Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
evdpanne schreef:Ik ben gister lekker uit eten geweest met een vriendin van mij. Zaten heerlijk bij een strandtent, zonsondergang nog gezien en naderhand begon de band queenmania te spelen, een coverband van queen. Er is nu zomerfestival in Katwijk en dat was de aftrap. Dus wij hoorde net genoeg wat betreft muziek op het terras. Maar ja we hebben heerlijk gegeten! Na het eten had ze nog een nieuwtje.... Of ik wat te doen had met kerst, uhmmm nee nog niet. Owww nu waarschijnlijk wel, een afspraak in het ziekenhuis. Dus ik zit dr vaag aan te kijken, ja gok maar even.... En dr kwam 1 ding in me op maar dacht neeee dat kan niet! Dus ik al heel voorzichting moet ik nu maanden gaat tellen? Dus zij al lachen. Maar ze was inderdaad zwanger. Had het echt niet zien aankomen (zij ook niet trouwens). Maar ja wel leuk! Maar ze had al weer een paar geweldige verhalen dus we hebben ook echt weer gelachen!
, dus ik reageer maar. Dank voor je geïnteresseerde medeleven. Da's niet zo mooi als wat je zegt waar zou zijn. Maar ik kan het wel hebben, dat iemand dat tegen me zegt. Ik koester zelf nog wel hoop. Ik vind persoonlijk 2 weken nogal kortstondig om dat te beweren, maar ik houd er zelf ook wel rekening mee, dat ie het looike kan leggen ja. Ik kan zijn verzekering opzeggen, maar doe dat doelbewust idd nu nog niet! Dit speelt pas een maand of 2 en de afgelopen 3 weken gaat hij echt hard achteruit. Zelf vermoed ik een tekenbeet. Ik ben ze afgelopen week tegengekomen op mijn kinderen en die speelden bij zijn weiland.
Kun je nagaan wat voor schat Sam is! Maar ik houd er inmiddels zelf ook wel ernstig rekening mee. Daarom meld ik er hier nu ook zo min mogelijk over.
! Ze ziet er mooi uit!
Moet ik erin? Zodra hij doorheeft dat we erlangs gaan is er niks ana het handje. Ik ben zelf dan ook niet bang dat ik hem er niet in zou krijgen als het nodig is.
.
. Hopelijk komt alles nog goed met Sam! Lastig als je niet zeker weet wat het is dan kun je er ook weinig tegen doen... Is er tegen een tekenbeet (wat je vermoed) wel een goede behandeling?
. Ben nu natuurlijk afgestudeerd dus het wordt tijd voor een normale vaste baan. Heb het ook echt wel gehad op de bloemenveiling (voornamelijk met de werktijden).
. Extra geld is nooit weg, als is vrije tijd ook wel erg prettig. Maar ja kan na 1 oktober weer uitrusten want dan loopt mijn contract daar weer af... Kreeg van de week nog te horen dat ik 25 vakantie uren heb gekregen (boven op mijn twee weken die al betaald zijn), toch wel aardig voor een baantje waar je drie maanden 14 uur in de week werkt
). Maar die uren kan ik ook allemaal laten uitbetalen dus dat wordt een leuk salaris daar!
Jullie gaan me hier allemaal aan het hart, maar ja, als ik dat bij die ander niet doe, waarom die dan lastig vallen hè?
Maar ja, dan kan je je nieuwe frontriem er niet op zetten. Of we moeten er nog één in het roze maken. 
Dieper heb ik me niet verdiept. Was nog niet nodig. Mss tzt wel, want ik kom vanwege mijn beroep in het stamboekblaadje van de Irish Cob te staan. Da's op zich wel leuk natuurlijk.
maar gelukkig gebeurt het niet elke keer dus dan is het niet erg
je hebt af en toe rust nodig
), schoonheid van buiten (hanglipje
) or what ever... maar om zijn innerlijk
. Ik weet dat hij geen supertopFries is, maar hij is de beste die er is! Als ik een mooie Fries had willen hebben waar iedereen bij stond te watertanden had ik die 4jarige hengst gekocht (heb ik de dag voor ik naar Jippe ging kijken op gereden) waar ik geen enkele band mee voelde en die geen interesse in ons toonde. Trouwens: Ik heb in mijn paardengeschiedenis supermooie paarden gezien die dan vervolgens niet te berijden waren (dan wel door karakter dan wel door lichamelijk ongemak) dus wat heb je daar nou aan. Wij wilden een gezinspaard en dat hebben we nu. Want hoe vaak vind je nu een paard dat gaat staan omkijken waar zijn 5jarige bazinnetje blijft... DAT is goud waard
Hanglipje of niet. 
. Shaggy heeft ook geen papieren, maar ach wat maakt het uit! Hij heeft een super karakter en buiten dat ie is ie ook zo knap dat iedereen altijd complimentjes komt geven
. Het belangrijkste is dat je een band hebt met je paard en dat je er op een leuke manier mee om kunt gaan!
. Hmmm misschien moet ik die eens ergens per ongeluk tegen komen op buitenrit (echt niet gepland hoor...). Mensen met paarden kunnen vaak gigantisch goed met elkaar praten
.
. Want als je dan de standfoto's ziet lijkt het paard helemaal niet zo indrukwekkend
.