevonden!

Sjaad: Dat is idd Encanto uit mn profiel Lachen Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 10:19

Haij mensen!

Ik heb echt pijn Bloos!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 10:53

Jolijn; Owjee, wat hebbie?

Sanne: Hihi, ik weet hoe het is... toen Chico nog in Limmen stond had ik dat ook hihi. Maar gelukkig kan ik er nu iedere dag naar toe Haha! . Have fun bij Iggie!! Party!!

Mies: Oh nee toch! Balen zeg.. arme scooby Ach gut . Hoe doet Shaggy het inmiddels ohz? Of was je met hem nog niet zover? Ik ga heeeel hard duimen dat Shakira drachtig is, zou toch gaaf zijn Haha! . Er is nog 1 plekje vrij als het goed is (mits Jas vrij krijgt). Voor de 14e december, paarden van de zon in Bunschoten! Leuk joh, dus als er nog plek is (ff in overleg) dan kan je anders ook nog mee Haha! .

Steffie: Ik had je topic al gezien hiervoor... Jeetje, wat ziet ie er goed uit zeg!! Al stukken beter weer!! Hij heeft echt een hele lieve uitstraling... Lovers . Maar toch een bepaalde blik in de ogen van een verleden.. maar ondanks dat is hij nog heel erg lief voor de mens volgens mij Lachen .

Saida: Fijn dat het longeren goed ging! Lachen Ik ga ook naar Bunschoten idd. Leuk als we meeten Haha! .

Karina: Nou klusse dan maar Knipoog . Je huis klinkt trouwens prachtig!! Wel foto's maken hoor Tong uitsteken . Volgens mij wordt ik heel jaloers met paarden aan huis enzo.... *droomt lekker verder Haha! *

Sjaad: Oeeh, nog maar 1 dagje waars. Spannend!! Haha!

Soeske: Leuk joh dat het nu je vriend is Pling . Wel balen van Goya.. is er al een VA bij geweest?

Verder kan ik niet terug scrollen..... Hier alles goed! Gister voor de tweede keer op Chico gereden. We gingen meteen los. Meneer begint nu wel trucjes te verzinnen om onder het werk uit te komen Clown . Zoals stil gaan staan en geen stap meer verzetten Huilen van het lachen . Hij neemt me vet in de maling haha, maar daar komen we ook wel weer uit... Gister dan ook niet zo heel lang erop gezeten, en eraf gegaan toen die deed wat ik vroeg.. Lachen . Hij was verder wel heel lief, de goedzak Lovers .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 10:56

Gaat echt goed he Ilona? Haha!

Leuk om te horen/lezen Ja

Ik weet het niet, iedereen roept dat het mijn verstandskies is, maar ik denk een ontsteking. Het trekt helemaal door naar mijn keel enzo, en doet echt hels pijn Nagelbijten / Gniffelen

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 11:00

jolijn: Jij hebt ook altijd wel iets! Bezoekje aan de tandarts?

Ilona:Ik ben dan waarschijnlijk bij felix, dus kan niet mee! Die chico, hij wordt een beetje te verwend misschien Tong uitsteken
Shaggy is al een aantal keer ohz geweest, heb alleen niet zoveel tijd gehad dus heeft hij weer even een luizenleventje Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 11:03

Heb ze gisteren gebeld, moet spoelen met waterstofperoxide. Dus strakjes even halen!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 11:12

Ahhhhh Saida, nu ziet iedereen dat ik mee doe!

En hij is momenteel heel schieterig, ziet overal bakkabouters! Dalijk ziet iedereen mij een duikeling maken Haha!

Lisenka rijd idd ook mee.

Soeske, die Goya loopt wel een beetje te modderen de laatste tijd, arme vent.
Mag ik vragen wat je voert?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 11:16

Nu weten we nog niet hoe laat je moet Cyrien Haha! ???!

Jolijn; Oh oh... Ach gut . Noujaa, succes ermee dan!! Hoe is t met Robijn?

Mies; Haha, ik moet hem iets strenger gaan aanpakken... Had er al een kort zweepje bijgepakt, maar daar gaf die weinig om.. (op de hals). Ik ben bang dat als ik een tik op zn kont geef, dat het weer teveel van het goede is ... Nagelbijten / Gniffelen Daarom maar even aanvoelen, misschien doet ie het de volgende keer weer beter.. Jammer zeg.. maar als je niet naar Felix gaat, geef dan een brul Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 11:21

Ja, goed, begint er goed uit te zien!

Kan goed zijn dat ze zo mager bleef door de hoefzweer die al langer vervelend was Nagelbijten / Gniffelen

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 11:29

ilona: Het lijkt me wel heel gaaf! het zal toch nog wel een andere keer ook zijn...

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 11:54

Cyrina, ik voer de laatste tijd hippostar (muesli) en havens (bix) (geloof ik)of net andersom. maar dat doe ik nu in kleine beetjes omdat het op moet zeg maar. Ik gaf ze ook de summerfit van Pavo.
Iloon, ja, is idd leuk Haha! Heb er nog geen VA bij gehad, het zijn vage klachten, hij is verder ook niet ziek ofzo. Alles is verder goed aan hem...

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 13:59

Van hoe laat tot hoe laat is dat de 14e in Bunschoten?(Moet s'morgens werken)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 14:14

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 14:29

zo ik kom ook weer even uit de meeleesmodus gekropen... Cool

ik ga 'm even aan mijn vriend voorleggen, 14 dec, lijkt mij wel heel leuk!

Ben gisteren trouwens weer naar het ziekenhuis geweest.
Op zich was alles goed, moet nog wel over een paar weken een CT-scan laten maken voor de zekerheid.
Gips is er nu af, dat voelt erg eng, kwetsbaar een heel gevoelig, vooral mijn enkelbanden doen weer erg zeer nu...
Nu 6 weken zonder gips onbelast en dan beginnen met belasten...
Helaas had ik dat zelf iets te positief ingezien bleek gisteren...
Ik dacht dan na een paar weken weer rond te lopen, maar ik werd gisteren door de arts gauw uit de droom geholpen, ik moet er zeker 3 maanden voor uit trekken voordat ik m'n krukken kan laten staan...
dat was even slikken...

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 14:32

ilona => super dat je weer op chico heb gereden

Jolijn => met waterstof peroxide spoelen werk goed ik gebruik het namelijk ook tegen kleine mondzweertjes (aften)

Cyrina => zo erg zou het toch niet zijn dat je een duikeling maakt (tenzij die natuurlijk erg vervelend is)

soeske => ja het is altijd moeilijk te beslissen of je er wel of geen VA bij haal zolang die niet echt ziek is zou ik denk ik ook even wachten

mies => van dat luizenleventje komt heus wel een eind als je wat meer tijd heb en hij kan dan nog lang genoeg werken

nou vanavond eindelijk weer rijden ben benieuwd hoe die reageer als ik er weer op hij is natuurlijk al die dagen aan de longeer geweest en der heeft maar 2 keer iemand anders op gezeten dus hopelijk is die een beetje braaf we zullen zien