Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gaat vast goedkomen! Hou je ons op de hoogte?
Heb die site (kfpssport.nl) steeds op mijn mobiel bekeken, nu blijkt dat mijn mobiel niet de volledige pagina laat. Heb het nu op de laptop bekeken en alle info staat er duidelijk op... Blond momentje haha...
Vind het zelf heel mooi staan.

maar wel mooi een grijs jasje!
Het wijken 10m haalde ze bij lange na niet, galop aanspringen was nogal onstuimig en die lastige lijntjes in galop met een stukje contra vielen totaal in het water
En tot slot ook nog dazen die ons kwamen pesten in het stapgedeelde en achterwaarts
Maar ach, ze deed zo der best, dus maar gewoon de proef uit gereden. Gelukkig net geen verliespunt
163 hihi. Laura1982 schreef:Gefeliciteerd lauke!ja die L2 proeven zijn best lastig vergeleken bij het L1 Vooral het galop gedeelte is best heftig.

nu zelf lekker oefenen met het doorzitten en vooral even kijken of ik dan scheef ga zitten oid. Dat ze linksom niet meer wou buigen komt denk ik daar uit voort. Dus lekker weer verder thuis trainen
En wat heerlijk dat ze zo lekker los loopt met het inrijden ook. Goed van je dat je het 'probleem' bij jezelf zoekt mbt het links inbuigen. Er zijn er zoveel die het op het paard schuiven. Echt knap! Hoop dat je het opgelost krijgt